نشانه های طلاق در زنان

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

نشانه های طلاق در زنان در طی یک زمان طولانی ایجاد می‌شود. پس اگر آقایان به این نشانه‌ها توجه بیشتری بکنند، می‌توانند قبل از آن که دیر شود، مانع از خراب شدن زندگی مشترک‌شان شوند. از آن جا که مردان به طور ذاتی جزئی نگر نیستند، خیلی دیر متوجه وجود مشکلاتی در رابطه زناشویی‌شان شده و حتی گاه اصلا جدی بودن مسائل را درک نمی‌کنند.

در اکثر موارد نشانه های زنی که طلاق می خواهد به یکباره به وجود نیامده و خیلی وقت‌ها می‌توانید با کمی ریزبینی مانع از بزرگ شدن ماجرا بشوید. شاید فکر کنید که در زندگی همه چیز را برای همسرتان فراهم کرده‌اید و دیگر نیازی نیست کاری بکنید، اما اگر با وجود تمام زحماتی که کشیده‌اید در شرف جدایی باشید چه؟

برای دریافت مشاوره در زمینه نشانه های طلاق در زنان می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره طلاق با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

نشانه های طلاق در زنان | نشانه های زنی که طلاق می‌خواهد

نشانه های طلاق در زنان را جدی بگیرید

بی‌میل شدن به زندگی مشترک و تمایل به جدایی از قبل نشانه‌هایی در رفتار همسر شما باقی می‌گذارد. در این قسمت مهم‌ترین این نشانه‌ها را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. اما این نشانه‌ها همیشه هم به دلیل بر خواست طلاق نیست؛ هر کسی گاهی اوقات از چیزی خسته یا دلخور می‌تواند باشد و با چنین احساساتی ممکن است رفتارهای خیلی هم منطقی نداشته باشد. اما اگر این نشانه‌ها برای مدت طولانی در همسرتان ادامه دارد بهتر است با یک مشاور خانواده راجع به این شرایط صحبت کنید. برای آشنایی با راه های پیشگیری از طلاق کلیک کنید.

فروشگاه آرامیس

✅ احساس نمی‌کنید شما را دوست دارد

همیشه یک نشانه مهم در رابطه‌های آسیب‌دیده وجود دارد؛ آن‌هم این است که احساس می‌کنید طرف مقابل به‌اندازه گذشته شما را دوست ندارد. رابطه عاطفی شما سرد شده؛ همسرتان دیگر مثل قبل به شما و خواسته‌هایتان توجه نشان نمی‌دهد؛ بسیاری از مواقع از شما ایراد می‌گیرد یا احساس می‌کنید به شما بی‌تفاوت شده است. این شرایط می‌تواند به هر دلیلی اتفاق بیافتد. شاید همسرتان از موضوعی ناراحت است. از بین رفتن علاقه پررنگ ترین نشانه های طلاق در زنان است.

بهتر است اول با او راجع به احساس خود و دلیل رفتارهایش صحبت کنید. اگر این گفت‌وگو چیزی را در رابطه شما تغییر نمی‌دهد باید به دنبال راهکار جدی‌تری برای تغییر شرایط باشید. برای مثال می‌توانید از یک مشاور خانواده در این مسیر کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

✅ نشانه های طلاق در زنان | ارتباط جنسی‌تان سرد شده است

رابطه جنسی به‌خصوص در زنان به شرایط عاطفی آن‌ها بستگی دارد. اگر همسر شما اخیراً تمایلی به برقراری رابطه جنسی با شما ندارد یا احساس می‌کنید از برقراری رابطه به‌اندازه گذشته لذت نمی‌برد، به این موضوع به‌عنوان یک هشدار نگاه کنید. این مسئله در ساده‌ترین حالت از وجود یک مشکل در زندگی شما خبر می‌دهد؛ اگر به این مشکل بی‌توجه باشید می‌تواند تبدیل به یک آسیب بزرگ بشود. قطع رابطه جنسی و بی توجهی به نیازهای جنسی همسر از نشانه های طلاق در زنان محسوب می‌شود.

✅ علاقه‌ای به حل مشکلات ندارد

تا زمانی که یک رابطه عاطفی برای ما اهمیت داشته باشد سعی می‌کنیم اختلافات را حل کنیم. بودن در کنار او آن‌قدر برای ما ارزشمند هست که سعی می‌کنیم مشکلات رابطه را برطرف کنیم. حتی همیشه به دنبال راهی هستیم که شرایط را بهتر از قبل کنیم. اما گاهی اوقات ممکن است احساس کنید همسرتان تمایلی به حل شدن مشکلات ندارد.

آن‌ها از صحبت کردن راجع به مشکلات خودداری می‌کنند؛ برای مدت طولانی با شما قهر می‌کنند و دل‌تنگ نمی‌شوند؛ تمایلی برای حضور در مراکز مشاوره ندارند و یا حتی همیشه معتقدند این شما هستید که باید شبیه آن‌ها بشوید. این رفتارها به معنای آن است که رابطه برای همسر شما ارزشی ندارد و درنتیجه تمام شدن آن و جدایی نیز او را ناراحت نخواهد کرد.

✅ نشانه های طلاق در زنان | ترجیح می‌دهد تنها باشد

یکی از نشانه‌های رابطه سالم این است که زوجین به بودن در کنار هم علاقه دارند. اما اگر همسرتان از بودن در کنار شما خسته می‌شود و ترجیح می‌دهد تنها باشد؛ در طول روز برنامه‌های تک‌نفره بیشتری دارد و زمان کمتری را با شما می‌گذراند یا وقتی از آینده صحبت می‌کند جایی در برنامه‌های او ندارید بهتر است به این موضوع دقت بیشتری داشته باشید.

✅ صحبت کردن از طلاق

یکی از نشانه های طلاق در زنان و زنی که طلاق می خواهد این است که آن‌ها درباره طلاق صحبت می‌کنند. اگر هر بار با یکدیگر اختلاف پیدا می‌کنید همسرتان تقاضای طلاق می‌کند و یا هنگامی‌که شما از این موضوع صحبت می‌کنید مخالفتی نشان نمی‌دهد، به معنای آن است که او احساس می‌کند این رابطه به پایان خود رسیده است.

برای آشنایی بیشتر با نشانه های قبل از طلاق کلیک کنید.

نشانه‌های زنی که طلاق می‌خواهد و اهمیت مشاوره خانواده

باور کردن اینکه همسرتان به طلاق فکر می‌کند به‌خصوص برای آقایان بسیار سخت خواهد بود. گاهی اوقات حتی شاید غرور مانع این شود که راجع به این موضوع با کسی صحبت کنید. با همه این‌ها اگر زندگی مشترک و همسرتان برای شما ارزشمند است باید برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنید. پس با خواندن نشانه های طلاق در زنان به دنبال راهکاری باشید.

کمک گرفتن از یک مشاور خانواده باتجربه می‌تواند در جهت رفع نشانه های طلاق در زنان بسیار کمک‌کننده باشد. اولاً مشاورین آشنایی با شما ندارند و می‌توانید به‌راحتی و بدون ترس از قضاوت شدن مشکلاتتان را با آن‌ها در میان بگذارید. به‌علاوه آن‌ها به دلیل تجربه و تخصص کافی که درزمینهٔ مشکلات زوجین دارند به‌خوبی می‌توانند به شما برای حل مشکلات کمک کنند. حتی اگر مشکلات به حدی باشد که شما نتوانید جلوی آن را بگیرید صحبت کردن با مشاورین به شما کمک می‌کند تا بهتر با این شرایط کنار بیایید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

سخن آخر

همانطور که گفتیم نشانه های طلاق در زنان به مرور زمان رشد می‌کند. شما به عنوان همسر باید نسبت به حفظ زندگی مشترک تان هشیار باشید و این نشانه ها را جدی بگیرید. اجازه ندهید این مشکلات ریشه دوانده و سخت شود. هر چه زودتر برای رفع مسائل خود اقدام کنید راحت تر و با هزینه کمتر آن ها را رفع خواهید کرد. وقتی زنی طلاق می‌خواهد کافی است به حرف ها و نیازهای عاطفی او توجه کنید و در مورد مشکلات با یکدیگر مشورت نمایید. اگر رابطه شما به مرزی رسیده که هیچ راه ارتباطی وجود ندارد، دریافت کمک های متخصصان خانواده ضروری است.

برای دریافت مشاوره در زمینه نشانه های طلاق در زنان می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره طلاق با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

 

سؤالات متداول

آیا سرد شدن رابطه همیشه از نشانه های طلاق در زنان است؟

خیر؛ برای همه ما پیش می‌آید که گاهی اوقات از چیزی ناراحت باشیم یا حوصله اطرافیان را نداشته باشیم، اما اگر این وضعیت برای مدت طولانی بین شما و همسرتان باقی‌مانده بهتر است توجه بیشتری به این موضوع نشان دهید.

چطور با درخواست زنم برای طلاق مبارزه کنم؟

بهتر است در اولین قدم با او صحبت کنید و دلایلش را بشنوید. سعی کنید با کمک یکدیگر راهی برای برطرف کردن مشکلات پیدا کنید. اگر این راهکار موفق نبود از یک مشاور خانواده کمک بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره