با کلاس بودن | 21 روش با کلاس بودن

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

با کلاس بودن به معنای مغرور بودن نیست. افراد با کلاس به طور کلی افرادی اصیل و قابل احترام اند. با کلاس بودن اصطلاحی عامه برای اصول و شیوه رفتاری به سبک مدرن و جامعه پسند است. که باید برای رسیدن به این جایگاه رفتارهای اشاره شده در این مقاله را انجام دهید. افراد شیک و باکلاس بر اساس اندام خود لباس تهیه می‌کنند. همیشه آراسته هستند و صحبت های محترمانه دارند. این افراد حتی اصول غذا خوردن را رعایت می‌کنند.

اگر قصد با کلاس بودن دارید؛ باید تغییرات مثبت در خود ایجاد کنید. و بسیار به رفتارهای خود دقت کنید. اگر قصد کمک از فردی در این زمینه دارید. بهترین گزینه کمک از روانشناس است. برای دریافت مشاوره فردی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه با کلاس بودن می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

با کلاس بودن

با کلاس بودن چگونه است؟

افراد با کلاس به کسانی گفته می‌شود که بسیار محترم، اصیل و قابل احترام اند. با کلاس بودن هیچ ارتباطی با مغرور بودن ندارد. افراد با کلاس از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و هر چیزی که در شان خود ببینند، انجام می‌دهند. افراد با کلاس با احترام برخورد می‌کنند و طبق سلیقه خود لباس می‌پوشند. جهت دریافت مشاوره در زمینه ارزش ها در زندگی کلیک کنید.

با کلاس بودن از عهده هر کسی خارج نیست! تنها با تمرین و قدم به قدم می‌توانید مانند افراد با کلاس رفتار کنید. در این مقاله سعی در ارائه راهکارهایی در جهت با کلاس بودن کرده ایم. همراه ما باشید.

برای ارتقای مهارت های ارتباطی خود کلیک کنید.

روش های با کلاس بودن

روش های با کلاس بودن

با کلاس بودن به بخش های مختلفی تبدیل می‌شود. قسمتی طرز لباس پوشیدن و بخش نحوه برخورد است. در این بخش مقاله تمامی روند با کلاس بودن را توضیح داده‌ایم.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

✔️ برای با کلاس بودن، لباس خوب بپوشید

با کلاس بودن به طرز پوشش نیز بستگی دارد. برای اینکه با کلاس به نظر برسید باید پوشش خود را مناسب کنید. در این بخش با کلاس بودن تمامی روش های پوشش خوب را توضیح داده‌ایم.

▫️ درگیر مد نشوید

اولین قدم برای با کلاس بودن، این است که خود را درگیر مد نکنید. لذت از مد جدید و خرید لباس ایرادی ندارد. اما لباس هایی که مد شده اند اما مطابق اندامتان نیستند. یا رنگشان به شما نمی‌آید را تهیه نکنید. لباس باید نشان از شخصیت شما باشد. نه اینکه شخصیت خود را با هر لباس تغییر دهید.

▫️ همیشه ظاهر آراسته داشته باشید

فرقی ندارد که به چه موقعیتی می‌روید، یا برای چه قراری آماده شده‌اید. حتی اگر برای خرید به سپر مارکت می‌روید، حتما به ظاهر خود رسیدگی کنید. ظاهر آراسته و تمییز بسیار به با کلاس بودن شما کمک می‌کند. برای استفاده از زیور آلات نیز همیشه مناسب استایل استفاده کنید. بهداشت فردی و تمیزی از مهم ترین راهکارهای شیک بودن است.

با کلاس بودن به منزله آراستگی مو، چهره تمیز، پاکیزگی و رعایت بهداشت فردی است.

▫️ لباس مناسب محل قرار انتخاب کنید

با کلاس بودن یعنی در موقعیت های مختلف، لباس مناسب بپوشیم. منظور از پوشیدن لباس مناسب یعنی اگر جای رسمی دعوت شدیم، لباس رسمی بپوشیم. این موضوع را نیز به خاطر داشته باشید که برای حضور در مکان های رسمی از لباس جین استفاده نکنید.

▫️ آراستگی را داخل خانه انجام دهید

برای با کلاس بودن نباید در خارج از خانه آرایش کنید. قبل از خروج از خانه به خود برسید تا در محل کار، مکان های عمومی و … آرایش نکنید و کفش نبندید. البته این نکته را توجه کنید که لباس زیر و زیرپوش نباید مشخص باشد.

▫️ ژست خود داشته باشید

یک بخشی از با کلاس بودن، ژست خوب است. برای داشتن ژست خوب به نکات زیر توجه کنید.

▪ کمرتان را صاف نگه دارید.

▪ به پایین نگاه نکنید.

▪نگاه رو به جلو داشته باشید.

▪ شانه های خود را پایین نیندازید.

▪ دست های خود را ضربدری نگه ندارید.

▪دست ها را در اطراف نگه دارید تا سینه صاف داشته باشید.

▪ هنگام نشستن نیز قوز نکنید.

جهت دریافت مشاوره در زمینه شخصیت قوی کلیک کنید.

✔️ کلام مناسب داشته باشید

با کلاس بودن تنها به طرز لباس پوشیدن بستگی ندارد. صحبت و مکالمه مناسب نیز در با کلاس بودن شما نقش دارد. در این بخش مقاله راجع به نحوه صحبت شیک توضیح داده ایم.

▫️ بد دهن نباشید

یکی از مهم ترین راهکارهای با کلاس بودن، عدم بد دهنی است. اگر به مرز عصبانیت می‌رسید و تنها با فحاشی تخلیه می‌شوید؛ در مکانی این رفتار را داشته باشید که دیگران بددهنی شما را مشاهده نکنند. با بد دهنی و فحاشی نه تنها با کلاس به نظر نمی‌آیید، بلکه بی ارزش شمرده خواهید شد. جهت دریافت مشاوره در زمینه روانشناسی مردان کلیک کنید.

▫️غیبت نکنید

عدم غیب از دیگر راه های با کلاس بودن است. به جای اینکه وقت خود را جهت غیبت و … تلف کنید. بهتر است که برای با کلاس بودن تمرین کنید. بر ادب و مکالمه خود تمرکز کنید. و عزت نفس خود را افزایش دهید. اگر در هر شرایطی در غیاب افراد از آنها تعریف کنید، هم با اعتماد تلقی می‌شوید و هم دیگران از شما به عنوان فردی متین و با کلاس تعریف می‌کنند.

▫️ بر تن صدای خود کار کنید

زمانی که صدای خیلی بلندی داشته باشید، هرگز باکلاس نخواهید بود. برای با کلاس بودن نباید تن صدای بالایی داشته باشید. همین که صدای قابل شنیدن داشته باشید کفایت می‌کند. نیازی به فریاد نیست.

▫️ بیش از اندازه از خود تعریف نکنید

معمولا افرادی که بیش از اندازه از خود تعریف می‌کنند؛ هرگز با کلاس به نظر نمی‌رسند. برای با کلاس بودن هرگز نباید رفتارهای خود را بیان کنید. اگر دائم در حال تعریف و تمجید از خود هستید، پس باکلاس نیستید.

▫️ آروغ زدن در حضور دیگران اشتباه است

برای با کلاس بودن هرگز در حضور دیگران آروغ نزنید. آروغ زدن در جمع هرگز خوشایند و سرگرم کننده نیست. اما اگر زمانی به صورت خیلی اتفاقی این حرکت را انجام دادید، معذرت خواهی کنید.

▫️ دائم در حال چک کردن گوشی نباشید

یکی از راه های با کلاس بودن، عدم چک کردن دائمی تلفن همراه است. زمانی که در میان جمعی قرار دارید؛ هرگز نباید تلفن خود را دائم چک کنید. تلفن خود را روی ویبره قرار دهید. تنها زمانی که تماس ضروری دارید از جمع معذرت خواهی کنید و به جای دور برای برقراری تماس بروید.

▫️ حتی زمان عصبانیت با لحن ملایم صحبت کنید

زمانی که در جمعی عصبانی می‌شوید، باید با لحن ملایم صحبت کنید. برای عصبانیت های داخل جمع حتما روش های کنترل خشم را آموزش ببینید. خونسردی خود را حفظ کنید و هنگام مکالمه به آرامی ارتباط برقرار کنید. بنابراین یکی از روش های با کلاس بودن، لحن آرام و ملایم است.

▫️ هرگز در رابطه با درآمد خود صحبت نکنید

زمانی که قصد با کلاس بودن دارید؛ نباید در رابطه با درآمد و میزان حقوق خود صحبت کنید. صحبت در رابطه با درآمد، مخصوصا زمانی که به قصد پز باشد، هرگز نشان از با کلاسی نیست.

حتما مقاله رفتار در جمع را بخوانید.

✔️ رفتار شیک داشته باشید

جهت با کلاس بودن، باید رفتار شیک داشته باشید. به این منظور که با اصالت باشید و برخورد مورد علاقه خود را داشته باشید. در این بخش مقاله راجع به روش های رفتار شیک صحبت کرده ایم.

▫️️ با دیگران به شیوه ای رفتار کنید که علاقه دارید با شما رفتار شود

احتمال خیلی زیاد شنیده اید که احترام با خود احترام می‌آورد. زمانی که با دیگران صحبت می‌کنید، حتما به شیوه ای برخورد داشته باشید که علاقه دارید با شما رفتار شود. برای با کلاس بودن باید نحوه رفتار خود را اصلاح کنید.

▫️ اصالت داشته باشید

اصل مهم و اصلی با کلاس بودن، اصالت است. به شیوه ای زندگی کنید که به خود افتخار کنید. چیزی که هستید را دوست داشته باشید و دست از تظاهر بردارید. اصالت یعنی انسانیت داشتن و محترم بودن. جهت دریافت مشاوره در زمینه روانشناسی زنان کلیک کنید.

▫️ برای تغییرات مثبت همیشه آماده باشید

یکی از راه های با کلاس بودن، آمادگی برای تغییرات مثبت است. هرگز خود را سرزنش نکنید که رفتار اشتباه دارید. گاهی برای تغییرات مثبت باید منعطف باشید. پذیرای تغییرات باشید و با زندگی روبرو شوید.

▫️ اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید

برای با کلاس بودن، باید اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید. از نظر سیاسی، مذهبی و فرهنگی باید آگاهی داشته باشید. اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید تا با کلاس بودن را تجربه کنید.

▫️ مسئولیت پذیر باشید

مسئولیت پذیری از دیگر راه های با کلاس بودن است. افراد شیک و با کلاس همیشه امانت دار و مسئولیت پذیر هستند. قوی باشید و با ظرافت کامل با همه چیز برخورد کنید. افراد با کلاس همیشه کارهای خود را انجام می‌دهند و به دیگران کارهایشان را نمی‌سپارند.

برای آشنایی با نحوه رفتار هنگام ضایع شدن در جمع کلیک کنید.

✔️ با کلاس غذا میل کنید

برای با کلاس بودن باید شیوه غذا خوردن خود را تغییر دهید. آداب غذا خوردن در تمامی موقعیت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. فرهنگ، آداب و رسوم غذا خوردن در هر منطقه ای متفاوت است. اما یک سری اصول اصلی وجود دارد که برای با کلاس بودن باید رعایت کنید.

▫️ با صدا غذا نخورید

یکی از اصلی ترین راه های با کلاس بودن، با صدا غذا نخوردن است. سعی کنید با دهان بسته غذا بخورید و صدا تولید نکنید. هیچ فردی در اطراف شما نباید متوجه صدای غذایتان شود.

▫️ تلفن همراه را از خود دور کنید

زمان غذا خوردن هرگز نباید تلفن همراه را به دست داشته باشید. برای با کلاس بودن حتما باید تلفن همراه را از خود دور کنید. و زمانی که در جمع حضور دارید به تلفن دست نزنید. استفاده از تلفن همراه هنگام غذا خوردن به منزله بی احترامی به اهالی میز غذا است.

▫️ با دهان پر صحبت نکنید

برای با کلاس بودن، نباید با دهان پر صحبت کنید. هنگام صحبت با دهان پر این موضوع را به خاطر داشته باشید که شاید تکه ای از غذا به بیرون پرتاب شود. این رفتار اصلا زیبا نیست. بنابراین هنگام میل غذا صحبت نکنید. جهت دریافت مشاوره در زمینه خصوصیات دختر خاص و مغرور کلیک کنید.

کلام آخر

در جامعه امروزی با کلاس بودن یکی از معیارهای افراد است. همه افراد دوست دارند که با کلاس و شیک به نظر برسند. که قدم اول استایل و پوشش متناسب است. سعی کنید از رنگ های زیاد استفاده نکنید و ترکیب بیش از 2 رنگ در لباس های خود نداشته باشید. برای راهنمایی های بیشتر در این زمینه حتما از روانشناس کمک بگیرید.  مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه با کلاس بودن می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

یک دیدگاه

  1. ممنون از سایت خوبتون
    بواسطه سرچ به یکی از صفحه هاتون هدایت شدم و مفید بود و از اون مطلب استفاده کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره