تعبیر خواب کامل

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

تعبیر خواب کامل از آن دسته موضوعاتی است که برای همه ما جذابیت دارد. گاهی خوابی می‌بینیم که برای مدت‌ها ذهن ما را درگیر خود می‌کند. این درگیری ذهنی باعث می‌شود به دنبال راهی برای تعبیر خوابتان باشید؛ اما تا چه حد می‌توانیم به خواب‌ها یا تعبیری که از آن‌ها می‌شود اعتماد کنیم؟ معبران و روانشناسان خواب دیدن را حالتی می‌دانند که در بسیاری از مواقع می‌خواهد چیزی را به شما اطلاع دهد؛ بااین‌حال همه خواب‌های ما تعبیر نمی‌شوند و تعبیر آن‌ها به موضوعات مختلفی مثل زمان خواب دیدن، شرایط زندگی و همین‌طور افکار هرکس بستگی دارد. با توجه به همه آنچه گفته شد در این مطلب راجع به تعبیرخواب و همه مسائلی که روی آن تأثیر می‌گذارند صحبت خواهیم کرد.

برای دریافت مشاوره در زمینه تعبیر خواب می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

آیا تعبیر خواب حقیقت دارد؟

این سؤال برای بسیاری از ما پیش می‌آید. تا چه حد می‌توانیم روی تعبیری که از خواب‌هایمان می‌شود حساب کنیم؟ واقعیت این است که دانشمندان تاکنون نتوانسته‌اند دلایل خواب دیدن و همین‌طور تعبیر خواب را به‌صورت علمی ثابت کنند؛ اما درعین‌حال نمی‌توانیم این واقعیت را انکار کنیم که بسیاری از ما خواب‌هایی می‌بینیم که در بیداری اتفاق می‌افتد؛ حتی در متون دینی و قرآن هم از رؤیای صادقه صحبت شده است. پس اگرچه تاکنون توضیح منطقی برای این مسئله پیدا نشده اما نمی‌توانیم آن را انکار کنیم.

برای آشنایی با علت خواب دیدن کلیک کنید.

معبران قدیمی برای تعبیر خواب از دو منبع استفاده می‌کنند. مهم‌ترین و بهترین منبع روایات و احادیثی است که در متون دینی از کسانی مانند امام صادق(ع) یا حضرت یوسف(ع) باقی مانده است. در کنار این روایات تعبیر خواب گاهی اوقات هم بر اساس تجربه‌های پیشین اتفاق می‌افتد. برای مثال بسیاری از کسانی که خواب مار دیده‌اند مدتی بعد دچار یک دشمنی و جنگ شده‌اند؛ به همین خاطر مار را در خواب به‌عنوان دشمن تعبیر می‌کنند.

تعبیر بر اساس انواع خواب

خواب‌ها معمولاً به سه دسته سبک، عمیق و خلسه تقسیم می‌شوند. شما در دو حالت خواب سبک و عمیق واقعاً خواب هستید؛ تفاوت این دو حالت در زمان و میزان فعالیت مغز است؛ اما خلسه حالتی بین خواب‌وبیداری است. در این حالت شما خواب نیستید اما برای مدتی روحتان از محیط فیزیکی که در آن حضور دارید دور خواهد شد. معمولاً آنچه در حالت خلسه دیده می‌شود تا حدود زیادی صحت دارد.

در میان حالت‌های مختلف خواب روانشناسان معتقدند رؤیاهای واقعی معمولاً در خواب عمیق اتفاق می‌افتند. در این مرحله که به آن خواب رم (REM) یا خواب با حرکات سریع چشم گفته می‌شود، فعالیت مغز درست به‌اندازه زمان بیداری افزایش پیدا می‌کند، تنفس و ضربان قلب به میزان بیداری می‌رسد و شما به‌راحتی می‌توانید حرکت مردمک چشم را از پشت پلک‌های فرد ببینید. اگرچه در حالت خواب رم، بدن کاملاً در شرایطی مشابه بیداری قرار دارد اما شما در یکی از عمیق‌ترین مراحل خواب هستید. خواب رم همان‌جایی است که شما شروع به رؤیا دیدن می‌کنید. برای دریافت تعبیر خواب خود به لیست زیر مراجعه نمایید.

خواب مرده

خواب سگ

خواب کفش

خواب مار

خواب گربه

خواب نوزاد

خواب طلا

خواب بچه

خواب ازدواج

خواب تعقیب شدن

خواب حامله بودن

خواب دزدی

خواب مو

خواب مهمانی رفتن

خواب بوسیدن

خواب مردن کسی

خواب دندان درآوردن

خواب گاو

خواب موش

خواب قتل

خواب خانه جدید

تعبیر خواب درخت

خواب ماشین

خواب خانه قدیمی

خواب افتادن

خواب شیر دادن

خواب برهنگی

خواب رابطه جنسی

خواب اعداد

خواب زایمان

خواب مسافرت

خواب دستشویی

خواب پول

خواب آلت مردانه

خواب فرار

خواب واژن

خواب عروسی

خواب مرغ

تعبیر خواب کبوتر

چه عواملی روی تعبیر خواب اثر می‌گذارند

تعبیر خواب کامل 1

همیشه قرار نیست خواب‌های شما تعبیر شوند؛ گاهی اوقات حتی دو نفر خواب یکسانی می‌بینند اما تعبیر خواب آن‌ها متفاوت خواهد بود. این‌ها به این خاطر است که در تعبیر خواب عوامل بسیاری دخالت می‌کنند و کسی که می‌خواهد این کار را انجام بدهد باید به‌خوبی با این عوامل آشنا بوده و همه آن‌ها را در تعبیر خواب در نظر بگیرید.

?افکار خواب بیننده

فکرهایی که در طول روز و به‌خصوص قبل از خواب داشته‌اید معمولاً در رؤیاها حضور پیدا می‌کنند. به‌خصوص وقتی این فکرها تا حدودی رنگ و بوی اضطراب و نگرانی داشته باشند احتمال اینکه آن‌ها را در خواب ببینید بیشتر خواهد شد.

?اتفاقات طول روز

بسیاری از محققان معتقدند که رؤیاها بخشی از تلاش مغز برای سروسامان دادن به اتفاقات طول روز هستند. به همین خاطر است که اگر در طول روز راجع به موضوعی صحبت کرده باشید یا به مکان مشخصی رفته باشید احتمالاً آن را در خواب خواهید دید.

?شرایط زندگی

شرایط زندگی هرکدام از ما افکار، دغدغه‌ها و آرزوهای‌مان را می‌سازد. این موضوع می‌تواند تأثیر بسیاری در خوابی که می‌بینیم داشته باشد. کسانی که زندگی پرتنشی دارند معمولاً شب‌ها نیز خواب راحتی ندارند. دیدن خواب‌های آشفته یکی از اتفاقاتی است که آن‌ها دائماً از آن گلایه می‌کنند. همچنین اگر از شخصی که دوستش دارید دور شده باشید و دلتنگ او باشید ممکن است در خواب‌هایتان او را ببینید.

?ترس‌ها و نگرانی‌ها

تابه‌حال برایتان پیش آمده که پس از یک امتحان، تا مدت‌ها خوابش را ببینید و احساس کنید درس‌هایتان را نخوانده‌اید یا برای امتحان آماده نیستید؟ این اتفاق به این دلیل است که نگرانی‌های ما به‌خصوص در خواب‌ها ظاهر می‌شوند. به همین خاطر محتوای خواب‌های یک بیمار افسرده اغلب اوقات غمگین است؛ حتی ممکن است متوجه شده باشید وقتی غمگین هستید خواب‌های شما با زمان آرامشتان فرق دارد. به همین خاطر است که می‌گویند شرایط روحی هریک از ما بر کیفیت خواب و همین‌طور رؤیاهایمان اثر می‌گذارد.

?زمان خواب

بسیاری از معبران قدیمی معتقدند اینکه شما در چه ساعتی از شب و همین‌طور کدام شب از ماه‌های قمری یا شمسی خوابی را ببینید در تعبیر آن اثر دارد. برای مثال آن‌ها معتقدند خوابی که در قسمت پایانی شب دیده می‌شود، تعبیر خواهد شد اما خواب‌هایی که اول صبح و پس از نماز صبح می‌بینید تعبیری ندارند.

?وضعیت خواب‌وبیداری

زیگموند فروید، روانشناس معروف در کتاب تعبیر رؤیای خود داستانی را بیان می‌کند؛ فرض کنید خواب می‌بینید که در یک خیابان شلوغ در حال رانندگی هستید ناگهان صدای آمبولانس می‌شنوید، وقتی از خواب بیدار می‌شوید متوجه خواهید شد که ساعت شما در حال زنگ خوردن است! ازنظر فروید صدای زنگ ساعت وارد خواب شما شده و خود را به‌صورت آژیر آمبولانس نشان می‌دهد. با توجه به این داستان می‌توان گفت تمامی شرایط محیط اطراف ما، مثل صدا، گرمی یا سردی و همین‌طور سیری یا گرسنگی خود را در خواب‌های ما نشان دهند. البته طبیعی است که رؤیاهای مربوط به این شرایط معمولاً قابل‌تعبیر نیستند.

انواع خواب

تعبیر خواب افراد براساس نوع خواب آنها نیز متفاوت است. چرت خواب کوتاهی است که افراد در شرایط گوناگونی می‌توانند آن را تجربه کنند. زمانی که افراد در چنین حالتی خواب می‌بینند؛ باور کردن آنها آسان تر است و افراد سخت تر از این خواب بیدار شده و هوشیار می‌شوند. خلسه نیز نوع دیگری از خواب بوده بین خواب و بیداری است. حتی گاهی افراد در حال عبادت کردن و یا وقتی غرق در کاری می‌شوند؛ این حالت را تجربه می‌کنند. حتی احتمال خواب دیدن نیز وجود دارد.

تعبیر خواب بر اساس ساعت خواب

برخی معتقدند که ساعت خواب نیز در تعبیر خواب نیز موثر است. برای مثال عده ای معتقدند که خواب هایی که در هنگام صبح دیده می‌شوند؛ بیشتر احتمال دارد که به واقعیت تبدیل شوند. اما برخی از متخصصین این حوزه برای هر زمانی یک تعبیر در نظر گرفته و حتی مدت زمان به وقوع پیوستن آن را نیز تعیین می‌کنند. حتی روزی هم که در آن فرد خواب می‌بیند نیز موثر است.

حتما برای بازدید از کانال تلگرامی ذهن نو کلیک کنید.

تعبیر خواب بر اساس نظریه های روانشناسی

تعبیر خواب کامل 2

روانشناسان معتقدند رؤیاها یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای رسیدن به محتوای ضمیر ناخودآگاه هست. همه ما به خاطر بعضی ملاحظات اجتماعی و اخلاقی بخش‌هایی از خودمان را سانسور می‌کنیم. گاهی اوقات این انکارها به‌قدری زیاد می‌شوند که حتی خودمان هم از آن‌ها بی‌خبر هستیم. زمانی که می‌خوابیم قدرت ذهن برای در نظر گرفتن این ملاحظات کمتر می‌شود و تمایلات اصلی ما (اید) خودشان را به‌صورت رؤیاها نشان می‌دهند. به همین خاطر است که روانشناسان برای شناخت واقعیت‌های ذهن انسان‌ها برای تعبیر خواب ارزش بالایی قائل هستند.

سخن پایانی

به هر حال بسیاری از افراد به تعبیر خواب معتقدند و از روش های مرتبط به آن در زندگی خود استفاده می‌کنند. افراد بهتر است در این مورد با یک متخصص مشورت کرده و همچنین عوامل روانی را نیز در نظر داشته باشند. از طرفی در این مورد عوامل زیادی دخیل هستند که به راحتی نمی‌توان در مورد معانی خواب ها قضاوت کرد. به همین دلیل تفسیر خواب کار راحتی نبوده و نیاز به دانش و تجربه دارد. کمک گرفتن از روانشناس در این زمینه می‌تواند به افراد کمک بزرگی کند. 

برای دریافت مشاوره در زمینه تعبیر خواب می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

 

سؤالات متداول

آیا تعبیر خواب حقیقت دارد؟

خواب شما با توجه به شرایط محیطی، افکار و همین‌طور زمانی که خواب می‌بینید می‌تواند معنی داشته باشد. درعین‌حال بعضی از خواب‌ها هم تعبیر مشخصی ندارند یا باطل هستند. به همین خاطر کسی که خواب شما را تعبیر می‌کند باید با در نظر گرفتن تمام این مسائل راجع به آن صحبت کند.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫76 دیدگاه ها

  1. یه خوابی دیدم و اصن فک نمیکردم تعلیرش چیزی باشه که متخصصتون گفت، برای روانکاوی هم وقت گرفتم ممنون از سایت خوبتون شما وثل بقیه سایتانیست کارتون

  2. سلام دیشب خواب پسری که دوسش دارم من بهش گفتم دوسش دارم بعد خجالت میکشیدم که برم پیشش بعدبهم گفت که بیا منم رفتم بعد یه گیره سر بهم داد ناز کردم بعد خودش زد توسرم

    1. سلام فاطمه عزیز این خواب در واقع نشونه ای از این هست که شما از احساسات اون فرد نسبت به خودتون مطمئن نیستید و از رفتارهای ایشون نمی توانید احساساتشون رو به خودتون درک کنید. این مساله باعث سردرگمی شما شده و در مواجهه با این فرد نمی دونید که چه رفتاری درست هست. پس هر قدم شما به نظرتان اشتباه می آید.

      1. سلام من خواب دیدم تو یک بیابون هستیم که پر از قبر های کوچیک و بزرگ بود و کلی ادم سیاه پوش ، کسی که من سال ها دوسش داشتم با پاهای کوچیک رو زمین چهاردستو پا میکرد و دنبال قبری بود که اندازش باشد بعد در قبری خوابید و سنگ رو گذاشتن روش و بعد من جیغ میکشیدم میگفتم بر دارین از روش اون هنوز نفس میکشه
        اذیتش نکنین
        ممنون میشم اگر تعبیرخوابشو بگین

        1. سلام ماهرخ عزیز قبر برای مردگان به مانند جایگاهی است که به اجبار و بدون اختیار می روند در عالم بیداری هم زندان جایی است که آدم ها به اجبار در آن وارد میشن. این خواب میتونه نشون از افکاری باشه که شما نسبت به اون فرد دارید و تلاش شما برای رها کردنش از این حبس (این زندان میتونه در خانه و یا حتی در ذهن باشه). با وجود تلاش شما اون فرد خودش تلاشی برای خارج شدن از این وضعیت نمیکنه و این بیشتر شما رو آزار میده.

  3. سلام
    من خواب دیدم با مادرم لب دریا هستیم یه ون مشکی اومد سردار سلیمانی اومد بیرون با دو تا سرباز که پرچم ایران داشتن سرباز دو طرفه ون ایستادن سردار اومد پایین و به من گفت دخترم میخوام ازت خواستگاری کنم برای فرزندم ، و از خصوصیات پسر میگفتن خوشتیپ خوش هیکل …. همچنان داشتن میگفتن یه پسر مثل گوژپشت نتردام قدم میزد هیکلی و کمر خم من فکر کردم این اقا داره میگه ، رو به مادرم کردم کفتم وای مامان چیکار کنم قیافه شو ببین چطوری به سردار نه بگم ، یهو یه پسر خوشتیپ خوش هیکل از پشت ون اومدن به سردار گفتن اذیت شون نکنید من هستم ، سردار گغت میخواستم ببینم دخترم ظاهر بین هستن یا نه، به من چه جوابی میدن ، ممنون میشم تعبیر کنید

  4. سلام روز خوش،، ببخشید من دیشب خواب دیدم که دارم یه کاری انجام میدم یهو فکم قفل میشه ،و خیلی بهم فششرده میشن و دندونام میریزه کف دستم من هم همه شو توی آب میزارم و البته دندونام سفید و تمیز هستن ،، و دوباره این اتفاق میفته و یه فک دیگه ام دندوناش میریزه ، و اونها رو هم توی آب میزارم ولی وقتی توی آینه نگاه میکنم میبینم که همه دندونهام سرجاشونن فقط نوک یکی ش پریده،، میشه تعبیرش رو بهم بگید

    1. سلام مائده عزیز
      دندان یکی از با ارزش ترین و با دوام ترین اجزای بدن هست و از طرفی دهان و دندان راهی برای برقراری ارتباط با اطرافیان می باشد. خیلی از فرهنگ ها از دست دادن دندان را به مرگ و از دست دادن یکی از اعضای خانواده نسبت داده اند و یا برخی به تمام شدن یک دوره از زندگی و ایجاد تحول نسبت می دهند. چنین خوابی می تونه در اثر ترس و اضطراب ناشی از هر کدام از این تحولات و یا جستجو به دنبال راهی برای حفظ ارزش هایتان هست. برای اطلاع از تعبیر دقیق تر می توانید به مقاله تعبیر خواب دندان مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده تماس بگیرید تا تعبیر خواب مربوط به شرایط و وضعیت شما گفته شود.

      1. سلام ،من توی خوابن یه فردی رو همیشه میبینم ینی هرشب هرشب توی خواب هر جا باشم باهام هست جالب اینجاس پیشش احساس امنیت و آرامش فوق‌العاده ای دارم که اصلا قابل بیان نیست ولی من این فردی که توی خواب میبینم نمی‌شناسم نمیدونم کیه دلیلش چیه همیشه توی خوابم هست و همیشه با منه?

        1. سلام این فرد میتونه تعبیری از وجود خودتان باشه که امنیت و آرامش رو براتون به همراه میاره . همه ما در وجود خودمان از چند شخصیت تشکیل شدیم که در موقعیت های مختلف رفتاری رو از خودشون بروز میدن، نا خودآگاه شما یاد گرفته که یک شخصیتی حامی و امن شکل بده و از شما و حتی از دیگران حفاظت بکنه

      2. سلام خواب دیدم ماهی زنده بالا میارم کوچیک و بزرگ همرا با آب ک یه برکه درست شده بود ک ماهیارو توش میدیدم???

  5. سلام
    ببخشید چند تا خواب عجیب دیدم که می خوام تعبیرشو بدونم
    ممنون میشم بگید
    ۱-حدودا دو یا سه ماه پیش خواب دیدم که حدودا دم دمای طلوع خورشیده و با مادرم داریم از یه کوچه خلوت رد میشیم، یهو صدای یه نوزاد اومد مادرم توجهی نکرد و رفت ولی من نگاه که کردم دیدم یه نوزاد نورانی بود قشگ مثل یه لامپ پر نور، مادرم رو صدا زدم که اومد و نوزاد رو برداشت. چون گریه ی کرد بردیمش یه بیمارستان. بیمارستانه مثل یه استادیوم سرپوشیده بود و داخلش پر از تخت و مرئص و پزشک. ما اون نوزاد رو رو تخت گذاشتیم بعد پرستار گفت که اینو ول کنین و برین که براتون دردسر داره و جوری گفت که خیلی شک کردم.بعد بیدار شدم و دیگه چیزی ندیدم
    ۲-خواب دیدم زنگ تفریح پشت مدرسمون رفتیم(یه صبح پاییزی بود جون همه جا پر برگ بود)و اونجا یه گردباد کوچیکی حدودا ۲ متر بود که هر روز میومد و همه می شناختنش، اون ما رو می دید و حتی درک می کرد ولی نمی تونست حرف بزنه. ولی باهاش صحبت می کردیم. اون هر روز میومد و زیر پای یکی از بچه ها می رفت و اون رو بالا می برد و دوباره برمی گردوند. اون روز اومد و زیر پای من قرار گرفت، بعد منو برد بالا ولی من از ترس زیاد چشمام رو بستم و حالت دراز کشیده شدم. اون منو بالا برد تقریبا یه ۲۰ متری بالا تر رفته بودیم که حس کردم ایستاد. چشمام رو باز کردم ولی دیدم از خواب بیدار شدم. دو تا نکته ی عجیب بود، یکی اینکه نصفه شب بود و دیگه اینکه دقیقا همون حالتی که دراز کشیده روی گردباد بودم، دقیقا تو همون حالت از خواب بیدار شدم
    ۳-یه خواب طولانی دیدم ، دیدم پلیسم تو یه کشور خارجی و وقتی ماموریت تموم شد همکارم گفت برو خونه استراحت کن من خمون موقع بیدار شدم با اینکه نصفه شب بود
    ۴-این خواب رو هم همین دیشب دیدم، تو یه کاخ خیلی بزرگ زندگی می کردیم و حالت آمارتمانی داشت و کلی همسایه داشتیم. تازه به اون خونه رفته بودیم و من از پدرم اجازه کرفتم که برم ساختمون رو ببینم اما نمی دونم چیشد که رفتم رو پشت بوم، اونجا حدودا ده تا پسر و ۱۰ تا دختر (دقیق یادم نیس)بودن و داشتن شعر می خوندن و می رقصیدن. منم رفتم باهاشون. حدودا ۵ دقیقه بعد پدرم و پدر چند تا از اونا و دو تا پلیس اومدن و من سریع فرار کردم ولی پدرم منو دید و اومد دنبالم. وقتی بهم رسید یه چیزی گفت که یادم نیست. بعدش بابام یا مامانم دعواشون شد و پدرم مظلومانه گفت من زورم به مادرت نمیرسه و بهمنم نصیحت کرد ولی کوتاه. رفتم بغلش و کلی گریه کردم
    روز بعدش رفتیم خرید و وسیه می خریدم که گفتم الان ازین به بعد دیگه هیچ کس نمیا خونمون نه؟بابام گفت چرا اگه دختر خوبی باشی عیب نداره و بعدش بیدار شدم.

    چند وقت پیش دعا کردم که اتفاق خوبی تو زندگیم بیفته و الان این خوابو دیدم. یه جا خوندم نوشته بود نصیحت پدر نشون از اینه که قراره یه اتفاق خوب براتون رخ بده. به نظرتون ربطه داره به اون دعا؟
    ممنون میشم هم تعبیر ها رو بگین و هم این سوال رو جواب بدین

    1. سلام فایزه عزیز وقت بخیر
      جنسیت نوزاد خیلی مهمه تو خواب
      به طور کلی دیدن ورود نوزاد درخواب در زندگی نماد خوشبختی است ولی نوزاد چون پیدا کردین منشا از درگیری جربحث خانوادگی و ناراحتی اعضای خانوادگی دارد
      ۳ دیدن اینکه در خواب پلیس باشید و ماموریت بر عهده شما باشد یعنی شما میخواید مدیریت زندگی در دست بگیرید و بر همه کاراتون احاطه داشته باشید
      اشفتگی ذهنیتون رو میتونید با یک متخصص در میون بذارید تا از لحاظ مدیریت ذهنی و فکری بهتر بتونید جلو برید بهتون پیشنهاد میکنم همه افکارتون رو کاغذ بیارید و طبق اولویت بهشون رسیدگی کنید تا مغزتون سازماندهی بهتری پیدا کنه و مشغله فکری کمتری داشته باشید
      در اخر روابط خانوادگیتون سعی کنید مستحکم تر کنید و بیشتر وقت بگذارید

  6. سلام خوبید من یک ارمی هستم من دیشب خواب دیدم که راحت بودم بعد توی خواب کسی که توی گروه صداش رو دوست دارم اونجا بود و با من ناراحت تعبیرش چی خیلی کنج کدوم؟؟؟؟؟

  7. سلام وقت بخیر
    من دیشب خواب دیدم از داخل ابگرمکن خونه مرغ های پرکنده و یخ زده بیرون میومدن یخشون اب میشد بعضیاشون مرده بودن و بعضیاشون زنده بودن شروع به پر پر زدن و راه رفتن میکردن و ما یکی دوتاشون رو سر بریدیم.
    بعدش داخل حمام هم رفتم از داخل دوش اب به همین صورت چندتا مرغ یخزده بیرون میومد
    پرهاشون کامل کنده نشده بود و معلوم بود که پرهاشون سفید بوده

    1. سلام وقت بخیر
      دیدن مرغ در خواب نماد همت و تلاش شماست
      در تعبیر دیگر چون مرغ ها از دوش میریختن و جمع بودن نماد گرد هم امدن خانوادتان میباشد
      دیدن خواب مرغ مرده درخواب یعنی خدمتگذارتان دیگر مطیع شما نیست
      و دیدن مرغ زنده یعنی صدقه به نیازمندان
      با این حال برای تعبیر دقیق دانستن شرایط زندگی و سایر عوامل باید بررسی بشه که می تونید با شماره های درج شده تماس بگیرید

  8. سلام من قبلا یک بازی داشتم که پدر و مادرم گفتن ان را پاک کن دیشب خواب دیدم که اون بازی رو دوباره نصب کردم تعبیرش چیه؟

  9. سلام من خواب دیدم خواهر صبح زود بهم زنگ زده میگه برو از تو کمد خونم لباسامو جمع کن بیار منم گفتم من نمیتونم برم

  10. سلام من خواب دیدم خواهرم صبح زود بهم زنگ زده میگه برو ازتو کمد خونم لباسامو جمع کن بیار منم گفتم من نمیتونم میشه تعبیرشو بگین

    1. خواب دیدم یهو اون شهر به دو نیم شد و کوهی بوجود اومد، شهر نابود شد و هیچ چیز باقی نماند بجز خرابه ای اون شهر، شدیم مث زمان انسان های اولیه برای پیدا کردن غذا، از لاشه حیوانات سوخته شدن هم استفاده میکردیم، بعد از مدتی ک برای پیدا کردن غذا تلاش میکردیم، توسط یه گروه دیگه مورد هجوم قرار گرفتیم ، من رفتم بلندی یه کوه از ترس ولی با تیرکمان منو با چند تیر زدن و کشته شدم ک یهو از خواب پریدم .

  11. خانمی تو خواب بهم گفت که هر وقت مشکلی داشتی کند و توحید بخون .میخواستم ببینم تعبیرش چیه
    ممنون

  12. سلام من خواب دیدم از بیرون خونمون صدای شیون گریه زاری میاد در باز کردم دیدم از طبقه دوم خونمون عمه هام دارن میان پایین وگریه میکنن میخوان برن درحیاط بعد از مامانم شنیدم شور عمم که تازه ازدواج کردن ماشین سنگینم داره تصادف کرده بعد وقتی همه رفتن با کمی اروم شدن من در حیاط خونمون که بودم یه پیرزنه که نمی شناختم وچادر سفید داشت امد بهم گفت میبرمش من گفتم منو منظورنونه گفتن نه بعد فکرم رفت سمت پدر بزرگم همینطور که داشتم فکر میکردم پیرزنه گفت پدر بزرگتم نه بعد اسم شوهر عمم اورد تعبیرش چیه خیلی نگرام تقریبا ساعت 9و 10 صبح این خوابو دیدم

    1. سلام در خوابتان ترس و تشویش زیاده و میتونه ناشی از نگرانی های شما باشه. ترس از مرگ موضوعیه که باید در موردش بیشتر بیاندیشید و در این مورد با متخصصین صحبت نمایید.

  13. سلام.
    خواب دیدم شلوار و شورت ندارم و (گویا)داشتم در میان جمعی به مسجد یا حسینییه ای میرفتم . زودتر میخواستم بروم و لباس بپوشم. تا اینکه رفتم داخل مسجد یا.. و پشت پرده ای لباس پوشیدم و احساس راحتی کردم. البته انجا کسی به من و اینکه برهنه هستم توجهی نمیکرد . من هم خیلی احساس ناراحتی نمیکردم.

    1. سلام خواب برهنگی یکی از خواب های رایج بین همه انسان هاس که در واقع به نوعی نشون از ترس از بر ملا شدن رازها هست. پس محتاط باشید و در مورد مسائلتان تنها با افراد امین صحبت کنید.

  14. سلام
    من دیشب خواب دیدم که پسری با قد بلند و چهارشونه به همراه مادرم اومدن .. توی خواب اون اقا رو به شکل کسی دیگه ای که میشناختم در دنیای واقعی دیدم از نظره چهره . اومدن جلو گفت عاشق من هستم از من خواستگاری کردن و یک جعبه توی دستشون بود . جعبه رو که باز کردن یک انگشتر یا حلقه ازدواج بود که خیلی جالب بود . انگشتر به این شکل بود که دوتا دست توی همدیگه بود و طلا بود . با توجه به نظر و شرایطم گفتم من قصد ازدواج ندارم . یکخورده بعد تر اون اقا رو دیدم که داشت گریه میکرد و اصلا اشکش بند نمی اومد و داشت منو متقاعد میکرد که با تمام شرایط های من موافقت میکنه و فقط من جواب مثبت بدم به درخواست ایشون . منم داشتم با دستمال اشک های ایشونو پاک میکردم اما خیلی زیاد بود شدت گریش . یادم میاد که دلم برحم اومد اما هنوز نمیدونستم چه تصمیمی بگیرم .

    1. سلام مهلا عزیز این خواب میتونه به معنای جایگاهی باشه که در حال حاضر هنوز به دست نیاوردید و در آینده بهش می رسید. دست از تلاش بر نداریدو برای رسیدن به اهدافتون تلاش کنید.

  15. سلام
    من دیشب خواب دیدم که پسری با قد بلند و چهارشونه به همراه مادرم اومدن .. توی خواب اون اقا رو به شکل کسی دیگه ای که میشناختم در دنیای واقعی دیدم از نظره چهره . اومدن جلو گفت عاشق من هستن و از من خواستگاری کردن و یک جعبه توی دستشون بود . جعبه رو که باز کردن یک انگشتر یا حلقه ازدواج بود که خیلی جالب بود . انگشتر به این شکل بود که دوتا دست توی همدیگه بود و طلا بود . با توجه به نظر و شرایطم گفتم من قصد ازدواج ندارم . یکخورده بعد تر اون اقا رو دیدم که داشت گریه میکرد و اصلا اشکش بند نمی اومد و داشت منو متقاعد میکرد که با تمام شرایط های من موافقت میکنه و فقط من جواب مثبت بدم به درخواست ایشون . منم داشتم با دستمال اشک های ایشونو پاک میکردم اما خیلی زیاد بود شدت گریش . یادم میاد که دلم برحم اومد اما هنوز نمیدونستم چه تصمیمی بگیرم .

  16. سلام خسته نباشید
    من چند روز سه چهار شبه که خواب یکی از دوستان هام که. خیلی بهش وابسته ام رو میبینم و باهاش توی باشگاه بودم یا ی بار خواننده ی خیلی معروف اومده بود خونمون که اون هم بود
    البته من خیلی دوست دارم باهاش صمیمی بشم می‌تونه تعبیرش این باشه؟؟
    لطفا زودتر جواب بدید
    ممنون

  17. ساعت ۱۶ خواب دیدم زنم از تو سوراخ حلقه گوشش بند رد شده که دردش میکنه میخواستیم بکشیم بیرون نمیشد و تلفنی با خواهرم هم کمک میگرفتیم نمیشد آخر خود همسرم کشیدش که خیلی از بند هم توی خود گوشش فرو رفته بود ولی خوشبختانه سوراخ حلقه گوشش زیاد پاره نشد و تقریبا بدون آسیب درآوردش و من گفتم با دو دست جاشو بگیر تا جوش بخوره
    وضعیت الانمون یه هفته هست باهم دعواییم
    بچه دار نمیشیم و دو روز قهریم دو روز آشتی
    ممنون میشم جواب بدید

    1. اینکه گوش همسرتون در خواب دچار درد و زخم شده نشون از قضاوت ها و زخم زبان هایی است که ایشون رو آزار میده و شما هم در واقع از اون ها خبر دارید و یا احتمالا بخشی از این دردها از جانب شما به ایشون وارد میشه. تلاش شما برای از بین بردن این درد در واقع نتیجه بخش نیست و روش مناسبی برای این کار انتخاب نکردید و اما این شما هستید که میتونید همدم و مرهم ایشون باشید و با هم فکری مساله اتون رو حل کنید. حتما از کمک متخصصین و مشاوره خانواده استفاده کنید تا هر دو به ارامش برسید.

  18. سلام من اکثرا خواب میبینم دارم خوراکی و لباس و وسایل میدزدم و پلیسا و کل شهر دنبالم هستن و من فرار میکنم.. این تعبیرش چیع؟
    و اینکه امروز خواب دیدم دارم با یه خانواده ای و خانواده خودم دعوا و کتک کاری میکنم چون داشتن داداش کوچیکمو وادار ب ازدواج و خواستگاری از یه دختر ۱۶ ساله میکردن

    و بعدم خواب دیدم محمد رضا شاه منو مجبور کرده ازش پیروی کنم و بهش بپیوندم وگرنه منو میکشه
    بعد من پیوستم و شاه عده ای از مردم رو با یه مایعی کور کرد و مردم چشماشونو میمالیدن

    و خواب دیدم سوار یه بز کوهی زرد- قهوه ای رنگ شدم و همش مواظب بودم شاخش نره تو چشمم?

    تعبیر خواب هام چیه؟
    ممنون میشم بگید ?

    1. سلام با توجه به خواب متعددی که تعریف کردید نشون از اغتشاش در افکار شماست . این افکار مانع از برنامه ریزی برای زندگی و واقع بینی شما میشه. بهتره به دنبال راه های برای آرامش ذهن تون باشید و با هدف گذاری به زندگی تان معنای عمیق تر بدید

      1. سلام دوستم خواب دیده که یکی از اقوام من که پسر جوانی هم بوده و چهرشم شبیه منه تو کما بوده من گریه میکردم گفتمش براش دعا کن بعد به هوش میاد کلی خوشحال میشم و اونم کلی قربون صدقم میره و خیلیم دوسم داشته بعد ازم میپرسه مگه کیه این من میگم نامزدمه بعدم عقد کردیم.

  19. سلام وقت بخير
    من سه خواب با موضوع يكسان با فاصله زمانى يك شب در ميان ديدم ولى در جزئيات كمى با هم متفاوت بودند
    يك شب خواب ديدم كه برادر شوهرم يك كيسه پر از اسكناس روى زمين مى ريزه و ميگه اين پول هاى صندوق صدقات است ، من و چند نفر ديگه تند تند پول ها رو جمع مى كنيم، من توى دامنم جمع مى كنم و مى روم داخل دستشويى تا كسى منو نبينه و بيستى و صدى و پونصدى و هزارى ها رو دسته مى كنم يه بيستى و يه صدى كهنه كه نيمه نداره ، هم بين پول ها است وخوشحالم كه اين پول نصيب من شده ،ولى با خودم مى گم اين پول ها كه از صدقات است ،پس پول هارو به برادر شوهرم مى دم تا صدقه بدهد و روى يه تخته سنگ مى نويسم من خيانت كار نيستم.
    دو شب بعدش خواب ديدم مقدارى زيادى پول داخل يك سطل گذاشتم و يواشكى جورى كه كسى منو نبينه داخل اتاقم ميرم و پرده ها رو روى پنجره مى كشم تا كسى داخل اتاق نبينه و مى شينم و پول ها رو مى شمرم.
    يك شب بعد خواب ديدم كه داخل يك كيف دستى متعلق به خودم كه پر از ورق و اسناد و مدارك بود كيف پولم هم داخلش بود و من جورى كه ديگران متوجه نشن پول هايم را بر مى دارم ولى خاهر شوهرم متوجه مى شه و ميبينه كه توى مشتم پول هست اما چيزى نمى گه . لطفاً تعبيرش چيه؟

    1. سلام ثریا عزیز وقت شما هم به خیر
      سه خوابی که دیدید دو وجه مشترک داشتند یک پول و دیگری حضور یکی از اعضای خانواده همسر و ترس و نگرانی درباره فاش شدن موضوعی در مقابل دیگران. این خواب به طور مشخص به احساسات شما نسبت به خودتون اشاره داره. احساسات منفی شما نسبت به هویت خودتون در میان خانواده و یا دیدگاه منقی خودتون به جایگاهی که دارید باعث ایجاد یک تنش و تعارض درونی شده. این وضعیت نامطلوب در عالم بیداری معمولا انکار میشه و تلاش شما برای کسب رضایت و خشنودی اطرافیانتان هست.

  20. من خواب دیدم به فرزندخوندگی گرفته شدم و اون خونواده ارث منوبالاکشیده بودن و من به سختی و مشکلات بزرگ شده بودم انگارهم زمان هم کوچیک بودم هم بزرگ.من بزرگ متوجه شدم و تحقیق میکردم و داشتم برای شکایت ازشون اقدام میکردم.چه تعبیری میتونه داشته باشه؟

    1. خوابی که دیدید باید با توجه به مسائل خانوادگی و شخصی تون تعبیر بشه. اما به نظر میاد امکان قرار گرفتن شما در موقعیت دشوار وجود داره و در واقع تنش های ذهنی خودتون باعث دیدن چنین خوابی شده. کودک شدن و بزرگ شدن و باز احساس کودکی داشتن در خواب نشونه ای از خطر و احتمال آسیب دیدن هست

  21. سلام و وقت بخیر خدمت شما
    چند روزیه که ما در سفر هستیم و دیشب بعد از خوندن نماز صبح که خوابیدم
    من خوابی دیدم که ازش چیز زیادی در یاد ندارم فقط چیزایی مبهم تو ذهنم هست در خواب دیدم که در حال رفتن و سفر کردن پیش ادیسون هستم و در خواب انگار تا حدی هوشیار بودم و به خودم گفتم که ادیسون که مرده پس قراره سر قبرش برم بعد از خواب بیدار شدم یک بار هم تصویر ادیسون رو دیدم دقیقا همون تصویری بود که قبلا دیده بودم.

    1. سلام دوست عزیز این خواب شما تعبیر خاصی نداره به نظر میاد به خاطر سفر و حوادث روزمره چنین خوابی دیده باشید باز اگر احساس می کنید معنی برای تان داره با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  22. سلام من دیروز خواب دیدم تو یه اتاق روی یه نخت خوابم بعدیه خانومی که لباس حریر مانندی تنش بود خیلی زیبا بود روی تخت کنارم نشسته بود و منو میدید و منتظر بود من بیدار شم اون مکان که درش بودم با اینجاها فرق میکرد خیلی قشنگ بود صدای مردم میومد شبیه یه زندگی عادی
    بعدمن همزمان هم تو خواب هم تو واقعیت بیدار شدم
    نمیدونم چیه ولی فکرم از همون موقع تاالان درگیرشه
    میشه بگید ینی چی؟

    1. سلام برای تعبیر این خواب نیاز به اطلاعات بیشتری هستیم برای دریافت تعبیر خواب تان می تونید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  23. سلام
    لطفا تعبیر خواب من رو جواب بدید چون واقعا اشتیاق دارم
    و برام مهمه .
    خواب دیدم که وارد محل کاریم شدم و یک خانوم نامحرم که فامیل هم هست که البته اون خانوم محل کارشون با من مشترکه ، تا داخل میشم دستشونو دراز میکنند که دست بدم و بعد از دست دادن روبوسی میکنیم . من وقتی گونه های اون نامحرم رو میبوسم احساس میکنم که انگار در واقعیته ، ما جلوی جمع و هم کارامون بودیم و من از این صمیمت تعجب میکنم .اگه نیازمند به جزعیات بیشتر هستید بگید که عرض کنم

    1. سلام این خواب نشون از این میده که شما در ارتباط با این خانم دچار تعارضاتی هستید، ناخوداگاه شما در تلاش برای نزدیک شدن و ایجاد احساس صمیمیت هست در حالی که در عالم بیداری این موضوع رو ناممکن می دونید. اون خانم نامحرم میتونه نشونه ای از امیال دست نیافتنی هم باشه که در عالم خواب تلاش در رسیدن به اون ها رو داشتید. اگر این رابطه یک رابطه ممنوعه هست بهتره که در مورد علت دیدن این خواب مشاوره فردی حتما دریافت کنید.

  24. سلام وقت بخیر دیشب خواب دیدم جادو شده ایم و من مرتب سعی می‌کردم قرآن بخونم تا جادو از بین بره مرتب میگفتم اعو ذبالله من الشیطان رجیم
    بسم الله الر …..وقتی اینو میگفتم صدام تغییر می‌کرد انگار یه نیرویی نمیزاشت قرآن بخونم ولی من سعی می‌کردم بلندتر بگم و بلندتر میگفتم مادرم و خواهرم میگفتن بیا بریم بلایی سرت میاد اما من میگفتم ببین ضعیف شدن الان از بین میبرشمون شما هم بخونید و باز ادامه میدادم ‌تو یه کوچه بودیم که چند تا از فامیلامون خونه اشون اونجاس .
    ممنون میشم تعبیرش کنید .

    1. سلام سمیرای عزیز تعبیر خواب با توجه به زندگی شخصی و روزمره شما تفاوت هایی داره این خواب میتونه نشونه ای از احساس ناامنی شما نسبت به اطرافیان باشه و از طرفی تلاش شما برای دفاع از خانواده خودتان. نیروی بیرونی که مانع از خواندن قران میشد میتونه به مشکلات و سختی هایی باشه در مقابل شما قرار می گیرن اما با تلاش و همت خودتون میتونید در مقابل این سختی ها بیایستید و به نتیجه دلخواه برسید هر چند که از نظر اطرافیانتون کاری نشدنی میاد

  25. سلام دوستم خواب دیده که یکی از اقوام من که پسر جوانی هم بوده و چهرشم شبیه منه تو کما بوده من گریه میکردم گفتمش براش دعا کن بعد به هوش میاد کلی خوشحال میشم و اونم کلی قربون صدقم میره و خیلیم دوسم داشته بعد ازم میپرسه مگه کیه این من میگم نامزدمه بعدم عقد کردیم

  26. سلام
    من خواب دیدم ک سوار اسبی هستم و از اون پیاده شدم وقتی پیاده شدم اسب ب ی حالتی تبدیل شد ی جوری هم کوچیک شد هم ی حالی داشت مث جنین بچه بعد انگار تو خواب میددنستم ک اگ پیاده شم ازش این شکلی میشه اسبه بعد رفتم و یک ابشار بود رفتم توی ابشار ب گمونم داخل اب دیده میشد و حیواناتیم بود توش و خلاصه کلی کیف کردم و ی سری ادمم بود بعد ک نزدیک غروب شد و من از ابشار اومدم این طرف رفتم ک سوار اسبم بشم ی جوری بود تو خواب ک انگار نیدونستم اون اسب رو باید با دستم بلند کنم تا اسب بشه و سوار بشم اما یهو چندشم شد ک برش دارم ی ادم دیگ خندید گف میترسی ؟ بعد برام برش داش اسب سالم شد و سوار شدم تعبیرش چیه؟

  27. سلام
    من خواب دیدم یکی از پسر های فامیل همسرم ک همسن های همسرمم هست دست انداخته و منو بغل کرده و صمیمی شده و همسرم با این ک داره میبینه اصلا براش اهمیتی نداره و من حرصم میگرف ک غیرت نداره چیزی بگه و همین طور تو بغلش بودم
    چ تعبیری میتونه داشته باشه؟

    1. سلام.
      من اصولاً زیاد خواب نمی‌بینم.
      ولی دیشب یه خوابی دیدم که میخوام تعبیرشو بدونم.
      ما یه فامیل داریم که از نظر ذهنی معلوله و من هم خیلی دوستش دارم،
      دیشب تو خواب دیدم که داره عروسی میکنه ولباس دامادی تنش کردن ،وقتی میخواست بره پیش عروس اول زنها رفتن بعدش این با عجله اومد که بره پاش گیر کرد و از پله های خونه به طرز وحشتناکی افتاد ،من تو خواب احساس کردم گردنش شکسته.ممنون میشم جواب بدین

  28. سلام خسته نباشید خواب دیدم خونه پدر بزرگم بودیم ولی انگارخونه تو این دنیا نبود همچین حسی داشتم چهره ی ادما رو ندیدم ولی ادمای زیادی تو خونه رفت وامد داشتن بعد یهو انگار یکی فوت کرده باشه لباسای مشکی میدیدم بعدش رفتم تو حیاط میخواستم سوار اسب بشم ی اسب سفید بود بعد عموم منو برد تو کوچه سوار اسب کرد طلاهامم برداشت ب ی چیزی اویزون کرد داد بهم و ی دور زدم و اومدم تو حیاط بعدش گفتن یکی منو میخواد و میخواد باهام ازدواج کنه یک سری جاهای عجیب و غریب هم میدیدم بعد یهو اون طرف گفت ی علامت که مال ی شخصی که بد به نظر می اومد روی گردنمه یهو دیدم رو گردنم ی نوشته ست کنار نوشته ی امضا گفتن که من مال اون فردم و اون فرد اصلا تو خوابم نبود ولی حس میکردم انسان نیسته و شومه و همه ازش میترسن

    1. سلام مبینا عزیز خواب های این چنین در واقع بازتابی از ذهن آشفته و خسته شما هستن. تو این خواب ترس، نا امنی، تلاش برای سعادت به وضوح دیده میشه، اما دقیق نمیدانید که منشا و مقصد این ها چی و کجا هستن. بهتره برای نظم دهی به اهداف و احاساساتتون تو عالم بیداری اقدامی بکنید.

  29. سلام خسته نباشید،رفیقم خواب دیده که من بایه نفر دعوام. شده میخواستم تعبیرش رو بدونم ممنونم

  30. سلام امروز صبح خواب دیدم که یکی از فامیل ها که جدیدا ازدواج کرده یه مغازه خیاطی باز کرده رفتم بهش تبریک گفتم و گفتم خیلی خوب کردی یه کاری شروع کردی الان بهترین زمان هست بعد یکی از دوستام اومد دنبالم که اتوبوس شهرمون داره میره بیا جا نمونی و این که تو مسیر باهم باشیم بدو بدو رفتیم دوستام جلو تر بودند و اتوبوس راه افتاده بود اونا سوار شدند ولی یک راننده بی اعصاب داشت در رو بست و من نتونستم سوار شم اما چند ثانیه نشد اتوبوس که داشت دنده عقب میرفت تا دور بزنه چپ کرد ناخود آگاه گفتم خوب شد ولی بعد ناراحت شدم رفتم سمت اتوبوس که دوستام و همشهریان رو نجات بدم صدای گریه اشون میومد بیدار شدم…

  31. سلام من دیروز بعداز ظهر خواب دیدم که شب بود که یک یوزپلنگ یا پلنگ نمیدونم اما بدنش سیاه بود تا گردنش گردن به بالا نارنجی تیره بود و چشماش نارنجی روشن بود که خیلی گرسنه بود انگارکه چندروزی غذانخورده بود انقدر که ده تاآدم را بخورد سیر نمیشود داش من و مامانم دنبال میکرد من جیغ میزدم انقدر جیغ زده بودم که صدام گرفته بود مامانم که دید نزدیک میشه سبدی رابرداشت و اونو گیر انداخت و دستشو برد داخل سبد و اون یک تیکه دستش را کند و مادرم دستش را درآورد جوری گریه کنان نگاه بهمنمیکرد میکرد که می خواد بگه فرار کن تا قبل از اینکه غذاش تمام شه و از سبد که در سبدی که گرفته محکم گرفتم در بره اون لحظه گریم گرفته بود همش اونو مقصر میدانستم چرا دستش را برده بود تا اینجا از خواب بیدار شدم. فکر میکنم اون بیشتر دنباله من بود و چرا نمیتونستیم حرف بزنیم اما می فهمیدیم که چیزی به همدیگر میگیم. و ۵دقیقه دیگر اذان مغرب را میگفت بیدار شدم.

  32. سلام من دیشب خواب دیدم والدینم دعوا شوم شد یه مردی که تشخیص جدا شدن میداد اومد همه‌ی خوانواده ی مادریم هم آمدن و اون ها مشکل رو گفتن بعد هم تشخیص داد باید جدا شدن میشه لطفاً تعبیر ش رو هرچه زود تر بگید

  33. من خواب دیدم والدینم دعوا شوم میشه بعد هم زنگ میزنن به یک مردی که با تشخیص مشکل بهشون بگه طلاق بگیرن بعد هم زمانی که اومد کل خاله هام بودن بعد هم والدینم همه چیز رو گفتن بعد گفت طلاق بگیرن

  34. سلام وقتتون بخیر
    من خواب دیدم دختری ک دوسش دارم داره به گیتار زدن همکارم گوش میده و لبخند میزنه من هم اونجا بودن و سریع دویدم به سمت جایی نمیدونم اجاق گاز بود یا اتش و شروع به هم زدن موادی کردم و اون مواد سفید داشت به حلوا تبدیل میشد

  35. سلام من خواب دیدم که نام معشوقه سابقم در قران چند جای ذکر شده است که یکی دو جای درست و یکی دو جای هم غلط نوشته شده است، ممنون میشم تعبیرش رو بگید. البته باید بگم که اون حالا نامزد کرده است و من هم همینطور، ولی هنوزم خیلی دلم براش تنگ میشه.

    1. سلام سعید عزیز یاد ایشون هنوز در ذهن و خاطر شما هست و انگار هنوز هم به دنبال نشانه هایی برای خاص بودن اون فرد دارید. اگر در شرف ازدواج با فرد دیگه ای هستید حتما قبل از هر چیز این مساله رو برای خودتون حل کنید و بعد وارد رابطه با فرد جدید بشید.

  36. سلام،وقتتون بخیر
    من دانشجوی پزشکی رفسنجان هستم، شب قبل از اولی بار رفتنم به رفسنجان برای اولین بار خواب دیدم با یکی از هم کلاسی هایم که پسر مورد علاقه ام هست در حال رفتن به کلاس بودیم و کنار هم راه میرفتیم و به من گفت تو میبایست درس بخونز ولی میبینی برات ماه افتاده و به یک ماه که در بالای کلاس روی سردر کلاس بود اشاره کرد و اونو به من نشون داد
    تعبیرش رو لطفا بهم بگید?

    1. سلام عاطفه عزیز ماه در خواب میتونه معنی های متفاوتی داشته باشه، ولی خوب میتونیم ماه رو نقطه دور اما دستیافتنی بدونیم، اهدافی که در زندگی دارید شاید بلند پروازانه بیاد اما سعی و تلاش میتونید بهش دست پیدا کنید.

  37. سلام رفیقم تازه فوت کرده یکی از دوستان خواب دیده ک بنده مردم و رفیقم ک مرده سر قبر من گریه می‌کند

  38. سلام؛ خواب دیدم محلس خواستگاریه که برای منه؛ خیلیا بودن بیشترشونو نمیشناختم، خود خواستگار نبود و بقیه منتظرش بودن، منم اصلا راضی نبودم و نمیخواستم به زور بدن منو، همش میگفتم کاش یه چیزی بشه که بهم بخوره؛ مجبورا رفتم آماده شم تو آینه چهرم ناراحت بود ؛ تو خواب احساس کردم آرایش ملایمی دارم که خوبه ولی رژ لب نداشتم؛ خواستم یه رژ انتخاب کنم بزنم، همین که خواستم ژ قرمز بزنم گفتن خواستگاره نیومد و کنسل شد ؛ منم دیگه رژلبو نزدم و خداروشکر کردم که رفتن؛ یکم بعد انگار که یه خواب دیگه بود ی با فاصله بود؛ اونی که باهاش در ارتباط بودم و الان نیستمو دیدم که نشسته بود تو ماشینش؛ بهم گفت اون خواستگاریه چی شد؟ گفتم بهم خورد گفت باشه منم میخواستم برم ترکیه نشد

    اینو بگم شاید به تعبیرش کمک کنه، من شبش خیلی از خدا خواستم راهنماییم کنه؛ دنبال راهی هستم برای کمک به اون آقایی که باهاش در ارتباط هستم ؛ میخواستم بدونم میتونم کمک کنم بهش واسه موضوعی که به خاطرش بهم زدیم؛ خیلی فکرم درگیره یه مدته واسه همین از خدا خواستم راهنماییم کنه؛ اینم بگم که چند روز قبلش یه خواستگارمو رد کردم

  39. خسته نباشید من برای تعبیر خوابم مشاوره گرفتم خیلی خوب بود واقعا راضی هستم امیدوارم همیشه همینطور پایدار باشید

  40. خواب دیدم سیل اومده ….شهرمون زیر آب رفته. قسمت های مرتفع انگار نرفته زیر آب. منبع سیل نیز دریاه و اقیانوس ها هستند نه باران. منطقه گرمسیری سیل اومده. انگار آخر الزمان داره اتفاق میافته….چنان سیلی که قسمتی های از سنگها و اشیا را به آسمان پرتاب میکند….شب آرومی داشتم و توهمب هم در کار نیست….همه خواب هایم در آینده اتفاق می افتند اما خیلی رمزگوپه هستند که به راحتی متوجه مفهوم خواب نمیشوم.. سپاس

  41. خواب دیدم که سیل یه شهر گرمسیری رو زیر آب میبره انگار فقط مناطق مرتفع زیر آب نمیرن…انگار آخر الزمان داره میاد..منبع سیل هم دریاهای آزاد هستن و همه چیز تو چند ثانیه رخ میده…هیچ توهمی در خواب ندارم..خواب هام همه در آینده اتفاق می افتن اما دریافت مفهوم و منظور هوابم خیلی پیچیده و رمزگونه هستش.سپاس

  42. سلام
    من خواب دیدم که درون اب شفافی قدم می گذارم و در اون راه میرم اما از اون اب کم کم دور شدم و بعد از یک بلندی شبیه بالکن دوباره مکان پر از ابی رو دیدم که گاوی در اون قرار داشت که فقط سر اون بیرون بود و روی مسیر دایره رای در اب روشن می چرخید و بالا رو نگاه می کرد

  43. سلام خواب دیدم قفس پرنده را در بالکن گذاشتم وقعی دوباره به بالکن رفتم دیدم پرنده مرده و بجای ان دو پرنده دیگر و یک خرگوش سیاه در قفس بودند من خرگوش را از قفس دراوردم در بالکن گذاشتم که بره و قفس را به خانه اوردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره