کشف خیانت همسر از چه راه هایی امکان پذیر است؟

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

کشف خیانت همسر زمانی اتفاق می‌افتد که یکی از زوجین به همسر خود شک کند. تلاش برای کشف خیانت همسر در صورتی که خیانتی وجود نداشته باشد، نه تنها موجب مستحکم‌تر شدن رابطه‌تان نمی‌‍شود، بلکه موجب دلشکستگی  و از بین رفتن اعتماد طرفین هم می‌شود. اگر از خیانت همسرتان مطمئن نیستید توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان او را به خاطر کاری که نکرده محکوم و سرزنش نکنید. شما بدون آنکه او را بازجویی کنید از رفتارهای او می‌توانید پی به درستی افکارتان ببرید. تهمت به خیانت به اندازه خود خیانت برای رابطه خطرناک است. بنابراین برای تشخیص خیانت همسرتان مقاله را تا انتها مطالعه کرده و در صورت وجود چنین مساله قبل از هر اقدامی مشاوره خیانت دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه کشف خیانت همسر می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کشف خیانت همسر

روش های کشف خیانت همسر

راه های کشف خیانت همسر باید با دقت و اصولی باشد. اگر تنها شک به همسر باعث کنجکاوی شما شده است، قبل از کشف خیانت همسر حتما نسبت به این رفتار ابتدا مطمئن شوید. خیلی از مواقع افراد دچار توهم و اشتباه می‌شوند. در واقع حساسیت بیش از حد آنها باعث آغاز این رفتار می‌شود.

برای کشف خیانت همسر لازم به بررسی برخی نکات است. و البته که حتما باید طبق اصول خاصی کشف‌خیانت همسر اتفاق بی‌افتد. برای اقدام به این کار ابتدا با روانشناس و مشاورین متخصص در این زمینه مشورت کنید. تا از کارتان اطمینان حاصل پیدا کنید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

فروشگاه آرامیس

آیا راهی برای کشف و تشخیص خیانت به همسر وجود دارد؟

در بعضی از روابط احتمال بیشتری برای خیانت همسر وجود دارد، یعنی با بررسی رابطه و برخی نشانه‌ها می‎‌توان مشخص کرد که یکی از زوجین خیانت خواهد کرد یا نه؟ پس با بررسی نشانه های خیانت همسر می‌توانید از وقوع آن جلوگیری کنید. و یا در صورت چنین مشکلی برای رفع آن راهکار مناسب اتخاذ کنید.

به زنان و مردانی که دائم افکار خیانت همسر آزارشان می‌دهد توصیه می‌کنیم به دنبال راهی برای رهایی از این افکار باشند، چرا که حضور این افکار موجب مسموم شدن رابطه و حتی اختلالاتی برای خود شما می‌شود. اما عده ای نیز با مشاهده نشانه ها به دنبال کشف خیانت همسر هستند. برای پیشگیر ی و جلوگیری از خیانت همسر کلیک کنید.

شاید شما هم با دیدن یک سری علائم و نشانه‌ها به سراغ نزدیکان و دوستان صمیمی زندگی‌تان بروید. و با کمک آنها به دنبال کشف خیانت همسر باشد. در نهایت دست به کارهایی بزنید که تنها شرایط را برای هر دو طرف پیچیده‌تر کند. پیشنهاد می‌کنیم به جای اقدامات ناسالم و کلیشه‌ای به موقع به پیش مشاور یا روانشناس خانواده بروید تا بتواند به شما در جهت مثبت خیانت همسر مشورت دهد و اوضاع را بهبود ببخشد.

راه های کشف خیانت همسر | چگونه خیانت همسر را کشف کنم؟

راه های کشف خیانت همسر

 

برای کشف خیانت همسر لازم به گذراندن برخی از مراحل است. صرفا با یک شک و تردید نمی‌توانید به همسرتان شک کنید. در این بخش مقاله راجع به راه های کشف خیانت همسر توضیح داده ایم.

مرحله اول ◀ شریک زندگی تان را به حال خود بگذارید

اولین اقدام به کشف خیانت همسر، تنها گذاشتن شریک احساسی است. همه آدم‌ها می دانند که تصور خیانت همسر و احساس ناامنی در زندگی مشترک چقدر دردناک است. برای اینکه از شر این افکار منفی خلاص شوید دو راه پیش روی شما است؛ یک اینکه با همسر خود سر گفتگو را باز کنید، دومین راه این است که کارآگاه بازی در آورید و زیرکانه رفتارهای همسرتان را زیر نظر بگیرید.

اما گاهی اوقات شاید تمامی این افکار خیانت همسر ناشی از یک سوتفاهم ساده باشد. با صحبت کردن می‌توانید به راحتی این مشکل را حل کنید. اما بعضی وقت‌ها همسر شما آنقدر به خیانت عادت کرده که خودخواهانه راه خود را پیش می‌گیرد و یا ممکن است با همسرتان صحبت کنید و او با صحبت‌هایش بتواند شما را قانع کند اما راضی نه.

در این مرحله از کشف خیانت همسر، بهتر است شوهر خود را آزاد بگذارید، طوری رفتار کنید که انگار همه چیز طبیعی است. بعد از چند هفته که همسرتان متوجه شد  تمام مساله را فراموش کرده‌اید، آن وقت بهتر می‌توانید برای کشف و اثبات خیانت اقدام کنید. زیرا شریک زندگی شما دیگر رفتاری برای پنهان کردن خیانت خود بروز نمی‌دهد.

برای جلوگیری از این مساله حتما درباره علت خیانت به همسر بخوانید.

مرحله دوم ◀ پیگیر نشانه‌های خیانت شریک زندگی‌تان باشید

برای کشف خیانت همسر در مرحله دوم باید نشانه های خیانت در زندگی مشترک را بشناسید. کسی که به همسر خود خیانت می کند تفاوت های رفتاری در او مشهود می‌شود. در ادامه به مطالعه برخی از این تفاوت‌های خیانت همسر که در رفتار شریک زندگی ممکن است رخ دهد می‌پردازیم.

? تفاوت در نحوه رفتار و ظاهر او

اولین نشانه در زیر مجموعه کشف خیانت همسر، تفاوت در نحوه رفتار است. آیا اخیرا متوجه تغییرات رفتاری و ظاهری در شریک زندگی تان شده‌اید؟ آیا او باشگاه رفتن را شروع کرده و به تیپ و قیافه خود حسابی می‌رسد؟ از عطرهای زیادی استفاده می‌کند و این بدون هیچ توجیهی اتفاق می‌افتد؟ آیا هر از گاهی این رفتارها بدون هیچ دلیلی آغاز و بعد تمام می‌شوند؟

شاید شریک زندگی شما اخیرا بیش از حد به روی حریم شخصی خود تاکید داشته باشد یا با پرخاشگری بخواهد وقت بیشتری را به تنهایی بگذراند. این نوع رفتارها به صورت ناگهانی اتفاق می‌افتد و همین ناگهانی بودن باعث می‌شود به او شک کنید. آیا همسر شما از جواب دادن به سوالاتی که کجا بوده‌ای یا چه کار می کرده‌ای فرار می‌کند؟ اگر این نشانه‌ها یا امثالش را در زندگی مشترک‌تان می بینید ممکن است همسر شما در حال خیانت کردن باشد.

? برنامه کاری غیرمعمول و دورهمی های جدید

آیا همسر شما بیش از حد سرکار می‌ماند؟ آیا به دورهمی‌هایی می‌رود که تا حالا سابقه نداشته؟ تا به حال از شما درخواست نکرده که در این دورهمی‌ها همراه او بیایید؟ آیا علی رغم اینکه ادعا می‌کند سرش خیلی شلوغ است، شاد و سرحال به خانه بازمی‌گردد؟ اگر این نشانه‌ها را در رفتار او می‌بینید باید بدانید که ممکن است خیانتی در کار باشد. بنابراین یکی از نشانه ها در جهت کشف خیانت همسر، برنامه های غیر کاری زیاد است.

? ترک کردن مداوم خانه

ترک مداوم خانه از نشانه های دیگر کشف خیانت همسر است. اتفاق افتاده که همسر شما بدون خبر خانه را ترک کند؟ آیا با بهانه‌های احمقانه او برای ترک خانه رو به رو می‌شوید؟ به عنوان مثال همسر شما می‌گوید ” حوصلم سر رفته می‌رم یه دوری بزنم” یا اینکه “دوستام همین اطراف هستن می‌رم یه سر ببینمشون و میام”.

هیچ ایرادی ندارد که همسرتان به این دلایل از خانه بیرون برود، اما آیا هنگامی که از او می‌خواهید هر دو با هم بروید واکنشی غیر معمول نشان می‌دهد؟ اگر بهانه‌های احمقانه برای تنها رفتن می‌آورد می‌توانید به خیانت کردن او شک کنید.

برای اطلاع از پیامدهای روابط فرازناشویی کلیک کنید.

مرحله سوم ◀ زیر نظر گرفتن ارتباطات همسر

در سومین مرحله و اقدام کشف خیانت همسر، باید ارتباطات همسرتان را زیر نظر بگیرید. اگر همسرتان در حال خیانت باشد، قطعا به دنبال فرصت‌هایی برای ملاقات با آن دختر و پسر می‌گردد. می‌توانید با زیر نظر داشتن ارتباطات او، متوجه خیانت همسر یا عدم خیانت او بشوید. ممکن است مکالمه‌های زیادی با غریبه‌ها داشته باشد و این گونه تشخیص را برای شما سخت بکند، پس به صحبت‌ها توجه کنید، چرا که اگر خیانتی در کار باشد، تفاوت‌ها و رمزگونه صحبت کردن‌ها را می‌توانید متوجه شوید.

گاهی نیز همسرتان بعضی از تماس‌هایش را پاسخ نمی‌دهد، چرا که نمی‌خواهد متوجه این تفاوت‌ گفتاری بشوید. شاید به طور ناگهانی به روی حریم شخصی و دسترسی شما به وسایل ارتباطی‌اش سخت گیری زیادی نشان دهد. این نشانه‌ها می‌توانند از علائم خیانت همسر باشند. برای بررسی درستی یا نادرستی چک کردن گوشی همسر کلیک کنید.

مرحله چهارم ◀ برای کشف خیانت همسر او را امتحان کنید

یکی از راه های کشف خیانت همسر، امتحان اوست. می‌توانید سرزده به محل کار یا مکانی که او در آنجا حضور دارد بروید تا او را امتحان کنید. وقتی که دیر به خانه برگشت، از او تقاضای رابطه جنسی کنید. اگر همسر شما خسته بود و با هر بهانه ای می‌خواست از رابطه جنسی طفره برود می‌توانید گمان کنید او بخاطر خیانت خسته شده و دیگر توانی ندارد.

در این مرحله از کشف خیانت همسر، خود را به خواب بزنید در زمانی که او گمان می‌کند خواب هستید او را زیر نظر بگیرید. در این فاصله ممکن است با کسی تلفنی صحبت کند و گمان کند شما نمی‌شنوید. به این صورت می‌توانید از گمان خود مطمئن شوید یا آن را رد کنید. برای آگاهی بیشتر ار راه های تست خیانت سنجی همسر کلیک کنید

مرحله آخر ◀ اثبات خیانت

اگر تمام مراحلی که در کشف خیانت همسر ذکر شد را گذرانده‌اید، پس می‌توانید خیانت را اثبات کنید. زیرا اگر یک درصد گمان شما اشتباه باشد، این شما هستید که اعتماد را زیر سوال برده‌اید.  می‌توان گفت با اینکار رابطه زناشویی‌تان را در معرض فروپاشی قرار داده‌اید. بهتر است در یک فرصت مناسب، هنگامی که هیچ دلیل و راهی برای فرار نمانده بود، خیانت همسر خود را اثبات کنید.

برای آشنایی با نحوه برخورد هنگام انکار خیانت کلیک کنید.

کلام آخر

کشف خیانت همسر تنها به دلیل رفتارهای تضاد و نشانه های شک بر انگیز رخ می‌دهد. زمانی که به همسرتان شک می‌کنید، حتما به فکر کشف و رهایی از فکر خیانت همسر خواهید بود. اما برخی مواقع این نشانه ها دلیل کافی برای توهین به همسر نیست. بنابراین حتما از روانشناس در این زمینه کمک بگیرید تا نشانه های همسرتان بررسی شود. در نهایت راهکار خوب و مناسب به شما ارائه شود.

مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه کشف خیانت همسر می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام. خیلی خوشحالم شدم که با این مقاله آشنا شدم. واقعا راهکار مناسبی برای زندگی من بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره