گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم | 9 روش برای رهایی از سردرگمی

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم و اصلا از سردرگمی در نمیام! افراد زیادی مخصوص نوجوان ها با این حس درگیر هستند. این که نمی‌دانند چیکار کنند و همش احساس ناامیدی دارند. این احساس ما را از اهداف دور می‌کند و مسیر زندگی را نیز ناهموار می‌کند. و معمولا نیز سوال هایی از این قبیل که گیج‌شدم، نمی‌دونم چیکار کنم، زندگیم چی میشه و … در سر فرد وجود دارد.

به طور کلی این اتفاق برای همه افراد حداقل یک بار رخ می‌دهد. برای همه پیش آمده که از جملاتی مانند خیلی تنهام، گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم و سردرگمی استفاده کنند. بی هدفی و سردرگمی در زندگی به زودی تمام می‌شود و با کمک از روانشناس سرعت بهبودی خود را می‌توانید افزایش دهید. در واقع به سوی آموزش مهارت های زندگی و یادگیری های لازم قدم بر می‌دارید. در این مقاله نیز روش هایی رهایی از این حس را توضیح داده ایم. برای دریافت مشاوره فردی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم

فکر گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم

بارها برای همه ما رخ داده است که در زندگی از جملاتی مانند گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم استفاده کرده ایم. در واقع قصد داریم که از به سوی اهداف و برنامه های زندگی برویم اما بی حوصله و ناتوان هستیم. در برخی از مواقع نیز احساس گیجی و سردرگمی در مواقعی که مشغله شغلی زیاد است رخ می‌دهد. گاهی مشغله های زندگی و شغلی به قدری زیاد است که از توان فرد خارج می‌شود و او را با حس سردرگمی روبرو می‌کند.

برای حل مشکل گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم باید از روانشناس کمک بگیرید. البته که راهکارهایی وجود دارد که در این مقاله گفته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای بازدید از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرام ذهن نو کلیک کنید.

روش های کنترل و مدیریت گیجی و سردرگمی

روش های کنترل و مدیریت گیجی و سردرگمی

برای رفع مشکل گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم؛ راهکارهایی وجود دارد. در این بخش مقاله از راهکارهای مدیریت در این زمینه صحبت کرده ایم.

? به خود آگاهی برسید | گیج‌شدم نمی‌دونم چیکار کنم

برای رهایی ازجمله گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم بهتر است که به خود آگاهی برسید. با خود آگاهی می‌توانید علایق، خواسته ها و احساسات خود را شناسایی کنید. و از گیجی رهایی پیدا کنید. خود آگاهی به خوبی به شما کمک می‌کند که روش های مدیریت و کنترل احساسات را شناسایی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روش زندگی افراد موفق کلیک کنید.

? کار موقت پیدا کنید

یکی از راه کارهای برای رهایی از جمله گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم، یافتن کار موقت است. کار دائمی نداشته باشید که باعث سردرگمی و استرس بیشتر شود. اما کارهای فانتزی و موقت فکر و خیال شما را از سردرگمی نجات می‌دهد.

? کار آنلاین انجام دهید

کار آنلاین برای رهایی از جمله گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم کارساز است. اگر در زمان بیکاری خود ایده جالب داشته باشید می‌توانید از توانایی های خود در فضای مجازی استفاده کنید. زمانی که از توانایی های خود استفاده کنید، احساس بهتری را کسب خواهید کرد.

? نظم داشته باشید

نظم و ترتیب برای رهایی از جمله گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم بسیار مفید است. برای اینکه نظم را یاد بگیرید باید برنامه ریزی داشته باشید. زمانی که در سردرگمی به سر می‌برید؛ نظم را در زندگی خود قرار دهید.

? ورزش ثبت نام کنید | گیج‌شدم نمی‌دونم چیکار کنم

یکی از راه های رهایی از گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم، ورزش است. ورزش به نظم در زندگی کمک می‌کند، و راه مفیدی برای حفظ سلامت روانی و جسمانی است. همچنین با ورزش دید شما باز تر، مثبت تر و جسم پر انرژی تری خواهید داشت.

? در کارهای داوطلبانه شرکت کنید

شرکت در کارهای داوطلبانه به شما کمک می‌کند تا از جمله گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم رها شوید. تجربه های جدید و کسب مهارت های جدید باعث رهایی از سردرگمی می‌شود. اما زمانی که حجم کاری شما باعث این سردرگمی شده است، مدت کوتاهی از شغل خود فاصله بگیرید تا آرامش به شما بازگردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بحران هویت چیست؟ کلیک کنید.

? از شکست های خود استقبال کنید

یکی از راهکارهای فرار از جمله معروف گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم، استقبال از شکست ها است. در هر تجربه جدید باید شکست های خود را بپذیرید و توقع پیروزی دائمی نداشته باشید. و همین طور انتظار نداشته باشید که با قدم کوچک حتما پیروز شوید. زمانی که احساس خود را بپذیرید، پیروز خواهید شد.

? پذیرای احساس خود باشید | گیج‌شدم نمی‌دونم چیکار کنم

یکی از روش های رهایی از فکر به اینکه گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم، پذیرش احساسات است. باید واکنش ها و احساسات خود را بپذیرید. اینکه برای همه این اتفاق رخ می‌دهد. و باعث می‌شود که تجربه های جدید کسب کنید و یا مدتی را در آرامش باشید.

? از روانشناس کمک بگیرید

کمک از روانشناس بهترین راه برای فکر به گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم است. روانشناس ریشه این تفکرات را شناسایی می‌کند و باعث کمک به شما برای کسب تجربه های جدید می‌شود. بنابراین زمانی که به این فکر دچار شدید، از روانشناس کمک بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب شغل مناسب و حل سردرگمی کلیک کنید.

کلام آخر

همانطور که گفته شد، برای همه ما حداقل یک بار این اتفاق رخ داده است که فکر کنیم به موضوعات مختلف و دائم از جمله گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم استفاده کنیم. برای رهایی از این تفکرات بهتر است که از روانشناس و مشاورین متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید. روانشناس به شما کمک می‌کند که مشکل خود را ریشه یابی کنید و به دنبال راهکار باشید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه گیج شدم نمی‌دونم چیکار کنم می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان کلینیک تخصصی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره