شوهرم دوستم نداره | چرا شوهرم دوستم نداره ؟

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

چرا شوهرم دوستم نداره ؟ دلیل این همه بی علاقگی یهویی چی میتونه باشه؟ راهکاری واسه این رویداد وجود داره؟ چرا هرکار می‌کنم شوهرم بهم توجه نمی‌کنه؟ احتمالا خانم هایی که شوهرانشان بی علاقه شده اند تنها فکری که دارند خیانت‌همسر است. اما همیشه بی علاقگی به دلیل خیانت نیست. علل زیادی وجود دارد که حتما شما با کمک روانشناس و بررسی نشانه ها بهترین راهکار را استفاده می‌کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره تلفنی روانشناسی کلیک کنید.

شوهرم دوستم نداره

عشق بین زن و شوهر در ابتدای رابطه بسیار شیرین و فراوان است. اما به مرور زمان خستگی های کاری و مسئولیت های سنگینی که بر دوش شوهر است شاید باعث شود خانم نگران شود که نکند شوهرم دوستم نداره ؟! وجود عشق در تمام دوران زندگی مشترک ضروری و حائز اهمیت است. اما اگر این فکر دلخراش از ذهن شما بیرون نمی‌رود بهتر است با همسر خود صحبت کنید. اما دقت کنید که علاقه او را زیر سوال نبرید. با کمک از روانشناس مشکل خود را برطرف کنید. برای آشنایی با نشانه های بی توجهی مرد به زن کلیک کنید.

نشانه های شوهرم که دوستم نداره

علائمی وجود دارد که نشان ازاین جمله خانم ها است “شوهرم دوستم نداره”. در ادامه به آنها اشاره کرده ایم. اما این نشانه ها به تنهایی و همیشه دلیل این دوست نداشتن شوهر تان نیست. شما باید با کمک متخصصین این فرایند را بررسی نمایید.

دیرهنگام به خانه برگشتن

یکی از نشانه های شوهری که شما را دوست ندارد غیبت طولانی مدت اوست. مردانی که نسبت به همسر خود بی علاقه هستند دیروقت به خانه باز می‌گردند و بهانه هایی نظیر گرفتاری و فشار کاری می‌آورند. اما برخی دیگر با وقت گذراندن کنار دوستان، ورزش کردن و باشگاه رفتن همسرشان را توجیه می‌کنند. برای اینکه با تغییر رفتار خود روبرو نشوند از همسرشان فاصله می‌گیرند.

شوهرم دوستم نداره | علاقه مند نبودن

اگر همسر شما قبلا به شنیدن صحبت های تان علاقه نشان می‌داد و حال از شنیدن کارهای روزمره شما بی علاقه است، ممکن است شما را دوست نداشته باشد. علاقه مند نبودن همسرتان به شنیدن علایق و کارهای روزانه نشانه خطرناکی است.

برای آشنایی با نشانه های خیانت مردان کلیک کنید.

تغییر رفتار در نزدیکی

یکی از نشانه های بی علاقگی همسر تغییر رفتار در نزدیکی است. نبود صمیمیت در رابطه زناشویی معضل بزرگی است که طرف مقابل را آزار می‌دهد. اما عجولانه تصمیم نگیرید و دلیل همسر خود را بپرسید.

شوهرم دوستم نداره | ابراز علاقه نمی‌کند

مردانی که ابراز علاقه نمی‌کنند و در جواب دوست دارم های شما تنها به لبخند خشک اکتفا می‌کنند؛ احتمالا به شما علاقه ای ندارند. مردانی که عاشق همسران خود هستند دائم از کلمات محبت آمیز استفاده می‌کنند.

تماس تلفنی نمی‌گیرد

شاید دلیل تماس نگرفتن همسرتان مشغله شغلی باشد. اما اگر مطمئن هستید که مشغله فکری و کاری ندارد و تماس نمی‌گیرد زنگ خطر را احساس کنید.

از شما تعریف نمی‌کند

اگر همسرتان دائم از شما انتقاد می‌کند و مانند گذشته تحسین نمی‌شوید و بی تفاوت از کنار شما رد می‌شود، احتمالا شوهرتان دیگر حسی به شما ندارد. اما نگران‌نباشید، فقط به جای تکرار ” شوهرم دوستم نداره ” بهتر است به دنبال راه حل باشید.

چرا شوهرم دوستم نداره ؟

اگر نشانه های بالا را در همسرتان مشاهده کرده‌اید و می‌گویید شوهرم دوستم نداره ، حال باید دنبال دلیل این رفتار همسر خود باشید. در ادامه به علت های رفتار شوهر بی علاقه اشاره کرده ایم.

1-  بی توجهی شما به همسر

آقایان اگر مورد بی توجهی خانم هایشان قرار بگیرند به شدت دلسرد می‌شوند. اگر خانه و کاشانه برای آقایون آرام و امن نباشد نیازهای عاطفی شان تامین نمی‌شود. به تدریج از خانه دلزده و وقت خود را صرف تفریح با دوستان و کار می‌کنند.

2- ناتوان در براورده کردن توقعات شما

اگر در شرایط اقتصادی طاقت فرسای جامعه امروزی توقعات زیادی برای زندگی داشته باشید و شرایط همسرتان را درک نکنید، به طور ناخودآگاه همسرتان شرمگین می‌شود. حس بی عرضه بودن به همسرتان منتقل می‌شود. و با این رفتار شخصیت همسر شما جریحه دار می‌شود. و از شما فاصله می‌گیرد.

3- شوهرم دوستم نداره | تفاوت در اهداف

موضوع تفاوت در اهداف بیشتر برای زوج هایی اتفاق می‌افتد که قبل از ازدواج مشاوره نداشتند تا از تفاوت های یکدیگر آگاه شوند. گاهی این تفاوت ها شما را با چالش روبرو می‌کند و شما را دائم در بحث و دعوا قرار می‌دهد. برای پیشروی این مسائل حتما برای مشاوره خانواده کلیک کنید.

4- طرز بیان متفاوت علاقه

برای ابراز علاقه بهتر است که علاقه همسر خود را بدانید. برخی از آقایان ابراز علاقه گفتاری را می‌پسندند اما برخی از آقایان ابراز علاقه را بطور عملی دوست دارند. اگر شما ندانسته طبق میل همسرتان ابراز علاقه نکنید در آینده با رابطه سردی روبرو خواهید شد.

5- دخالت خانواده همسر

برخی از آقایان تحت تاثیر حرف های مادر و پدر یا خواهر و برادر خود نسبت به همسرشان بدبین و دلسرد می‌شوند. خانواده ها با دخالت های نابجا لطمه بزرگی به زندگی فرزندان وارد می‌کنند.

6- شوهرم دوستم نداره | خیانت

با پیشرفته شدن تکنولوژی و برنامه های مجازی، تنوع انتخاب زیاد است و آقایان با وسوسه های پی در پی و ارتباط با خانم های دیگر، نسبت به همسر خود بی علاقه می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشار در زمینه خیانت همسر کلیک کنید.

شوهرم دوستم نداره چیکار کنم؟

راهکارهایی برای خانم های که دائم می‌گویند شوهرم دوستم نداره وجود دارد. در ادامه به این راهکارها برای کمک به شما خانم ها اشاره کرده ایم.

احترام بگذارید

غرور برای مردان حائز اهمیت است. به همین خاطر سعی کنید که احترام زیادی به همسر خود قائل باشید. با او محترمانه برخورد کنید و از زحماتی که می‌کشد قدردانی کنید. به زندگی مشترکتان اهمیت بدهید و به تصمیم های او احترام گذارید. در فعالیت های خانه با یکدیگر مشارکت داشته باشید.

کشف دلیل عاشق شدن همسر

آقایان و خانم ها نسبت به روزهای اول زندگی متفاوت برخورد خواهند کرد. به همین دلیل سعی کنید رفتارهای دوران نامزدی خودتان را یادداشت کنید و با رفتار الان خود بررسی کنید. و سعی کنید مانند زمانی که همسر شما عاشقتان شده بود برخورد کنید.

بی قد و شرط ابراز علاقه کنید

عشق بی قید و شرط همیشه زندگی را نجات می‌دهد. عشق منت گذاری و معامله نیست که با هر لطفی سپاسگذار باشید. بدون دلیل به همسر خود ابراز علاقه کنید و بگویید که چقدر او را دوست دارید.

سپاسگذار باشید

از تمامی کارهای همسرتان سپاسگذاری کنید. به او بگویید که متوجه زحماتش برای داشتن یک زندگی بدون نقص هستید. سپاسگذاری از همسر به او احساس خوب و حتی تلاش بیشتر برای خوشبحت کردن همسر و فرزندانی که قدردان او هستند می‌دهد.

کلام آخر

احتمالا خانم هایی را دیده اید که دائم از جملاتی مثل شوهرم دوستم نداره ، شوهرم بی احساس شده، هرکار می‌کنم بهم توجهی نداره و … استفاده می‌کنند. بهترین راه درمانی و راهکاری که به آنها می‌توانید بدهید کمک از روانشناس و متخصص در حوزه مسائل خانواده و زناشویی است. مرکز مشاوره ذهن نو به صورت حضوری و تلفنی به مراجعان خدمات ارائه می‎دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه چرا شوهرم دوستم نداره می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره