شوهر خسیس | 4 روش برخورد با شوهر خسیس

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

شوهر خسیس یعنی مردی که وضع مالی خوبی دارد اما خرج نمی‌کند. این همسر زندگی دشواری را برای خانم ها فراهم می‌کند. هر خانمی علاقه به خرید و گردش دارد. خانم ها عاشق خرید لباس و لوازم آرایشی هستند. اما زمانی که شوهر خسیس داشته باشند به مراتب از این وضعیت خسته می‌شوند و آسیب های زیادی به آنها وارد می‌شود.

شوهر خسیس داشتن اصلا جالب و خوب به نظر نمی‌رسد. در این شرایط هیچ کادو و هدیه خوبی از همسرتان دریافت نخواهید کرد. بنابراین زندگی با این افراد برای خانم ها دشوار است. اما خانم هایی که با همسر خسیس ازدواج کرده اند، باید نحوه برخورد با این همسر را بدانند. برای اطلاع بیشتر از نحوه برخور با شوهر خسیس، حتما از روانشناس کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

شوهر خسیس

شوهر خسیس چیست؟

پول موضوع چالش برانگیز هر رابطه ای است. برخی از مردان تصور این را دارند که زنان پول را ترجیح می‌دهند. اما حقیقت این است که پول لازمه زندگی مشترک است اما هر خانمی نیز آن را ترجیح نمی‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ازدواج با آدم خسیس کلیک کنید.

اما قبل از ازدواج حتما باید بررسی کنید که شخص مورد نظر شما خسیس نباشد. زیرا شوهر خسیس به دلیل رفتارهای چالش بر انگیزی که دارد به احتمال زیادی شما را از زندگی خسته می‌کند. مگر اینکه خودتان هم از این زندگی راضی باشید و با خساست او مشکلی نداشته باشید.

در این مقاله راجع به نشانه ها و نحوه برخورد با شوهر خسیس صحبت کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

نشانه های شوهر خسیس

سر و کله زدن با شوهر خسیس کار ساده ای نیست. شاید برای شما نیز سوال پیش آمده که چگونه متوجه خساست همسر شویم؟ اگر دچار شک و تردید شده اید؛ نشانه های شوهر خود را با نشانه های ذکر شده بررسی کنید تا متوجه خساست یا عدم خساست همسر شوید.

? هنگام درخواست پول عصبانی می‌شود

یکی از اصلی ترین خصوصیات شوهر خسیس، عصبانیت هنگام درخواست پول است. شوهری که خساست داشته باشد هیچ علاقه ای به پرداخت پول ندارد. اما زمانی که از آنها پول نمی‌خواهید با شما خوش برخورد هستند. شوهر خسیس در هنگام درخواست پول اخلاق و رفتار خوبی از خود نشان نمی‌دهد.

? همیشه از شرایط مالی ناله می‌کند

شوهر خسیس دائم در حال گله مندی از شرایط مالی است. و از وضعیت اقتصادی خود ناله می‌کند. اما این ناله ها در صورتی است که پول در حساب بانکی او فراوان است. اما به شیوه ای رفتار می‌کند که همه تصور می‌کنند او در وضعیت مالی بد گیر افتاده است.

? شوهر خسیس هرگز برای شما کادو نمی‌خرد

یکی از نشانه ها و خصوصیات اخلاقی شوهر خسیس، عدم خرید کادو است. شوهری که خساسات داشته باشید هرگز برای کادو هزینه نمی‌کند. اما نباید انتظار کادوهای روزانه داشته باشید. در هر مراسمی مانند تولد و سالگرد ازدواج باید انتظار کادو داشته باشید. در غیر اینصورت باید به خساست همسر خود شک کنید.

برای آشنایی با نحوه برخورد با بی توجهی مرد به زن کلیک کنید.

? در مورد پس انداز های شما کنجکاو است

کنجکاوی در رابطه با پس انداز های شما نشان از شوهر خسیس است. همسری که دائم در تجسس پول های شما است و در مورد حقوق شما بسیار کنجکاو است، اصلا همسر خوبی برای شما نخواهد شد. شوهر خسیس زمانی که متوجه پس انداز و میزان حقوق شما شود، همه را درخواست می‌کند، در صورتی که خودش پول زیادی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دوست پسر خسیس کلیک کنید.

? شوهر خسیس برای خانواده خود پول خرج نمی‌کند

یکی از خصوصیات شوهر خسیس، خرج نکردن پول برای اعضای خانواده است. با آنکه از پول زیادی برخوردار است؛ اما برای خانواده خود اهمیتی قائل نیست و هیچ خرجی نمی‌کند. حتی زمانی که خانواده خودش با مشکلات مالی روبرو هستند، هیچ هزینه ای به عنوان قرض پرداخت نمی‌کند.

?حتی برای خود پول خرج نمی‌کند

اگر شریک احساسی شما حتی برای خودش پول خرج نمی‌کند، شوهر خسیسی دارید. شوهر خسیس حتی علاقه به خرید لباس و وسایل ضروری برای خود ندارد. همیشه نا مرتب و ژولیده به نظر می‌رسد. در صورتی که شرایط خرید هر چیزی را به راحتی دارد.

? مردانی که برای همسرشان پول خرج می‌کنند را به تمسخر می‌گیرد

شوهر خسیس زمانی که دیگران برای همسرشان پول خرج می‌کنند، به تمسخر می‌گیرد. یا دائم در حال مسخره کردن کسانی است که برای همسر خود کادو می‌خرند.

حتما درباره نحوه برخورد با مردان بداخلاق بخوانید.

مشکلات ازدواج با شوهر خسیس

یکی از دلایل خساست شوهر، مشکلات در زندگی مشترک است. برخی از آقایان به دلیل مشکلات و مسائل زندگی دست و دلشان به خرج نمی‌رود. مثلا خانم هایی که اشتباهات زیادی در زندگی زناشویی داشته اند، بی اعتمادی همسر را تشدید کرده اند و همین امر باعث عدم پرداخت هزینه توسط همسر می‌شود.

اما در هر صورت زندگی با شوهر خسیس بسیار دشوار است. خانم هایی که با مرد خسیس ازدواج کرده اند، آسیب های زیادی دیده اند. معمولا این خانم ها از وضعیت ظاهری خوبی برخوردار نیستند. تا به حال مسافرت نرفته اند و در حسرت خرید لباس های خوب هستند. به هر حال در هر صورتی زندگی برای خانم دشوار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رفتار با همسر کلیک کنید.

نحوه برخورد با شوهر خسیس

نحوه برخورد با شوهر خسیس

شوهر خسیس از خصوصیات جالبی برخوردار نیست. بنابراین برای اینکه زندگی را برای خودتان آرام و هموار کنید حتما از راهکارهای زیر استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طلاق به خاطر خساست کلیک کنید.

? برای او هدیه بخرید

اکثر مردان ایده ای برای خرید هدیه ندارند. بنابراین برای اینکه غیر مستقیم به او ایده بدهید، برایش هدیه تهیه کنید. البته بدون هیچ مناسبتی برای او هدیه بخرید تا به این کار عادت کند و برای جبران زحمات شما نیز هدیه تهیه کند.

? او را از نیازهای خود مطلع کنید

یکی از راهکارهای برخورد با شوهر خسیس، مطلع کردن او از نیازهای خود است. برخی از مردان هرگز نمی‌دانند که چگونه باید نیازهای همسرشان را بر طرف کنند. و در این صورت به خسیس بودن متهم می‌شود. بنابراین بهترین کار مطلع کردن شوهر خسیس از نیازهای خود است.

? درخواست خود را به صورت علنی بیان کنید

برای نحوه برخورد با شوهر خسیس، باید نیازهای خود را به صورت علنی به او بیان کنید. البته که نباید موضوع را با تحقیر و تهدید بگویید. با آرامش همسرتان را مطلع کنید. با آرامش تمام به همسرتان بگویید که این رفتار تو باعث می‌شود برای خرید کوچکترین وسیله از دیگران پول قرض کنم!

? خودتان را توانمند کنید

شوهر خسیس معمولا با برخوردهای ابتدایی به سادگی به شما پول نمی‌دهد. بنابراین برای اینکه از این چالش ها گذر کنید، باید خود را از لحاظ مالی توانمند کنید. سر کار بروید و برای خودتان پس انداز داشته باشید. در نهایت توانایی های خود را دست کم نگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تغییر همسر بعد از ازدواج کلیک کنید.

کلام آخر

جای شک نیست که ارتباط با همسر خسیس دشوار است. بنابراین برای برقراری ارتباط درست با این همسر حتما از روانشناس کمک بگیرید. روانشناسان با بررسی مشکلات رابطه و ریشه یابی مشکل، راهکارهای مناسبی برای برخورد با شوهر خسیس ارائه می‌دهند. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شوهر خسیس می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره