چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم | 7 راه برای شیک بودن

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم ؟ مهم نیست که ما چه کسی هستیم، چه کار می کنیم و روی چه چیزی کار می کنیم. همه می خواهند بدانند که چگونه ظاهری جذاب داشته باشند. بیایید بپذیریم که جامعه امروزی ما روی ظاهر متمرکز است. حتی اگر اخیرا شاهد تنوع بسیار زیادی بوده باشیم، همچنان این فشار وجود دارد که باید هرکجا که می روید خوب به نظر برسید.

حقیقتا این احساس، تا زمانی که از حد نگذرد و تبدیل به یک وسواس نشود نمی تواند چیز بدی باشد. دانستن اینکه چگونه جذاب به نظر برسید می تواند درهای زیادی را به روی شما باز کند. و اما در این مقاله، سعی کرده ایم بهترین و عملی ترین راه ها را برای افزایش جذابیت ظاهری ارائه دهیم. شما می توانید با مطالعه آن، تغییرات چشمگیری در خود ایجاد کنید. توصیه می کنیم مقاله علائم وسواس را مطالعه نمایید.

چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم ؟

شما نمی توانید ژن یا ویژگی های فیزیکی اولیه تان را تغییر دهید. اما می توانید نحوه استفاده از چیزهایی را که دارید کنترل کنید. جذابیت ظاهری ترکیبی از چندین عامل مختلف از جمله آراستگی، شخصیت و استایل است. تغییرات ساده ای وجود دارد که میتوانید برای جذاب تر شدن ایجاد کنید.

فراموش نکنید که زیبایی اغلب در چشم و گوش بیننده است و همیشه چیزی بیشتر از آنچه دیگران می بینند وجود دارد. در ادامه به چند نکته عملی اشاره کرده ایم که به شما کمک می کند تا در هر زمانی بهترین ظاهر خود را داشته باشید. اما پیش از آن درباره عزت نفس پایین بخوانید.

✔️ آراسته باشید | چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم

ساده ترین و اساسی ترین کاری که می توانید برای جذابیت بیشتر انجام دهید، رعایت بهداشت است. تمیز به نظر رسیدن و بوی خوب باعث میشود افراد نا خودآگاه بخواهند به شما نزدیک تر شوند. حداقل هفته ای دوبار حمام بروید. موهای خودرا کامل بشویید و از شوینده بدن یا صابون استفاده کنید.

✔️ از لبخند خود مراقبت کنید

لبخندتان بزرگترین دارایی شما در مورد زیبایی صورت است. با استفاده از مرطوب کننده هایی مانند بالم لب، از لب های خود مراقبت کنید. همچنین از رعایت بهداشت دهان و دندان اطمینان حاصل کنید. درخشندگی دندان ها زیبایی خیره کننده ای به لبخند و چهره شما می افزاید.

✔️ چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم | خوب لباس بپوشید

لباس پوشیدن شما نقش مهمی در نگاه و احساس شما نسبت به خود، همینطور نحوه تصور دیگران از شما دارد. رنگ هایی را نتخاب کنید که جذاب و زیبا به نظر می رسد. اینکه چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم ، خواه ناخواه به پوشش ما ارتباط دارد. پس توجه داشته باشید چه نوع لباس و چه رنگی برای موقعیت های خاص مناسب هستند. می توانید اکسسوری هایی مانند عینک، گردنبند، دستبند و… را برای زیبا تر کردن ظاهر خود اضافه کنید. در کنار پوشش حتما برای داشتن یک شخصیت قوی کلیک کنید.

✔️ رژیم غذایی مناسبی داشته باشید

یک رژیم غذایی متعادل برای سلامت پوست و مو ضروری است. مصرف به اندازه پروتئین و ویتامین ها برای حفظ و ترمیم پوست توصیه می شود. میوه ها و سبزیجات تازه را در رژیم غذایی خود بگنجانید. در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید تا پوست خود را تغذیه و هیدراته نگه دارید. شما همچنین میتوانید از نوشیدنی های طبیعی مانند چای سبز برای سم زدایی بدن خود استفاده کنید.

✔️ چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم | خواب کافی داشته باشید

نمی توان از تأثیر خواب کافی بر زیبایی ظاهری غافل شد. 6 تا 8 ساعت خواب خوب در شب از سیاهی دور چشم جلوگیری میکند. همینطور به جوانسازی پوست از طریق مکانیسم های مختلف مانند تولید کلاژن کمک می کند. برای اصطحکاک و خشکی کمتر پوست و مو می توانید از روکش های ساتن به عنوان رو بالشتی استفاده کنید. توصیه می کنیم مقاله بی خوابی شبانه را مطالعه نمایید.

✔️ ورزش کنید

برای پاسخ به اینکه چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم، باید گفت حتما ورزش کنید. در تمرینات روزانه افراط کنید. هر روز حداقل 30 دقیقه به دویدن بروید. ورزش روزانه گردش خون را تقویت می کند. تحرک باعث می شود بدن شما سموم را دفع کند. همینطور تعادل هورمونی را حفظ می کند. همه این ها در دراز مدت موجب سالم تر شدن پوست شما، سفت شدن عضلات، خوش فرم شدن بدن، اصلاح حرکات بدن و…. می شود. که همگی در شیک و جذاب به نظر رسیدن شما تاثیر دارند.

✔️ استرس را دور نگه دارید | چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم

صورت آیینه ذهن است و اگر در درون خود احساس خوبی داشته باشید، هاله ای از زیبایی و حس خوب را از چهره خود نشان خواهید داد. مدیتیشن و تمرینات تنفسی را امتحان کنید تا آرامش خود را حفظ کنید. خود را با تمام زیبایی و همچنین نقض های خود بپذیرید. اعتماد به نفس بهترین آرایشی است که می توانید استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان استرس کلیک کنید.

برای داشتن ظاهری جذاب افراط نکنید

این که چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم با افراط در انجام راهکارهای ذکر شده نتیجه عکس می دهد. شما در کنار ظاهرتان باید به باقی مسائل زندگی نیز رسیدگی کنید. پر کردن وقت تان با این مساله که چگونه ظاهری جذاب داشته باشم، در نهایت از شما فردی بدون اندیشه و هدف جلوه می‌دهد. بنابراین بهتر است در این مسیر اعتدال را رعایت کرده و به سایر ابعاد زندگی و روابط تان نیز توجه کنید. پیشنهاد می شود حتما درباره نشانه های اختلال بد ریخت انگاری بدن بخوانید.

سخن آخر در مورد چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم

دانستن اینکه چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم و شیک به نظر برسیم، بیشتر به یادگیری چند قانون مهم در خصوص استایل و زیبایی ارتباط دارد. این مسئله می تواند برای هر شخصی متمایز باشد. توجه به این نکته مهم است که وقتی دارای جذابیت ظاهری باشید، کل زندگی تان تحت تأثیر انرژی مثبت قرار می گیرد.

اما مهم ترین مسئله این است که برای زیبا به نظر رسیدن لازم نیست از نوعی استاندارد زیبایی خاص پیروی کنید. یا سعی کنید شبیه به مدل اینستاگرام مورد علاقه خود شوید. به یاد داشته باشید که لازم نیست همیشه از لحاظ ظاهری کامل باشید جدا از اهمیت جذابیت ظاهری، ویژگی هایی مانند مهربانی، هوش و سخاوت کلید داشتن زندگی خوب است.

برای دریافت مشاوره روانشناسی در زمینه چگونه ظاهر جذابی داشته باشیم می توانید در هر ساعت از روز برای دربافت مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره