شوگر مامی چیست | 5 معایب شوگر مامی

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

شوگر مامی اصطلاحا به خانم مسنی گفته می‌شود که خدمات، پول و هدایای زیادی را به پسر جوانی که با او دوست است، می‌دهد. شوگر مامز ها خانم هایی با سن بالا اما بسیار پولدار هستند. در جامعه امروزی این خانم ها مورد علاقه پسرانی هستند که به دنبال پول بسیار زیاد‌ند. شوگر‌مامی ها تمایل دارند تا با ثروت فراوان خود، از مردان جوان‌تر علاقه دریافت کنند. کلمه شوگر مامی به زبان انگلیسی است که به معنای شوگر (شکر) مامی (مادر ) می‌باشند. یعنی مادری که تلاش دارد تا زندگی را برای پسری شیرین کند.

شوگر مامی ها معمولا به دلیل تنهایی، علاقه به مردان جوان و … نسبت به شوگر بیبی ها و پسران جوان علاقه نشان می‌دهند. یا برای انتقام از همسر سابق خود با چندین شوگر بیبی وارد رابطه می‌شود. برای اطلاع از تفاوت سنی دقیق شوگر‌مامی با شوگر بیبی، از روانشناسان کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره فردی کلیک کنید.

شوگر مامی چیست؟

شوگر مامی به خانم های مسن با سن بسیار بالا هستند. این خانم ها به دلیل توانایی مالی بالایی که دارند، پسران جوان زیادی را به خود جذب می‌کنند. به پسران جوانی که جذب شوگر‌ مومی ها می‌شوند، شوگر بیبی گفته می‌شود. شوگر مومی ها طوری از شوگر بیبی ها حمایت می‌کنند، به مانند مادری که فرزند خود را حمایت می‌کند. نام دیگر شوگر مامی را در قسمت های گوناگون جهان، شوگر مامز می‌خوانند. شوگر مامی ها از پسران ولگرد، بی هدف و بی انگیزه حمایت می‌کنند و از این پسران نیز خدمات می‌گیرد.

اغلب پسران علاقه دارند که با دختران هم سن خود ارتباط برقرار کنند. و معمولا علاقه زیادی به ارتباط با خانمی با سن بسیار بالا ندارند. اما اگر پسران در رابطه به دنبال پول باشند، باید در قبال پول خدماتی مانند رابطه جنسی، دوستی و معاشرت ارائه دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه معایب و مزایای اختلاف سنی در ازدواج کلیک کنید.

شوگر مامی ها به دنبال چه نوع شوگر بیبی هایی هستند؟

معمولا شوگر مامی ها به دنبال پسران بسیار آراسته، ظاهر زیبا و خوش پوش نیستند. در واقع به ظاهر قضیه خیلی اهمیت نمی‌دهند. البته که این مورد سلیقه ای است و هر شخصی بر اساس سلیقه شخصی وارد رابطه می‌شود. معمولا شوگر‌ مومی ها اعتقاد دارند که پسر جوان او را بسیار دوست دارد و به دلایل مخصوصی نمی‌تواند شغل پیدا کند. اما شوگر بیبی ها در جامعه به عنوان فردی تنبل شناخته شده اند. شوگر مامز ها در بسیاری از موارد به شوگر بیبی ها وابسته می‌شوند. در این شرایط رابطه معنای دیگری برای آنها پیدا می‌کند.

شوگر مامی ها معمولا با چندین شوگر بیبی در ارتباط هستند. و برای آسایش شوگر بیبی ها خدمات مالی زیادی ارائه می‌دهد. ارتباط شوگر مامز ها با شوگر بیبی ها در فضای مجازی است. که با شرح قوانین و توافقی وارد رابطه می‌شوند. یکی از بارز ترین خدماتی که باید توسط شوگر بیبی به شوگر مامی ارائه شود، رابطه جنسی دلخواه است.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

دلایل جستجوی شوگر بیبی توسط شوگر مامز ها چیست؟

یکی از سوالاتی که ذهن همه را درگیر خود کرده، دلیل ارتباط شوگر مامی با شوگر بیبی است. دلیل این همه ولخرجی شوگر مومی چیست؟ برای پاسخ به این سوالات دلایل ارتباط شوگر مامز با شوگر بیبی را توضیح داده ایم.

? شوگر مامز ها برای مردان دیگر جذابیت ندارند.

? مشغله فراوانی دارند و وقت رسیدگی به مسائل عاطفی ندارند.

?مردان پولدار، شوگر مومی ها را نمی‌خواهند.

? به مرد های بسیار جوان علاقه دارند.

?علاقه دارند تا با مردان متعددی ارتباط برقرار کنند.

? شوگر مومی ها پرداخت هزینه آقایان را دوست دارند.

?در جستجوی انتقام از اطرافیان یا همسر سابق هستند.

? شوگر بیبی از نظر شوگر مام ها، راهی برای رهایی از تنهایی است.

? شوگر مامز ها گاه به دلیل کمبودهای دوران جوانی تن به این روابط می‌دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پسر دختر باز کلیک کنید.

چه نوع رابطه ای مورد علاقه شوگر مامی ها است؟

شوگر مامی ها معمولا با پرداخت هزینه های مالی شوگر بیبی ها، احساس خوبی دارد. و زندگی خود را مجلل و عالی می‌بینند. اما در کنار همه این هزینه ها، روابط جنسی متعدد را نیز می‌خواهند.

برای آشنایی بیشتر با تفاوت این ازدواج با ازدواج با دختر بزرگتر کلیک کنید.

مزایای شوگر مامی چیست؟

شوگر مامی ها یک مزیت عالی دارند. البته این مزیت تا زمانی است که باعث ناراحتی مامز نشوید. اگر به درک و توافق متقابل برسید، هزینه های فراوانی برای شما خرج می‌شود. بنابراین مجبور به سخت کار کردن نیستید. زیرا مادری دلسوز و مراقبی عالی دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آیا پول خوشبختی می‌آورد؟ کلیک کنید.

معایت شوگر مامی چیست؟

معایت شوگر مامی چیست؟

رابطه با شوگر مامی برای پسرهای جوان معایبی را نیز به همراه دارد. در این بخش مقاله راجع به معایب شوگر مامز توضیح داده ایم.

❌ پسران جوان اختیار زندگی خود را ندارند.

❌ تن پرور می‌شوند.

❌شوگر مومی ها اجازه ورود شخص دیگری به زندگی شوگر بیبی نمی‌دهند.

❌ مدیریت مالی شوگر بیبی ها به دست شوگر مامی خواهد بود.

❌ احساس حقارت و ناتوانی در شوگر بیبی ها.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحقیر شدن در رابطه کلیک کنید.

کلام آخر

شوگر مامی، شوگر مامز، شوگر کوگرز یا شوگر مومی نام های مختلفی است که بر روی این اصطلاح گذاشته اند. شوگر مامی ها خانم های مسنی هستند که در ازای خدمات مالی، اجتماعی و فرهنگی از پسران جوان یا شوگر بیبی ها، رابطه جنسی و عاطفی می‌خواهند. معمولا شوگر مامی ها اختیار زندگی شوگر بیبی را در دست می‌گیرند و به او اجازه فعالیت های بدون اجازه نمی‌دهند. شوگر مومی به عنوان شخصی که بسیار به پسر خود رسیدگی می‌کند، رفتار می‌کنند.

معمولا افراد کمی تن به ارتباط با شوگر مامی می‌دهند. اما برای اطلاعات بیشتر نیازمند راهنمایی از روانشناس هستید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شوگر مامی می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره