نامزدم بلد نیست نازم رو بکشه | 10 دلیل و راهکار

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

نامزدم بلد نیست نازم رو بکشه چیکار کنم؟ دلیل اینکه نامزدم ناز منو نمی‌کشه چیه؟ راهکارهای دلجویی و ناز کشیدن به چه صورتی است؟ خانم هایی که از بی توجهی نامزد خود گله دارند و نگران هستند، باید دلایل بی توجهی و ناز نکشیدن نامزد خود را بررسی کنند. به نامزد خود بگویید که بی توجهی های تو بین ما فاصله می‌اندازد و باعث سردشدن رابطه می‌شود.

با او راجع به نیازهای خود صحبت کنید و در رابطه با نیاز توجه دختران به او توضیح دهید. اگر با تمام این شرایط بازهم ناز شما را نکشید از روانشناس برای ریشه یابی این مسئله کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره ازدواج کلیک کنید.

نامزدم بلد نیست نازم رو بکشه

اکثر خانم ها گله از این دارند که نامزدشان پس از دعوا و ناراحتی ناز آن‌ها را نمی‌کشد. خانم ها احساسی‌تر و نیاز به توجه بیشتری دارند. زمانی که نامزدشان به آن‌ها توجه نکند بسیار ناراحت و غمگین می‌شوند. حتی می‌توان گفت که خانم ها پس از هر بحث فکرشان به شدت درگیر می‌شود.

روابط در دوران نامزدی دشوار و پر چالش است. برای اینکه رابطه مناسب و خوی را در این دوران داشته باشید تا زندگی سالمی را شروع کنید، از مشاوره ازدواج کمک بگیرید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو دیدن نمایید.

چرا نامزدم بلد نیست نازم رو بکشه ؟

دلایل ناز نکشیدن نامزد را می‌شود به چند دسته تقسیم کرد.

فروشگاه آرامیس

دسته اول: افرادی که از خانواده خود ابراز علاقه و محبت را یاد نگرفته اند. این افراد در خانواده ای بزرگ شده اند که پدر و مادر با یکدیگر مهربان برخورد نکرده اند.

دسته دوم: افرادی که از اول به همین گونه رفتار می‌کردند. و توجهی به شما ندارند. برای اطلاع از راه های درمان بی توجهی مرد به زن کلیک کنید.

دسته سوم: افرادی که ناراحتی شما با مشکلات خود آنها مصادف شده است. با توجه به درگیری که داره، خیلی برای نیازهای شما تلاش نکند.

برای پشت سرگذاشتن سختی های دوران نامزدی کلیک کنید.

نامزدم بلد نیست نازم رو بکشه | سایر دلایل

حتما دلایل جزئی وجود دارد که نامزدتان ناز شما را نمی‌کشد. کمی ریزبینی به شما برای پیداکردن این دلایل کمک خواهد کرد. در ادامه به ریزترین دلایل اشاره کرده‌ایم.

  1. نامزد شما ناز کشیدن و توجه به دخترها را از خانواده اش یاد نگرفته است.
  2. در خانواده ای بزرگ شده است که پدر و مادرش پس از دعوا در کنار فرزندان از یکدیگر دلجویی نمی‌کنند.
  3. پسرها فکر می‌کنند که ناز دختر کشیدن نشان از ضعف آن‌هاست.
  4. مشکلات زیادی در زندگی اش دارد که نمی‌تواندبه اندازه کافی به شما توجه کند.
  5. از رابطه سرد شده است و تصمیم به جدایی دارد.
  6. انتظارات زیادی دارید و این انتظارات باعث خراب شدن رابطه می‌شود.
  7. شاید به اندازه کافی و در حد توانش سعی دارد که به شما توجه کند و نیازهای شما را برطرف کند. اما شما از مدل رفتار او خرسند نیستید.
  8. یکی دیگر از دلایل بی توجهی و ناز نکشیدن نامزدان، خیانت است. اما شما نباید فقط با ناز نکشیدن او را متهم به خیانت کنید. باید به دنبال نشانه ها بگردید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نشانه های خیانت همسر کلیک کنید.
  9. نامزد شما اهمیتی به نیازهای شما نمی‌دهد و فقط در صدد برآوردن نیازهای خودش است.
  10. شاید به خودتان اهمیت ندهید، احترام نگذارید و عزت نفس نداشته باشید. همین دلیلی بر بی توجهی به نیازهای شما است.

چه کسی در بی توجهی مقصر است؟

هیچ وقت نشده است که در رابطه با مقصر اصلی یک نفر را متهم کرد. بنابراین اگر مشکلی ایجاد می‌شود باید گفت که هر دو نفر در این مشکل نقش دارند. مثلا انتظارات زیاد در رابطه، طرف مقابل را دور می‌کند. و باعث سرد شدن و بی اعتنایی شخص مقابل می‌شود. یا برخی از افراد نیازهای نامزد خود را برآورده نمی‌کنند، اما به دنبال برآورده نشدن نیازهای خود ناراحت می‌شوند.

گاهی پسرها در زمینه ارتباطات عاطفی ضعیف عمل می‌کنند و همین موضوع به مشکلات ختم خواهد شد. اما یکی از موردهایی که امروزه بسیار در جوامع مشاهده می‌شود، رابطه ناسالم است. یکی از طرفین مخصوصا پسرها فقط برای رفع نیازهای خود وارد رابطه می‌شود و هیچ توجهی دیگر به رابطه و نیازهای دختر ندارد.

راهکارهایی برای ناز کشیدن | نامزدم بلد نیست نازم رو بکشه

در همه زندگی ها و روابط، دعوا و مشاجره صورت می‌گیرد. اگر بعد از دعوا منت کشی را بلد نباشید با مشکلات زیادی در زندگی روبرو خواهید شد. در ادامه راهکارهای ناز کشیدن را اشاره کرده ایم تا در روابط بهتر عمل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر برای چگونگی آشتی با همسر کلیک کنید.

1. قدم بردارید

برای اینکه از نامزد خود دلجویی کنید باید پیش قدم شوید. به امان خدا سپردن رابطه هیچ کمکی به بهبود رابطه نخواهد کرد. پس قدم بردارید و به سمت نامزد خود حرکت کنید.

2. اشتباهتان را بپذیرید

اگر دعوا و بحث را شما راه انداخته اید و مقصر ناراحتی ها شما هستید،  اشتباه و کار خود را بپذیرید. برای جبران اشتباهاتتان دروغ نگویید و صادقانه رفتار کنید. اگر نامزدتان احساس کند که با او رو راست نیستید، شدت دعوا افزایش خواهد یافت.

3. ریشه یابی کنید

بعد از اینکه دعوا شکل می‌گیرد، به دنبال ریشه و دلیل دعوا باشید. پیدا نکردن ریشه ها و سرپوش گذاشتن بر سر آن مشکلات شما را بیشتر خواهد کرد.

4. گذشته را فراموش کنید

پس از اینکه این 3 مرحله را پشت سر گذاشتید، دائم تکرار نکنید. نبش قبر کردن خاطرات تنها بر مشکلات شما مشکل اضافه خواهد کرد. پس سعی کنید به توافق برسید تا مشکلات را تکرار نکنید.

5. محیط اطراف را زیبا کنید

برای دلجویی و ناز کشیدن همسر، محیط اطرافتان را آرام کنید. بر اعصاب خود مسلط باشید و فضای مناسب و زیبایی را فراهم کنید.

6. معذرت خواهی کنید

به زبان آوردن جمله هایی برای معذرت خواهی، عذر خواهی و بخشش در مراحل ناز کشیدن بسیار اهمیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شیوه معذرت خواهی کلیک کنید.

7. ابراز علاقه کنید

حتما بگویید که چقدر نامزد خود را دوست دارید و برای ابراز علاقه به او پیش قدم باشید. بگویید حتی در زمان دعوا و بحث نیز به او فکر می‌کنید و دوستش دارید. حتما در برخی فیلم ها هم این دیالوگ را شنیده اید که “چقدر وقتی عصبانی میشی، جذاب تری”.

8. یکدیگر را ببخشید

عذرخواهی فقط بیان و فراموشی نیست. باید بعد از دلجویی یکدیگر را ببخشید و به دل نگیرید. زمانی که از یکدیگر معذرت خواهی کردید و بخشیدید، به آرامش خواهید رسید.

چگونه از رابطه ای که نامزدم نازمو نمی کشه خارج بشم؟

گاهی به خاطر علاقه و تله های روانی که در ذهن ما شکل گرفته است، جذب افراد بی اعتنا، سرد، بی مسئولیت و خائن می‌شویم. به دلیل وابستگی و علاقه ای که در وجود ما شکل گرفته است توان جدایی نداریم و با تمام بی توجهی که به ما می‌شود در رابطه می‌مانیم.

اگر شما نیز جذب چنین افرادی هستید در کوتاه مدت متوجه نمی‌شوید، اما در دراز مدت آسیب های روانی مخربی برای شما به همراه خواهد داشت. در ادامه برخی از آسیب های این رابطه را نام برده‌ایم.

  • افسردگی
  • کاهش اعتماد به نفس
  • اضطراب
  • بی اعتمادی
  • استرس
  • ترس از روابط
  • بد بین شدن به جنس مخالف

اگر دچار پشیمانی شده‌اید، حتما مقاله پشیمانی بعد از عقد را بخوانید.

کلام آخر

رابطه بالا و پایین دارد. حتی چاشنی شناخت و توجه در رابطه دعوا و بحث است. اما بلد بودن راه های ناز کشیدن و آشتی کردن لازمه رابطه است. برای دلجویی و نازکشیدن آموزش هایی لازم است. روابط در دوران نامزدی چالش و بحث زیاد دارد. اما زندگی با فردی که توجهی برای رهایی از این بحث ها و چالش ها ندارد، سخت است.

برای اینکه رابطه تان با سلامت روان همراه باشد، از روانشناس کمک بگیرید. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت حضوری و تلفنی به مراجعان خدمات ارائه می‎دهد. برای‌کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نامزدم بلد نیست نازم رو بکشه می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره