قبل از رابطه | قبل رابطه چه کارهایی باید انجام داد

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

قبل از رابطه چکار کنیم؟ این سوالی است که همه زوجین مخصوصا در دفعات اول برایشان پیش می آید. در هر ازدواجی رابطه جنسی حرف اول را می‌زند. امروزه درصد بالایی از طلاق ها به دلیل مشکلات جنسی است. رفتارهای قبل از رابطه برای خانم ها بیشتر اهمیت دارد. و حساسیت بیشتری را نسبت به آقایان در این موضوع نشان می‌دهند. بیشتر شکایت خانم ها این است که همسرشان قبل از شروع رابطه ابراز علاقه نمی‌کند، در نتیجه خانم لذتی از رابطه نمی‌برد. و همین امر باعث احساس نامطلوب خانم ها به رابطه می‌شود. پس از قبل رابطه شما باید به دنبال راهی برای لذت یکدیگر باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه آمادگی برای رابطه زناشویی کلیک کنید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو دیدن نمایید.

قبل از رابطه چکار کنیم؟

قبل از رابطه جنسی زن و مرد باید آمادگی لازم برای رابطه را داشته باشند. همیشه این سوال برای زوج های جدید پیش می‌آید که قبل از رابطه جنسی چکار کنیم؟ در وهله اول به شما تبریک می‌گویم که به فکر امنیت، لذت و رضایت در رابطه هستید. در وهله دوم باید در جریان این موضوع باشید که رضایت کامل و آمادگی قبل از رابطه باید حاکم باشد. امروزه یکی از دلایل اصلی طلاق نارضایتی در رابطه است.

با بررسی و پیگیری این مساله که قبل از رابطه چکار کنیم به خود و شریک احساسی تان احترام گذاشته اید. در این مقاله در رابطه با تمام جوانب رابطه و نیازهای زن و مرد صحبت کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اولین رابطه جنسی کلیک کنید.

شروع قبل از رابطه

راهکار قبل از رابطه چیکار کنیم

قبل از رابطه مراحلی را باید انجام دهید. این مراحل به تربیت و برای لذت بخش کردن رابطه است. هر کاری که باعث لذت شما و شریک احساسی تان می‌شود در اولویت قرار دهید. و سپس به ترتیب مراحل زیر پیش بروید.

فروشگاه آرامیس

1. آغوش

در قدم اول یکدیگر را در آغوش بگیرید. آغوش باعث ایجاد آرامش می شود. در همین حالت کمی دست هایتان را تکان دهید و بازوها، کمر، گردن و شانه های همسرتان را نوازش کنید. نوازش حس امنیت را القا می‌کند.

2. ابراز علاقه

در وهله دوم ابراز علاقه و صحبت های عاشقانه را انجام دهید. باید صحبت های عاشقانه به شیوه ای باشد که شریک احساسی تحت تاثیر قرار بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه صحبت درباره رابطه جنسی با همسر کلیک کنید.

3. بوسه

قدم سوم بوسه بر سر و پیشانی است. بوسه زوجین را تحریک می‌کند. از نقاط تحریکی یکدیگر مطلع شوید و قبل از رابطه بر آن نقاط بوسه بزنید. حرکت آهسته صورت شما روی بدن و صورت همسرتان او را بیشتر متمایل به رابطه می کند.

4. پیش نوازی

یکی از کارهایی که قبل از رابطه باید انجام دهید پیش نوازی است. سعی کنید یکدیگر را ماساژ دهید تا میزان صمیمیت افزایش یابد.

5. فکر به مسائل مثبت

فکر به مسائل مثبت قبل از رابطه جنسی باعث آرامش و لذت می‌شود. اگر به مسائل و خاطرات خوب با همسرتان فکر کنید رابطه ای سرشار از عشق و لذت خواهید داشت. برعکس این موضوع نیز صحت دارد. وقتی همسرتان از دست شما ناراحت یا خشمگین است، لذت کمتری از رابطه خواهد برد.

6. تماشای عکس دو نفره

تماشای عکس دو نفره قبل از رابطه جنسی باعث تقویت امنیت و افزایش عشق بین زوجین خواهد شد. هر از گاهی با تلفن همراه یا آلبوم عکس های تان را مرور کنید. مرور خاطرات به شما نشان میدهد که چقدر لحظه های زیادی با هم بودید و از کنار هم بودن لذت برده اید.

7. نگاه خیره

هفتمین اقدام قبل از رابطه نگاه خیره به همسر است. با نگاه عمیق به یکدیگر؛ البته پس از نوازش های طولانی، تحریکات و لذت رابطه افزایش می‌یابد. به اندام های همسرتان نگاه کنید. با چشمان تان او را ستایش کنید.

8. آرام سازی

یکی از راه هایی که برای لذت باید قبل از رابطه انجام دهید، آرام سازی خود است. در روش آرام سازی به ذهن کمک خواهید کرد تا به صورت همزمان با رابطه به کارها و دغدغه های روزمره فکر نکنید. مدیتیشن یکی از روش های آرام سازی خود است. این روش ها تمرکز شما را برای حضور در زمان حال بیشتر می کند.

نکاتی درباره اینکه قبل از رابطه چکار کنیم

نکاتی برای قبل رابطه

قبل از رابطه چکار کنیم؟ سوالی که همیشه از روانشناسان و مشاورین جنسی پرسیده می‌شود. جدا از رابطه باید به یک سری نکات توجه داشه باشید که در ادامه اشاره کرده ایم.

  • مهم ترین مساله رعایت بهداشت و اقدام برای نظافت است.
  • حمام بروید و خود را تمیز کنید.
  • مسواک را فراموش نکنید. هرچه دهان تمیز تر باشد رابطه لذت بخش تر خواهد بود.
  • استفاده از عطرهای تحریک کننده توصیه می‌شود.
  • لباس های تمیز، زیبا و جذاب بپوشید.
  • بهتر است همیشه یکی از زوجین اقدام نکند. گاهی خانم و گاهی آقا برای رابطه پا پیش بگذارد.
  • اجبار بر رابطه نباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ارتباط صحیح با همسر کلیک کنید.

قبل از رابطه به تفاوت ها توجه کنید

نکات قبل از رابطه چیکار کنیم

قبل از رابطه و نحوه شروع رابطه برای خانم ها حائز اهمیت است. اغلب خانم ها دوست دارند رابطه را به شیوه های زیر شروع کنند.

  1. از کلمات تحریک آمیز استفاده کنید.
  2. با صدای آرام صحبت کنید.
  3. عطر بزنید.
  4. نوازش کنید.
  5. قبل از رابطه لباس به تن داشته باشید.

همانطور که قبل از رابطه جنسی برای خانم ها حائز اهمیت است، آقایان نیز علاقه دارند تا رابطه را با لذت آغاز کنند. در ادامه شیوه شروع رابطه مورد علاقه آقایان را توصیح داده ایم.

  1. در رابطه جنسی بی حرکت نباشید.
  2. لباس جذاب تن کنید.
  3. همسر خود را بغل کنید.
  4. عطر بزنید.
  5. رابطه را با روش های جدید آغاز کنید.
  6. ذهن همسر خود را آرام کنید.
  7. در طول رابطه از مشکلات صحبت نکنید.

برای کسب اطلاعات حتما مقاله آموزش سکس را بخوانید.

کلام آخر

راه هایی که قبل از رابطه باید انجام دهید بسیار حائز اهمیت است. رضایت از رابطه باعث تقویت زندگی می‌شود. و یکی از بیشتر دلایل برای طلاق نارضایتی های جنسی است. برخی از زوجین از راه های لذت و معاشقه قبل از رابطه آگاه نیستند. برای آگاهی حتما از روانشناس کمک بگیرید.

روانشناسان با بررسی ویژگی های شخصیتی شما راهنمایی های ارائه می‌دهند که باعث بهبود شرایط می‌شود. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی به مراجعان خدمات ارائه می‎دهد. برای‌کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اقدامات لازم قبل از رابطه می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی جنسی از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره