از دست مادرشوهرم ناراحتم | 11 راهکار

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

از دست مادرشوهرم ناراحتم، چیکار کنم؟ یکی از سوالاتی که برای همه تازه عروس‌ها پیش می‌آید، این است که اگر از دست مادرشوهر ناراحت هستند؛ باید برای فراموشی آن چیکار کنند؟ به دلیل برخی از سوتفاهمات، تفاوت های فرهنگی، دخالت ها و رفتارهای نابجا؛ دلخوری های مختلف ایجاد می‌شود. اما بهتر است که به جای ابراز ناراحتی و سرزنش خود، قبول کنید که برخی از رفتارها از عمد نیست و ناخواسته رخ داده است. به همین دلیل باید ناراحتی خود را کم کنید. اما برای رهایی از دست مادر شوهر، بهتر است که از یک روانشناس و مشاور متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید. برای دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه از دست مادرشوهرم ناراحتم می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

از دست مادرشوهرم ناراحتم !

از دست مادرشوهرم ناراحتم چیکار کنم؟

احتمالا برخی از خانم ها را مشاهده کرده اید که از دست مادر شوهر خود ناراحت هستند. و معمولا این ناراحتی برای تازه عروس ها بیشتر پیش می‌آید. به طور کلی شکستن دل عروس توسط مادر شوهر از مرسوم ترین مشکلات و چالش هایی است که هر عروسی با آن مواجهه می‌باشد. و باعث می‌شود که دائم از دست مادرشوهر خود ناراحت شوید.

این ناراحتی ها به دلایل مختلفی رخ می‌دهد اما غافل از آنکه باعث ایجاد مشکلات زیاد در زندگی مشترک زوجین می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که برای رهایی از این ناراحتی ها، از روانشناس کمک بگیرید. در این مقاله نیز قصد توضیح راهکارهایی جهت ناراحتی از دست مادرشوهر توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

از دست مادرشوهرم ناراحتم، راهکار چیست؟

از دست مادرشوهرم ناراحتم، راهکار چیست؟

معمولا عروس خانم هایی که از دست مادرشوهر خود ناراحت می‌شوند؛ به دنبال راهکار و رهایی از این ناراحتی هستند. به همین دلیل سعی کرده ایم در این بخش مقاله راجع به راهکار از دست مادرشوهرم ناراحتم توضیح دهیم.

? به دنبال دلیل باشید

یکی از راهکارها در زمینه از دست مادرشوهرم ناراحتم، این است که به دنبال دلیل این ناراحتی باشید. اینکه چرا مادر همسر دائم در حال شکستن دل شماست؟ دلیل این رفتار چیست و چه چیزی باعث این رفتار می‌شود؟ بد رفتاری و شکستن دل با هیچ رفتاری قابل توجیه نیست. به همین دلیل به دنبال ریشه این رفتار باشید. شاید از شما خطایی سر زده باشد که مادر شوهر ناراحتی خود را این چنین بروز می‌دهد!

? درگیری را تشدید نکنید

یکی از روش ها‌ و راهکار ها در زمینه از دست مادرشوهرم ناراحتم، این است که درگیری را تشدید نکنید. تشدید درگیری تنها باعث دوری و ناراحتی های شدید می‌شود که به خودی خود همراه با کینه است. هر چقدر این ناراحتی ها ادامه دار باشد، آشتی و مهربانی با مادر شوهر؛ محال تر می‌شود. به جای اینکه آتش مادر شوهر را افزایش دهید، به دنبال راهکارهای مدیریت زندگی و رفتار با مادر همسر باشید.

حتما درباره سیاست های زنانه در مقابل خانواده شوهر بخوانید.

? از محیط درگیری دور شوید

یکی از راهکارها در زمینه از دست مادرشوهرم ناراحتم، این است که از محیط درگیری دور شوید. زمانی که درگیری صورت می‌گیرد؛ بهتر است که فاصله خود را رعایت کنید و رفتار بدی از خود بروز ندهید. از یکدیگر دور شوید و تا زمانی که آرامش خود را کسب نکرده اید، نزدیک مادر شوهر نشوید. زیرا عدن فاصله تنها باعث بی احترامی و تشدید ناراحتی ها می‌شود.

⚪️ احساسات خود را بیان کنید

بیان احساسات راهکار مفید حل موضوع ”از دست مادرشوهرم ناراحتم” می‌باشد. زمانی که دلخوری بین شما و مادر شوهرتان رخ داده، به جای عصبانیت های بیشتر و حتی کینه شدن مشکلات، بهتر است که مادر شوهر خود را از احساستان آگاه کنید. زیرا این آگاهی باعث می‌شود که مادر شوهر شما متوجه رفتار خود شود. شاید حتی قصد ناراحتی شما را نداشته باشد و خطایی ناخواسته از او سر زده باشد.

? از محیط و عوامل تحریک کننده فاصله بگیرید

بهتر است با خود بگویید که بهترین کار وقتی که از دست مادرشوهرم ناراحتم، دوری از عوامل تحریک کننده است. منظور از دوری از عوامل تحریک کننده این است که مادر شوهر شما در چه شرایط و با چه رفتارهایی ناراحت می‌شود. این عوامل را شناسایی کنید و‌ از آنها فاصله بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی رفتار با مادر شوهر بی ملاحظه کلیک کنید.

? قوانین و‌ حدود زندگی خود را مشخص کنید

از دست مادرشوهرم ناراحتم، چیکار کنم؟ حد و مرز تعیین کن! عروس خانم ها و خانم هایی که از دست مادر شوهر خود ناراحت می‌شوند، باید به شیوه ای آرام و با احترام به مادر شوهر خود بگویند که چه چیزی برای آنها حد و مرز است. و عبور از این قوانین باعث ناراحتی و دلخوری شما می‌شود. برای آشنایی با نحوه تعیین حدود رابطه با خانواده همسر کلیک کنید.

? دعوا ممنوع

وقتی که عروس خانمی می‌گوید از دست مادرشوهرم ناراحتم، نباید به دعوا فکر کند. فکر به دعوا با بی احترامی و مشکلات بزرگتری در زندگی روبرو است. حتما رفتار محترمانه داشته باشید و با احترام ناراحتی خود را به مادر همسر بگویید. این شیوه رفتار پاسخگویی بهتری نسبت به دعوا دارد.

? از همسر خود راهنمایی بگیرید

وقتی که خانمی می‌گوید از دست مادرشوهرم ناراحتم، راهنمایی از همسر به او پیشنهاد می‌شود. همسر شما مادر خود را بهتر می‌شناسد و می‌تواند راهنمایی های درست و بدون تنش به شما دهد. پس بهترین گزینه راهنمایی از همسر است.

? این موضوع را بدانید که مادرشوهر شما تغییر نمی‌کند

از دست مادرشوهرم ناراحتم، چیکار کنم؟ به این باور برسید که او هرگز تغییر نمی‌کند. زمانی که باور کنید مادر شوهر شما چندین سال با چنین اخلاق و رفتاری زندگی کرده است، راحت تر به سمت پذیرش رفتارهای او خواهید رفت.

? فاصله مناسب را رعایت کنید

لازم است مواقعی که از دست مادرشوهرم ناراحتم، فاصله مناسب با او را رعایت کنم. مثلا اگر ناراحتی شما بسیار زیاد است، بهتر است که به مسافرت بروید و یا چند روزی او را نبینید. در این شرایط دوری باعث ایجاد آرامش و تفکر عمیق راجع به ناراحتی می‌شود. که آیا این ناراحتی صحیح است یا خیر؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پیامدهای قطع رابطه با خانواده همسر کلیک کنید.

? از روانشناس کمک بگیرید

یکی از راهکار ها زمانی که عروس خانم می‌گوید از دست مادرشوهرم ناراحتم، پیشنهاد روانشناس است. روانشناس به شما کمک می‌کند که به شیوه بهتری این بحران را مدیریت کنید. تا تنش و ناراحتی کمتر بروز کند.

کلام آخر

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید؛ ناراحتی از دست مادر شوهر به دلایل مختلفی مربوط است. اینکه خانم ها دائم در حال گله هستند که از دست مادرشوهرم ناراحتم، باید به دنبال دلیل باشند. در این راه می‌توانید ار روانشناس نیز کمک بگیرید که تنش های بین شما و مادر شوهر را به حداقل برساند. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه از دست مادرشوهرم ناراحتم می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره