جذب دختران مغرور | ترفندهای کاربردی برای جذب زنان

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

جذب دختران مغرور می‌تواند برای بسیاری از پسران تبدیل به یک چالش جدی باشد. ناتوانی در ایجاد یک رابطه عاطفی پایدار برای برخی از آقایان تبدیل به نشانه ضعف در میان سایر دوستان هم‌جنسشان خواهد شد. به همین خاطر در شرایطی که شما با راهکارهای جذب دختران مغرور و برقراری رابطه با جنس مخالف آشنا نباشید احتمالاً استرس و نگرانی را تجربه خواهید کرد. اگر تاکنون چندین بار در روابط خود شکست خورده‌اید و یا به هر دلیلی نمی‌توانید یک رابطه را آغاز کنید بهتر است از یک روانشناس در این زمینه کمک بگیرید.

روانشناسان به شما برای فهمیدن اشتباهات رفتاری و همین‌طور آموزش رفتار صحیح جهت جذب دختران مغرور کمک خواهند کرد. حتی درصورتی‌که احساس می‌کنید از صحبت کردن دراین‌باره احساس خجالت می‌کنید می‌توانید از مشاوره تلفنی استفاده نمایید. برای اطلاع از روند دریافت مشاوره رابطه دختر و پسر کلیک کنید.

جذب دختران مغرور | مطرح کردن درخواست

راه های جذب دختران مغرور

برای بسیاری از آقایان مطرح کردن درخواست دوستی اصلی‌ترین چالشی است که با آن مواجه می‌شوند. این افراد شاید در طول یک رابطه افرادی گرم و صمیمی باشند و به‌خوبی بتوانند طرف مقابل را به خود جذب کنند اما به دلیل ضعفی که در شروع یک رابطه و مطرح کردن درخواستشان دارند معمولاً از ایجاد یک رابطه ناتوان هستند. برای مطرح کردن درخواست دوستی به موضوعات زیر توجه داشته باشید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو دیدن نمایید.

? محاسبه سود و زیان

سخت شدن مطرح کردن پیشنهاد دوستی برای بسیاری از مردان به این خاطر است که آن‌ها از پاسخ منفی می‌ترسند. شنیدن جواب رد به حدی آن‌ها را ناراحت می‌کند که ترجیح می‌دهند به‌طورکلی درخواستشان را مطرح نکنند. در این شرایط سعی کنید در ذهنتان به این سؤال پاسخ دهید که اگر واقعاً طرف مقابل با درخواست شما مخالفت کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در بدترین حالت قرار است چه مشکلی پیش بیاید؟ هنگامی‌که واقع‌بینانه به این موضوع نگاه کنید متوجه خواهید شد عواقب مطرح کردن درخواستتان چندان‌که به نظر می‌رسد نیز وحشتناک نیستند.

فروشگاه آرامیس

?  برای جذب دختران مغرور کمک بگیرید

اگر احساس می‌کنید واقعاً توانایی بیان درخواستتان را ندارید یکی از راهکارهایی که می‌توانید امتحان کنید این است که از یک دوست مشترک بخواهید درخواست دوستی شما را به طرف مقابل اطلاع بدهد. این موضوع حتی شاید بتواند احتمال ایجاد رابطه را افزایش دهد.

دوستان مشترک معمولاً شناخت خوبی از شما دارند و این می‌تواند نکته مثبتی در به دست آوردن تأیید شخص موردنظرتان باشد. با این حال زنان و مردان در این موضوع متفاوت هستند و گاهی ترجیح می‌دهند از افراد دیگر کمک نگیرند و خود تلاش کنند. برای آگاهی بیشتر درباره تفاوت زن و مرد از دیدگاه روانشناسی کلیک کنید.  

? درخواستتان را در یک محیط خلوت مطرح کنید

اگر نگران قضاوت دیگران و احساس شرمندگی در میان جمع هستید بهتر است درخواست خود را در یک محیط خلوت مطرح کنید. از طرف مقابل بخواهید چند دقیقه از وقتش را به شما اختصاص دهد و سپس با او راجع به خواسته خود صحبت کنید.

? احتمال موفقیت را بالا ببرید

بهتر است با خودتان به این سؤال پاسخ دهید که در چه شرایطی دیگران به درخواست شما پاسخ منفی می‌دهند؟ یا به‌عبارت‌دیگر دلیل مخالفت با درخواست شما چیست؟ برای مثال ممکن است شما درخواست خود را در شرایط نامناسبی مطرح می‌کنید و یا طرز بیان مناسبی ندارید، هنگامی‌که بتوانید علت شکست خود در این زمینه را بیابید می‌توانید راهکارهایی را برای برطرف کردن آن پیدا کنید. اگر احساس می‌کنید در این زمینه ضعیف هستید می‌توانید از یک روانشناس درزمینهٔ افزایش جرئت‌مندی کمک بگیرید.

? جذب دختران مغرور | محیط اجتماعی اطرافتان را عوض کنید

اگر احساس می‌کنید ناتوانی شما در برقراری ارتباط با دختران به این دلیل است که در محیط مناسبی قرار ندارید سعی کنید محیط اطراف خود را عوض کنید. افزایش دامنه روابط اجتماعی و حتی گسترش دوستی‌های مجازی می‌توانند تا حد زیادی به شما در تغییر محیط اجتماعی اطراف و آشنایی با افراد جدید کمک کنند.

? به روابطتان فرصت بدهید

اگر احساس می‌کنید در اولین قدم نمی‌توانید پیشنهاد خود را با طرف مقابل مطرح کنید بهتر است سعی کنید برای خود زمان بخرید. این موضوع به این معناست که وقتی از طریق دوستان یا فضای مجازی یا به هر طریق دیگری با دختری آشنا شدید ابتدا مدتی را به‌عنوان یک دوست اجتماعی با او سپری کنید و سپس درخواستتان را مطرح کنید. این موضوع باعث می‌شود تا میزانی از آشنایی میان شما ایجاد شده و شاید این مسئله بتواند مطرح کردن درخواست را برای شما آسان کرده یا احتمال موافقت طرف مقابل را بالاتر ببرد.

? جذب دختران مغرور با دوستی‌های مجازی

اگر در مطرح کردن پیشنهاد به‌صورت حضوری مشکل دارید می‌توانید رابطه خود را از فضای مجازی شروع کنید. البته برای این کار بهتر است حواستان را جمع کنید تا درگیر حواشی و مشکلات مربوط به این فضا نشوید. بااین‌حال فضای مجازی این امکان را برای شما ایجاد می‌کند که بدون احساس خجالت و نگرانی از مخالفت درخواستتان را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید : خصوصیات دختران خاص و مغرور 

راهکارهایی برای جذب دختران مغرور

چطور دختران مغرور را جذب کنیم؟

اینکه شما چطور می‌توانید دختر موردعلاقه‌تان را متوجه خود کنید سوالیست که با توجه به شخصیت شما و طرف مقابل، کیفیت رابطه میان‌تان و همین‌طور فرهنگ و باورهای هریک از شما متفاوت خواهد بود. بااین‌حال روانشناسان معتقدند برخی از اصول رفتاری برای جذب دختران مغرور در تمامی شرایط لازم است. در ادامه این اصول را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. 

✅آراستگی ظاهری

ظاهر شما اولین چیزیست که طرف مقابل از شما می‌بیند و در قضاوت او راجع به شما تأثیر بسیاری خواهد داشت. به همین خاطر بهتر است سعی کنید ظاهرتان را همیشه آراسته نگه دارید. توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید ظاهر شما برای یک خانم جذابیت داشته باشد می‌بایست درست مثل یک جنتلمن لباس بپوشید.

به عبارتی می‌توان گفت در اولین قدم لباس پوشیدن و ظاهر شما این پیغام را به زنان منتقل می‌کند که آیا می‌توانند روی شما حساب کنند یا خیر. پس اگر به دنبال راهکاری برای جذب دختران مغرور هستید سعی کنید در لباس پوشیدن خود این اطمینان را برای طرف مقابل ایجاد نمایید.

حتما مقاله چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم بخوانید.

✅اعتمادبه‌نفستان را بالا ببرید

همه ما نسبت به افرادی که به توانایی‌هایشان اعتماد دارند و به خود احترام می‌گذارند علاقه و توجه بیشتری نشان می‌دهیم. این موضوع به‌ویژه در شرایطی که به دنبال راهی برای جذب طرف مقابل هستید اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. خانم‌ها بیشتر جذب مردانی می‌شوند که مستقلانه عمل می‌کنند و نیاز به دریافت حمایت یا مشورت از دیگران ندارند.

به همین خاطر حتی اگر از درون احساس ضعف می‌کنید سعی کنید این ضعف را در رفتارتان از دیگران مخفی نگه دارید. اگر احساس می‌کنید درزمینهٔ اعتمادبه‌نفس و تصمیم‌گیری‌های مستقلانه ضعیف هستید می‌توانید از یک مشاور نیز در این زمینه کمک بگیرید.

✅برای جذب دختران به حد کافی مردانه رفتار کنید

برای جذب دختران مغرور به این موضوع توجه داشته باشید که آن‌ها بیشتر جذب مردانی می‌شوند که به حد کافی رفتار مردانه و پخته‌ای داشته باشند و به عبارتی این اطمینان را در آن‌ها ایجاد کنند که می‌توان به این فرد تکیه کرد. این گروه از مردان ویژگی‌هایی دارند که لازم است به آن‌ها توجه داشته باشید.

برای مثال آن‌ها موضوعات مختلف را تحت کنترل دارند و به‌خوبی از پس اتفاقات و چالش‌های محیط اطرافشان برمی‌آیند. استقلال یکی دیگر از ویژگی‌های این مردان است. آن‌ها معمولاً در کسب درآمد و برطرف کردن نیازهایشان مستقل هستند. وابستگی شما به خانواده به لحاظ مالی یا در تصمیم‌گیری‌ها می‌تواند یک نکته منفی در جذب دختران باشد.

✅به استقلال طرف مقابل احترام بگذارید

اگرچه میزانی از کنترل‌گری و توجه به رفتارهای طرف مقابلتان برای تمامی خانم‌ها موضوعی خوشایند است و در ذهن آن‌ها این باور را ایجاد می‌کند که برای شما اهمیت دارند بااین‌حال توجه داشته باشید که برای جذب طرف مقابلتان می‌بایست استقلال و تصمیم‌گیری‌های او را به رسمیت بشناسید. محدود کردن بیش‌ازحد طرف مقابل یا اینکه از او بخواهید مشابه شما فکر کند از موضوعاتی هستند که می‌توانند باعث از بین رفتن رابطه شما شوند.

✅ برای جذب دختران مغرور محبت کردن را فراموش نکنید

محبت کلامی و رفتاری به طرف مقابل را شاید بتوان اصلی‌ترین راهکار برای جذب دختران مغرور دانست. توجه داشته باشید که زنان اگرچه به رفتارهای محبت‌آمیز توجه زیادی دارند اما این موضوع هرگز جای کلام محبت‌آمیز را نخواهد گرفت. اگر می‌خواهید طرف مقابلتان را عاشق کنید بهتر است تا جایی که می‌توانید در کلام و رفتارتان به او محبت داشته باشید.

✅ اعتماد طرف مقابل را به دست آورید

اولین قدم برای اینکه بتوانید دختری را به سمت خود جذب کنید این است که او را نسبت به خود مطمئن کنید. اگر خانم‌ها در یک رابطه احساس کنند که شما واقعاً دوستشان دارید و آن‌ها را برای استفاده جنسی یا وقت‌گذرانی انتخاب نکرده‌اید با تعهد بالایی ارتباط خود را ادامه خواهند داد.

به همین خاطر بهتر است این اعتماد را در آن‌ها ایجاد کنید که همواره دوستشان دارید. افرادی که در روزهای اول یک رابطه از ارتباط جنسی صحبت می‌کنند و یا طرف مقابل خود را به دلیل محدودیت‌های اخلاقی و خانوادگی مسخره می‌کنند شانس موفق بودن رابطه را از خود دریغ خواهند کرد.

✅ برای جذب دختران به رفتارتان دقت کنید

مردانی که در ارتباط با خانم‌ها برخی ظرایف را رعایت می‌کنند معمولاً در روابط خود بسیار موفق‌تر خواهند بود. این ظرایف همان‌هایی هستند که از شما یک جنتلمن واقعی می‌سازد. سعی کنید برای ورود به هر مکانی یا سوارشدن به اتومبیل ابتدا در را برای او باز کنید. اگر در حال قدم زدن در خیابان هستید شما در سمتی که ماشین‌ها حرکت می‌کنند بایستید و یا وقتی با دوستان او مواجه می‌شوید برخوردی دوستانه داشته باشید.

استفاده از کلمات زننده یا الفاظ مردانه در برخورد با جنس مخالف ازجمله موضوعاتی هستند که می‌بایست از آن‌ها دوری کنید. هرچه که بتوانید شناخت خود را نسبت به زنان بالاتر ببرید احتمال موفقیت‌تان نیز افزایش می‌‌یابد. برای آشنایی بیشتر درباره شناخت زنان کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه جذب دختران مغرور می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 تماس بگیرید.

 

 

سؤالات متداول

ظاهر چه اهمیتی در جذب دختران دارد؟

پیش از اینکه شما وارد صحبت با فردی شوید و فرصت بیان عقاید یا نشان دادن اخلاقیاتتان را داشته باشید فرد مورد نظر ظاهر شما را دیده و شما را قضاوت خواهد کرد. اگر می‌خواهید توجه خانم‌ها را به خود جلب کنید بهتر است ظاهرتان به‌اندازه کافی آراسته و مردانه باشد.

دختران بیشتر جذب چه پسرهایی می‌شوند؟

آقایانی که اعتمادبه‌نفس کافی داشته و در ارتباط‌های خود به حد کافی مردانه رفتار می‌کنند بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرند. علاوه بر این محبت کردن کلامی و رفتاری و همین‌طور تحت کنترل داشتن اوضاع ازجمله موضوعاتی هستند که زنان را مجذوب مردی می‌کنند.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره