آرایش برای شوهر | اهمیت و فواید آرایش برای همسر

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

آرایش برای شوهر و آراستگی در لباس و ظاهر برای اکثریت آقایان پر اهمیت است. به طور کلی و طبق آمارهای بدست آمده، همه آقایان به آرایش خانم ها علاقه نشان می‌دهند. اما موقعیتی که برای آرایش می‌پسندند با یکدیگر متفاوت است. آرایش برای شوهر صرفا آرایش های عجیب و غلیظ نیست.

برخی از آقایان آرایش های ملایم را همراه با اراستگی و پاکیزگی همسر می‌پسندند. احتمالا با آقایانی نیز برخورد داشته اید که آرایش را برای همسر خود فقط در مواقعی که خودشان حضور دارند یا فقط در خانه هستند، قبول دارند. اما آرایش برای شوهر باعث طراوت، زیبایی، تنوع در ظاهر و … می‌شود. برای آگاهی از فواید آرایش برای شوهر از روانشناس کمک بگیرید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو دیدن نمایید.

آرایش برای شوهر

آرایش برای شوهرم ، ذهن نو

آرایش برای شوهر در خانه یا بیرون از خانه برای همسران خوشایند است. برخی از آقایان علاقه شدیدی به آرایش کردن همسران خود دارند و برخی کاملا بر عکس این افراد فکر می‌کنند. حتی گاهی همسران آرایش خانم های خود را نمی‌پسندند. اما به طور کل همه آقایان آرایش همسران را دوست دارند و از خانم شان خواهان آرایش در همه موقعیت ها هستند.

آرایش برای شوهر صرفا استفاده از لوازم آرایش نیست. رعایت بهداشت و پاکیزگی بسیار مهم است. خانم هایی که بهداشت شخصی را رعایت نمی‌کنند  معمولا همسران گله مند دارند. علاوه بر خانم ها، آقایان نیز باید بهداشت شخصی خود را رعایت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همسرداری برای خانم ها کلیک کنید.

منظور از آرایش برای شوهر چیست؟

هر خانمی زیبایی های خودش را دارد. اما برای جلوه دادن این زیبایی ها می تواند از لوازم و البسه زیبا نیز استفاده کند. در ادامه 5 نوع روش برای آرایش و زیبایی را به شما می آموزیم.

1. آرایش هفت قلم

منظور از آرایش برای شوهر صرفا هفت قلم آرایش و انواع سایه های مختلف نیست. منظور آراستگی و تمیزی همراه با صورتی با رنگ و روی باز است. متاسفانه برخی خانم ها آرایش در خانه را سخت تلقی می‌کنند. برای روحیه بخشیدن به همسر تان قبل از آمدن او لباس مرتب و تمیز بپوشید، به موهای خود رسیدگی کنید و از لوازم آرایشی به مقداری که چهره تان رنگ بگیرد استفاده کنید.

2. بهداشت

بهداشت و آرایش برای همسر ، ذهن نو

بهداشت یکی از مولفه های آرایش برای شوهر محسوب می‌شود. متاسفانه خیلی در جلسات مشاوره پیش آمده که مردان از عدم رعایت بهداشت توسط همسرش گلایه دارد. در حالی که خانم اکثر اوقات آرایش زیادی دارد. این خانم ها برای رسیدگی به خود تنها آرایش را کافی می‌دانند.

اما بهداشت شخصی، بهداشت جنسی و پاکیزگی از اصلی ترین مولفه ها به حساب می‌آید. شوهر شما قطعا از اینکه بوی نا خوشایند می‌دهید اما آرایش غلیظی بر صورت دارید، خوشش نمی‌آید.

جتما برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تاثیرات بوی بد دهان همسر کلیک کنید.

3. زیبایی

همه افراد به طور کل زیبایی خاصی دارند. هیچ فردی زشت نیست. اما این موضوع را در نظر داشته باشید که با آرایش غلیظ زیبایی شما چند برابر نمی‌شود. بلکه با آرایش خیلی غلیظ برای زیبا بنظر رسیدن طرف مقابل را دور می کنید. آرایش ملایم با چاشنی عطر و آراستگی موها آنقدر وقت از شما نخواهد گرفت که حوصله انجام آن را نداشته باشید.

4. منظم و مرتب بودن

چهارمین مولفه آرایش برای شوهر منظم و مرتب بودن است. اکثر افراد از کثیفی نامرتب بودن بیزارند. بسیاری از آقایان وظیفه زن را فقط پاکیزگی خانه و مرتب بودن می‌دانند. اما آگاه باشید که منظم و مرتب بودن تنها تمییزی خانه و منزل نیست. تا زمانی که خانه تان برق بزند اما خودتان بو و رنگ زیبایی نداشته باشید هیچ چیز دیگر به چشم نمی آید.

5. لوازم آرایشی مرغوب

لوازم آرایش برای شوهر ، ذهن نو

پنجمین مولفه آرایش برای شوهر استفاده از لوازم آرایش مرغوب است. اگر با لوازم آرایش نامرغوب و بی کیفیت آرایش کنید، صورت پوسته و ناهموار خواهد شد. پس بهتراست اصلا آرایش نداشته باشید، در عوض پوست سالمی خواهید داشت. برای آرایش لزومی به مواد آرایشی گرون قیمت نیست. بر اساس بودجه مالی که دارید، لوازم قیمت مناسب اما با کیفیت تهیه کنید.

حد و حدود آرایش برای شوهر به چه صورت است؟

تقریبا همه مردان آرایش همسران خود را می‌پسندند. اما به طور کلی حد و حدود آرایش برای شوهر بستگی به خواسته او و توانایی های شما دارد. احتمالا مردانی را دیده‌اید که علاقه ای به آرایش همسر خود ندارند. تنها مواقعی که خانم در خانه است اجازه آرایش می‌دهد و بیرون از خانه باید بدون آرایش حضور پیدا کند.

اما برخی آقایان هستند که اجازه آرایش خانم را تنها در واقعی که خود حضور دارند می‌دهند. بنابراین قبل از ازدواج حد و حدود آرایش و آراستگی را با یکدیگر در میان بگذارید. و حتما برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه زندگی مشترک موفق کلیک کنید.

آرایش برای تشکیل زیبایی

گاهی خانم ها تصور می‌کنند که چهره زیبایی ندارند. و برای بدست آوردن زیبایی دست به هزاران نوع آرایش و عمل های زیبایی می‌زنند. اما زیبایی ذاتی و زیبایی درونی زمانی مورد پسند است که افراد را از چهره واقعی به دور نکند.

زیبایی فقط ظاهری نیست و زیبایی باطن مهم تر از آرایش برای شوهر به منزله زیباتر شدن است. شما با رفتار زیبا و دلنشین می توانید قلب شوهرتان را به دست آورید. چه زیبا رویانی که با دل های سیاه شان زندگی را به کام خود و همسرشان تلخ کرده اند. رفتار زیبای شما در چهره تان جلوه خواهد کرد.

فواید آرایش برای شوهر

حتما بعد از مدتی که به نکات بالا عمل کنید متوجه تغییرات مثبت زندگی زناشویی تان خواهید شد. شما دیر یا زود با آرایش و آراستگی برای شوهر تان متوجه فواید زیر می شوید.

  • توجه بیشتر همسرتان به شما
  • تلاش شوهرتان برای مرتب بودن و آراسته تر شدن خودش
  • منظم تر شدن بقیه اعضای خانواده
  • ابراز علاقه بیشتر و محبوب تر شدن نزد شوهر
  • کم شدن مخالفت های همسرتان
  • ارجمندتر شدن شما نزد شوهر
  • تنوع در زندگی مشترک
  • بالا رفتن اعتماد به نفس خانم
  • احساس شادابی زن و شوهر

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نکات همسرداری کلیک کنید.

کلام آخر

همانطور که در این مقاله مطالعه کرده اید، آرایش برای شوهر جنبه های مثبت زیادی دارد. این جنبه های مثبت شامل: اهمیت به همسر، نشان دادن علاقه و … می‌شود. خانم هایی که به درخواست آرایش شوهران خود اهمیت نمی‌دهند بهتر است با روانشناسان، مشاورین متخصصین در رابطه با اهمیت این موضوع مشورت کنند.

مرکز مشاوره ذهن نو به صورت تلفنی و حضوری به شما عزیزان خدمات ارائه می‎‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه افسردگی بعد از طلاق با شماره زیر تماس حاصل فرمایید. برای دریافت خدمات مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه آرایش برای شوهر می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره