شب ماندن خانه پدری نامزد (همسر)

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

شب ماندن خانه پدری نامزد (همسر) یکی از دغدغه های زوجینی است که به تازگی با یکدیگر نامزد کرده و یا حتی عقد کرده اند. در واقع افراد در این مورد احساس راحتی نکرده و گاهی دچار سردرگمی می‌شوند که آیا اینکار درست است یا خیر! فراموش نکنید که خوابیدن در خونه خانواده همسر، حتما به معنی برقراری رابطه جنسی و یا با این هدف نیست. این موضوع می‌تواند بخشی از فرایند شناخت بیشتر بوده و افراد را به یکدیگر نزدیک تر کند.

از طرفی خانواده ها نیز می‌تواند در مورد موضاعاتی مطلع شوند. البته این موضوع به ارزش ها و قوانین خانوادگی نیز بستگی دارد؛ چرا که برخی از خانواده ها نمی‌توانند به راحتی این موضوع را بپذیرند و با به فرزند خود اجازه چنین کاری را بدهند. برای دریافت مشاوره ازدواج تلفنی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شب ماندن خانه پدری نامزد می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان کلینیک تخصصی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

شب ماندن خانه پدری نامزد

از طرفی در برخی مواقع زوجین از این شرایط استفاده کرده و رابطه جنسی خود را در چنین شرایطی آغاز می‌کنند. برخی از افراد خانه ای در این دوران نداشته و برای ملاقات و یا حتی برقراری رابطه جنسی با همسر مجبور به شب ماندن خانه پدری نامزد خود هستند. به این دلیل شاید این موضوع خواسته قلبی آنها نباشد.

حتی گاهی یکی از طرفین از این موضوع بسیار ناراضی بوده و اصلا راضی به چنین کاری نمی‌شوند. این شرایط تنها به دلیل نداشتن حریم شخصی برای رابطه جنسی نیست. بلکه آنها احساس خجالت و شرم کرده یا از این بابت معذب هستند. برای اطلاع از مراحل ازدواج در ایران کلیک کنید.

معایب و مزایای شب ماندن خانه پدری نامزد

معایب شب ماندن خانه پدری نامزد

به طور کلی شب ماندن خانه پدری نامزد، معایب و مزایای مختلفی دارد. در واقع افراد قبل از انجام اینکار باید به خوبی در مورد احساسات خود و حتی پیامدهای آن فکر کرده و بعد از آن اینکار را انجام دهند. در دوران نامزدی اگر دو طرف به یکدیگر محرم نباشند؛ معمولا بسیار کم پیش می‌آید به چنین کاری رضایت داده و یا حتی خانواده ها موافقت کنند. اما در دوران عقد، افراد باید با خانواده های یکدیگر احساس راحتی کرده و در این مورد مقاومت چندانی نکنند. به هر حال برخی از مزایا و معایب این موضوع، شامل موارد زیر می‌شود. برای اطلاع از شرایط دوران نامزدی کلیک کنید.

◀صمیمیت بیشتر

گاهی شب ماندن خانه پدری نامزد یا همسر، باعث ایجاد صمیمیت بیشتر افراد با یکدیگر می‌گردد. افراد با عادات و رفتارهای یکدیگر بیشتر آشنا شده و می‌توانند ارتباط صمیمانه تری با یکدیگر داشته باشند. البته باید در هر صورت ادب و احترام را رعایت کرده و به مرزهای اخلاقی پایبند باشند. بعد از مدتی پدر و مادر همسر مانند پدر و مادر خود فرد می‌شوند و نباید در مقابل آنها معذب بود.

◀آشنایی با خانواده نامزد

گاهی فرد به طور مرتب با خانواده نامزد و یا همسر خود در ارتباط نیست. به همین دلیل به خوبی آنها را نمی‌شناسد. این موضوع مخصوصا در دوران نامزدی بیشتر دیده می‌شود. افراد بهتر است وقتی را برای گذراندن با یکدیگر اختصاص داده و حتی با شب ماندن خانه پدری نامزد، آنها را بشناسد. این موضوع حتی در رابطه با همسر یا نامزد نیز تاثیر گذار است و نوعی احترام به او محسوب می‌شود.

◀بروز دخالت های اطرافیان

از طرفی شب ماندن خانه پدری نامزد یا همسر، گاهی منجر به بروز دخالت های بی جا دیگران می‌گردد. البته اگر این موضوع به طور مکرر تکرار شود؛ احتمال آن بیشتر است. از طرفی برخی از والدین کنترلگر بوده و انتظار دارند که در رابطه فرد با همسر و نامزد خود تسلط داشته باشند. در واقع اصلا به این دلیل است که طرف مقابل را مجبور به شب ماندن می‌کنند.

◀جریحه دار شدن احساسات

برخی از افراد به دلیل غرور خود علاقه ای به شب ماندن خانه دیگران مخصوصا شب ماندن خانه پدری نامزد را ندارند. این موضوع مرتبط به عزت نفس آنها و یا ترس از مسئولیت پذیری است. به هر حال ویژگی های شخصیتی افراد نیز در این مورد دخیل هستند که باید به خاطر همسر، آنها را کنترل کنند.

حتما از کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

بایدها و نباید های شب ماندن خانه پدری نامزد

قوانین شب ماندن خانه پدری نامزد

در مورد شب ماندن خانه پدری نامزد اصول و قواعدی وجود دارد که بهتر است آنها را رعایت کرده و به آنها پایبند ماند. احساس صمیمیت بیش از حد نیز منجر به بروز مشکلاتی می‌گردد؛ به همین دلیل افراد باید نکاتی را در نظر داشته باشند.

?خوابیدن در کنار یکدیگر

در مورد خوابیدن در کنار یکدیگر، مخصوصا اگر در دوران قبل از محرمیت هستید؛ بهتر است طبق اصول و قوانین خانوادگی عمل کنید. اینکار نوعی احترام و حرمت به خانواده محسوب می‌شود. همچنین از بروز بارداری ناخواسته نیز جلوگیری می‌گردد. در این مورد با یکدیگر و خانواده صحبت کرده؛ از بروز مشکلات جلوگیری کنید. برای اطلاع از شرایط رابطه در دوران عقد کلیک کنید.

?رعایت ادب و احترام

اگر به شب ماندن خانه پدری نامزد، علاقه دارید؛ بهتر است در این دوران ادب و احترام را رعایت کرده و همواره فاصله خود را حفظ کنید. این به معنی معذب بودن و یا دوری از خانواده خود نیست. این موضوع باید هم در مورد رفتارها و هم کلامی، مورد توجه قرار گیرد. حتی انجام برخی از رفتارها با نامزد نیز در مقابل خانواده اش و یا خانواده خود صحیح نیست.

?زیاده روی نکردن در این مورد

با اینکه در مورد شب ماندن خانه پدری نامزد، احتمالا زمان خوبی را سپری می‌کنید؛ اما بهتر است در این مورد زیاده روی نکنید. این بدین است که به طور مکرر برای خوابیدن به خانه خانواده همسر مراجعه نکنید. اجازه دهید آنها به طور رسمی شما را دعوت کرده و یا برنامه مشخصی برای اینکار داشته باشید. برای مثال در هفته یکبار در یک روز مشخص، به آنها سر بزنید. در این دوران می‌توانید نامزد خود را در مکانهای دیگر ملاقات کنید؛ اما بهتر است به طور مکرر به خانه ها مراجعه نکنید.

?برقراری تعادل بین خانواده ها

از طرفی باید برای شب ماندن خانه پدری نامزد، به صورت دوطرفه عمل کنید. برای مثال اگر یک شب به خانه پدری نامزد با همسر خود می‌روید؛ شما نیز برای دفعه بعدی او را دعوت کنید. در این زمینه با خانواده های خود مشورت کرده و به صورت خودسرانه عمل نکنید. برای اطلاع از پیامدهای طولانی شدن دوران عقد کلیک کنید.

سخن پایانی

باید به عقاید و اصول طرف مقابل در مورد شب ماندن خانه پدری نامزد یا همسر احترام گذاشته و او را مجبور به کاری نکنید. از طرفی در این زمان به اصول پایبند بوده و از اعتماد خانواده ها سواستفاده نکنید. راه های زیادی برای شناخت پیدا کردن از همسر وجود دارد که مراجعه به خانه پدری و گذراندن زمان با آنها، یکی از آنهاست و می‌تواند بسیار موثر واقع شود. افراد بهتر است در این زمینه با یکدیگر صحبت کرده و توافق کنند؛ خانواده ها را در جریان گذاشته از طرفی از مشاور نیز کمک بگیرند.

برای دریافت مشاوره در زمینه شب ماندن خانه پدری نامزد می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان کلینیک تخصصی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره