کمک مالی به دوست پسر | پول قرض دادن به دوست پسر

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

کمک مالی به دوست پسر اگر به صورت مداوم صورت بگیرد رابطه را سمی می‌کند. وابستگی این روابط به چیزی مثل پول برای هر دو طرف مشکلاتی را به وجود می‌آورد. نصف کردن هزینه ها هنگام ملاقات های دختر و پسر به دوام رابطه کمک می کند و با سوء استفاده مالی متفاوت است. گاهی پسرها با کلمات احساسات دوست دوختر خود را تحریک می‌کنند و شروع به دریافت پول می‌کنند. شدت اعتماد و عمق رابطه در این روابط تعیین کننده اقدام به کمک مالی است. اما اگر این روابط فقط به کمک های مالی وصل باشد تبدیل به رابطه سمی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رابطه سمی کلیک کنید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو دیدن نمایید.

کمک مالی به دوست پسر

پول دادن به دوست پسر ، ذهن نو

اگر رابطه ای را شروع کرده‌اید یا در رابطه ای قرار دارید، احتمالا برای جلب اعتماد شخص مقابل تمام تلاش خود را می‌کنید. روابط با اعتماد دوام می یابند و با اعتماد پیش می‌روند. اما متاسفانه در روابط امروزی دروغ و سوء استفاده زیاد شده است. حتما شما هم شاهد دوستی هایی بوده اید که به مرور زمان همراه با سوء استفاده های مالی است.

معمولا تهدید به ترک و جدایی نیز چاشنی این سوء استفاده می‌باشد. کمک مالی به دوست پسر یا قرض پول به دوست پسر موجب آسیب به روان و احساسات دختر و کاهش عزت نفس او می شود. گاهی توقعات پسر به قدری بالا است که ترجیح دوست دختر رهایی رابطه می‌شود.

کمک مالی به دوست پسر اگر مداوم و فراوان باشد آسیب هایی را به شما وارد می‌کند. زمانی که حواس خود را جمع نکنید و گول افراد سوء استفاده گر را بخورید به افسردگی، بی اعتمادی و اضطراب دچار خواهید شد. این بی اعتمادی ها در آینده شدیدتر می‌شود و حتی دیگر توانایی اعتماد به دیگران را پیدا نخواهید کرد. برای رهایی و کنترل افسردگی، اضطراب و بی اعتمادی باید از روانشناس کمک بگیرید.

فروشگاه آرامیس

8 روش سوء استفاده مالی از دوست دختر

کمک مالی به دوست پسر اصولا به دلیل شیرین زبونی ها و صحبت های وسوسه انگیز دوست پسر رخ می دهد. در ادامه 8روش سوء استفاده مالی از دوست دختر را شرح داده ایم. برای جلوگیری از این مساله خوب است با ترفندهای رایج این افراد آشنا بشوید.

1. استفاده از جمله پول چرک کف دسته

یکی از روش های سوء استفاده مالی از دوست دختر، استفاده از جمله “پول چرک کف دسته” است. خیلی از دخترها شاغل نیستند و اندک پس اندازی که از پدر خود دریافت می‌کنند را به عنوان کمک مالی به دوست پسر خرج می‌کنند. برخی از دختر خانم‌هایی که شاغل هستند نیز حقوق خود را صرف کمک مالی به دوست‌پسر می‌کنند. استفاده از این جملات از دهان پسرانی که خود را دوست شما معرفی می‌کنند، سوء استفاده مالی تلقی می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دوست پسر خسیس کلیک کنید.

2. کمک مالی به دوست پسر با گفتن جمله عزیزم من و تو نداریم

یکی از روش هایی که کمک مالی به دوست پسر صورت می‌گیرد، استفاده پسران از جمله “عزیزم من و تو نداریم” است. این جمله در روابط زوجین و زناشویی درست است. زمانی که زوجین تمام زندگی خود را با هم تقسیم کرده اند، هر دخل و خرجی مربوط به هر دوی آن هاست. در روابط دوستانه ای که هیچی در آینده مشخص نیست این جمله جایگاهی ندارد. شرط عقل لازم است که برای انجام این کار حتما احتیاط کنید و شاید لازم باشد تا مقداری بی اعتمادی و شک به همراه داشته باشید.

3. استفاده دوست دختر به عنوان ضامن

عشق و رابطه خریدنی نیست! برخی از دختر خانم ها به خاطر عشق فراوان و بی اندازه ای که دارند بدون شک و تردید ضامن دوست پسر خود می‌شوند. ضامن شدن نوعی کمک مالی به دوست پسر محسوب می‌شود که اگر دوست پسرتان فردی سودجو باشد، احتمالا باید تمام بدهی را خودتان انجام دهید. پس هرگز بدون شناخت کامل و حتی گاهی با شناخت کامل این کار را انجام ندهید. توصیه می کنیم که در این باره با متخصص روانشناسی مشورت نمایید.

4. رفتار مظلومانه

احتمالا پسرانی را دیده اید که با رفتار مظلومانه که “پول ندارم” یا “دستم خالی شده” سعی در گرفتن پول از دوست دختر خود دارند. از آنجایی که دختر ها با احساسات بیشتری متولد شده اند با شنیدن این جملات دلسوزانه دست به کمک مالی به دوست پسر می‌زنند.

5. استفاده از دسته چک

برخی از آقایان زمانی که متوجه دسته چک داشتن دوست دختر خود می‌شوند، سریعا اقدام به برنامه ریزی هایی برای استفاده از آن دسته چک می‌کنند. کمک مالی به دوست پسر صرفا کمک نقدی نیست، استفاده از دسته چک خطرناک‌تر از هزینه های نقدی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اصول دوستی دختر و پسر کلیک کنید.

6. هزار برابر این هزینه رو جبران می‌کنم

ششمین روش پسران برای سوء استفاده مالی استفاده از جمله “قول میدم هزار برابر این هزینه رو جبران کنم” است. گاهی دخترها گول صحبت های زیبای پسران را می‌خورند و اقدام به کمک مالی به دوست پسر می‌کنند. پس سعی کنید آگاهانه و با چشم باز تمام صحبت های دوست پسر خود را گوش دهید.

7. کمک مالی به دوست پسر با اجبار به فروختن کادوهایی که خودش خریده است

“عزیزم اون ساعتی که برای تولدت خریدم رو میشه بفروشیم من بدهی ام را بدهم؟” ، چنین درخواستی را می توان نوعی سوء استفاده و کمک مالی به دوست پسر دانست. ترجیحا در این شرایط برای کمک مالی به دوست پسر تان اقدام کنید و وسایلی که خودش خریده است را پس بدهید. اگر رفتار او با شما طلبکارانه و از سر منت است ترجیحا برای پس دادن ساعت زودتر اقدام کنید. در مورد ادامه رابطه نیز با افراد کاردان مشورت نمایید. برای آشنایی با نحوه مرور رابطه کلیک کنید.

8. استفاده از جمله مگه عاشقم نیستی؟

پول قرض دادن به دوست پسر ، ذهن نو

یکی از دلایل کمک مالی به دوست پسر ، شنیدن مداوم جمله “مگه عاشقم نیستی؟ چرا هیچ کمکی نمی‌کنی؟” شنیدن این جمله به صورت مداوم احتمالا شما را کلافه می‌کند و مجبور به کمک مالی می‌شوید. اما گول این صحبت ها را نخورید، چون شما با ترفندی روبرو هستید که به چاه افتادنتان تضمینی است!

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رفتار با دوست پسر کلیک کنید.

راهکار برای جلوگیری از کمک مالی به دوست پسر

کمک مالی به دوست پسر هم می‌تواند تبعاتی به دنبال داشته باشد و هم بدون مشکلی خاص رفع شود. زمانی که دوست پسرتان از شما هزینه ای را به عنوان قرض می‌خواهد از او رسید دریافت کنید تا برای برگرداندن آن پول طفره نرود. اما اگر فقط پول بدون بازگشت خواست، احتمال زیاد باید قید پول خود را بزنید.

آگاه باشید که اگر یکبار این کار را انجام دهید به تدریج دریافتی های دوست پسرتان بیشتر خواهد شد. شاید این رفتار شما نشان از کمبود اعتماد به نفس و علاقه شدید به دوست پسرتان است. اما بعد از گذشت روزهای نه چندان طولانی از رفتار خود پشیمان خواهید شد.

بهترین راهکار در زمینه کمک مالی به دوست پسر در دستان روانشناسان و مشاوران در زمینه رابطه است. با توجه به تجربه هایی که کسب کرده اند به شما کمک خواهند کرد تا راهکار برخورد با خواسته های دوست پسر خود را بدانید و از نحوه عملکرد آن آگاه شوید. روانشناسان راه های مقابله و نه گفتن را به شما آموزش می‌دهند و شما را از بند اضطراب و افسردگی رها می‌سازند. برای دریافت مشاوره رابطه دختر و پسر کلیک کنید.

کلام آخر

کمک مالی به دوست پسر در چه صورتی ایراد ندارد؟ اگر به دوست پسرم کمک کنم با مشکل مواجهه نمی‌شم؟ دوست پسرم پولی که قرضی است را بر می‌گرداند؟ پاسخ تمام این سوالات بر دست روانشناسان و متخصصین در حوزه رابطه است. با کمک از روانشناس بهترین راهکارها و نحوه برخورد را آموزش می‌بینید. و چگونگی نحوه رهایی از این درخواست به شما ارائه خواهد شد. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت حضوری و تلفنی به مراجعان خدمات روانشناختی ارائه می‎دهد. برای‌کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه کمک‌مالی به دوست پسر می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره