نگاه های یواشکی | 7 نوع و علت نگاه یواشکی

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

نگاه های یواشکی علل مختلفی دارد. گاه به دلیل علاقه، گاه حسادت و … نگاه های یواشکی رخ می‌دهد. اما هر تماس چشمی پیام و منظوری را به همراه دارد. تقریبا همه افراد علاقه دارند تا علت تماس چشمی را بیابند. تا متوجه راز افراد شوند. معمولا پشت هر نگاهی رازی نهفته است. چشم ها مهم ترین عضو صورت هستند که با آدم ها صحبت می‌کنند. با تحلیل هر نگاهی می‌توانید به راز افکار او پی ببرید. همه افراد از قدرت ارتباط چشمی آگاهی دارند. بارها برای شما هم اتفاق افتاده که با نگاه به چشم متوجه افکار طرف مقابل تان شده اید. نگاه های یواشکی بسیار وسیع هستند. ما نیز سعی کرده ایم اصلی ترین بخش های این طیف بزرگ را توضیح دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روانشناسی عشق کلیک کنید.

نگاه های یواشکی

علت نگاه های یواشکی

نگاه های یواشکی انواع مختلفی دارد. این تماس های چشمی به شیوه های مختلفی تحت بررسی قرار گرفته اند. با مطالعاتی به این نتیجه رسیده اند که اگر فردی با به پایین نگاه کردن تماس چشمی را قطع کند، یعنی برای او جذاب هستید یا اینکه فردی خجالتی است.

اما اگر نگاه های یواشکی را فردی با نگاه به چپ و راست پایان دهد. نسب به شما بی تفاوت است یا اینکه برای او جذابیتی ندارید.

در نگاه های یواشکی که فورا و عمدا قطع می‌شود. یعنی فرد جذب حضور شما شده، نسبت به شما علاقه ای ندارد یا از برقراری ارتباط اجتناب می‌کند. حال با مطالعه این مقاله با علل نگاه های یواشکی و نکاتی درباره تماس چشمی آشنا خواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عشق در نگاه اول کلیک کنید.

فروشگاه آرامیس

انواع و علت نگاه های یواشکی

انواع و علت نگاه های یواشکی

نگاه های یواشکی علل گوناگونی دارد. این علل در دسته های مختلفی قرار می‌گیرد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

? فرد به صورت ناخودآگاه نگاه های یواشکی دارد

علت نگاه های یواشکی، نگاه به صورت ناخودآگاه است. در این شرایط فرد به صورت خیلی اتفاقی به چشمان یک نفر نگاه می‌کند؛ بدون اینکه خودش متوجه شود. این فرد حتی از تماس های چشمی خود بی خبر است و بدون دقت به هر فردی نگاه می‌کند. بنابراین هیچ حرف و نکته ای در این تماس چشمی وجود ندارد. به این تماس چشمی خنثی می‌گوییم.

? نگاه های یواشکی به صورت کاملا آگاهانه

یکی از علت های نگاه های یواشکی ، نگاه به صورت کاملا آگاهانه است. در این شرایط هر دو از وضعیت نگاه ها اطلاع دارید. در این شرایط چشمان هر دوی شما به هم می‌رسد و به صورت کاملا آگاهانه محو تماشا می‌شوید. اما اگر خجالتی باشید و یا علاقه ای به فرد نداشته باشید، نگاه خود را بر می‌گردانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روی نشانه های عاشق شدن کلیک کنید.

? نگاه های یواشکی بسیار کوتاه

از دیگر انواع نگاه های یواشکی، تماس چشمی بسیار کوتاه است. این نوع نگاه یواشکی 4/3 ثانیه بیشتر زمان نمی‌برد. این نوع تماس چشمی به صورت ناخودآگاه، کوتاه و ظریف است. برای تشخیص این نگاه باید دقت و هوشیاری بالایی داشته باشید. علت این نوع نگاه نیز علاقه می‌باشد. حتی اندکی علاقه نیز چنین تماس چشمی دارد.

در این نوع نگاه های یواشکی فرد به طور کاملا معمولی تماس را با شما قطع می‌کند. و برای چند ثانیه بیشتر به تماشای شما می‌پردازد. به طور کلی ساختار ذهنی انسان ها به شیوه ای است که به صورت ناخودآگاه محو چیزهایی می‌شوند که برای آنها جذابیت دارد.

? دو مرتبه نگاه های یواشکی داشتن

از دیگر انواع نگاه های یواشکی که نشان از علاقه فرد به شما است، نگاه دو مرتبه ای است. در این نگاه ها فرد اگر بار اول به شما خیره شد و بعد از چند ثانیه دوباره به شما نگاه کرد، به منظور علاقه پیدا کردن است. اگر نگاه های یواشکی این فرد ادامه پیدا کند، پس از مدتی نشان از رابطه صمیمی است.

? تماس چشمی به صورت دزدکی

همه آدم ها حتی شده برای یک بار به صورت دزدکی دیگران را مشاهده کرده اند. این نوع نگاه خانم و آقا ندارد و فارق از جنسیت همه افراد تجربه چنین چیزی را داشته ایم. این نوع نگاه ها دلایل زیادی دارد اما به رابطه های نامناسب نیز ختم می‌شود. مانند نگاه دزدکی مرد متاهل به دختر جوان. اما برخی از این نگاه ها به صورت پنهانی است و اطرافیان به سختی متوجه این نگاه می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روش های ابراز عشق کلیک کنید.

? نگاه یواشکی همراه با فشردن لب ها

از دیگر نگاه های یواشکی می‌توان به مشاهده همراه با فشردن لب ها اشاره کرد. این نوع نگاه ها به صورت سوال برانگیز و مشکوک می‌باشد.

? تماس چشمی به منظور حسادت

حسادت یکی دیگر از انواع نگاه های یواشکی است. گاه تماس چشمی پنهانی یا نگاه به صورت بالا و پایین نشان از حسادت و رقابت است. این نوع نگاه اگر همراه با پیشانی چروکیده، اخم و سگرمه باشد. نشان از خصومت، نگرش انتقادی یا سوءظن است.

شما با حس شهودی تان این نوع نگاه ها را تشخیص می دهید. قطعا کسی که به شما حسادت می کند رفتارهای دیگری نیز دارد که می توانید با خواندن درباره افراد حسود آن ها را تشخیص دهید.

نکاتی که در نگاه های یواشکی وجود دارد

در نگاه های یواشکی نکاتی وجود دارد. در تماس چشمی، بررسی اهمیت زبان بدن نیز وجود دارد. که در ادامه تماس چشمی را توضیح داده ایم.

✅ اعتماد سازی شکل می‌گیرد و باعث باور حرف‌ها توسط عموم مردم می‌شود. هنگام تماس چشمی به دلیل نگاه مستقیم افراد بیشتر حرف شما را باور می‌کنند.

✅ باعث جلب توجه می‌شود. اگر قصد دارید که فردی به شما توجه کند و به تمام صحبت های شما دقت کند، به چشمان او خیره شوید.

✅ کسانی که با آنها تماس چشمی برقرار می‌شود، شایسته تر و باهوش‌تر هستند. حتی تماس چشمی به همراه تاثیر زبان بدن در موفقیت های زندگی تاثیر گذار است.

✅ اگر در جمع ها و مهمانی ها با دوستان خود مشغول صحبت بودید، با تماس چشمی می‌توانید خود را صمیمی‌تر نشان دهید.

✅تماس چشمی به راحتی احساس شادی، غم، خشم و مابقی هیجانات را منتقل می‌کند.

✅ تماس های چشم و نگاه های یواشکی باعث برانگیختگی و ارتباطات غیرکلامی می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پیامدهای پیشنهاد دوستی دختر پسر کلیک کنید.

کلام آخر

در این مقاله راجع به انواع و علت نگاه های یواشکی توضیح داده ایم. اما این تماس چشمی ها دلیل بر موضوعات نوشته شده نیست. این مقاله به صورت کلی در همه افراد نوشته شده است. اگر فردی ترکیب همه این مدل ها را داشت یا به دلایل همراه با نگاه های یواشکی حرکات جسمی نیز داشت، باید مورد بررسی دقیق تری قرار بگیرد. این بررسی ها توسط روانشناسان صورت می‌گیرد.

مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نگاه های یواشکی می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره