ناراحتی از شوهر | 8 روش ابراز دلگیر بودن از شوهر

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

ناراحتی از شوهر برای تمام خانم ها اتفاق می‌افتد. به دلیل اختلاف نظرها یا مشکلات پی در پی در زندگی مشترک، دلایل زیادی برای ناراحتی وجود دارد. شاید وقتی همسرتان کاری بر خلاف میل شما انجام می‌دهد یا رفتاری انجام می‌دهد که باعث عصبانیت شما می‌شود،  باعث ناراحتی از شوهر شود.

اما بسیاری از خانم ها روش مناسبی برای ابراز ناراحتی از شوهر ندارند. به همین دلیل این ناراحتی ماندگار می‌شود و مدت زمان قهر و حال بد افزایش می‌یابد. برای جلوگیری از این خشم و ناراحتی حتما باید از روانشناس کمک بگیرید تا مبادا ناراحتی از شوهر طولانی مدت شود. برای دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

ناراحتی از شوهر چیست؟

زمانی که از همسرتان خطایی سر می‌زند، احتمالا آزار و ناراحتی شما می‌شود. ناراحتی از همسر به دلایل مختلفی به وجود می‌آید. که بسیار طبیعی است و در تمامی زندگی ها و روابط مشکلاتی وجود دارد. حتی می‌توان گفت هر رابطه سالمی دارای چالش ها و مشکلات بخصوصی است. اما حل این مسائل است که رابطه را با کیفیت‌تر می‌کند. با صبر و حوصله باید چالش ها را حل کنید. ناراحتی از شوهر را ابراز کنید تا بر روی هم انباشته نشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ناراحت کردن همسر بدون قصد و غرض کلیک کنید.

برای ابراز ناراحتی از شوهر باید در اقدام اول عصبانیت خود را کنترل کنید. و با صداقت رفتار کنید. برای از بین بردن مشکلات و مسائل مهم ترین کار این است که مشکلات خود را با همسرتان در میان بگذارید. دلیل و ابراز ناراحتی از شوهر را به خوبی آموزش ببینید تا در نهایت با مشکل روبرو نشوید.

برای عضویت در کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

روش های ابراز دلگیر بودن از شوهر

روش های ابراز ناراحتی از شوهر

برای ابراز ناراحتی از شوهر حتما باید روش های مناسبی را انتخاب کنید. در این بخش مقاله سعی کرده ایم راجع به نحوه ابراز ناراحتی از شوهر توضیحات کاملی دهیم.

? بر موضوع ناراحتی خود تمرکز کنید

یکی از روش های ابراز ناراحتی از شوهر، تمرکز بر موضوع ناراحت کننده است. قبل از اینکه بحث و دعوا راه بی‌اندازید، حتما افکار خود را جمع کنید. در کمال آرامش چند نفس عمیق بکشید و از خود سوال بپرسید که دلیل ناراحتی شما چیست؟ چه رفتاری باعث ناراحتی من شده است؟ اشتباه همسرم در کدام مرحله بود؟ برای جبران رفتارش چه کاری باید انجام دهد؟

زمانی که به پاسخ تک تک این سوالات رسیدید؛ یعنی افکار خود را جمع کرده اید که چه حرفی باید به شوهرتان بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روش های از بین بردن کم حرفی مردان کلیک کنید.

? میزان ناراحتی خود را بسنجید | ناراحتی از شوهر

برای بیان ناراحتی از شوهر، باید میزان و شدت ناراحتی خود را بررسی کنید. قبل از اینکه ناراحتی خود را بروز دهید به این موضوع فکر کنید که آیا این اشتباه قابل چشم پوشی است یا خیر؟ اگر موضوع بسیار ساده و کوچک است؛ بهتر است که بروز ندهید. اما اگر باعث افزایش عصبانیت شما شده است، برای حل مشکل به دنبال مکالمه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشکل با همسر کلیک کنید.

? کمی تنهایی را تجربه کنید

یکی از راه های بیان ابراز ناراحتی از شوهر، تجربه تنهایی است. زمانی که کنار آمدن با موضوع ناراحتی برای شما طاقت فرساست، بهتر است برای کسب آرامش زمانی را به تنهایی سپری کنید. در زمان تنهایی به راحتی می‌توانید عصبانیت خود را کنترل کنید و با فکر باز تصمیم بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عدم رضایت از همسر کلیک کنید.

? زمان مناسبی را برای بیان ناراحتی انتخاب کنید

برای بیان ناراحتی از شوهر باید به زمان مناسب بسیار دقت کنید. در هنگام بیان مشکلات باید حتما با همسرتان در زمانی صحبت کنید که خسته نباشد و در آرامش به سر ببرد. زمانی که در موقعیت و زمان مناسبی به بیان ناراحتی از شوهر نپردازدید، احتمال بروز دعوا و مشکلات جدید افزایش می‌یابد. در نهایت به جای تلاش برای بهبودی رابطه، مشکل جدیدتری را به وجود آورده اید.

? به درک کردن و درک شدن فکر کنید | ناراحتی از شوهر

زمانی که به دنبال بیان ناراحتی از شوهر هستید، باید به موضوع درک شدن و درک  کردن نیز فکر کنید. سعی نکنید که در موضوع ناراحتی برنده شوید. احساسات واقعی خود را نشان دهید. و به حق زندگی فردی او نیز فکر کنید. بهترین کار این است که احساسات او را درک کنید و راجع به گفته هایش گوش شنوا داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه غصه خوردن زیاد کلیک کنید.

? راجع به دلیل دلخوری خود توضیح دهید

زمانی که تصمیم به بروز ناراحتی از شوهر دارید، حتما دلیل دلخوری خود را به صورت واضح توضیح دهید. برای اینکه ناراحتی ها روی هم انباشته نشود، باید فاصله زیادی بین ناراحتی و حل مشکل نیاندازید. مشکلات گذشته را به میدان وارد نکنید و راجع به موضوع ناراحتی فعلی خود سخن بگویید. برای بیان مشکل نیست دلیل ناراحتی خود را به درستی بیان کنید تا به شوهرتان فرصت جبران دهید.

? قدرت سکوت را دست کم نگیرید | ناراحتی از شوهر

یکی از روش های طلایی در زندگی مشترک، استفاده از سکوت است. سکوت همیشه قدرت بیشتری نسبت به جنگ و دعوا دارد. زمانی که سکوت کرده اید و به سوالات شوهرتان پاسخ نمی‌دهید؛ یا نقش کمرنگ تری را ایفا می‌کنید، ناراحتی شما قابل لمس می‌شود. تا زمانی که شدت عصبانیت شما بالاست هرگز تن به صحبت و مکالمه ندهید. زیرا باعث دعوای دیگری می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شوهر بی احساس کلیک کنید.

? به حرف های او نیز گوش دهید

زمانی که به بیان ناراحتی از شوهر پرداختید، باید به حرف های او نیز گوش دهید. به همسرتان فرصت دهید تا حرف های خودش را بزند، شاید با صحبت های او شما نیز به میزان زیادی آرامش پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شوهر بی حوصله و خسته کلیک کنید.

کلام آخر

ناراحتی از شوهر معقوله ای است که در تمامی زندگی های مشترک وجود دارد. اما روش حل این ناراحتی ها موضوع اصلی است. اینکه خانم ها به چه شیوه ای باید ناراحتی خود را بروز دهند. و یا به چه طریقی رفتار کنند که باعث دعوا و بحث نشود. آموزش رفتار و گفتگوی صمیمانه در زمان مناسب باعث بهبود کیفیت زندگی مشترک می‌شود. اما اگر مدیریت مناسبی نداشته باشید، زندگی پر چالش تری را تجربه خواهید کرد.

برای آموزش و شیوه برخورد با ناراحتی از شوهر، حتما باید روش های نوین و کارآمد را از روانشناس آموزش ببینید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ناراحتی از شوهر می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره شغلی تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره