زنان خطرناک برای ازدواج

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

زنان خطرناک برای ازدواج در دسته های مختلفی قرار دارند. ازدواج نقطه عطفی در زندگی هرکدام ماست، هم مردان و هم زنان  باید برای شروع زندگی حساسیت زیادی به خرج دهند، در این مقاله قصد داریم نشانه های زنان خطرناک برای ازدواج را بررسی کنیم، چرا که یک انتخاب مناسب همسر می‌تواند شما را به اوج خوشبختی و پیشرفت برساند؛ درعین‌حال یک انتخاب اشتباه مشکلات بسیاری را در زندگی‌تان به همراه خواهد داشت.

در کل هر خصوصیت اخلاقی که احساس می‌کنید با شما و افکارتان جور درنمی‌آید می‌تواند برای ازدواج شما خطرناک باشد؛ پس برای قطعی کردن تصمیم‌تان مشاوره‌های پیش از ازدواج را جدی بگیرید. اما در کنار این‌ها باید آگاه باشید که پس از آشنایی و مشاوره اگر ویژگی های زنان خطرناک برای ازدواج را دیدید، حتما بیشتر در مورد انتخاب‌تان تامل کنید. برای آشنایی با معیارهای انتخاب همسر کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه زنان خطرناک برای ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

زنان خطرناک برای ازدواج

زنان خطرناک برای ازدواج

 

برای همه افراد این سوال پیش می‌آید که زنان خطرناک برای ازدواج چه افرادی هستند؟ این سوال معمولا بزرگترین دغدغه افرادی است که در سن کم ازدواج می‌کنند. به این دلیل که ازدواج از مهم ترین انتخابات زندگی هر فردی است. و حتما باید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید.

انتخاب در ازدواج است که شما را به فرد خوشبخت و بدبخت تبدیل می‌کند. بنابراین اگر به دنبال ازدواج با دوام و ثبات داری هستید؛ حتما باید در انتخاب خود دقت کنید. در این مقاله ویژگی های زنان خطرناک برای ازدواج را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

ویژگی‌های زنان خطرناک برای ازدواج

زنان خطرناک برای ازدواج ویژگی هایی دارند. این افراد از اختلال شخصیت و جسمانی خطرناک برخوردارند و آسیب های بسیار زیادی را به فرد مقابل وارد می‌کنند. در این مقاله ویژگی های زنان خطرناک برای ازدواج را توضیح داده ایم.

? بیماری‌ های روانی

یکی از ویژگی های زنان خطرناک برای ازدواج، بیماری های روانی است. مشکلات روحی مثل افسردگی یا اضطراب بیش‌ازحد، از آن دسته مسائلی هستند که باید توجه ویژه به آن‌ها داشته باشید. این مشکلات می‌تواند شدت پیدا کند و درگیری‌های بسیاری را در زندگی مشترک شما ایجاد کند. درعین‌حال بسیاری از این اختلالات به ارث می‌رسند؛ این به معنای آن است که احتمال دارد فرزندان شما هم درگیر این بیماری‌ها بشوند.

با همه این‌ها بیماری‌های روانی که باید از آن‌ها جدا اجتناب کنید افسردگی و اضطراب نیستند؛ مشکلاتی مانند اختلال شخصیت، اسکیزوفرنی یا اختلال دوقطبی بیماری‌هایی هستند که نوسانات جدی در زندگی‌تان ایجاد می‌کنند. پس سعی کنید پیش از ازدواج به نشانه‌های بیماری و سلامت روان توجه کافی داشته باشید.

زنان خطرناک برای ازدواج و دروغ‌گویی

دروغ یکی از بدترین ویژگی‌های زنان خطرناک برای ازدواج است؛ که می‌تواند زندگی شما را تحت تأثیر خود قرار دهد. همه ما این را می‌دانیم که صداقت مهم‌ترین شرط ازدواج است. اگر امروز دروغ یا پنهان‌کاری‌های ساده‌ای از همسرتان می‌بینید باید به این موضوع دقت داشته باشید که رفته‌رفته این دروغ‌ها بزرگ‌تر می‌شوند.

به همین خاطر راجع به این رفتار طرف مقابل با او صحبت کنید. اگر صحبت‌های شما به یک راه و نتیجه منطقی نمی‌رسد شاید بهتر باشد در تصمیمتان برای ازدواج تجدیدنظر کنید.

برای کسب اطلاعات در زمینه با چه کسانی نباید ازدواج کرد کلیک کنید.

بی‌ هدف

بی‌هدف بودن و تنبلی یکی دیگر از ویژگی‌های زنان خطرناک برای ازدواج است که باید از آن دوری کنید. یادتان باشد یکی از نشانه‌های ازدواج سالم این است که شما و همسرتان بتوانید به رشد یکدیگر کمک کنید. اگر طرف مقابل شما علاقه‌ای به این ماجرا نداشته باشد به‌تدریج شرایط برای شما هم خسته‌کننده خواهد شد. به‌علاوه زنانی که هدف و انگیزه خاصی در زندگی ندارند نمی‌توانند مادران خوبی باشند و احتمالاً در تربیت فرزندانتان هم پیشرفت و انگیزه تغییر را به آن‌ها آموزش نمی‌دهد.

وابستگی بیش‌ از حد به خانواده

وابستگی بیش از حد به خانواده از دیگر ویژگی زنان خطرناک برای ازدواج است. بسیاری از خانم‌ها حتی پس از ازدواج هم به خانواده خود وابسته هستند. البته قرار نیست دختر یا پسر بعد از ازدواج خانواده‌اش را فراموش کند. اما صحبت از وابستگی بیش‌ازحد است. وابستگی بیش‌ازحد یعنی او در تمام تصمیمات زندگی مشترک هم چشم به دهان خانواده‌اش دارد. این رفتار دیر یا زود باعث می‌شود که احساس کنید خانواده همسرتان در زندگی شما دخالت می‌کنند و مشکلات بسیار دیگری به دنبال آن ایجاد خواهد شد.

زنان خطرناک برای ازدواج و مادی‌ گرایی

مادی گرایی از دیگر ویژگی های زنان خطرناک برای ازدواج است. اگر تنها معیار طرف مقابل شما برای ازدواج پول است، شاید بهتر باشد از او دوری کنید. این قبیل زنان احترامی برای شخصیت شما قائل نیستند. آن‌ها احساس می‌کنند تنها وظیفه همسرشان تأمین معاش آن‌هاست.

درنتیجه اگر روزی شرایط مالی شما تغییر کند احتمالاً دیگر کنارتان نخواهند ماند. به‌علاوه آن‌ها دائماً درگیر چشم‌و‌هم‌چشمی با سایرین هستند و این موضوع می‌تواند تنش‌های بسیاری را در زندگی شما ایجاد کند. البته بهتر است به این نکته هم توجه داشته باشیم که برای شروع یک زندگی وجود حداقل‌های مالی مسئله ضروری است. اما اگر طرف مقابل شما تنها به این مسائل توجه دارد کمی با دقت به این موضوع توجه کنید.

اعتیاد در زنان خطرناک برای ازدواج

از سنگین ترین و آسیب زننده ترین ویژگی زنان خطرناک برای ازدواج؛ اعتیاد است. اعتیاد بیماری است که بسیاری را درگیر خود کرده است. متأسفانه بسیاری از آقایان وقتی متوجه این موضوع می‌شوند که خانم درگیر اعتیاد است تصور می‌کنند که می‌توانند او را ترک دهند.

اما به این نکته توجه داشته باشید که ترک اعتیاد اصلاً کار آسانی نیست. حتی بسیاری از این بیماران به‌تدریج مجبورند میزان مصرف را افزایش دهند یا درگیر چند مصرفی می‌شوند. در کنار تمامی مشکلات جسمی و روانی که اعتیاد همسرتان به همراه دارد شما درگیر مشکلات قانونی بسیاری نیز خواهید شد.

شکاکی زنان خطرناک برای ازدواج

شکاکی یکی از ویژگی های زنان خطرناک برای ازدواج است. یکی از مهم‌ترین سنگ بناهای ازدواج اعتماد متقابل طرفین به یکدیگر است. زنانی که بیش‌ از حد به همسرشان شک دارند جو ناآرامی را در محیط خانواده ایجاد می‌کنند. آن‌ها همیشه نگران این هستند که مبادا همسرشان با زن دیگری در ارتباط باشد. این ترس باعث می‌شود که خودشان هم نتوانند به‌خوبی از همسر و فرزندانشان مراقبت کنند. به همین خاطر شاید بهتر باشد راجع به شک همسرتان با او صحبت کنید یا از یک مشاور کمک بگیرید.

سلطه‌ گری

از دیگر ویژگی های زنان خطرناک برای ازدواج را می‌توان به سلطه گری اشاره کرد. سلطه گری چه از طرف زن و چه از طرف مرد موضوع جالبی نیست. هرکسی دوست دارد آزاد باشد و راجع به شرایط زندگی خود تصمیم بگیرد. اگر طرف مقابل شما سلطه‌گر است یا به عبارتی می‌خواهد شما را مطابق میل خودش حرکت دهد؛ بهتر است از همین ابتدا برای ادامه رابطه یک تصمیم جدی بگیرید.

زنان خطرناک برای ازدواج و اهمیت مشاوره پیش از ازدواج

جلوگیری از ازدواج با زنان خطرناک

 

همان‌طور که در ابتدای صحبت‌ها گفتیم زنان خطرناک برای ازدواج می‌توانند ویژگی‌های بسیاری داشته باشند. واقعیت این است که اگر شما راجع به هر موضوعی مثل هم فکر نمی‌کنید این اختلاف می‌تواند برای زندگی مشترکتان خطرناک باشد. به‌علاوه بسیاری از مواقع زمان آشنایی کوتاه‌تر از این است که شما بتوانید همسر آینده‌تان را به‌خوبی بشناسید یا نشانه‌های نامطلوب را در او تشخیص دهید.

به همین خاطر بهتر است پیش از ازدواج از جلسات مشاوره کمک بگیرید. مشاورین با استفاده از مصاحبه و همین‌طور تست‌های شخصیت، خصوصیات شما و طرف مقابل‌تان را بررسی می‌کنند و این سؤال را جواب می‌دهند که شما چقدر برای یکدیگر مناسب هستید. به‌علاوه اگر تصمیم دارید علی‌رغم تفاوت‌ها باهم ازدواج کنید، راه‌هایی را برای کنار آمدن باهم به شما آموزش می‌دهند. برای دریافت مشاوره قبل از ازدواج کلیک کنید.

کلام آخر

ازدواج یکی از مهم ترین انتخاب های زندگی است. و همه افراد باید با دقت بالا شریک احساسی خود را انتخاب کنند. به همین منظور تمامی ویژگی های خطرناک افراد باید بررسی شود تا شخص انتخاب مناسبی داشته باشد. در این مقاله نیز برای آگاهی بیشتر شما عزیزان؛ ویژگی های زنان خطرناک برای ازدواج را توضیح داده ایم. و همچنین برای اقدام به ازدواج کمک از روانشناس را جدی بگیرید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه زنان خطرناک برای ازدواج می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی ازدواج با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

نشانه زنان خطرناک برای ازدواج چیست؟

شکاکیت، سلطه گری، بیماری‌های روحی، نداشتن هدف و همین‌طور مادی‌گرایی از نشانه‌هایی هستند که باید نسبت به آن‌ها دقت داشته باشید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره