چطور با کسی که از دستمون ناراحته برخورد کنیم | 6 روش مناسب

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

چطور با کسی که از دستمون ناراحته برخورد کنیم؟ چطور به عزیزی که ناراحتمان کرده توضیح دهیم رفتار اشتباهی داشته ایم؟ روش آشتی با کسی که از ما ناراحت است چگونه است؟ در بسیاری از مواقع ما افراد از خود نشانه هایی را بروز می‌دهیم و حرف هایی را به زبان می‌آوریم که به صورت ناخواسته باعث آزار و اذیت دیگران می‌شود. اما همیشه که قصد ما ناراحتی نیست! با این وجود عده زیادی از افراد از برخورد ما ناراحت می‌شوند.

برای برخورد با کسی که از دستمون ناراحت است لازم به رفتارهای مناسب است. باید علت ناراحتی فرد را جویا شویم و به او توضیح دهیم که قصد ما ناراحتی شما نبوده. و حتما بپذیرید که هم شما و هم طرف مقابل حق ناراحتی و دفاع از خود را دارد. در نهایت باید خود را برای شنیدن هر صحبتی آماده کنید. همیشه باید به شیوه ای رفتار کنید که توان روبرویی دوباره با فرد را داشته باشید. برای اطلاع از راهکارهای بیشتر حتما از روانشناس کمک بگیرید. جهت دریافت مشاوره فردی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه چطور با کسی که از دستمون ناراحته برخورد کنیم می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

چطور با کسی که از دستمون ناراحته برخورد کنیم؟

چطوری با کسی که از دستمون ناراحته برخورد کنیم؟

گاهی ما به صورت ناخواسته رفتارهایی از خود بروز می‌دهیم که باعث ناراحتی دیگران می‌شود. شاید این ناراحتی برای کسانی که دوستشان داریم هم پیش بیاید. پس این سوال پیش می‌آید که چطور با کسی که از دستمون ناراحته برخورد کنیم؟

برای کسب اطلاعات لازم درباره آشتی با دوست دختر کلیک کنید.

برای برخورد با کسی که از دست ما ناراحته باید برخی از نکات را به خوبی رعایت کنیم تا این ناراحتی ها تکرار نشود. در قدم اول باید صحبت های خود را به خوبی و شفاف توضیح دهید که قصد بی احترامی و ناراحتی نداشته باید. و گام به گام مراحلی که در ادامه گفته ایم را پیش ببریم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

روش های برخورد با کسی که از دستمون ناراحته

روش های برخورد با کسی که از دستمون ناراحته

بعد از اینکه فردی از دست ما ناراحت می‌شود؛ دچار عذاب وجدان می‌شویم. اما این عذاب وجدان برای ما سوال پیش می‌آورد که چطور با کسی که از دستمون ناراحته برخورد کنیم؟ در این مقاله روش های برخورد با کسی که از دستمون ناراحت است را توضیح داده ایم.

? با صبر و حوصله با فرد ناراحت صحبت کنید

در پاسخ به سوال چطور با کسی که از دستمون ناراحته برخورد کنیم، باید با صبر و حوصله به دنبال دلیل باشید. اگر از کسی ناراحت هستید، باید به او بگویید که دلیل ناراحتی خود را بیان کند. و بعد از اینکه به طور کامل صحبت های او را گوش دادید؛ برای رفع مشکل صحبت کنید. حتما بیان کنید که این رفتار شما به دلیل بی اهمیتی و ناراحتی نبوده. بازگو کنید که قصد شما ناراحتی او نبوده و اشتباه رفتار کرده اید.

? رفتار اشتباه خود را بپذیرید

چطور با کسی که از دستمون ناراحته برخورد کنیم؟ رفتار اشتباه خود را بپذیرید. برای برخورد با این افراد و آشتی؛ باید بگویید که اشتباه خود را پذیرفته اید و هرگز قصد شما ناراحتی نبوده است. زمانی که اشتباه خود را بپذیرید؛ شخص مقابل برخورد مناسب تری با شما خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بعد از دعوا با همسر چه کنیم؟ کلیک کنید.

? اهمیت خود را نشان دهید | چطور با کسی که از دستمون ناراحته برخورد کنیم

در پاسخ به سوال چطور با کسی که از دستمون ناراحته برخورد کنیم؟ این است که اهمیت خود را بروز دهید. به جای اینکه خشم خود را بروز بدهید؛ به او گوش دهید و احساسات او را درک کنید. اگر شرایطش را دارید با لمس فیزیکی می‌توانید او را در آغوش بگیرید و بگویید که برای شما اهمیت دارد و ناراحتی او حال شما را نیز بد کرده است.

? احساسات خود را بیان کنید

در برخورد با کسی که از شما ناراحت است، باید احساسات خود را بیان کنید. به او بگویید که دعوا و بحث با او شما را نیز ناراحت کرده است. و این ناراحتی متقابل است. زمانی که احساسات خود را بروز دهید او نیز متوجه می‌شود که شما از این شرایط ناراضی بوده اید و بی تفاوت نگذشته اید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آشتی با پدر و مادر کلیک کنید.

? اجازه دخالت به شخص دیگر ندهید

زمانی که تصمیم به آشتی دارید؛ نباید اجازه دخالت به شخص دیگری بدهید. در پاسخ به سوال چطور با کسی که از دستمون ناراحته برخورد کنیم عدم اجازه دخالت دیگران را به خاطر داشته باشید. معمولا زمانی که شخص سومی حضور داشته باشد هم برنامه ریز های شما را خراب می‌کند و هم حق را به شخص مقابل می‌دهد. که این موضوع باعث بدتر شدن شرایط می‌شود.

? فضا را شاد کنید | چطور با کسی که از دستمون ناراحته برخورد کنیم

بعد از برخورد با کسی که از شما ناراخت است؛ اگر با پیروزی مواجهه شدید باید فضا را شاد کنید. مواظب باشید که با این رفتار عصبانیت فرد را تشدید نکند. به همین جهت باید لبخند بزنید و اگر واکنش مثبتی نشان داد، فضا را شاد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آشتی با همسر کلیک کنید.

کلام آخر

همیشه بعد از ناراحت کردن دیگران این سوال پیش می‌آید که چطور با کسی که از دستمون ناراحته برخورد کنیم؟ یا چطور آشتی کنیم؟ همیشه برای پاسخ به این افراد این سوال فکر را درگیر می‌کند. که چه رفتاری عصبانیت شخص ناراحت کننده را تشدید نمی‌کند؟

برای اینکه از روش های برخورد مناسب آگاه شوید پیشنهاد می‌کنم که از روانشناس و مشاورین متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه چطور با کسی که از دستمون ناراحته برخورد کنیم می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان کلینیک تخصصی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره