تست خیانت سنجی همسر

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

تست خیانت همسر یا سنجش خیانت همسر از آن دسته مسائلی است که شاید حداقل یک‌بار در طول رابطه زناشویی به ذهن هرکسی رسیده باشد. شاید به دلیل بعضی نشانه‌های عجیب و یا گاهی صرفاً به دلیل نگرانی یا بدبینی درگیر این سؤال بشویم که آیا همسرم به من خیانت می‌کند؟ برای پیدا کردن جواب این سؤال باید برخی نشانه‌های خیانت را در رفتار همسر خود در نظر بگیرید. بااین‌حال حتی اگر این نشانه‌ها را در رفتار او دیدید، بهتر است پیش از قضاوت، در مورد شرایط احتمالی بیاندیشید و به جای متهم کردنش با سنجش رفتار و گفتار او پی به علائم‌خیانت ببرید. توصیه می‌کنیم قبل از هر چیز با مشاور خانواده نیز موضوع شک خود را مطرح نمایید.

بیشتر بخوانید : کشف خیانت همسر

تست خیانت همسر

خیانت نشانه‌هایی را در رفتار برجا می‌گذارد که قابل پیگیری هستند؛ اگر این نشانه‌ها را در رابطه خود می‌بینید به این معناست که باید مراقبت بیشتری از رابطه داشته باشید. اکثر کسانی که مرتکب خیانت می‌شوند این رفتارها را از خود نشان می‌دهند، اما به این موضوع نیز توجه داشته باشید که وجود این نشانه‌ها همیشه به معنای خیانت نیست و علاوه بر این نبودن آن‌ها نیز همیشه به این معنی نیست که همسرتان به شما وفادار است. بااین‌حال همان‌طور که گفته شد در اکثر مواقع این نشانه‌ها در رفتار فردی که مرتکب خیانت شده دیده می‌شود. این نشانه‌ها به شرح زیر هستند.

برای آشنایی با راه های از بین بردن شک به خیانت همسر کلیک کنید.

سنجش میزان ابراز علاقه

همسرتان تا چه حد به شما ابراز علاقه می‌کند؟ آیا رفتار و صحبت‌های همسرتان نشان‌دهنده محبت او به شماست یا احساس می‌کنید حداقل برای مدتی است که او نسبت به گذشته سردتر شده است؟ ابراز علاقه چه به‌صورت کلامی و چه در رفتار یکی از مهم‌ترین نشانه‌هایی است که پویایی رابطه شما را نشان می‌دهد. به همین خاطر اگر احساس می‌کنید جای این مسئله در زندگی شما خالیست بهتر است نسبت به آن حساس باشید. از بین رفتن علاقه و نبود ابراز محبت حتی اگر به معنای خیانت نباشد می‌تواند از دلایلی باشد که در آینده باعث بروز آن شود.

تست خیانت با بررسی مدت زمانی که به شما اختصاص می دهد

همسرتان چه مقدار از زمان خود را به شما و یا فرزندانتان اختصاص می‌دهد؟ اگر احساس می‌کنید او برای شما زمان کافی ندارد و با بهانه‌های مختلف به دنبال برنامه‌هایی به‌غیراز حضور در خانه است و یا اگر تمایلی به وقت‌گذرانی‌های دونفره ندارد، بهتر است کمی با دقت بیشتر به این موضوع توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید : روابط فرازناشویی

توجه به میزان میل به رابطه جنسی

شاید یکی از اصلی‌ترین نشانه‌هایی که از گذشته تا به امروز برای سنجش و تست خیانت مورداستفاده قرار می‌گیرد پرسیدن این است که “آیا همسرتان به‌اندازه گذشته نسبت به شما میل جنسی دارد یا خیر؟” و  “آیا کیفیت رابطه شما برای هر دو طرف رضایت‌بخش است؟” نارضایتی‌های جنسی را شاید بتوان یکی از جدی‌ترین دلایل بروز خیانت یا جدایی دانست و به همین خاطر اگر در این زمینه دچار مشکل هستید؛ بهتر است برای برطرف کردن آن اقدام کنید. علاوه بر این اگر احساس می‌کنید همسرتان اخیراً به‌اندازه گذشته تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارد بهتر است راجع به این موضوع با وی صحبت کنید.

فروشگاه آرامیس

تست خیانت با توجه به تغییرات ناگهانی در رفتار

آیا اخیرا رفتار و خلق‌وخوی همسرتان به‌طور ناگهانی تغییر کرده است؟ برای مثال شیفت‌های کاری سنگین‌تر دارد که پیش‌ازاین وجود نداشته یا میل به رابطه با دوستان و یا حتی محبت بیش‌ازحدی که در گذشته نسبت به شما نداشته، نشان می‌دهد؟ این تغییرات ناگهانی می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد که یکی از آن‌ها خیانت است. در تست خیانت همسر تغییرات ناگهانی اهمیت زیادی دارد. اکثر مردان/زنان برای توجیه خیانت‌های خود بهانه‌هایی مثل رفتن به یک سفر کاری می‌آورند که شاید بار اول باشد آن را می‌شنوید، اما برخی دیگر نیز به دلیل احساس گناه و عذاب وجدان رفتار دوستانه‌تری پیدا می‌کنند.

دعوا و قهرهای طولانی‌مدت

دعواهای بسیار یا قهرهای طولانی‌مدت از دیگر عواملی است که می‌تواند تست خیانت همسر را مثبت کند و یا تبدیل به دلیل و انگیزه‌ای برای آن شود. به همین خاطر اگر احساس می‌کنید چنین مشکلی میان شما و همسرتان وجود دارد، بهتر است برای برطرف کردن مشکل با همسرتان صحبت کنید و یا اگر احساس می‌کنید شرایط وخیم‌تر از آنی است که به‌تنهایی بتوانید از پس آن بربیایید بهتر است در این زمینه از یک مشاور خانواده کمک بگیرید.

برای آشنایی با راه های انجام آزمایش خیانت زنان کلیک کنید.

تست خیانت با توجه به مشکلات شخصیتی

وجود بیماری‌های روحی و مشکلات شخصیتی به‌خصوص اختلالات شخصیتی نظیر شخصیت خودشیفته یا اختلال دوقطبی را بهتر است زنگ خطری برای خیانت بدانید. تحقیقات روانشناسان نشان می‌دهد افرادی که با این بیماری‌ها درگیر هستند با احتمال بیشتری به همسر خود خیانت خواهند کرد. زیرا برخی از آن‌ها مانند اختلال شخصیت خودشیفته خود را برای انجام هر کاری محق می‌دانند و برخی دیگر مانند مبتلایان به اختلال دوقطبی هنگامی‌که دچار دوره‌های شیدایی می‌شوند نمی‌توانند بر اساس تفکر و منطق تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید : درمان خیانت

اگر تست خیانت سنجی همسر مثبت شد چه کنم؟

اگر با توجه به نشانه‌های بالا یا هر دلیل دیگری متوجه شده‌اید که همسرتان به شما خیانت می‌کند، باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهید. اما همان‌طور که گفته شد بهتر است در اولین قدم به‌جای متهم کردن همسرتان با او صحبت کنید و توضیحاتی که او برای رفتارش دارد را بشنوید.

در چنین شرایطی بهتر است از یک مشاور خانواده نیز کمک بگیرید. عزیزان و اطرافیان همه ما معمولاً به دلیل علاقه‌ای که دارند نسبت به مسائل بسیار احساسی برخورد می‌کنند و علاوه بر این آن‌ها دانش و تجربه کافی برای راهنمایی شما را ندارند. به همین خاطر بهتر است که راجع به شرایط پیش‌آمده با یک مشاور صحبت کنید و برای برطرف کردن مشکل از او کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره تلفنی خیانت کلیک کنید.

گرفتن تست خیانت برای نگرانی

اگر از تست خیانت همسر برای از بردن نگرانی های خود در مورد احتمال خیانت یا تکرارخیانت همسرتان استفاده می‌کنید، باید بدانید که به تنهایی نمی‌توانید در این باره تصمیمی منطقی بگیرید. چرا که علاوه بر درگیر بودن احساساتتان، توانایی تشخیص نشانه ها و رفع آن ها به عهده متخصصین است. پس حتما در شرایطی که در مورد تعهدات همسرتان شبهه دارید، حتما از خدمات مشاوره استفاده نمایید. برای کاهش ترس از خیانت کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه تست خیانت سنجی همسر می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

چطور بفهمم همسرم به من خیانت می‌کند یا خیر؟

بعضی نشانه‌ها مانند تغییر رفتار ناگهانی، بی‌میلی نسبت به برقراری رابطه جنسی و همین‌طور سردی عاطفی می‌توانند نشان‌دهنده خیانت باشند. بااین‌حال بهتر است پیش از قضاوت راجع به این موضوع با همسرتان صحبت کنید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫12 دیدگاه ها

  1. خیانت درمان نداره.! ذات میخاد که نداره. ذات که نباشه هیچی نداره. هیچی که نداره شرف نداره. کسی که مرتکب خیانت شد باید یه تفت بندازی تو صورت هرزه اش وچمدونش بزاری تو کوچه، بعدهم بری دنبال روان شناس برای درمان حال خرابت. ولی هیچ دکتری نمیتونه یک هرزه خیانتکار رو پرهیزگار کنه. ولی می تونه زخم اعتماد رو التیام بده

    1. سلام در این باره با متخصص مشورت نمایید. نشانه ها را بررسی می کنن و به شما در این زمینه راهنمایی میدهند. برای ارائه راهکار نیاز به دریافت شرح حال شما داریم.

  2. خانواده های فاسد فرزندان فاسد به بار می اورند تربیت خانوادگی ریشه همه خوبی ها وبدیهاست

  3. من سگ دو بزنم برای جور کردن جنس و فروش و پرداخت هزینه ها بعد بفهمم زنم بهم خیانت میکرده. تستش کردم مطمئن شدم دو تا بچه داریم نمیدونم چطور تونسته با من و زندگیمون اینطور بکنه داغونم کرده اصلا وقتی به این فکر میکنم با این ادم تو این مدت تو یه خونه بودیم حالم به هم میخوره. نمیدونم باید چیکار کنم تروخدا کمکم کنید

    1. سلام و درود مساله ای که برای شما پیش اومده بسیار سنگین و نابخشودنیه. معمولا زوج هایی که به این نقطه میرسن نمیتونن این واقعه رو پشت سر بزارن. اما خیلی از کسایی که مشاوره خیانت گرفتن تونستن به نحوی مساله خیانت را در رابطه حل کنن و یا حداقل آسیب هایی که طرفین دیدن را التیام ببخشن. در حال حاضر شما هیجانات منفی زیادی رو تجربه می کنید. بهتره ابتدا برای کاهش شدت این هیجانات قدم بردارید و سپس به دنبال راهی برای بازسازی زندگی تان باشید. پایدار و سربلند باشید.

  4. ببخشید باتمام احترام که برای بانوان باحیا وباشرافت کشورم ایران دارم ولی متاسفانه باید گفت از ماست که بر ماست یعنی اینکه اگر یک زن وارد یک رابطه عاشقانه شد و فهمید که این مرد…که نه نامرد… زن داره سریع رابطه را قطع کرده و از چنین نامرد هایی فاصله بگیرد حال روز دادگاه های خانواده این قدر اصفناک نبود

  5. باید کسانی که خیانت میکنند را به گردنشان قلاده بست و آنهارا درحالی که قلاده را به درختی بسته اید فرد را درون استخر کشاورزی بیندازید تا با دستو پا زدنهای مداوم بر اثر خفگی جان بدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره