پیدا کردن دوست دختر با 7 روش | چطور دوست دختر پیدا کنیم ؟

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

چطور دوست دختر پیدا کنیم ؟ پیدا کردن دوست دختر برای بسیاری از پسران کاری دشوار است، اغلب پسران (مخصوصا در سنین جوانی) نمی‌دانند که چگونه دختری را به سمت خود جلب کنند و یا حتی چگونه رابطه‌ای را شروع کنند. ناتوانی پسران در پیدا کردن دوست دختر به این خاطر نیست که فرصتی برای برقراری ارتباط ندارند، بلکه ناشی از ناآگاهی آن‌ها از ویژگی‌های دختران و نحوه شروع و برقراری ارتباط هست.

در این مقاله به راهکارهایی پرداخته‌ایم که به پسران کمک می‌کند تا بتوانند رابطه‌ای عاطفی و صمیمی شکل دهند. در صورتی که این مقاله کمکی نتوانست بکند بهتر است مشاوره رابطه دختر و پسر دریافت کنید و یا از دوره‌های آموزشی برقراری رابطه ذهن نو خریداری نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه پیدا کردن دوست دختر می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل  با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

پیدا کردن دوست دختر | علاقمند کردن یک دختر

قدم اول برای پیدا کردن دوست دختر، علاقه مند کردن یک دختر به خودتان است. دخترها تا وقتی که جذب پسری نشوند و یک کشش اولیه وجود نداشته باشد، تمایلی به برقراری ارتباط با یک پسر ندارند.

برای علاقه مند کردن یک دختر در ادامه راهکارهایی را ارائه کرده‌ایم که می‌توانید با در نظر گرفتن و رعایت آن‌ها در مسیر درستی گام بردارید. برای آشنایی با معایب و مزایای دوستی دختر و پسر کلیک کنید.

1. برای دختر مورد علاقه خود در دسترس باشید

برای جذب یک دختر بایستی که بتوانید نظر او را جلب کنید. برای اینکار نباید اصلا عصبی و یا مضطرب باشید، چراکه اینکار باعث دوری شما از آن دختر خواهد شد.

فروشگاه آرامیس

زمانی که با او صحبت می‌کنید، سعی نکنید خود را بسیار پرمشغله، سرد و بی‌روح، یا بی‌حواس و پریشان نشان دهید و طوری وانمود کنید که هر وقت او بخواهد در دسترس هستید. برای اینکار می‌توانید زمانی که او را می‌بینید سریعا گوشی خود را کنار بگذارید، یا وقتی از کنارتان رد می‌شود، لبخند بزنید.

وقتی کنار او هستید کنترل چهره خود را در اختیار داشته باشید و به هیچ وجه اخم نکنید و یا به شخص دیگری خیره نشوید. سعی کنید با او ارتباط چشمی برقرار کنید.

2. اعتماد به نفس داشته باشید

چرا نمی تونم دوست دختر پیدا کنم

زمانی که به دختر مورد علاقه خود نزدیک می‌شوید، نباید به هیچ وجه مضطرب باشید، چرا که داشتن اعتماد به نفس شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد.

برای نشان دادن اعتماد به نفس خود، زمانی که به فرد مورد نظر نزدیک می‌شوید، با قامتی صاف و پشتی کشیده به او نزدیک شوید و به چشمان او مستقیم نگاه کنید. خودتان را دست کم نگیرید و به گونه‌ای رفتار کنید که از ظاهر و شرایط کنونی‌تان رضایت دارید.

برای آنکه بتوانید اعتماد لازم را در طرف مقابل ایجاد کنید، حتما درباره نشانه های پسر دختر باز بخوانید.

3. پیدا کردن دوست دختر | خودتان باشید

برای اینکه دختری به سمت شما جذب شود، باید شما را آنگونه که هستید، بشناسد. به جای اینکه نقش بازی کنید، بهتر است خودتان باشید و اگر ضعفی هم وجود دارد، بر روی توانمندی‌های خودتان کار کنید.

بهتر است از زمان شروع رابطه صادق باشید و قصد تغییر شخصیت خود را نداشته باشید تا در نهایت موفق شوید، کسی را پیدا کنید که شما را به خاطر شخصیت خودتان دوست داشته باشد.

4. برقراری ارتباط موثر

لازم است بدانید که برقراری ارتباطات در تمامی جنبه‌های زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین برای پیدا کردن دوست دختر ایده آل نیز شما باید ارتباط موثری برقرار کنید. بدین معنی که بتوانید به راحتی حرف‌هایی که در دل‌تان هست را به دختر مورد علاقه‌تان بزنید، به گونه‌ای که او را به خود جذب کنید.

برای برقراری یک ارتباط موثر می‌توانید در میان صحبت‌های خود از فرد مورد نظر نیز سوال بپرسید و نشان دهید که زندگی او برای‌تان مهم است و ضمن گوش دادن به حرف‌هایش او را تحسین نیز می‌کنید.

5. پیدا کردن دوست دختر | از او حمایت کنید

حمایت کردن همواره به معنای حمایت مالی و یا خریدن کادوهای مختلف نیست. مهم‌ترین حمایتی که دختران از شخص زندگی‌شان می‌خواهند، حمایت عاطفی است. حمایت عاطفی می‌تواند گوش دادن به حرف‌های دوست دخترتان و یا در کنار او بودن برای به دست آوردن دست آوردهای جدید باشد.

لازم است همواره به یاد داشته باشید که اهداف دوست دخترتان نیز به اندازه اهداف شما دارای اهمیت است. بنابراین بایستی به هدف‌های او در زندگی بها بدهید. در واقع این معنی واقعی حمایت است.

6. شوخ طبع باشید

بیشتر دختران به دنبال پسرانی هستند که بتوانند با آن‌ها آینده‌ای داشته باشند. اما در این مسیر دوست دارند، پسری که با آن در ارتباط هستند، شوخ طبع نیز بوده و در واقع لحظه‌های خوبی را باهم داشته باشند. بنابراین بهتر است اهل شوخی باشید و در شرایط مختلف خنده را بر لبان‌تان فراموش نکنید.

7. برای پیدا کردن دوست دختر حواستان به رفتارتان باشد

برخی از رفتارهایی که پسران در جمع‌های دوستانه خود انجام می‌دهند، نه تنها برای دختران جذاب و بامزه نیست، بلکه از آن‌ها بدشان نیز می‌آید. رفتارهایی از قبیل آروغ زدن سر میز شام و یا گفتن جوک‌های نژاد پرستانه و مسخره کردن دیگران جزو شوخی محسوب نمی‌شود و در واقع باعث دوری یک دختر از شما خواهد شد. بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال دوست دختر هستید، حواس‌تان به رفتارتان باشد.

در مقابل می‌توانید رفتارهایی را انجام دهید که باعث جذب یک دختر می‌شود. بدین صورت که می‌توانید در زمانی که قرار است جایی بروید، در را برای او نگه دارید و یا با افراد پیرامون خود از بزرگ تا کوچک مودبانه و به احترام صحبت کنید. داشتن رفتار شایسته شما را از دیگر پسران متمایز می‌کند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو دیدن نمایید.

پیدا کردن دوست دختر با ایجاد حس خاص بودن در دختر مورد علاقه‌تان

پس از اینکه دختر مورد علاقه خود را به خود جذب کردید و در او تمایلی به برقراری ارتباط با خود ایجاد کردید، می‌توانید با ایجاد احساس خاص بودن او را در کنار خود نگه دارید. یعنی باید کاری کنید که او در کنار شما احساس خاص بودن داشته باشد و همین احساس باعث می‌شود که رابطه را ادامه دهد. در ادامه چند راهکار برای ایجاد این حس در دخترها داده‌ایم.

تعریف‌های واقعی از او ارائه دهید

دختران با شنیدن حرف‌های مثبت و انگیزشی از طرف مقابل‌شان احساس خاص بودن می‌کنند. می‌توانید تعریف و تمجیدی که واقعا به جا و معنادار است را از او ارائه دهید.

مثلا وقتی او لباس جدیدی را می‌پوشد، می‌توانید به او بگویید که با لباس جدیدش چندین برابر جذاب‌تر شده است و به مرور تعریف و تمجیدهای خود را ریزبینانه‌تر و حساس‌تر انجام دهید تا حسابی در دل او جای بگیرید.

تمجیدهایی که خاص دوست دختر شماست، می‌تواند برگه برنده‌تان باشد. گفتن جملاتی مثل تو دارای زیباترین لبخندی هستی که دیده‌ام و یا دیدن تو واقعا حالم را خوب می‌کند و … را استفاده کنید.

از او پیرامون زندگی‌اش بپرسید

همانطور که اشاره کردیم بایستی زندگی و اهداف طرف مقابل برای‌تان مهم باشد. می‌توانید با پرسیدن از زندگی او و صحبت کردن درباره آینده‌ای که تصور می‌کند، به او نشان دهید که به اهدافش اهمیت می‌دهید.

می‌توانید در این زمینه از او سوالاتی پیرامون اینکه قصد تحصیل تا چه مقطعی را دارد، آیا به موسیقی علاقه مند است و یا تا چه حد از حیوانات خوشش می‌آید، بپرسید.

نظر و عقیده او را بپرسید

زمانی که پیرامون مسائل مختلف و حتی زندگی شخصی خودتان از دختر مورد علاقه‌تان نظر می‌خواهید، در واقع در او حس خاص بودن ایجاد می‌کنید و نشان می‌دهید که نظر و عقیده او برای‌تان مهم است.

جویای حالش شوید

طبیعی است که وقتی با دختری در ارتباط هستید، ممکن است گاهی کنار هم نباشید. برای اینکه نشان دهید به یاد او هستید، پیش قدم شده و سعی کنید حال او را بپرسید و به او بگویید که حتی وقتی در کنارش نیستید به او فکر می‌کنید.

به او بگویید که چقدر دوستش دارید

اگر شما و دختر مورد علاقه‌تان وارد یک رابطه عاطفی شدید، نیاز هست که مدام به او یادآوری کنید که دوستش دارید، اما نه به اندازه‌ای که او را از کارش پشیمان کنید. همواره اعتدال بایستی رعایت شود.

گفتن “دوستت دارم” نشان می‌دهد که تا چه اندازه به او علاقه مند بوده و برایش ارزش و احترام قائل هستید.

حتما درباره علت نداشتن دوست دختر بخوانید.

راه های پیدا کردن دوست دختر

پیدا کردن دوست دختر

اینکه چطور و در کجا دختر مورد علاقه تان را ملاقات کنید، غیر قابل پیش بینی است. شما در هر مکانی ممکن است با دختری روبرو بشوید که مورد پسندتان باشد. تا به اینجای مقاله به شما گفتیم که چطور با خانم باید ارتباط برقرار کنید. و چگونه نظر آن ها جلب کنید. اما اگر سوال تان این است که در کجا با دختر خانمی آشنا بشوید، چند راه را در ادامه پیشنهاد داده ایم.

1- معرفی از طرف دوستان و سایر بستگان

یکی از راه های پیدا کردن دوست دختر دریافت کمک از آشنایان و دوستان است. هیچ کس به اندازه اطرافیان تان شما را نمی شناسد. پس اگر به دنبال دختری به منظور آشنایی برای ازدواج هستید، کافی است به نزدیکان تان بسپارید. آن ها با توجه به شناختی که از شما دارند، دختری مناسب برای شما معرفی خواهند کرد.

2- حضور در اجتماع

هر چه شما منزوی تر و خانه نشین تر باشید، احتمال ملاقات با همسر و دختر ایده آل تان نیز کم می‌شود. پس برای پیدا کردن دوست دختر خود به بیرون از خانه بروید. در اجتماع حضور پیدا کنید. گستره دوستان خود را زیاد کنید. و از فرصت ها برای آشنایی با دیگران استفاده کنید.

3- پیدا کردن دوست دختر در محیط دانشگاه

دانشگاه محلی برای تحصیل و پیشرفت شماست. پیش از هر چیز باید به یادداشته باشید که ارتباط با جنس مخالف در چنین محیطی می تواند موجب کاهش تمرکز و دردسر بشود. اما از طرفی فرصتی مناسب برای شناخت همسرآینده تان است. شما رفتار و شخصیت دختر مورد علاقه تان را می توانید در دانشگاه بهتر بشناسید. چنین آشنایی هایی نتایج خوبی نیز به بار می آورد.

4- محیط کار

یکی از راه های پیدا کردن دوست دختر و همسرآینده محیط کار است. بسته به شغل شما ممکن است فرصت های مختلفی برای آشنایی محیا باشد. اما شما باید حساسیت های مربوط به پیدا کردن دوست دختر در محیط کار را بدانید. چرا که انتخاب های غلط و روابطی که به ازدواج ختم نشوند، درآمد شما را به خطر خواهد انداخت. پس پیش از هر قدمی باید معیارهای خود را کاملا واضح مشخص کرده باشید.

5- پیدا کردن دوست دختر در همسایگی

یکی دیگر از راه های یافتن دوست دختر و همسرآینده جستجو در محل زندگی است. شاید این سال ها دیگر به مانند گذشته همسایه ها باهم روابطی نداشته باشند. اما هنوز هم می توان پیدا کردن دوست دختر در محل را راهی مناسب دانست. چرا که شما امکان شناخت در چنین محیطی را دارید. خانواده یکدیگر را می شناسید. و می توانید تحقیقات لازم درباره او را انجام دهید.

برای دریافت مشاوره در زمینه پیدا کردن دوست دختر می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل  با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره