سکس گروهی

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

سکس گروهی یکی از انواع روابط جنسی است که با حضور بیش از دو نفر صورت می‌گیرد. این نوع رابطه با توجه به خطرات و پیامدهایی که دارد، در دسته روابط ناسالم و پرخطر قرار گرفته و در بسیاری از کشورهای دنیا نیز ممنوع شده است. افراد به دلایل متعددی همچون کسب هیجان جنسی، مشکل در روابط زناشویی و حتی اختلالاتی چون تماشاگری جنسی اقدام به برقراری این نوع رابطه می‌کنند. سکس گروهی عوارض و پیامدهای بسیار جدی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به احتمال انتقال بیماری‌های مقاربتی اشاره کرد. با آگاهی از دلایل و خطرات رابطه جنسی گروهی می‌توانید اطلاعات خود را افزایش دهید و با بینش بهتری در مورد برقراری یا عدم برقراری این نوع رابطه تصمیم بگیرید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

سکس گروهی

سکس گروهی نوعی از رابطه جنسی است که در آن بیش از دو نفر شرکت دارند. افراد در رابطه جنسی یا تنها مشاهده‌گر هستند و یا به صورت فعالانه در رابطه شرکت می‌کنند. تحقیقات نشان داده که سکس گروهی یکی از فانتزی‎های اکثر افراد است اما به دلیل نابهنجاری و غیر قانونی بودن این فانتزی را ابراز نمی‌کنند و یا به صورت مخفیفانه جلسات گروهی را تشکیل می‌دهند. اما امروزه به دلیل افزایش آگاهی از خطرات و پیامدهای سکس گروهی، افراد کمتر اقدام به برقراری این نوع رابطه می‌کنند. برای آشنایی با سایر انواع رابطه جنسی پر خطر کلیک کنید.

شرکت کننده‌های رابطه جنسی گروهی

این باور در عموم وجود دارد که علاقه‌مندان به رابطه سکس گروهی، جوانان هستند. اما بررسی‌ها نشان داده که زوجین جوان، خلوت دونفره و عاشقانه را ترجیح می‌دهند و اکثرا به سراغ این گونه روابط نمی‌روند. شرکت کننده‌های رابطه جنسی گروهی اکثرا افراد بالای 30 سال متاهل هستند که در زندگی زناشویی و جنسی با همسر خود به مشکل برخورده‌اند. برخی از افراد طلاق گرفته‌اند و برخی دیگر نیز با همسر خود در این جلسات شرکت می‌کنند.

میزان شیوع سکس گروهی

به دلیل غیر قانونی بودن سکس گروهی، آمار دقیق و مناسبی تا به امروز به دست نرسیده است. اما برخی از تحقیقات نشان از علاقه یک چهارم مردان و یک هشتم زنان دارد. که در اکثر موارد این نوع رابطه جنسی یکی از ده فانتزی برتر بین افراد است. بیشتر کسانی که به این رابطه جنسی علاقه نشان می‌دهند بالای 30 سال سن دارند. که تعداد زیادی از آنها یا جدا شده اند و یا متاهل بودند. البته که عده ای از آنها با همسر خود به این رابطه ادامه می‌دادند.

خطرات سکس گروهی

سکس گروهی حریم مشخصی برای افراد ندارد. بدون اطلاع از بیماری های مقاربتی و مشکلات جنسی افراد در این گروه ها شرکت میکنند. حتی عده زیادی از افراد به دلیل مشارکت های پی در پی به جدایی می‌رسند. در ادامه به موارد بیشتر خطرات رابطه جنسی گروهی  اشاره کرده ایم.

فروشگاه آرامیس

? ایجاد دلبستگی ناایمن بین افراد

? احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی

?افزایش احتمال بارداری ناخواسته

? فاصله از شریک زندگی

? حسادت به فرد سوم

?عدم لذت از رابطه سالم

? افزایش خیانت

? احساس شرمساری

?عدم دریافت توجه کافی به شریک خود

? عدم اعتماد دوباره

? تاثیر منفی بر صداقت و صمیمیت زوجین

?توهین و تحقیر زیاد

انواع رابطه جنسی گروهی

سکس گروهی انواع مختلفی دارد که چند مورد از رایج‌ترین آن‌ها به صورت زیر هستند. برای آشنایی با انواع روش‌های آمیزش و رابطه جنسی کلیک کنید.

? سکس سه نفره

یکی از انواع سکس گروهی، سکس سه نفره است. رابطه‌ای که سه نفر شامل دو مرد و یک زن یا دو زن و یک مرد در آن شرکت می‌کنند. ممکن است سکس و رابطه جنسی همزمان میان این سه نفرد انجام شود و یا به طور جداگانه رابطه را انجام دهند.

? سکس گروهی زوجی | سکس گروهی

در این نوع سکس گروهی، افراد زیادی در یک مکان قرار می‌گیرند اما هریک پارتنر مخصوص خود را دارند و شریکشان را با فرد دیگری عوض نمی‌کنند. روابط همه زوجین در یک مکان انجام می‌شود اما بین افراد رابطه جنسی همزمان وجود ندارد.

? رابطه جنسی ضربدری

این نوع سکس گروهی از جمله روابط جنسی گروهی است که طی آن زوجین با زوج‌های دیگری وارد رابطه می‌شوند و به صورت اتفاقی یا برنامه‌ریزی شده، پارتنرهای خود را با یکدیگر عوض می‌کنند. در رابطه جنسی ضربدری ممکن است دخول به صورت کامل میان زوجین انجام گیرد و یا تنها به معاشقه محدود شود. هر سطحی از این روابط مشکلات متعددی برای زوجها ایجاد می کند.

? سکس گنگ بنگ | سکس گروهی

یکی از انواع سکس گروهی، گنگ بنگ است. در این روش رابطه جنسی تعدادی از افراد به صورت همزمان یا به نوبت با یک فرد رابطه برقرار می‌کنند.

? زنجیره دیزی

نوع دیگری از سکس گروهی به نام زنجیره دیزی وجود دارد. در این نوع رابطه جنسی مردان و زنان به صورت دایره ای در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و هر فرد به صورت همزمان با نفر قبلی خود رابطه دهانی برقرار می‌کند.

دلایل تمایل به سکس گروهی

دلایل تمایل به سکس گروهی

افراد به دلایل متعددی به سکس گروهی تمایل نشان می‌دهند. هرفردی می‌تواند انگیزه خاص خود را داشته باشند اما طبق بررسی‌ها، شایع‌ترین دلایل به شرح زیر هستند. برای آشنایی با درمان انواع انحرافات جنسی کلیک کنید.

? تجربه رابطه با شرکای متعدد

این دلیل بیشتر برای مردان است چرا که بسیاری از مردان می‌خواهند که رابطه جنسی با چند زن را تجربه نمایند. رابطه سکس گروهی این امکان را برایشان مهیا می‌کند که همزمان با چند شریک جنسی رابطه داشته باشند. به طور معمول زنان علاقه‌ای به داشتن چند شریک جنسی ندارند و یا این تمایل را تنها به فانتزی‌ها و تصوراتشان محدود می‌کنند. این دست مردان به دلیل مشکلاتی که در تربیت و کودکی آن ها اتفاق افتاده برای رسیدن به این میل خود خواسته زندگی شان را دچار آشوب می کنند.

? سکس گروهی | به دنبال هیجان جنسی

برخی از زوجین با گذشت زمان دچار ملال جنسی می‌شوند و رابطه جنسی هیجان اولیه را برایشان از دست می‌دهد. این زوجین با امید به کسب هیجان جنسی وارد سکس‌ گروهی می‌شوند. در حالی که این روابط نمی تواند تمایلات آن ها را ارضا کرده و در نتیجه دچار شکست بیشتری می‌شوند.

? مشکل در رابطه زناشویی

برخی از زوجین در روابط جنسی خود مشکل دارند و هیچ یک از رابطه جنسی خود راضی نیستند. به همین دلیل وارد روابط سکس گروهی و مخصوصا سکس ضربدری می‌شوند تا شاید میزان رضایتشان افزایش یابد. در حالی که تحقیقات نشان داده روابط جنسی گروهی تاثیر منفی بر روابط جنسی و عاطفی زوجین می‌گذارد.

? تماشاگری جنسی

برخی از افراد تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارند اما از تماشای رابطه جنسی دیگران لذت می‌برند و ارضا می‌شوند. این افراد یا به طور مخفیانه وارد حریم خصوصی دیگران می‌شوند و یا در جلسات سکس گروهی به تماشای افراد در حال سکس می‌نشینند. در واقع آن ها دچار اختلال تماشاگری جنسی (نوعی انحراف جنسی) هستند.

? نمایشگری جنسی | سکس گروهی

در نقطه مقابل تماشگران جنسی، نمایشگران قرار می‌گیرند. این افراد از اینکه در حین سکس توسط دیگران دیده شوند به اوج لذت جنسی می‌رسند. سکس گروهی امکان دیده شدن را برای آنان فراهم می‌کند. این تمایل نیز در دسته انحرافات جنسی قرار دارد و برای درمان باید به متخصصین مراجعه کرد.

? مشاهده فیلم های جنسی

امروزه فیلم های جنسی روش های عجیب و غریبی را به عموم مردم نمایش می‌دهد. و زمانی که این تنوع این فیلم ها افزایش می‌یابد؛ درخواست ها نیز افزایش می‌یابد. در نهایت افراد گوناگونی وسوسه تجربه چنین رابطه هایی را دارند.

? تائید طلبی آقایان

یکی از دلایل سکس گروهی، تائید طلبی آقایان است. در این شرایط آقایان علاقه دارند تا از همسر خود در زمینه مهارت های عشق ورزی تائید بگیرند. این مردان معمولا سکس های گروهی را پیشنهاد می‌دهند وپس از تجربه این نوع رابطه جنسی احساس آزادی و سرخوشی دارند.

عوارض و پیامدهای سکس گروهی

سکس گروهی در کنار جذابیت و هیجانی که دارد، با خطرات و پیامدهای بسیار جدی نیز همراه است. این نوع رابطه بسیار پرخطر است و در نتیجه امکان انتقال انواع بیماری‌های مقاربتی تا حد بسیار زیادی افزایش می‌یابد.

با توجه به حضور بیش از دو نفر در آن مکان، برخی از مردان به دلیل اضطراب و هیجان زیاد با مشکلاتی همچون عدم نعوظ و یا زودانزالی مواجه می‌شوند. با توجه به تاثیر منفی روانی که این مشکلات در مردان ایجاد می‌کند، بسیاری از آنان برای پیشگیری به طور خودسرانه دارو مصرف می‌کنند و با عوارض متعددی روبه‌رو می‌شوند.

از سوی دیگر امکان دارد که در این سکس گروهی، برخی از افراد با یکدیگر آشنا باشند و در نتیجه در ابعاد اجتماعی زندگی خود به مشکل بر بخورند. بسیاری از زوجین شرکت کننده در سکس‌های گروهی، به مرور زمان نسبت به یکدیگر بی‌اعتماد می‌شوند و در نتیجه مسیرشان به جدایی و طلاق ختم می‌شود.

اهمیت دریافت خدمات روانشناسی

بسیاری از زوجین و افرادی که وارد سکس گروهی می‌شوند، در زندگی شخصی و زناشویی خود با مشکلاتی مواجه بوده‌اند. برای پیشگیری از این رابطه ناسالم و خطرات ناشی از آن، توصیه می‌شود که در قدم اول در جهت اصلاح و درمان مشکلات فردی و زناشویی خود تلاش کنید. خدمات مشاوره به شما کمک می‌کند تا به حل این مشکلات بپردازید. از سوی دیگر اگر پس از اینگونه روابط دچار مشکل شده‌اید، روانشناس به شما کمک می‌کند تا آسیب‌های آن را کاهش دهید. برای کسب اطلاعات در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید.

کلام آخر

سکس گروهی انواع مختلفی دارد و به دلایل گوناگونی رخ می‌دهد. برخی از زوجین به دلیل تنوع طلبی و وجود شبکه های تبلیغاتی رابطه جنسی گروهی، به این نوع رابطه رو می‌آورند. برای جلوگیری از این رابطه حتما باید افکار و نیازهای خود را با روانشناس جنسی در میان بگذارید. تا مشکلات و درخواست های شما مورد بررسی قرار بگیرد. در نهایت راهکارهای مناسبی ارائه شود. برای دریافت مشاوره جنسی حتما از روانشناسان ذهن نو کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه سکس گروهی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

سکس گروهی چه خطراتی دارد؟

در رابطه جنسی گروهی امکان انتقال بیماری‌های مقاربتی بسیار بالاست. مشکل در نعوظ، زودانزالی و برخوردن به یک فرد آشنا در این گروه‌ها از دیگر خطرات و پیامدهای سکس گروهی به شمار می‌رود.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره