تظاهر به خوب بودن | 5 راه جایگزین تظاهر به خوب بودن 

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

تظاهر به خوب بودن هرگز باعث حال خوب شما نمی‌شود. احتمالا زیاد شنیده اید که تلقین به خوب بودن را دائم تکرار کنید تا به واقعیت تبدیل شود. اما تلقین نیز تا یک جایی باعث خوب بودن شما می‌شود که این احساس خوشبختی نیز به نوعی موقتی است. و تا همیشه به این شکل همراه با شما نخواهد ماند. همه ما انسان ها علاقه داریم که بدون دغدغه به خوشبختی دست پیدا کنیم. و همیشه حس خوب داشته باشیم.

موضوع اصلی این است که پیشرفت و ترقی در زندگی نیازمند تلاش و کوشش است. و زمانی که بدون تلاش در حال تظاهر به خوب بودن باشید، هرگز خوشبختی را تجربه نخواهید کرد. برای اینکه خوشبختی واقعی و دائمی را تجربه کنید، لازم است که از روانشناس و مشاورین متخصص برای برنامه ریزی روزانه زندگی راهنمایی بگیرید. جهت دریافت مشاوره فردی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه تظاهر به خوب بودن می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

تظاهر به خوب بودن چگونه است؟

تظاهر به خوب بودن چگونه است؟

همه زندگی ها بالا و پایینی های زیادی دارد. اغلب ما انسان ها زمانی که در جمعی قرار می‌گیریم، مشکلات خود را به فراموشی می‌سپاریم و در واقع با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌داریم. گاهی نیز انسان ها به دلیل ترس از روبرویی با مشکلات و حل مسائل، تظاهر به خوب بودن می‌کنند.

اما تظاهر به خوب بودن تا کی؟ تا چه زمانی باید احساسات خود را سرکوب کنیم و لبخند مصنوعی بر لب داشته باشیم؟ افرادی که همیشه تظاهر به خوب بودن می‌کنند، طعم خوشبختی طولانی را به درستی نچشیده اند. به همین دلیل به جای اینکه دائم در حال تظاهر باشید، راهکارهای جایگزین را استفاده کنید تا در نهایت خوشبختی واقعی را تجربه کنید. در این مقاله راهکارهای جایگزین تظاهر به خوب بودن را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید. و حتما درباره علائم افسردگی شدید نیز بخوانید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

پیامدهای تظاهر به خوب بودن

تظاهر به خوب بودن اگر به صورت دائمی باشد، اصلا خوب نیست. پیامدهای این رفتار آسیب زا است و به مرور زمان زندگی فرد را مختل می‌کند. در این بخش مقاله راجع به پیامدهای تظاهر به خوب بودن توضیح داده ایم.

? انرژی را کاهش می‌دهد.

? سلامت روان شما اثر منفی به خود می‌گیرد.

? روابط با تاثیرات منفی همراه خواهد شد.

? احساسات واقعی شما سرکوب می‌شود.

? به مرور زمان فرد را به افسردگی مبتلا می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نشانه های افسردگی پنهان کلیک کنید.

راهکار های جایگزین تظاهر به خوب بودن

راهکار های جایگزین تظاهر به خوب بودن

اگر تظاهر به خوب بودن و تظاهر به خوشبختی می‌کنید؛ تنها نیستید. اما همانطور که گفته شد، هیچ فردی با تظاهر به خوب بودن دائمی؛ طعم خوشبختی را نچشیده است. برای اینکه به صورت واقعی احساس خوشبختی کنید؛ باید ریتم زندگی را تغییر دهید. در این مقاله روش های جایگزین تظاهر به خوب بودن را توضیح داده ایم.

? مشکلات زندگی را بپذیرید

به جای اینکه تظاهر به خوب بودن کنید، مشکلات زندگی را بپذیرید. همیشه زمانی که به مرحله بینش و پذیرش نمی‌رسیم؛ شادی و خوشبختی از زندگی ما محو می‌شود. و ما نیز برای اینکه از دیگران و اطرافیان دور نشیم، یا به چشم فرد افسرده به ما نگاه نکنند؛ به اجبار تظاهر به خوشبختی می‌کنیم. به همین جهت اگر قصد دارید که مانند فرد واقعا خوشبخت باشید، بدون اینکه تظاهر کنید؛ لازم است که تمامی مسائل و مشکلات زندگی را بپذیرید و سازگاری خود را افزایش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چطور باید خودمان باشیم؟ کلیک کنید.

? احساسات خود را بروز دهید

بروز احساسات یکی از کار های جایگزین تظاهر به خوب بودن است. زمانی که با مشکل یا بحرانی روبرو شدید؛ احساسات خود را بروز دهید. سرکوب احساسات مشکلات روحی و روانی زیادی به همراه دارد که باعث نارضایتی از زندگی می‌شود. در نهایت همه این سرکوب ها به شیوه افسردگی بروز می‌کند. بنابراین اگر قصد چشیدن خوشبختی را دارید، باید احساسات خود را بروز دهید و هرگز به سرکوب آن نپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کنترل احساسات و هیجانات کلیک کنید.

? برای زندگی خود برنامه ریزی داشته باشید

یکی از کارهایی که به جای تظاهر به خوب بودن می‌توانید انجام دهید، برنامه ریزی برای زندگی است. با برنامه ریزی های دقیق حتما به نتیجه خواهید رسید و زندگی شما با برنامه به چینش های منظم خواهد رسید. زمانی که برای زندگی برنامه ریزی می‌کنید؛ کارهایتان طبق برنامه پیش می‌رود و همه چیز اصولی پیش می‌رود. این کار به خوبی باعث می‌شود که احساس خوشبختی واقعی را تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هنر زندگی کردن کلیک کنید.

? تلاش و روبرویی برای حل مشکلات بپردازید

روبرویی با مشکلات و تلاش برای حل این مشکلات یکی از کارهایی است که می‌توانید برای حال خوب خود و جایگزین برای تظاهر به خوب بودن انجام دهید. زمانی که در دل مشکلات قرار می‌گیرید تمام زور خود را در جهت رفع این مشکلات می‌زنید. اما زمانی که از دور به چالش های خود نگاه کنید و هیچ تلاشی برای رفع آن انجام ندهید، تنها با تظاهر می‌توانید خود را شاد جلوه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه احساس خوشبختی کلیک کنید.

? با افراد واقعی زندگی خود صحبت کنید

زمانی که با افراد واقعی و درست زندگی خود صحبت می‌کنید، آرامش و خوشبختی را به خود هدیه می‌دهید. این افراد شما را راهنمایی می‌کنند و با ارائه راهکارهای مناسب، راه خوشبختی واقعی را به شما نشان می‌دهند. به همین دلیل است که صحبت با افراد معتمد راهی جایگزین برای تظاهر به خوب بودن است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لذت بردن از زندگی کلیک کنید.

کلام آخر

تظاهر به خوب بودن همیشه هم بد نیست. گاه زندگی با چالش بسیار زیادی ما را روبرو می‌کند که هرگز انتظارش را نداریم. روان ما بهم ریخته است اما به اجبار باید به یک مهمانی برویم. در این شرایط تظاهر به خوشبختی موردی ندارد اگر برای حفظ آبرو باشد. اما زمانی که این تظاهرات دائمی باشد، شما را فردی افسرده خواهد کرد. زمانی که متوجه این موضوع شدید فورا از روانشناس کمک بگیرید تا بتوانید زندگی سرشار از شادی و خوشبختی را تجربه کنید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه تظاهر به خوب بودن می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره