تقویت کمر بعد از ارضا | کاهش درد کمر بعد ارضا

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

تقویت کمر بعد از ارضا موضوعی است که برای مردان اهمیت زیادی دارد. داشتن رابطه جنسی لذت بخش است اما در صورتی که زوجین دچار مشکلاتی از قبیل کمر درد نشوند. بسیاری از مردان در پی راه حلی برای تقویت کمر خود پس از ارضا هستند. اگر شما هم بعد رابطه دچار کمر درد پس از ارضا می‌شوید، یا نمی دانید که چگونه کمر خود را پس از ارضا شدن تقویت کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خوشبختانه راه حل ها و غذاهایی وجود دارد که می تواند در تقویت کمر موثر باشد. در ادامه علت کمر درد بعد از ارضا شدن و راه هایی برای تقویت کمر بعد از ارضا را شرح داده ایم. در این خصوص می توانید از خدمات مشاوره جنسی نیز استفاده نمایید.

 

تقویت کمر بعد از ارضا

بهترین راه های تقویت کمر بعد از ارضا

همه دوست دارند رابطه جنسی بدون مشکل را تجربه کنند، چراکه این مسئله تأثیر زیادی بر روی روابط افراد می گذارد. متأسفانه این اختلال دلیل است تا کمتر با همسر خود رابطه جنسی برقرار کنند. زیرا نمی‌دانند که چگونه کمر خود را تقویت کنند. برای بهبود و تقویت کمر بعد از ارضا ، راه های ساده و کاربردی وجود دارد که شما با کمی صبر و تلاش مداوم می‌توانید به آن دست پیدا کنید.

تنها کاری که باید بکنید این است که صبور باشید و روش‌های زیر را به درستی انجام دهید. در ادامه برخی از رایج ترین راه های تقویت کمر بعد از ارضا را شرح داده ایم.

فروشگاه آرامیس

توجه: پیگیری رفع و درمان این مساله اهمیت زیادی در برطرف کردن نارضایتی جنسی در ازدواج تان دارد.

1- پس از ارضا شدن استراحت کنید

بعد از ارضا شدن، بهتر است کمی ریلکس کنید و به کمر خود استراحت دهید. کسانی که کمر درد شدید دارند می توانند برای یک الی دو روز استراحت کنند اما به طور کلی، برای تقویت کمر بعد از ارضا چند ساعت استراحت کافی است.

برای آشنایی با علت کمر درد در زنان بعد از نزدیکی کلیک کنید.

2- تقویت کمر بعد از ارضا | کمپرس آب ولرم را امتحان کنید

کمپرس آب گرم یک معجزه برای تقویت کمر بعد از ارضا، رفع درد شکم و گرفتگی هایی از این قبیل است. همانطور که زنان در دوران قاعدگی با گذاشتن کمپرس آب گرم روی شکم خود دردشان را آرام می کنند، برای درد کمر و تقویت آن می توانید از این روش استفاده کنید. اگر بافت ماهیچه ای بدنتان گرفته باشد، کمپرس آب گرم آن را بهبود می‌بخشد. همچنین جریان خون را در آن ناحیه متعادل می‌کند و جلوی درد را می گیرد.

برای انجام این کار، می توانید آب جوش را در یک کیسه پلاستیکی بریزید و کیسه را لای حوله بپیچید. حال می توانید آن را روی کمر خود قرار دهید. اگر کیسه در دسترس نبود، از حوله گرم نیز می توانید استفاده کنید.

3- از داروی ضد التهاب استفاده کنید

داروهای ضد التهاب، دردهای عضلانی را خیلی سریع تسکین می دهند. این داروها در کوتاه مدت عوارض خاصی ندارند و شما می توانید از داروخانه ها بدون نیاز به نسخه پزشک آن‌ها را تهیه کنید. برخی از این داروها عبارتند از: ناپروکسن و پروفن که هر دو برای تسکین درد استفاده می شوند. توصیه ما این است که از این داروها بیش از حد و برای طولانی مدت استفاده نکنید. چرا که تنها صورت مساله را پاک می کنید، پس بهتر است به دنبال راه درمانی همیشگی باشید. 

برای مثال روابط عاطفی و شرایط زندگی شما روی عملکرد جنسی تان نیز تاثیر می گذارد. پس به جای تقویت کمر بعد از ارضا با دارو بهتر است به دنبال راهی برای حل این مسائل باشید. از این رو حتما مقاله علت سرد شدن رابطه زناشویی را بخوانید.

4- تقویت کمر بعد از ارضا | ماساژ درمانی

 یکی از تکنیک های سالم برای تقویت کمر بعد از ارضا ، ماساژ درمانی است. ماساژ درمانی به شیوه های مختلفی از جمله هیدروتراپی، حرکت مفاصل و…. انجام می شود. شما با توجه به نیازتان می توانید هر کدام از روش ها را امتحان کنید. اگر درد شدید بعد از ارضا شدن دارید، ماساژ درمانی با پیدا کردن منبع درد، آن را قطع و درمان می کند. برای آشنایی با راه های انجام ماساژ جنسی در خانه کلیک کنید.

5- از خوراکی های تقویت کننده استفاده کنید

برخی از مواد غذایی با افزایش انرژی، موجب ترمیم بافت های ماهیچه ای و بازسازی بدن می‌شوند. برخی از این خوراکی‌ها عبارتند از:

  • کنجد، دانه چیا یا کدو تنبل
  • آووکادو (حاوی ویتامین E است که به پر شدن کمر کمک می کند)
  • هندوانه (باععث می شود رگ های خونی جریان خوبی داشته باشند)
  • سیب (سیب باعث افزایش آرامش می شود)
  • موز
  • خوراکی های خشک مانند خرما خشک و آجیل
  • دارچین
  • زنجبیل

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو دیدن نمایید.

6- ورزش و تقویت عضلات کف لگن

ورزش برای تقویت کمر بعد از ارضا

یکی دیگر از راه های تقویت کمر بعد از ارضا  انجام حرکات ورزشی است. البته شما این تمرینات را بعد از رابطه جنسی انجام ندهید. بلکه هفته ای دو الی سه بار تمرینات تقویتی برای کف لگن را انجام دهید. برای آشنایی با تمرینات کگل کلیک کنید.

چرا بعد از ارضا شدن کمر درد می گیریم؟

بدن ما بعد از رابطه جنسی، دچار کشیدگی و گاه پارگی در ماهیچه ها می شود. اما از طرفی، نوعی هورمون ضد التهاب نیز ترشح می شود تا ماهیچه ها را آرام سازد. در صورتی که بدن این هورمون ضد التهاب را بیش از اندازه تولید کند، نتیجه عکس می دهد و موجب التهاب و درد خواهد شد.

البته کمر درد بعد از ارضا می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که برخی از آن ها مرتبط با بیماری های پروستات و سندرم درد لگن و… می‌باشد. کسانی که همیشه بعد از ارضا درد دارند و با انجام روش های درمانی بالا دردشان رفع نمی شود، توصیه ما این است که برای تقویت کمر بعد از ارضا به پزشک مراجعه کنند. پزشک با انجام برخی آزمایشات، علت اصلی درد شما را متوجه خواهند شد.

برای دریافت مشاوره در زمینه تقویت رابطه جنسی بعد از ارضا می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

 

سوالات متداول

کسانی که به تازگی عمل جراحی کمر انجام داده اند نباید رابطه جنسی داشته باشند؟

به طور کلی بهتر است این افراد تا ماه های اول پس از جراحی رابطه جنسی نداشته باشند تا دچار درد بعد از ارضا نشوند.

درد یا گرفتگی در قسمت کمر و لگن باعث بروز چه مشکلاتی می شود؟

می تواند موجب کم خوابی، نعوظ ناپایدار، انزال زودرس و… شود

آیا داشتن رابطه چند بار در روز می تواند موجب خستگی و ناراحتی در کمر شود؟

بله، به خصوص در افرادی که قدرت بدنی پایین تری دارند.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره