پیشنهاد دوستی دختر به پسر آیا کار درستی است؟

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

پیشنهاد دوستی دختر به پسر شاید از گذشته تاکنون به یک تابو تبدیل شده باشد، اما هستند دختران و زنانی که به دلیل علاقه داشتن به یک مرد، تابوشکنی کنند و برای پیشنهاد دوستی و یاازدواج پیش‌قدم شوند. دختراتی که به مردی علاقه‌مند شده‌اند و نمی‌خواهند منفعلانه عمل کنند و به عبارتی منتظر پسری باشند که آن‌ها را انتخاب کند، می‌توانند با استفاده از راهکارهایی، به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم به فرد مورد علاقه‌شان بفهمانند که مایل به دوستی هستند. در صورتی که نمی‌دانید چطور یک رابطه را شروع کنید و یا ادامه بدهید، حتما مشاوره رابطه دختر و پسر دریافت نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه پیشنهاد دوستی دختر به پسر می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360  و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

انواع راه های دادن پیشنهاد دوستی دختر به پسر

راه های پیشنهاد دوستی دختر به پسر

پیشنهاد دوستی دختر به پسر به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. انواع پیشنهاد دوستی دختر به پسر به شرح زیر است:

  • روش اول، پیشنهاد کلامی مستقیم یا به اصطلاح پیشنهاد و درخواست مستقیم: دخترانی که با پیشنهاد دوستی دادن به یک پسر مشکلی ندارند، این روش را انتخاب می‌کنند و مستقیما به فرد مورد نظر ابراز علاقه می‌نمایند.
  • روش دوم، نشانه‌های غیرکلامی و یا جذب غیرمستقیم : در این روش دختر مستقیما به فرد مورد نظر ابراز علاقه نمی‌کند، اما سعی می‌کند با رفتارهای خود، او را به خود جذب کند و کاری کند که پسر درخواست دوستی و یا ازدواج را مطرح نماید.
  • روس سوم، آشنایی دو طرف به کمک واسطه‌ها : در این روش دختری که به یک پسر علاقه‌مند است، از واسطه‌ها می‌خواهد که او را به فرد مورد علاقه‌اش معرفی کند، بدین ترتیب رابطه شکل می‌گیرد و ادامه رابطه وابسته به طرفین است.

هر کدام از این سه روش برای اینکه دختری با مرد مورد علاقه‌اش وارد رابطه عاطفی شود و یا بتواند با او برای زندگی اهداف مشترکی تعیین کند، به کار می‌رود. یعنی اگر شما یک دختر هستی، حتما نباید منفعل باشی که پسری تو را برای رابطه انتخاب کند.

اگر مجرد هستید و تمایل دارید با فرد مورد علاقه‌تان ازدواج کنید، نباید منفعلانه رفتار کنید و می‌توانید با راهکارهای مختلفی با او وارد رابطه عاطفی شوید. حتی اگر اقداماتی که کرده‌اید با شکست همراه باشد شما چیزی را از دست نخواهید داد.

فروشگاه آرامیس

برای عضویت در کانال تلگرامی ذهن نو کلیک نمایید.

⬅️ پیشنهاد دوستی دختر به پسر به روش مستقیم

اولین روش پیشنهاد دوستی دختر به پسر، روش مستقیم است. یعنی دختر اهمیتی به تابوهایی که وجود دارد، نمی‌دهد و به صورت صریح به فرد مورد علاقه‌اش پیشنهاد دوستی می‌کند. اگر به عنوان یک دختر این روش را انتخاب کرده‌اید، باید خود را برای جوابی که می‌شنوید نیز آماده کنید، چراکه احتمال دارد نه بشنوید.

بنابراین این روش برای کسانی مناسب است که اهل ریسک کردن هستند و مزیت آن نیز این است که جواب صریحی نیز خواهید گرفت.

به طور کلی در پیشنهاد دوستی دختر به پسر ، ممکن است شنیدن کلمه نه برای دختری که پیشنهاد دوستی را مطرح کرده است، احساس بد و مشکلات عاطفی ایجاد کند. حتی اگر این رابطه شکل هم بگیرد، توسط پسر کنترل می‌شود و شاید دختر جایگاه و شأن مناسبی در رابطه نداشته باشد. طبق تجربه، روش پیشنهاد دوستی مستقیم از سوی دختر به پسر توصیه نمی‌شود.

⬅️پیشنهاد دوستی دختر به پسر به روش غیر مستقیم

روش دوم پیشنهاد دوستی دختر به پسر به روش غیرمستقیم است. این روش یک مزیت دارد که پسر مورد نظر رفتار دختر را یا به معنی یک رفتار دوستانه و یا نشانه‌هایی برای شروع یک رابطه عاشقانه تلقی می‌کند و احتمال شنیدن کلمه نه برای دختر در این روش وجود ندارد.

می‌توانید برای جذب غیرمستقیم از ارتباط چشمی، لبخند زدن، نگاه‌های دزدانه، بالا بردن ابروها، بازی کردن با موها و … استفاده کنید. بهتر است بدانید طبق نظر روانشناسان، این روش در جذب پسران بهتر عمل می کند.

⬅️پیشنهاد دوستی دختر به پسر به کمک واسطه

در روش سوم، دختر بایستی از یک فرد که آشنای هر دو شخص می‌باشد بخواهد که طرفین را با یکدیگر آشنا کند. یکی از مزیت‌های این روش این است که در همان ابتدا می‌توانید به کمک واسطه متوجه احساس طرف مقابل نسبت به خودتان شوید. اما نکته‌ای هم که وجود دارد بایستی واسطه‌ای انتخاب کنید که کاملا به او اعتماد داشته باشید.

پیشنهاد می شود مقاله چطور شوهر پیدا کنیم را بخوانید.

روش های پیشنهاد دوستی دختر به پسر به صورت غیرمستقیم

شاید شما هم جزو دخترانی باشید که پس از مطالعه روش‌های پیشنهاد دوستی دختر به پسر ، روش غیر مستقیم را انتخاب کرده باشید، اما سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توانید به روش جذب غیرمستقیم با یک پسر ارتباط برقرار کنید.

داشتن مهارت کافی در شروع ارتباط غیر مستقیم بسیار حائز اهمیت است. در ادامه سعی کرده‌ایم به چند راهکار که باعث می‌شود بتوانید بدون ابراز صریح خواسته‌تان یک پسر را جذب کنید، اشاره کرده‌ایم.

?سلام بدهید و راهی برای صحبت باز کنید

وقتی از کنار پسر مورد علاقه‌تان رد می‌شوید، بی تفاوت نباشید، حتما سلام کنید و سعی کنید باب گفتگو را با او باز کنید. مثلا اگر در محیط دانشگاه هستید پیرامون درس صحبت کنید و یا در محیط کار می‌توانید به او بگویید که خسته نباشید و برای رفع خستگی می‌توانید پبشنهاد یک فنجان چای را به او بدهید.

?دعوت او به یک دورهمی

اگر با پسر مورد علاقه‌تان به اندازه‌ای راحت هستید و هر روز با هم صحبت دارید، یعنی وقتش رسیده او را به یک مهمانی و یا دورهمی دوستانه دعوت کنید. این دورهمی می‌تواند یک مهمانی در خانه باشد و یا برای تفریح در طبیعت و رفتن به کوهنوردی باشد.

می‌توانید برای دعوت او بگویید که قصد دارید آخر هفته را با دوستانتان به سینما، رستوران، کوه و … بروید و اگر او تمایل داشته باشد با شما همراه می‌شود. در این حالت در واقع یک قرار دسته جمعی است و چون دو نفره نیست ابهامی برای او ایجاد نخواهد کرد و فقط فرصتی برای تجربه حس و حال بودن با شما را پیدا خواهد کرد، همین فرصت برای ایجاد علاقه و شناخت بیشتر هر دو مناسب است.

?راه‌های تماس برقرار کردن را باز کنید

این روزها که فضای مجازی حسابی توانسته رابطه‌ها را پررنگ‌تر کند. می‌توانید در فضای مجازی که هر دو شما فعالیت دارید، برای او درخواست دوستی ارسال کنید و نظرات و پست‌هایش را لایک کنید و سعی کنید در فضای مجازی باهم ارتباط بیشتری داشته باشید.

?از او کمک بگیرید

پسران از اینکه از آن‌ها کمک بگیرید، خوش‌شان می آید. می‌توانید برای اینکار مثلا از او کمک درسی بگیرید و یا در مورد نرم افزارهای موبایل و یا لپ تاپ از او سوال کنید تا او را بیش از گذشته به خود جذب کنید.

?بگذارید متوجه شود که به او علاقه دارید

در میان صحبت‌هایی که با گزیده ازدواج مورد علاقه‌تان دارید، به طور غیر مستقیم به او بفهمانید که مورد علاقه تان هست. همواره با حرف‌های خود به اصطلاح توپ را در زمین او بندازید، با این کار او را به دنبال خود می‌کشانید.

مثلا می‌توانید از انتخاب های او تعریف کنید و یا به او بگویید “به نظر میاد به رنگ سبز خیلی علاقه داری”، صبر کنید تا کنجکاو شود، سپس در پاسخ بگویید “آخه فلان اکسسوری و تیشرت ویا شلوار سبز رنگ را دیده ام که استفاده می کنی”. این دقت و توجه شما او را به فکر می برد. او میفهمد که به او و انتخاب هایش فکر کرده و برای تان جالب بوده است.

توجه داشته باشید که در بیشتر موارد اهمیت بیش از حد خانم ها به آقایان نتیجه معکوس می‌دهد. پس گاه بی اعتنایی و بی محلی کردن بیشتر شما را جذاب می کند. شما با تایید کردن دائمی، به او نشان می‌دهید که هیچ عقیده و نظری از خودتان ندارید. به همین دلیل بیش از هر چیز بهتر است روی خود و اعتماد به نفس تان کار کنید.

برای آشنایی با نحوه شروع دوستی به قصد ازدواج کلیک کنید.

چگونگی پیشنهاد دوستی دختر به پسر به روش مستقیم

اگر از دسته‌ای از دختران هستید که نمی‌توانید صبر کنید تا با روش‌های غیرمستقیم پسر مورد نظرتان را به سمت خود جذب کنید و قصد دارید به روش مستقیم این کار را انجام دهید، می‌توانید به نکات زیر توجه کنید.

? داشتن اعتماد به نفس 

همانطور که گفتیم پیشنهاد دوستی مستقیم دختر به پسر توصیه نمی‌شود، اما اگر اهل ریسک هستید، بنابراین بهتر است اعتماد به نفس داشته باشید و در این مسیر شجاعانه قدم بردارید.

? پیشنهاد دوستی دختر به پسر | ابتدا زمینه سازی کنید!

بهتر است قبل از پیشنهاد مستقیم به پسر مورد علاقه‌تان ابتدا در یک قرار دوستانه با او صحبت کنید و مطابق با شرایط تصمیم بگیرید. آیا او برای شما مناسب است و شما می‌توانید یک رابطه عاطفی را با هم شروع کنید. آیا زمنیه علاقه به شما در او نیز وجود دارد. اگر اینطور نیست بهتر است قبل از شنیدن جواب منفی و شرمنده شدن، از تصمیم خود منصرف شوید.

? از شوخ طبعی کمک بگیرید

بهتر است اگر تصمیم به پیشنهاد دوستی به یک پسر را گرفته‌اید، عادی رفتار کنید و مضطرب نباشید. شوخ طبعی این کار را برای شما راحت‌تر می‌کند.

? پیشنهاد دوستی دختر به پسر | آمادگی شنیدن جواب منفی را داشته باشید

اگر تصمیم خود را برای پیشنهاد دوستی به پسر مورد علاقه‌تان گرفته‌اید، بایستی از نظر روحی قوی باشید. اگر جواب منفی شنیدید نباید دچار مشکلات عاطفی شوید و از این موضوع عبور کنید. جواب منفی شنیدن از یک پسر به معنای خوب نبودن شما نیست، فقط از نظر طرف مقابل زمینه‌های علاقه مندی و اهداف شما با یکدیگر متفاوت است.

قبل پیشنهاد دوستی دختر به پسر از یک مشاور کمک بخواهید

از آنجایی که شرایط هر کس با دیگری متفاوت است، بهتر است برای اینکه از نتیجه اقدامات خود اطمینان داشته باشید، از یک مشاور نیز کمک بگیرید. می‌توانید از مشاوره آنلاین، تلفنی و یا حضوری ذهن نو استفاده کنید. فراموش نکنید که پیشنهاد دوستی دختر به پسر و یا پیشنهاد ازدواج دختر به پسر چندان در فرهنگ ما مرسوم نیست. پس در این باره باید محتاطانه قدم بردارید. برای آشنایی بیشتر با مزایا و معایب دوستی دختر و پسر کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه پیشنهاد دوستی دختر به پسر می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360  و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫6 دیدگاه ها

    1. والا بخدا انگاری پسرا درخواست بدن نمیتونن خورد بشن و خانوما روش مسلط بشن واقعا متاسفم تو همه چیییییی پسر ا دوم هستن و ارزشش از یک دختر کم تره و همش تبعیضضضض واقعا متسافم…

  1. اونجا که نوشتی دختره از پسره تعریف کنه بعد بگه منظوری نداشتم من به عنوان پسر فکر میکنم راست میگه و روی طرف به عنوان شریک عاطفی،دوست دختر یا همسر آینده حساب باز نمیکنم.اینجاش اشتباهه

      1. هم محمد هم مهدی هر دوتون ساکت شید ی جوری میگید انگار دخترا صف کشیدن برا شما دوتا ابله از خود راضی گند میزنم بهتون به جای تعریف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره