مردان از چه رفتارهایی بیزارند

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

مردان از چه رفتارهایی بیزارند که باعث دوری یا فرار از خانم ها می‌شوند.؟ روشن است که خانم ها و آقایان تفاوت هایی دارند. با درک تفاوت های یکدیگر ارتباط بهتری برقرار خواهند کرد. معمولا آقایان از خانم هایی شکایت دارند و بیزارند که نسبت به آنها بسیار حساس و کنترل گر هستند. بیشتر گلایه مندی آقایان به این صورت است: “هرکاری برای جذب اعتماد خانمم انجام می‌دهم بی نتیجه است” یا “خانمم هر چیزی رو انقدر بزرگ می‌کنه به دعوا ختم می‌شه”. در ادامه در رابطه با رفتارهایی که باعث بیزاری آقایان می‌شود بیشتر توضیح داده‌ایم. برای دریافت خدمات مشاوره ازدواج کلیک کنید.

مردان از چه رفتارهایی بیزارند

مردان از چه زنانی بیزارند

تفاوت های مردان و زنان به وضوح قابل مشاهده است. عقاید، افکار، ادراک و احساسات مردان متفاوت از خانم ها بروز پیدا می‌کند. برای ساخت وسازگاری در زندگی مشترک باید این تفاوت ها درک شوند تا زوجین به آرامش برسند. اما گاهی خانم ها رفتارها و واکنش هایی از خود بروز می‌دهند که باعث ناراحتی مردان می‌شود. در ادامه به  این سوال که مردان از چه رفتارهایی بیزارند پاسخ داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روانشناسی مردان کلیک کنید.

رفتارهایی که مردان متنفرند

مردان از چه رفتارهایی بیزارند ؟ کدام رفتارها باعث بیزاری مردان می‌شود؟ در ادامه به این سوالات پاسخ داده ایم.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو دیدن نمایید.

1. شکایت کردن

مردان از خانم هایی که دائم در حال شکایت و غر زدنند، بیزارند. اصولا مردان فکر می‌کنند که  خانم ها زاده شده اند تا شکایت کنند. بله این یک باور کلیشه ای و غلط است. اما شکایت های مداوم و سرزنش ها برترین روابط را هم از بین می‌برد. پس برای جلوگیری از این مساله باید هوشمندانه ناراحتی تان را ابراز کنید.

فروشگاه آرامیس

2. گریه های مداوم | مردان از چه رفتارهایی بیزارند

گریه های دائمی خانم ها برای مردان قابل تحمل نیست. مردان از خانم هایی که با کوچکترین مسائل به گریه می‌افتند، فراری هستند. خانم ها با گریه های مداوم عشق و علاقه مردان را به مرور از دست می‌دهند. شاید در روزهای اول بتوانید با اشک هایتان حمایت مردی را جلب کنید. اما مطمئنا دیر یا زود او از گریه های شما به ستوه خواهد آمد.

3. کنترل گر

خانم هایی که علاقه به کنترل آقایان دارند، در روابط با آنها با مشکل روبرو خواهند شد. و هرگز ارتباط پایداری با آنها نخواهند داشت. برخی خانم ها به قدری آقایان را تحت کنترل می‌گیرند که آقا اجازه صحبت با دوستان خود را هم نخواهد داشت. این خانم ها احساس آزادی را از آقایان می‌گیرند. گویی در زندان هستند و همسرشان زندان بان آن هاست. همین موضوع باعث بیزاری مردان می‌شود.

برای آشنایی با راه های جذب مردان کلیک کنید.

4. مردان از چه رفتارهایی بیزارند | گوشزد کردن استقلال مالی

استقلال مالی برای خانم ها بسیار مهم است. اما تا زمانی که از این استقلال مالی برای کوباندن همسر استفاده نکنید. مردان از خانم هایی که درامد و استقلال مالی را دائم گوشزد می‌کنند بیزارند. حتی بهتر است در مواقعی (حتی به ظاهر هم که شده) به شوهرتان نشان دهید که اوست که نیازهای مالی شما را رفع می کند. اینکه شما همه نیازهای تان را خودتان برآورده می کنید؛ احساس بی عرضگی به مرد تان می‌دهد. (حفظ تعادل در این زمینه بر عهده شماست).

5. وابستگی زیاد

وابستگی زیاد یا چسبیدن به همسر باعث کلافگی مردان می‌شود. خانم هایی که به شدت به همسر خود وابسته هستند به تدریج باعث کلافگی آقایان خواهند شد. پس در جواب مردان از چه رفتارهایی بیزارند باید گفت آقایان از خانم هایی با اعتماد به نفس پایین و دلبستگی زیاد بیزارند.

حتما درباره شناخت مردان بخوانید.

6. فریاد | مردان از چه رفتارهایی بیزارند

داد، فریاد و جیغ به جای صحبت با تن صدای آرام و با حوصله، آقایان را از هم صحبتی دور می‌کند. معمولا مردان از خانم هایی که با صدای بلند و فریاد صحبت می‌کنند دوری می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تفاوت ن و مرد کلیک کنید.

7. بررسی وسایل شخصی

مطمئن باشید اگر به بررسی وسایل شخصی همسرخود بپردازید، در آینده با پنهان کاری های بیشتری روبرو خواهید شد. گشتن جیب، کیف، لباس و تمام وسایل شخصی آقایان غیر منطقی است. این رفتار باعث پنهان کاری بیشتر می‌شود و نسبت به شما بی اعتمادتر خواهد شد. آقایان از خانم هایی که به وارسی وسایل آنها می‌پردازند بیزارند. البته اگر رفتارهای مشکوکی در همسرتان می بینید حتما به مقاله نشانه های خیانت مردان سر بزنید.

8. پر حرفی | مردان از چه رفتارهایی بیزارند

آقایان پاسخ های مختصر را به پرحرفی ترجیح می‌دهند. خانم ها عاشق توضیح جزئیات هستند اما آقایان از شنیدن حرف های اضافی بیزارند. بنابراین پر حرفی خانم ها نیز در پاسخ های به مردان از چه رفتارهایی بیزارند قرار می گیرد.

9. کمبود اعتماد به نفس

مردان از زنان بدون اعتماد به نفس بیزارند

خانم هایی که اعتماد به نفس کمی دارند معمولا آقایان را از خود دور می‌کنند. مردان خانم های محکم، استوار و با اعتماد به نفس را بیشتر می‌پسندند. خانم هایی که دائم گریه می‌کنند و ضعیف عمل می‌کنند، مورد علاقه آقایان نیستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نشانه های زنان با اعتماد به نفس کلیک کنید.

مردن از چه زنانی متنفرند

مردان از چه رفتارهایی بیزارند ؟ آقایان اصولا از زنانی متنفرند که ویژگی های مانند نمونه های زیر دارند.

  • حسادت خانم ها در رابطه تا حدی که روابط آقایان با جامعه را محدود کند.
  • خانم هایی که به شدت علاقه تغییر دادن آقایان دارند.
  • خانم هایی که فکر می‌کنند بر هر چیزی مسلط هستند.
  • زنانی که از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند.
  • خانم هایی که بسیار کنترل گر هستند.
  • زنانی که روابط آقایان را محدود می‌کنند.
  • خانم هایی که به همسر خود بی اعتمادند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه غرور مردانه کلیک کنید.

نقش روانشناس در کاهش رفتارهایی که آقایان بیزارند

روانشناسان به عنوان متخصص در زمینه هایی مانند ازدواج و زناشویی به مراجعین کمک می‌کنند. رفتارهایی که خانم ها انجام می‌دهند گاهی باعث جدایی می‌شود. خانم ها بیشتر از آقایان به فکر حل مسائل هستند اما آقایان معمولا همه چیز را به تمام شدن ترجیح می‌دهند. با کمک از روانشناس زمانی که با مشکلات این چنین روبرو شده اید به شما راه کارهایی را برای رفتار مناسب و اصولی ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره رابطه کلیک کنید.

کلام آخر

این موضوع که مردان از چه رفتارهایی بیزارند در این مقاله بررسی شد. تکیه بیش از حد، دلبستگی، کنترل، تسلط و … رفتارهایی هستند که مردان از آن بیزارند. برخی از روابط به دلیل کوتاه نیامدن خانم ها با چالش هایی روبرو می‌شود؛ اما برخی نیز سعی در کنترل رفتار خود دارند. برای کنترل بر رفتار و بروز احساسات و رفتارهای مناسب نیاز به کمک از روانشناس و مشاورانی متخصص است. برای بررسی رفتارهای خود لازم به روانشناس و مشاورانی دارید که در این حوزه تخصص دارند. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت حضوری و تلفنی به مراجعان خدمات ارائه می‎دهد. برای‌کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مردان از چه رفتارهایی بیزارند می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫4 دیدگاه ها

  1. من برای مشاوره تلفنی تماس گرفتم ولی خیلی شلوغ بود میشه برام یه وقت مشاوره بزارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره