عشق بازی با همسر چه فوائد و تکنیک هایی دارد؟

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

لازمه شروع رابطه جنسی، عشق بازی یا معاشقه است. عشق بازی با همسر مجموعه ای از حرکاتی است که به منظور برانگیختن میل جنسی انجام می‌شود. عشق بازی کیفیت رابطه جنسی را به شدت افزایش می‌دهد. معاشقه رابطه بهتری بین طرفین ایجاد می‌کند و رضایت و لذت جنسی بیشتری به وجود می‌آورد. بسیاری از مشکلات جنسی به دلیل عدم معاشقه کافی قبل از دخول به وجود می‌آید و مشکلات جنسی نیز نقش بسیار مهمی در رابطه زناشویی دارند. عشق بازی همیشه برای دخول انجام نمی‌شود و ممکن است صرفا برای ابراز علاقه صورت بگیرد. معاشقه می‌تواند رابطه بین زوجین را مستحکم‌تر کند. برای اطلاع از راه های ارتباط صحیح با همسر کلیک کنید.

 

عشق بازی یا معاشقه

همانطور که گفته شده، عشق بازی رفتارها و حرکاتی است که برای تحریک بیشتر همسر قبل از دخول انجام می‌شود. هم زن و هم مرد نقش مهمی در عشق ورزیدن دارند، هر دو می‌توانند شروع کننده و یا کسی باشند که قصد تحریک بیشتر همسر خود را دارد. پس بوسیدن‌ها، در آغوش گرفتن‌ها، نوازش‌ها، ماساژ جنسی و … تنها به آقایان توصیه نمی‌شود. فعال بودن در رابطه جنسی برای خانم ها هم لذت بیشتری ایجاد می‌کند. حداقل بیست تا سی دقیقه را به عشق ورزی اختصاص دهید. نقاط حساس بدن همسرتان را پیدا کنید و از بودن با او لذت ببرید.

عشق بازی با همسر به جای رابطه جنسی

برخی مواقع لازم است که عشق بازی جایگزین رابطه جنسی و دخول شود. محدودیت‌ها دلیل نمی‌شوند شما به همسرتان نزدیک نشوید، حتی اگر امکان رابطه کامل وجود نداشته باشد، با معاشقه محبت میان خود و همسرتان را افزایش دهید.

دوران قاعدگی و بارداری

در این دوران، اکثر خانم ها آمادگی لازم برای انجام رابطه جنسی را ندارند. معاشقه موجب ارضای نیازهای جنسی در دوران بارداری و قاعدگی می‌شود. همچنین معاشقه کردن به تسکین دردها و کاهش کج خلقی‌های دوران قاعدگی کمک می‌کند.

ناتوانی های جنسی

عشق بازی فرآیند برانگیختن میل جنسی و رسیدن به ارگاسم را طولانی‌تر می‌کند. مردانی که دچار مشکلات جنسی همچون اختلال نعوظ و زودانزالی هستند، با انجام معاشقه، رابطه جنسی بهتر و با کیفیت تری تجربه می‌کنند. بسیاری از خانم‌ها از طریق تحریک ناحیه کلیتوریس به ارگاسم می‌رسند. به همین دلیل عشق بازی بدون دخول می‌تواند به افراد دارای ناتوانی جنسی کمک کند.

رابطه کلامی؛ شروعی برای عشق بازی با همسر

قبل از این که وارد معاشقه و رابطه جنسی شوید، با همسر خود ارتباط کلامی برقرار کنید. جالب است بدانید زنان بیشتر از طریق صدا تحریک می‌شوند. حرف‌ها و صحبت‎های روزمره را کنار بگذارید و قبل از شروع عشق بازی به گفتن حرف‌های عاشقانه و تحریک کننده بپردازید. اگر خجالت می‌کشید، از قبل این کلمات را در ذهن خود تکرار کنید تا بتوانید آن ها را با صدای بلند به همسرتان بگویید.

تکنیک های عشق بازی با همسر 

عشق بازی و رابطه جنسی با کیفیت از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. با به کارگیری برخی تکنیک‌ها می‌توان کیفیت رابطه جنسی را تا حد چشمگیری افزایش داد. برخی از این تکنیک ها عبارتند از:

زمان کافی

برای انجام معاشقه، بهتر است زمانی را در نظر بگیرید که به قدر کافی استراحت کرده باشید و همچنین زمان کافی برای معاشقه داشته باشید. مثلا زنان به حدود سی دقیقه عشق بازی نیاز دارند تا برای رابطه جنسی آماده شوند. در صورت زمان کمتر و عدم آمادگی، رابطه جنسی برای آن ها سخت و دردناک می‌شود.

لباس مناسب

به طور کلی مردان از طریق دیدن تحریک می‌شوند. لباس های مناسب و تحریک آمیز نقش بسیار زیادی در افزایش میل جنسی مردان دارد. همچنین انتخاب رنگ لباس ها نیز بسیار حائز اهمیت است. برای این منظور می‌توانید از روانشناسی رنگ ها استفاده کنید.

مکان مناسب

مکانی را برای معاشقه انتخاب کنید که از امنیت و خصوصی بودن آن مطمئن هستید. وقتی که زنان نگران حریم خصوصی شان هستندف نمی‌توانند از معاشقه لذت ببرند. همچنین معاشقه و رابطه جنسی را به یک مکان خاص محدود نکنید. با ایجاد تفاوت در مکان و دادن تنوع، لذت معاشقه را چند برابر کنید.

توجه به آراستگی و بهداشت شخصی از تکنیک های عشق بازی با همسر

بدن تمیز و استحمام شده در انجام معاشقه و رابطه جنسی اهمیت بسیار زیادی دارد. قبل از شروع معاشقه بهتر است موهای زاید بدن اصلاح شود، مسواک زده و از عطر خوشبو استفاده کنید. آراستگی در حین معاشقه، لذت جنسی را چند برابر می‌کند.

اجتناب از برخی غذاها

بهتر است قبل از معاشقه از خوردن میوه، غذاهای چرب، غذاهای کنسرو شده و نوشیدنی‌های حاوی کافئین خودداری کنید. ممکن است مصرف این نوع غذاها باعث کاهش کیفیت معاشقه و رابطه جنسی شود.

صبر و حوصله

زنان برای انجام رابطه جنسی نیاز به مقدمه و پیشنوازی دارند. در حالی که بسیاری از مردان به این کار نیازی ندارند و حوصله ای نیز برای انجام آن ندارند. اما بهتر است که آقایان از رابطه جنسی شتاب زده اجتناب کنند. آرام پیش رفتن در رابطه جنسی تاثیر چشمگیری بر کیفیت رابطه جنسی و زناشویی دارد.

تحریک نقاط حساس بدن

کارهایی همچون ماساژ جنسی و تحریک نقاط حساس، باعث برانگیختن میل جنسی می‌شود. این کار در تحریک افراد سرد مزاج و بی میل به رابطه جنسی بسیار موثر است. همچنین می‌توانید این کارها را به صورت غافلگیرانه انجام دهید تا لذت جنسی را برای خود و همسرتان چند برابر کنید.

اهمیت عشق بازی با همسر

معاشقه پیش از رابطه جنسی، زن و شوهر را به مرحله تحریک می‌رساند و در این صورت هر دو آمادگی بیشتری برای رابطه جنسی دارند. پیش نوازی باعث می‌شود که دو طرف احساس عشق و علاقه شان را بهتر به یکدیگر منتقل کنند. مردانی که دچار مشکلات جنسی هستند معمولا به دلیل عدم ارضای همسر خود دچار اضطراب و افسردگی می‌شوند. عشق بازی، اعتماد به نفس و احساس خوب ناشی از رابطه جنسی موفق را به آن‌ها برمی‌گرداند. به دلیل اهمیت این موضوع حتما در صورت بروز مشکل از خدمات مشاوره جنسی استفاده نمایید.

باورهای اشتباه در رابطه با عشق بازی با همسر

بسیاری از خانم ها فکر می‌کنند که نباید برای معاشقه و شروع رابطه جنسی پیش قدم شوند. به طور معمول مردان از خواسته خود و شروع رابطه جنسی نگرانی ندارند و آن را به راحتی بیان می‌کنند. اما به دلایل فرهنگی زنان احساس می‌کنند که نباید شروع کننده رابطه باشند و در صورت داشتن همچین خواسته ای، به هرزگی متهم می‌شوند. در حالی که این یک دیدگاه کاملا اشتباه است. از نظر علمی و دینی، زنان هیچ محدودیتی در رابطه جنسی با همسر خود و یا شروع آن ندارند. برای پیدا کردن علت و رفع خجالت زنان از رابطه جنسی با همسر کلیک کنید.

باور اشتباه دیگر در مورد زنانی است که مشکلی در تحریک و ارضا ندارند، پس هم شوهر و هم خودشان وقتی را برای معاشقه اختصاص نمی‌دهند. در حالی که عشق بازی تنها برای آمادگی رابطه جنسی نیست، بلکه احساسات با این کار بیشتر درگیر شده و گرمای رابطه سال های بیشتری دوام خواهد داشت. 

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

 

سوالات متدوال

همسرم زمان زیادی رو برای معاشقه اختصاص میده ، اما باز هم تحریک نمی شوم، دلیلش چیست؟

گاه با وجود رعایت همه نکات گفته شده، ممکن است برخی خانم ها و حتی آقایان برای رابطه به تحریک لازم نرسند. در این زمان افکار مهم ترین موانع هستند. با این حال برای تشخیص و رفع نیاز به بررسی هست.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫2 دیدگاه ها

  1. من همسرمو خیلی دوست دارم ولی حوصله حرف زدن ندارم زود میرم سر اصل مطلب ، اونم چیزی نمیگه ولی خودم حس میکنم یه چیزی کمه

    1. هر رابطه ای نیاز به صرف زمان داره، همه آدم ها مثل هم نیستن و قرار نیست همه به یک شکل رفتار کنیم. مهم اینه که بتونید گرما و صمیمیت رابطه رو حفظ بکنید تا تو بلند مدت آسیبی به ازدواجتون وارد نشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره