بعد جدایی چیکار کنیم حس بهتری داشته باشیم | 8 راهکار برای حس بهتر بعد از جدایی

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

حس بهتر بعد از جدایی به زمان زیادی لازم دارد. هرچه زمان رابطه زیاد باشد، برای دریافت این حس باید انتظار بیشتری بکشید. همه ما انسان ها تجربه تلخ روزهای بعد از جدایی را چشیده ایم. و اطلاع داریم که چقدر این روزها سخت و دشوار است. تمام کارهایی که در این روزها سپری می‌کنید، خوابیدن و مانند بُت زندگی کردن است. علاقه ای به ادامه زندگی ندارید و همه چیز را مسخره می‌شمارید. امید به زندگی از دسترس خارج می‌شود؛ حتی در مواقع شدید حوصله کار و درس هم نخواهید داشت.

برای اینکه به حس بهتر بعد از جدایی دست یابید؛ به وقت و صبر نیاز دارید. شاید فکر کنید که آدم سابق نخواهید شد؛ اما با سپری کردن دوران سوگ و کمک از روانشناس به درجه بهتری از حال خوب خواهید رسید. راهنمایی های مشاور شما را از این سردرگمی رها خواهد کرد. برای دریافت مشاوره رابطه کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه حس بهتر بعد از جدایی می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

بعد جدایی چیکار کنیم حس بهتری داشته باشیم؟

بعد جدایی چیکار کنیم حس بهتری داشته باشیم؟

اینکه بعد از مدت ها با عشق و علقه یک رابطه به پایان برسد؛ دردناک است. طلاق، جدایی، کات کردن و … اتفاقاتی هستند که تا مدت ها فرد را با افسردگی و استرس روبرو خواهد کرد. اینکه تمام وقت های سپری شده تلف شده، احساسات خوبی ندارید، عذاب وجدان گردن شما را گرفته و … روز به روز حال بد شما را افزایش می‌دهد.

برای اینکه به حس بهتر بعد از جدایی دست یابید، باید احساسات خود را بپذیرید. و کارهایی را انجام دهید که باعث افزایش حال خوب شما می‌شود. در این مقاله روش ها و راهکارهایی که باعث حس بهتر بعد از جدایی می‌شود را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید. برای آشنایی با راه های درمان شکست عشقی کلیک کنید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

راهکارهایی برای افزایش حس بهتر بعد از جدایی

راهکارهایی برای افزایش حس بهتر بعد از جدایی

حس بهتر بعد از جدایی معمولا با تلاش و کوشش به دست می‌آید. روش هایی وجود دارد که روند دریافت حس بهتر را سریع تر می‌کند. که در این مقاله به آن اشاره کرده ایم.

? احساسات خود را بپذیرید

یکی از کارهایی که باید برای دریافت حس بهتر بعد از جدایی انجام دهید، پذیرش احساسات است. این که تلاش کنید مسائل گذشته و رابطه را فراموش کنید سخت است. اما اصلا لزومی ندارد که احساسات خود را نگه دارید و بروز ندهید. تلاش شما برای بازگشت به زندگی شیرین ستودنی است، اما باید در کنار این تلاش به پذیرش احساسات برسید. فرایند پذیرش احساسات به شما برای زندگی بهتر کمک می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مراحل شکست عشقی کلیک کنید.

? چیزهایی که یاد او را به خاطر می‌آورد؛ حذف کنید | حس بهتر بعد از جدایی

زمانی که از رابطه ای خارج می‌شوید؛ خاطرات، کادو ها و وسایلی وجود دارد که از رابطه باقی می‌ماند. برای اینکه این رابطه را راحت تر فراموش کنید و حس بهتر بعد از جدایی را تجربه کنید، چیزهایی که شما را یاد او می‌اندازد؛ دور بریزید. عکس، چت، پیامک، کادو و … را به مرور و هر زمانی که آمادگی داشتید حذف کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رابطه جدید بعد از جدایی کلیک کنید.

? از خطاهای او لیست تهیه کنید

یکی از کارها برای دریافت حس بهتر بعد از جدایی، تهیه لیست از خطاهای اوست. بعد از جدایی اغلب افراد علاقه دارند که به رابطه برگردند و دوباره احساس خوب را تجربه کنند. در این شرایط بهتر است که از از خطاها و اشتباهات شریک احساسی گذشته خود لیست تهیه کنید. شاید انجام این کار دشوار و سخت باشد؛ اما برای حال خوب شما مفید است.

? از خودتان مراقبت کنید

همه انسان ها شرایط سخت این دوره را به شیوه های مختلفی رد می‌کنند. اما بهترین کار برای دریافت حس بهتر بعد از جدایی، مراقبت از خود است. شما باید برای دریافت انرژی کافی به مواد غذایی خود اهمیت دهید، ورزش کنید، دوش بگیرید و کارهایی را انجام دهید که برای سلامتی شما مفید است.

? با دیگران ارتباط برقرار کنید | حس بهتر بعد از جدایی

برای دریافت حس بهتر بعد از جدایی، باید ارتباط خود را با دیگران ادامه دهید. قطع ارتباط تنها شما را منزوی می‌کند و حال بد را نیز افزایش می‌دهد. با حبس کردن در اتاق و خانه هرگز حال خوبی را تجربه نخواهید کرد. بنابراین سعی کنید که با دیگران ارتباط برقرار کنید تا حال خوب را به مرور زمان تجربه کنید.

? پذیرش را جدی بگیرید

یکی از کارهایی که حتما باید برای حس بهتر بعد از جدایی انجام دهید، پذیرش است. امید برای بازگشت به رابطه با شریک احساسی همیشه وجود دارد. اما شما باید بپذیرید که این رابطه به پایان رسیده است و اگر همه چیز را قبول نکنید حال بدتری را تجربه خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه واکنش زنان بعد از جدایی کلیک کنید.

? به مکان های خاطره انگیز نروید

برای اینکه حس بهتر بعد از جدایی را تجربه کنید، باید از رفتن به مکان های خاطره انگیز دوری کنید. اگر به این مکان ها بروید، دلتان بیشتر برای عشق سابق تنگ خواهد شد. که همین امر حال شما را بدتر خواهد کرد. به جای اینکه به مکان های گذشته بروید، موقعیت های جدید را تجربه کنید.

? از ارسال پیام و واسطه پرهیز کنید

از کارهایی که باعث دریافت حس بهتر بعد از جدایی می‌شود؛ عدم ارسال پیام و واسطه است. بسیاری از افراد زمانی که دلتنگ شریک احساسی سابق می‌شوند؛ به پیام دادن و زنگ زدن رو می‌آورند. اما زمانی که این پیام ها بی تاثیر بود؛ از واسطه استفاده می‌کنند. با این کار اعتماد به نفس و اعتبار خود را خدشه دار خواهید کرد. و کدورت ها بین شما پر رنگ تر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فراموشی شکست عشقی کلیک کنید.

کلام آخر

اغلب افراد حال بد بعد از جدایی را تجربه کرده اند. اما هرچقدر هم که دلتنگ شریک احساسی سابق خود شده باشید، نباید برای بازگشت اقدام کنید. مخصوصا اگر شما تصمیم گیرنده اصلی برای کات کردن باشید. به جای تجربه دوباره رابطه اشتباه؛ کارهایی را برای دریافت حس بهتر بعد از جدایی انجام دهید. اگر از این کارها مطلع نیستید، حتما از روانشناس راهنمایی بگیرید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه حس بهتر بعد از جدایی می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره