کادو سر عقد چقدر بدهیم | 8 هدیه مناسب برای سفره عقد

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

کادو سر عقد چقدر بدهیم؟ یکی از رسم هایی که در فرهنگ ما وجود دارد، کادو سر عقد به عروس و داماد است. همیشه با ازدواج دو زوج جدید؛ دغدغه اعضای خانواده و‌ فامیل کادوی سر عقد است. اینکه فامیل درجه یک چه مقدار کادو می‌دهد یا فامیل درجه دو مقدار کادویی که مد نظر دارد چیست، متفاوت با یکدیگر است. و برخی موارد بزرگ خانواده تصمیم می‌گیرد و‌ دیگران اطاعت می‌کنند.

در جامعه ایرانی هر مقداری که سر عقد کادو‌ بدهید؛ همان مقدار در زمان موعد و مراسم خاص به شما بازگردانده می‌شود. به همین دلیل همیشه برای همه افراد سوال است که کادو سر عقد چقدر بدهیم؟ در این مقاله تمامی جوانب کادو‌ سر عقد را توضیح داده ایم و به مساله مقدار کادو پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه کادو سر عقد چقدر بدهیم می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کادو‌ سر عقد چقدر بدهیم؟

کادو‌ سر عقد چقدر بدهیم؟

عقد کنان هم شامل آداب و رسوم خاصی است. و کادو دادن از رسوم این مراسم است. و این هدایا نشان دهنده مهر و محبت اقوام است. برای شما نیز این مساله سوال است که کادو سر عقد چقدر بدهیم؟ زمانی که دو نفر با یکدیگر ازدواج می‌کنند همه اقوام با مشورت یکدیگر برای تازه عروس و داماد هدیه در نظر می‌گیرند. که البته مبلغ این کادو بر اساس وسع هر فردی است.

اما در این میان همیشه موضوعات مختلفی باعث ایجاد مشکل می‌شوند. این موضوع که کادو سر عقد چقدر بدهیم معمولا اختلاف نظر ها و چالش هایی پیش رو دارد. و همین امر موجب بروز کدورت می‌شود. ارائه کادو‌ به منزله امید، انگیزه، روحیه و دلخوشی دادن به زوج جوان است. که برای شروع زندگی پشتوانه مالی داشته باشند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

چه کسانی باید کادو‌ سر عقد بدهند؟

قبل از اینکه به موضوع کادو سر عقد چقدر بدهیم اشاره کنیم؛ باید به افرادی که باید کادو بدهند، اشاره کنیم. کادو سر عقد را اغلب خانواده های نزدیک و درجه یک به عروس و داماد هدیه می‌دهند. این هدیه بر اساس فرهنگ، سنت، وسع مالی، بودجه مالی و شرایط اقتصادی مهمانان است. اما با هر وضعیت مالی باید کادویی را در نظر بگیرید که نشان از مهر و محبت شما باشد.

به خاطر داشته باشید که کادو سر عقد به عنوان پشتوانه مالی در نظر گرفته می‌شود. معمولا خواهر و برادر زوج نیم ست طلا، سکه تمام یا النگو هدیه می‌دهند. خواهر و برادر مجرد معمولا پول نقد، کارت هدیه یا سکه می‌دهند. بزرگان و فامیل های درجه یک نیز عموما سکه، کارت هدیه و پول نقد می‌دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره ازدواج کلیک کنید.

هدایای مناسب برای کادو‌ سر عقد

کادو‌ سر عقد چقدر بدهیم؟

کادو‌ سر عقد چقدر بدهیم تا شایسته باشد؟ هدایای متنوعی در این زمینه وجود دارد که می‌تواند نشان از مهر و‌محبت شما باشد. در این بخش مقاله راجع به این هدایا صحبت کرده ایم.

? سکه طلا

در پاسخ به سوال کادو سر عقد چقدر بدهیم؛ سکه می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. از آنجا که سکه طلا در قیمت های مختلفی قرار دارد؛ هر فردی بسته به وسع مالی، شرایط اقتصادی، وضعیت خانوادگی و درجه بندی فامیل سکه مناسبی را برای هدیه انتخاب می‌کند. معمولا خواهر، برادر و‌ اقوام نزدیک از این گزینه برای هدیه استفاده می‌کنند.

? کادو سر عقد چقدر بدهیم ؟ سرویس طلا

در صورتی که دست بازی در انتخاب هدیه دارید؛ سرویس طلا گزینه بسیار مناسبی است. در این شرایط می‌توانید برای عروس خانم سرویس طلا تهیه کنید. حتی نیم ست طلا نیز گزینه بسیار مناسب، شایسته و ارزشمندی برای هدیه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مدت آشنایی برای ازدواج کلیک کنید.

? تورهای مسافرتی

در پاسخ به سوال کادو سر عقد چقدر بدهیم، می‌توان به تورهای مسافرتی اشاره کرد. برای اینکه عروس و داماد را به یک ماه عسل خوب و خاطره ساز دعوت کنید؛ بلیط تور مسافرتی به آنها هدیه دهید.

? اسکناس های تزئین شده

همیشه نیاز نیست که به عروس و داماد کادو های گران قیمت بدهید. می‌توانید از اسکناس های تزئین شده کادو بدهید. با این کار به شیوه معناداری سلیقه، شایستگی و محبت خود را نشان خواهید داد.

? هدایای نقره

کادو سر عقد چقدر بدهیم؟ کار سر عقد چی بدیم؟ در پاسخ به این سوالات، هدایای نقره را پیشنهاد می‌دهم. وسایل نقره، سرویس نقره، گل های نقره و وسایل تزئینی نقره برای هدایا هم ارزشمند هستند و هم می‌توانید به خوبی مهر خود را بروز دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رابطه دوران عقد کلیک کنید.

? کارت هدیه

اگر به دنبال این هستید که کادو‌ سر عقد چقدر بدهیم، باید بگوییم که کارت هدیه یکی از بهترین هدایا برای تازه عروس و داماد ها می‌باشد. به دلیل اینکه زوج جوان تازه زندگی‌ مشترک شروع کرده اند، از لحاظ مالی به آنها کمک بسیاری می‌شود.

? کادو سر عقد چقدر بدهیم ؟ ساعت

اگر به دنبال پاسخ این هستید که کادو سر عقد چقدر بدهیم، به شما ساعت را پیشنهاد می‌کنیم. این گزینه یک هدیه هیجان انگیز می‌باشد که معمولا به عروس و داماد هدیه داده می‌شود.

? کمک هزینه جهیزیه

در پاسخ به سوال کادو سر عقد چقدر بدهیم؛ کمک هزینه جهیزیه را به شما پیشنهاد می‌دهیم. می‌توانید مقداری هزینه را برای کمک رسانی به خرید جهیزیه تقبل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مراحل ازدواج کلیک کنید.

کلام آخر

شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاد که کادو سر عقد چقدر بدهیم؟ تنوع زیادی در هدایا وجود دارد و با توجه به بودجه، درجه فامیلیت، وسع مالی، وضعیت اقتصادی، صمیمیت و … می‌توانید هدیه مناسبی انتخاب کنید. حتی در شرایط پیچیده تر می‌توانید از روانشناس در این زمینه راهنمایی بگیرید تا اعتماد به نفس کافی برای ارائه هدایا داشته باشید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه کادو سر عقد چقدر بدهیم می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره