تعبیر خواب بوسیدن آدم های آشنا و غریبه از دیدگاه معبران مختلف

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

تعبیر خواب بوسیدن زمانی معنا دارد که رویا را در نزدیکی سحر ببینید و موضوع خواب برگرفته از حوادث روز نباشد. از نظر روانشناسان رویا شاهراهی به ضمیر ناخودآگاه محسوب می‌شود و در نزدیکای سحر که خواب عمیق شده، گویا دریچه‌های ورود به ناخودآگاه هم باز می‌شوند و شاید همان بخشی از ذهن باشد که معبران باستانی آن را دروازه‌ای به سوی عالم غیب می‌دانند. بنابراین هر رویا را از دو جنبه می‌توان تعبیر کرد؛ بعد روانشناسی و بعد عرفانی. تعبیر خواب هر آنچه که باشد حال و برداشت شما از آن خواب هم تاثیر بسیاری بر معنای آن دارد. گاه خوابی معنای بدی دارد، اما شما هم در خواب و هم در بیداری احساس خوبی از دیدن آن خواب دارید، بنابراین علی رغم توضیحات زیر می‌توان گفت برداشت‌تان بسیار اهمیت دارد. برای دریافت تعبیر خواب تان می‌توانید مشاوره تلفنی دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه تعبیر خواب بوسیدن می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

تعبیر خواب بوسیدن از نظر معبران باستانی

از آنجایی که بوسه در واقع نشات گرفته از یک حس عاطفی است، بسیاری از افراد گمان می‌کنند دیدن خواب بوسه می تواند نشان دهنده معانی خوبی باشد، در حالی که از نظر معبران باستانی بوسه دادن و بوسه گرفتن در خواب به معنی خیانت است. در ادامه تعبیر خواب بوسیدن را از منظر معبران باستانی و اسلامی مرور کرده‌ایم. برای دیدن انواع تعبیر خواب کلیک کنید.

تعبیر خواب بوسیدن از نظر محمد بن سیرین

اگر فردی در خواب به دیگری بوسه بدهد، به معنی این است که خواستگار او است. همینطور اگر فردی در خواب ببیند که یک شخص غریبه را می‌بوسد، یعنی او را دوست دارد و از جایی که نمی‌داند به او خیر و منفعتی خواهد رسید.

اگر فردی در خواب ببیند که لب یک مرد نامحرم را می‌بوسد، بدین معنی است که ناراحتی‌های فرد از بین خواهد رفت. البته تعبیر دیگری نیز برای این خواب وجود دارد و این است که بوسه به لب‌های مرد نامحرم در خواب نشان دهنده دشمنی است.

تعبیر خواب بوسیدن از نظر امام صادق (ع)

از نگاه امام صادق (ع) دیدن بوسه در خواب چهار معنی دارد. بوسه در خواب به معنی خیر و منفعت، حاجت روایی، پیروزی بر دشمن و سخن خوش شنیدن است.

تعبیر خواب بوسیدن از نظر حضرت دانیال نبی (ع)

حضرت دانیال نبی (ع) می‌فرماید بوسه زدن به لب‌های دیگری در خواب نشان از دشمنی دارد. دشمنی که بی اعتقاد، فریبکار، بی شرم و ناامید از خوبی‌ها است و همواره در حال بدی کردن به دیگران می‌باشد.

تعبیر خواب بوسیدن از نظر شیخ طوسی

شیخ طوسی دیدن خواب بوسه از لبان معشوق را به وسعت یافتن زندگی و افزایش روزی تعبیر کرده است. چنانچه بوسه از لبان شخص غریبه باشد برعکس باعث تنگ شدن روزی می‌شود.

تعبیر خواب بوسیدن از نظر ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی نیز دیدن بوسه در خواب را به خواستگار تعبیر کرده است و بوسه گرفتن از لب را نشان از حسرت خوردن می‌داند. اگر فردی در خواب ببیند که مرده‌ای را می‌بوسد، بدین معنی است که از مال و یا علم آن مرده به او چیزی می‌رسد.

اگر زنی در خواب ببیند که با شهوت به مردی بوسه می‌دهد، بدین معنی است که از آن شخص سودی به او خواهد رسید.

اگر مردی در خواب ببیند که زنی بدکاره او را می‌بوسد و مرد او را از خود می‌راند، بدین معنی است که بر دشمنانش پیروز می‌شود.

تعبیر خواب بوسیدن از نظر منوچهر مطیعی

منوچهر مطیعی می‌گوید بوسه در واقع عملی برای ابراز عشق است. در واقع وقتی فردی، شخص مقابل خود را می‌بوسد می‌خواهد به او بگوید که بسیار دوستش دارد. بوسیدن در خواب نیز نشان دهنده حسن نیت شخص است.

اگر فردی در خواب ببیند که مرده‌ای را می‌بوسد، در صورتی که آن مرده آشنا باشد بدین معنی است از نظر اخلاقی، مالی و مادی در واقع دینی به آن شخص دارد و اگر آن مرده ناشناس باشد از آن شخص به او سود و منفعت خواهد رسید.

اگر دختر دم بختی خواب ببیند که یکی از محارمش او را می‌بوسد، بدین معنی است که او محبوبیتی بدست می آورد و اگر نامحرمی را ببوسد نشان دهنده خواستگار است و او ازدواج خواهد کرد.

برای عضویت در کانال تلگرامی ذهن نو کلیک کنید.

تعبیر خواب بوسیدن از نظر روانشناسان

روانشناسان با مطالعاتی که بر خواب و رویا داشته‌اند، متوجه فعالیت‌های روانی ناخودآگاه در هنگام خواب شده‌اند. ناخودآگاه همان بخشی است که در عالم بیداری سکوت کرده، ولی تاثیر زیادی بر باورها، شناخت و حتی رفتار ما دارد. وقتی که به خواب می‌روید، ناخودآگاه کنترل را به دست گرفته و هر آنطور که می‌خواهد رفتار می‌کند.

ناخودآگاه مانند راهرویی که پر از در هست در خود ساکنانی دارد که از کودکی تا به امروز این راهرو بلندتر و پرجمعیت‌تر گشته است. در عالم خواب گویی این ساکنان بیرون آمده و گاه خاطرات و گاه ترس‌ها و گاهی هم آرزوها را مرور می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با علل خواب دیدن کلیک کنید.

اما گاهی هم رویاهایی می‌بینیم که هرگز اتفاق نیافتاده و یا به آن فکر نشده. برای مثال ممکن است زمانی خواب بوسیدن ببینید که در طول روز اصلا به آن فکر نکردید یا هیچ گونه مشغله ذهنی در مورد آن نداشتید.

روانشناسان به خصوص آن‌هایی که با رویکردهای روانکاوی کار می‌کنند بر این باورند که اشیاء مختلف در خواب می‌توانند نماد و بازتاب یک موضوع خاص باشند. آن‌ها از طریق کاوش در مورد نوع هیجانی که در خواب وجود داشته و کمک گرفتن از تکنیک‌هایی نظیر تداعی آزاد در مورد رویا تلاش می‌کنند به معنای نهفته در خواب پی ببرند. برای آشنایی بیشتر با روش های مربوط به روانکاوی کلیک کنید.

تعبیر خواب بوسیدن در روانشناسی | نگاهی به تعبیر رویا به روش یونگ

یونگ یکی از بزرگ‌ترین نظریه پردازان علم روانشناسی است که مطالعات زیادی در زمینه رویا و تعبیر آن انجام داد. در کتاب تعبیر رویا به روش یونگ آمده است که به طور کلی دیدن خواب بوسیدن، نشان دهنده عشق، عاطفه، آرامش و رضایت می باشد.

بوسیدن توسط یک غریبه

اگر فردی در خواب ببیند که توسط یک غریبه بوسیده می‌شود، بدین معناست که فرد تمایل دارد تا از جنبه‌های متفاوت‌تری از خود آگاه شود.

بوسه به اجبار

اگر فردی در خواب ببیند که شخصی می‌خواهد او را به اجبار ببوسد، بدین معناست که شخص می‌خواهد ایده‌ها، باورها و نظراتش را به فرد تحمیل کند.

در پی بوسه

اگر فردی در خواب ببیند که به دنبال این است که شخصی را ببوسد، بدین معناست که می‌خواهد با او رابطه داشته باشد، اما نمی‌داند او راجبش چه احساسی دارد.

بوسه هم جنس

اگر فردی در خواب ببیند که هم جنس خود را می‌بوسد، بدین معناست که فرد خود را تایید می‌کند و خودش را قبول دارد.

بوسیدن خود

اگر فردی در خواب ببیند که خودش را می‌بوسد، بدین معناست که خودش را دوست دارد و به خودش عشق می‌ورزد.

بوسیدن دوست صمیمی

بوسیدن یک دوست صمیمی در خواب به احترامی که‌ برای دوست خود قائل هستید، تعبیر می‌شود.

بوسیدن شخصیت معروف

بوسیدن شخص معروف در خواب بیانگر این است که شما برای موفقیت انگیزه کافی دارید.

بوسه خونین

دیدن بوسه خونین در خواب نشان دهنده شور و عشق و هیجان است. بدین معنی که شما در رابطه‌ای هستید که قصد دارید خودتان را وقف آن رابطه کنید.

بوسیدن گونه

بوسیدن گونه شخصی در خواب نشان دهنده ستایش، حسن نیت، دوستی و احترام می‌باشد.

برای دریافت مشاوره در زمینه تعبیر خواب بوسیدن می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫2 دیدگاه ها

  1. الان منکه یه دخترم خواب دیدم که یه پسرم و دارم یه دختر غریبه رو میبوسم یعنی چی خدایی ?؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره