حال خوب | 11 جمله حال خوب کن

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

جمله حال خوب کن داریم؟ همه ما انسان ها به دنبال تجربه حس‌های خوب هستیم. هیچ کس هشیارانه حال بد را انتخاب نمی‌کند. پس هر کاری که لازم باشد برای این حال عالی انجام می‌دهیم. اگر به اطراف خود نگاه کنید، هر کس امید به چیزی دارد. با داشتنش شاد می شود و با نداشتنش غمگین. اما کسانی را هم میبینیم که با وجود همه امکانات حال خوبی ندارند. با مشاهده دقیق تر می‌فهمیم که این داشته ها و نداشته هایمان نیست که حس های ما را دگرگون می‌کند؛ بلکه نگاه‌مان به رویدادهاست که حس های ما را می‌سازد. در ادامه بیشتر دراین باره توضیح داده‌ایم. اگر در این خصوص نیاز به راهنمایی دارید، حتما از خدمات مشاوره تلفنی استفاده نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه فردی می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره شغلی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

حال خوب من کجاست؟

حال خوب چیست؟

حال خوب به نظر شما کجاست؟ ماشین؟ ملک؟ مغازه؟ ازدواج؟ تحصیلات؟ و … . این ملاک ها برای هر فرد متفاوت است. حال عالی و موفقیت را هر فردی می‌تواند بر اساس علایق خود انتخاب کند. عده ای از افراد در طبیعت بودن را عالی می‌دانند. برخی از نظریه ها به این موضوع اعتقاد دارند که برخی از فعالیت ها به بهبود خلق و خو و سلامت روان کمک می‌کند. گاه افسردگی و تنهایی باعث بروز افکار متفاوت در شما می‌شود. 

برای داشتن حال خوب، خود فرد باید تلاش کند. اگر علاقه به آرامش داشته باشید؛ در هر زمینه ای تلاش می‌کنید تا به مرور زمان حال عالی را کسب کنید. برای حال عالی از دیگران کمک بگیرید. در راستای موفقیت تلاش کنید و به حرف افراد با تجربه گوش دهید. که یکی از افراد کمک کننده در این زمینه روانشناس است. برای دریافت مشاوره فردی کلیک کنید. 

جملات حال خوب کن

حسه خوبیه با همه بد باشه ولی تا برسه به تو مهربون ترین آدم دنیا شه….

چرخ گردون چه بخندد چه نخند تو بخند
مشکلی گر سـَـر راه ِ تـو ببندد تـو بخند
غصه‌ها فانی و باقی همه زنجیر به هم
گر دلت از ستم و غصه برنجد تو بخند
آری تنها تو بخند

هدف اصلی آن است که در زندگی احساس عشق و آرامش و لذت کنی!
پس هر آن چه را که به تو احساس عشق و لذت می بخشد دنبال کن

طوری زندگی کن که برای دیگران دوست داشتنت آسان درهم شکستنت دشوار و فراموش کردنت محال باشد.

هنگام مواجه شدن با مشکلات همیشه یادت باشد برای بیرون آمدن از یک اتاق باید در را پیدا کنی
نه این که به دیوارها فکر کنی!

به ازای هر چیزی یا کسی که از دست دادیم
چیزی یا کسی رو به دست آوردیم
زندگی همینه تا چیزی رو ازت نگیره چیز دیگه ای بهت نمیده
به نظرم دنیا معامله گر قهاریه که درست معامله کردن باهاش سخته
حواسمون باشه که چی بهش می دیم و چی ازش می گیریم…

روش هایی برای حال خوب

روش هایی برای حال خوب

برای کسب حال خوب باید برخی از رفتارها را انجام دهید. که در این بخش مقاله راجع به روش های حال عالی توضیح داده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زندگی خوب چیست؟ کلیک کنید.

✔️ برای حال خوب، حمایت عاطفی داشته باشید

یکی از راهکارها برای حال خوب، حمایت عاطفی است. حتما در گروه هایی عضو باشید که شما را مورد حمایت عاطفی قرار می‌دهند. حتی گروه های کوچکی که دیدگاه و تفکری یکسان با شما دارند؛ گزینه خوبی برای کسب حال عالی هستند. 

✔️ احساسات خود را تخلیه کنید

برای کسب حال خوب، باید احساسات خود را تخلیه کنید. هرگز احساس خود را سرکوب نکنید. زمانی که احساسات مثبت و منفی خود را تخلیه می‌کنید، به میزان بیشتری حال عالی و آرامش دریافت خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه های شاد بودن کلیک کنید. 

✔️ برای تفریح زمان بگذارید | حال عالی

یکی از روش های حال خوب، تعیین زمان برای تفریح است. بازی و تفریح باعث بروز احساسات خوب به شما می‌شود. برای خودتان ارزش قائل باشید و جهت حال خوب تلاش کنید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

✔️ آرام باشید

یکی از روش های کسب حال خوب، آرامش است. برای آرامش از کتاب، ورزش، کلاس، یوگا و .. کمک بگیرید. آرامش به سلامت جسمی و روحی شما کمک می‌کند. و جایگزین احساسات منفی مانند افسردگی و اضطراب می‌شود. 

✔️ برای حال خوب، خود را با دیگران مقایسه نکنید

برای داشتن حال خوب، یکی از لطف هایی که در حق خود می‌توانید انجام دهید؛ عدم مقایسه خود با دیگران است. زمانی که دست از مقایسه خود با دیگران بردارید، زندگی رضایت بخش تری هم خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هنر زندگی کردن کلیک کنید. 

✔️ از حق خود دفاع کنید

دفاع از حق انسانی، یکی دیگر از روش های حال خوب است. اجازه تحقیر و توهین به دیگران ندهید. و برای خود به دنبال احترام باشید. هیچ انسانی بی عیب نیست! بنابرایت نباید اجازه دهید که روی شما عیب گذاشته شود و یا توقع بی عیب بودن داشته باشند. برای کسب حال عالی همیشه به دنبال دفاع از حق باشید. 

✔️ “نه گفتن” را آموزش ببینید | حال عالی

گاهی اوقات برخی افراد توقعاتی از ما دارند که بیش از اندازه اضافی است. اما هیچ تلاشی برای نه گفتن نمی‌کنیم. در نهایت سنگینی عذاب روی سینه شما باعث حال بدتان می‌شود. به همین دلیل برای آرامش و حال خوب حتما شیوه “نه گفتن” را آموزش ببینید.

✔️ به مواد مخدر و الکل اعتیاد نداشته باشید

یکی از روش هایی که باعث حال عالی می‌شود، عدم اعتیاد به انواع مواد مخدر و الکل است. زمانی که فرد وابسته ای باشید، از هیچ موقعیتی لذت نخواهید برد. تا به مواد اعتیاد زای خود دسترسی پیدا کنید. اعتیاد به مواد مختلف باعث عدم لذت از موقعیت های حال خوب کن است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه احترام به خود در رابطه کلیک کنید. 

✔️ برای حال خوب، صبور باشید

زمانی که ویژگی خوبی مانند صبور بودن داشته باشید، حال خوب همیشه با شما همراه خواهد بود. سعی کنید صبور باشید و در تمامی مراحل زندگی با صبر رفتار کنید. هر کاری که لازم است برای صبوری در زندگی انجام دهید.

✔️ ورزش کنید

همیشه ورزش گزینه مناسبی برای حال خوب است. در پاسخ به سوال حال خوب کجاست؟ می‌توان به محیط های ورزشی اشاره کرد. بنابراین برای کسب حال عالی بهترین گزینه ورزش است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دوست داشتن خود کلیک کنید. 

✔️ تمرین های مثبت انجام دهید | حال عالی

تمرین های مثبت روشی برای حال خوب هستند. هر زمانی که به دیگران هدیه دهید یا هدیه بگیرید، حس خوبی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه روحیه خودتان نیز بهبود می‌یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه های افزایش مثبت اندیشی در روانشناسی کلیک کنید. 

کلام آخر

حال خوب به معنای عدم مشکلات نیست. همه افراد زندگی های پر چالش را تجربه می‌کنند. حال عالی به معنای داشتن مهارت لازم برای حل مساله است. زمانی که شما آموزش دیده باشید برای مشکلات خود به دنبال حل مساله باشید، حال عالی را به مراتب تجربه خواهید کرد. اگر در زندگی با چالش های زیادی روبرو هستید، حتما از روانشناس در جهت رفع این مشکلات کمک بگیرید.

مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه فردی می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره شغلی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

برای حال خوب چه کارهایی باید انجام داد؟

تمرینات مثبت انجام دهید، صبور باشید، ورزش کنید، از اعتیاد دوری کنید، آرام باشید، از حق خود دفاع کنید، خود را با دیگران مقایسه نکنید، احساسات خود را تخلیه کنید و به تفریح بپردازید.

حال خوب کجاست؟

حال خوب جایی است که احساسات شما را را درون شاد و ظاهر شما را از بیرون شاداب نشان دهد. 

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره