تعبیر خواب بچه چیست

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

شاید معنی و تعبیر خواب بچه برای شما هم سؤال شده باشد. دیدن بچه در خواب می‌تواند برای بسیاری از ما شیرین و خوشایند باشد. گاهی اوقات هم بچه نمادی است که می‌خواهد ما را از چیزی در ضمیر ناخودآگاهمان باخبر سازد. ازنظر روانشناسان رؤیا شاهراهی به ضمیر ناخودآگاه محسوب می‌شود؛ در نزدیکی سحر که خواب عمیق شده گویا دریچه‌های ورود به ناخودآگاه هم باز می‌شوند. شاید این همان بخشی از ذهن باشد که معبران باستانی آن را دروازه‌ای به‌سوی عالم غیب می‌دانند. بنابراین هر رؤیا را از دو جنبه می‌توان تعبیر کرد؛ بعد روانشناسی و بعد عرفانی.

برای دریافت مشاوره در زمینه تعبیر خواب می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

تعبیر خواب بچه

یکی از نکاتی که در تعبیر خواب بچه اهمیت بسیاری دارد احساس شما از آن خواب است. آیا خواب بچه باعث خوشحالی شما شده؟ آیا دیدن شرایط آن بچه در خواب باعث نگرانی شما شده است؟ اینکه شما چه احساسی از رویایتان دارید تا حد زیادی می‌تواند در تعبیر خواب به شما کمک کند. اگر احساس می‌کنید موضوع یک خواب بارها برایتان تکرار می‌شود بهتر است راجع به آن از یک مشاور کمک بگیرید. گاهی اوقات خواب‌ها می‌خواهند رازی را به ما بگویند که به‌تنهایی متوجه آن نخواهیم شد. برای دریافت تعبیر خواب خود می‌توانید مشاوره تلفنی دریافت کنید.

تعبیر خواب بچه ازنظر معبران باستانی

دیدن خواب کودک برای بسیاری از ما احساس مثبتی را به همراه می‌آورد. درمجموع تعبیرات مثبتی هم از دیدن این رؤیا شده است. تعبیر خواب بچه بیشتر به جنسیت و شرایطی که در خواب وجود داشته بستگی دارد.

برای مثال اگر کسی در خواب ببیند که بچه‌ای را به سرپرستی قبول کرده روزی فراوان و بابرکتی پیدا خواهد کرد؛ اما اگر خواب‌بیننده خودش را ببیند که کودک شده این به معنای یک بحران و بازگشت به شرایط نامطلوب است. در این بخش تعبیر انواع خواب‌های بچه را ازنظر معبران قدیمی و کسانی که این علم را به‌خوبی می‌دانسته‌اند بیان خواهیم کرد.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

?ازنظر امام صادق (ع)

تعبیر خواب بچه از نظر امام صادق (ع)، شامل  دیدن پسربچه در خواب بوده که نشانه غم و اندوه است. اگر کسی در خواب ببیند که نوزاد پسر آورده فرزندش دختر خواهد شد. اگر زنی خواب ببیند که پسری به دنیا آورده و نوزاد بلافاصله با او صحبت کرده به این معناست که مادر به‌زودی فوت می‌کند.

?تعبیر خواب بچه ازنظر ابن‌سیرین

ازنظر ابن‌سیرین اگر کسی در خواب ببیند که فرزندش دختر است پسر به دنیا می‌آورد. درعین‌حال پسردار شدن در خواب به این معناست که خواب‌بیننده صاحب دختری خواهد شد. ابن‌سیرین معتقد است تعبیر خواب بچه دختر به معنای رسیدن مال و برکت و شادمانی است؛ و دیدن پسر در خواب نشانه غم و ناراحتی است. همچنین اگر کسی ببیند که خودش به دوران بچگی برگشته نشانه غم و ناراحتی می‌باشد.

?ازنظر ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی معتقد است دیدن کودک زیبا در خواب نشانه فرشته‌ها و دیدن کودک زشت رسیدن به مال و اموال است. ازنظر کرمانی اگر خواب‌بیننده بچه‌ای را پیدا کرده و از او مراقبت کند به‌زودی از جایی که انتظارش را ندارد موردحمایت قرار می‌گیرد. اگر کسی فرزند خود را مرده ببیند یا از یک دشمن نجات پیدا می‌کند و یا به ثروت و بزرگی خواهد رسید.

همچنین اگر مردی در خواب ببیند که به کودکی شیر می‌دهد این مرد به‌زودی زندانی می‌شود. اگر خواب بیننده کودکی را ببیند که اذان می‌خواند یعنی این کودک از پدر و مادر خود جدا خواهد شد. برای اطلاع از علت خواب دیدن کلیک کنید.

?تعبیر خواب بچه ازنظر منوچهر مطیعی

منوچهر مطیعی در تعبیر خواب بچه معتقد است اگر خواب‌بیننده دختری را بین بچه‌های خودش ببیند درحالی‌که اصلاً دختری ندارد خودش به بزرگی و ثروت می‌رسد. اما اگر دختر داشته باشد ولی دختری که در خواب می‌بیند فرزند خودش نباشد به معنای این است که بخت دخترش بلند است و او به خوشبختی خواهد رسید.

?تعبیر خواب بچه ازنظر آنلی بیتون

آنلی بیتون در تعبیر خواب بچه بیشتر به دیدن بچه‌های بازیگوش توجه کرده است. اگر کسی در خواب بچه‌هایی را ببیند که در حال بازیگوشی و شیطنت هستند باید مراقب باشد. این خواب به او هشدار می‌دهد که اگر تنها به دنبال کسب لذت و خوشحالی باشد ضربه خواهد خورد. بیتون همین‌طور معتقد است اگر کسی در خواب پسربچه ببیند به‌زودی ازدواج خواهد کرد.

?از نظر لوک اویتنهاو

اگر خواب بیننده بچه‌های خودش را در خواب ببیند یا بچه‌ای را به همراه مادرش ببیند به معنای اتفاقات خوب و خوشحالی است. دیدن کودکی که می‌دود و بازی می‌کند یا دیدن بچه‌های زیبا هم نشانه اتفاقات خیر و خوشبختی است. اگر بچه‌های کوچک و ضعیف در خواب ببیند یا تعداد زیادی بچه ببیند به این معناست که دچار غم و ناراحتی خواهد شد.

?تعبیر خواب بچه ازنظر لیلا برایت

برایت هم معتقد است که دیدن بچه‌های چاق و زیبا به معنای اتفاقات خوب و دیدن بچه‌های لاغر و ضعیف نشانه اتفاقات سخت برای خواب‌بیننده هستند. اگر کسی در خواب خود را مشغول بازی با بچه‌ها ببیند یعنی در کارهایش موفق می‌شود. دیدن بچه‌ای که خوابیده نیز به معنای این است که وی زندگی خوبی خواهد داشت.

?تعبیر خواب بچه شیرخوار

به‌طورکلی ازنظر معبران شیر خوردن بچه در خواب می‌تواند نشانه اتفاقات خوب و برطرف شدن مشکلات باشد. اگر کسی خواب ببیند که یک نوزاد تازه متولد شده در حال شیر خوردن است به‌زودی فرصت دوباره‌ای برای برطرف کردن مشکلات پیدا خواهد کرد.

تعبیر خواب بچه بر اساس حالت های مختلف کودک

تعبیر خواب کودک زیبارو حتی اگر ناشناس باشد؛ به معنی وجود آرامش و نشاط در زندگی افراد است. از طرفی اگر زن شوهر دارد خواب کودکی را ببیند؛ به معنی وقوع یک اتفاق خوشایند در زندگی مشترک است. اگر زن مجرد چنین خوابی را ببیند به معنی شکست خوردن در زندگی عاطفی فرد است. اگر زنی که به تازگی همسر خود را از دست داده است؛ خواب کودکی ببیند؛ اتفاقی خلاف انتظار او در واقعیت رخ خواهد داد.

همچنین دیدن خواب کودکی زشت در خواب به معنی وجود سختی و موانع در آینده است. اگر افراد نوزادی را در قنداق ببینند؛ به معنی عشقی است که نتیجه می‌دهد. به طور کلی تعبیر خواب بچه با حالت های افراد و همچنین کودک بستگی داشته و باید در حین تعبیر این موضوع را در نظر بگیرند.

تعبیر خواب بچه ازنظر روانشناسان

تعبیر خواب بچه از نظر روانشناسان

روانشناسان معتقدند رؤیاها راهی هستند که ضمیر ناخودآگاه از طریق آن برای شما پیام می‌فرستد. درواقع در عالم بیداری موانع مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود شما پیام‌های ذهن ناخودآگاهتان را درک نکنید. به همین خاطر آن‌ها در خواب خودشان را به شما نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید معنی خواب‌ها و پیام‌های ضمیر ناخودآگاه را درک کنید باید راجع به آن‌ها از یک مشاور متخصص کمک بگیرید. برای آشنایی با روانکاوی کلیک کنید.

?تعبیر خواب بچه ازنظر یونگ

برای تعبیر خواب بچه شما باید بیش از هر چیزی به این دقت کنید که خواب برای خودتان چه معنایی داشته؟ چقدر به مسائل زندگی‌تان نزدیک است و تا چه حد دغدغه‌هایتان را در این خواب دیده‌اید؟ برای مثال اگر شما صاحب فرزند هستید و آن‌ها را در خواب می‌بینید که کار خوب یا بدی را انجام می‌دهند این می‌تواند نشان‌دهنده نگرانی شما از تربیت و آینده فرزندتان باشد.

اگر در خواب احساس می‌کنید که فرزندتان را دوست ندارید یا از دست او عصبانی هستید شاید این موضوع به این دلیل باشد که شما آمادگی کافی برای بارداری و بچه‌دار شدن نداشته‌اید یا به دنیا آمدن فرزندتان شما را از بعضی چیزها محروم کرده اما در عالم واقعیت شهامت توجه به این مسائل را نداشته باشید.

به‌طورکلی ازنظر یونگ بچه در خواب به معنای بخشی از زندگی است. اگر در خواب می‌بینید که بچه‌ای را در آغوش کشیده‌اید و به او محبت دارید به معنای این است که بخشی از زندگی خود را بسیار دوست دارید.

اگر جدا شدن از بچه برای شما سخت است یا در خواب می‌بینید که فرزندتان مرده اما شما نمی‌خواهید این موضوع را باور کنید و برای زنده کردن او تلاش می‌کنید این می‌تواند به معنای تلاش شما برای چسبیدن به بخشی از گذشته و ترس از تغییرات باشد. اگر در خواب فرزندتان را فراموش کرده‌اید یا او را گم می‌کنید می‌تواند به معنای این باشد که شما می‌خواهید بخشی از زندگی خود را فراموش یا انکار کنید.

سخن پایانی

تعبیر خواب بچه در بیشتر موارد خوشایند بوده و نوید دهنده اتفاقات خوب است. اما تعبیر خواب به عوامل مختلفی بستگی دارد  افراد باید نکات مختلفی را در این زمینه در نظر بگیرند. همچنین افراد مختلف، تفاسیر گوناگونی در این مورد ارائه می‌دهند. به همین دلیل بهتر است افراد با توجه به شرایط خود و همچنین کمک گرفتن از متخصصین این حوزه، خواب خود را تعبیر کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه تعبیر خواب می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

 

سوالات متداول

تعبیر خواب بچه چیست؟

به‌طورکلی دیدن بچه در خواب نشانه خوبی است اما با توجه به جنسیت بچه و آنچه در خواب دیده‌اید این شرایط می‌تواند متفاوت باشد.

اگر شیر خوردن نوزاد را در خواب ببینیم چه معنی دارد؟

دیدن شیر خوردن نوزاد ازنظر اکثر معبران به معنای داشتن فرصتی برای بهبود شرایط و رشد و پیشرفت است.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره