ترک شیره

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

آیا روش‌های ترک شیره را می‌شناسید؟ تریاک نوعی ماده مخدر اعتیادآور است که مشتقات زیادی همچون شیره دارد. امروزه بسیاری از افراد به این ماده مخدر سنتی اعتیاد دارند و با توجه به عوارض خطرناک شیره و تاثیر بسیار زیاد اعتیاد بر زندگی افراد، باید چاره‌ای برای درمان و ترک آن اندیشید. روش‌های متعددی برای ترک وجود دارد اما بسیار مهم است که شما روشی را برگزینید که بیشترین احتمال موفقیت را داشته باشد. با آگاهی از انواع روش‌های ترک شیره می‌توانید بهترین روش را انتخاب کرده و گامی در جهت زندگی سالم خود بردارید. همچنین مشاوره ترک نیز می‌تواند در این زمینه شما را یاری کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مواد اعتیاد آور کلیک کنید.

بیشتر بخوانید : تست اعتیاد به شیره 

عوارض مصرف شیره

عوارض مصرف شیره

شیره نیز مانند تریاک عوارض زیادی دارد زیرا سوزاندن جوشانده تریاک، اثر آن را چند برابر کرده در نتیجه عوارض بیشتری به همراه دارد. بیشترین اثر شیره  بر روی قلب می‌باشد و باعث مشکلات قلبی و عروقی می‌شود. افراد در اثر مصرف مکرر شیره و تریاک در معرض خطر افزایش مرگ و میر ناشی از این شرایط هستند زیرا شیره در معده جذب ضعیفی دارد اما به خوبی در روده کوچک جذب می‌شود. استفاده معمول از تریاک و مشتقات آن باعث بدتر شدن شرایط جسمی و روحی شده و عمر را کوتاه می‌کند. جهت آشنایی بیشتر با عوارض علائم اعتیاد به شیره کلیک کنید.

ترک شیره چند روز طول می کشد ؟

ترک شیره به طول کلی بین 2 هفته تا 1 ماه زمان نیاز دارد. البته این زمان بسته به شرایط بیمار، میزان مصرف و خیلی عوامل دیگر متغییر است. برای پشت سر گذاشتن دوره درمان توصیه می کنیم حتما از یک متخصص ترک شیره مشاوره بگیرید و از اقدامات خودسرانه جدا خوددداری نمایید. 

روش های ترک شیره

روش های ترک اعتیاد به شیره

روش‌های زیادی برای ترک شیره وجود دارد و نوع روش درمانی برای ترک اعتیاد براساس نوع اعتیاد و شدت آن تعیین می‌شود. درمان اختلالات همزمان مانند اختلال افسردگی اساسی، اضطراب و سایر بیماری‌های روحی نیز ممکن است بخشی از درمان فرد باشد. کاهش یا ترک مواد مخدر می‌تواند از بسیاری جهات باعث بهبود زندگی فرد معتاد شود و سلامتی جسمی و روحی او را بهبود ببخشد. همچنین درمان اعتیاد، آسیب دائمی به اندام‌های حیاتی و احتمال مرگ را کاهش می‌دهد.

فروشگاه آرامیس

1. ترک در خانه

ترک شیره در خانه به هیچ وجه توصیه نمی‌شود زیرا هر روش درمانی باید دارای برنامه و سیستم پشتیبانی باشد تا مفید واقع شود. سعی نکنید به تنهایی مرحله ترک اعتیاد در خانه را پیش ببرید. هر روش درمانی را که انتخاب کنید، داشتن تأثیرات مثبت و سیستم پشتیبانی جامع برای آن ضروری است. هر چقدر بتوانید برای تشویق و راهنمایی به افراد بیشتری مراجعه کنید ، شانس بهبودی فرد بیشتر است.

2. ترک شیره به شیوه سنتی

ترک شیره در روش سنتی، مصرف مواد به طور تدریجی کاهش پیدا می‌کند و در آخر به صفر می‌رسد. بسیاری از افراد معتاد از این روش به نتیجه رسیده‌اند اما به دلیل عدم ترک وابستگی روانی، امکان بازگشت وجود دارد. 

3. ترک شیره با بوپرنورفین

بوپرنورفین به طور کلی برای کمک به افراد معتاد به مواد مخدر و تریاک، برای مقابله با علائم ترک شیره دردناک مورد استفاده قرار می‌گیرد. پزشکان ممکن است برای درمان اعتیاد، بوپرنورفین را به عنوان داروی مستقل برای فرد تجویز کنند. این دارو در طول سم زدایی از هروئین، هیدروکدون، فنتانیل، اکسی کدون و سایر مواد مخدر تجویز می‌شود. بوپرنورفین می‌تواند بسیاری از تأثیرات هروئین یا مسکن را از بین ببرد بدون اینکه فرد را در معرض عوارض جانبی خطرناک قرار دهد. با این حال استفاده بیش از حد آن می‌تواند اعتیاد بیشتری به وجود بیاورد.

4. ترک به شیوه ناگهانی

هنگامی که مصرف یک ماده مخدر به طور ناگهانی متوقف می‌شود، هیچ نشانه‌ای از آن ماده مخدر در بدن باقی نمی‌ماند. ترک شیره به شیوه ناگهانی عوارض زیادی برای بدن به وجود می‌آورد. بعد از ترک ناگهانی، اعصاب فرد دچارضعف شده و از نظرروانی و جسمی ضربه ی بزرگی به او وارد می‌شود. این عوارض می‌تواند حتی فرد را به مرگ برساند یا باعث آسیب زدن او به خودش شود. به همین دلیل سم زدایی باید با راهنمایی پزشک یا یک متخصص انجام شود.

5. ترک شیره به روش سم زدایی UROD

سم زدایی معمولاً اولین قدم پاکسازی بدن از داروها و مدیریت علائم ترک شیره است و یک روش بسیار مدرن و موثر برای ترک اعتیاد محسوب می‌شود. سم زدایی یک عمل گران قیمت است که معمولا در ICU انجام می‌گردد و بدن تحت درمان دارویی قرار می‌گیرد. دوزهای بسیار بالای مواد سم زدا، تحت بیهوشی عمومی یا آرام بخشی شدید به بیمار تزریق شده و به دنبال آن تزریق آهسته نالوکسان انجام می‌شود.

6. ترک شیره با متادون

این دارو معمولاً برای درمان اعتیاد به مواد مخدر مانند شیره مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث می‌شود فرد با استفاده از آن اعتیاد را ترک کند. متادون با اتصال به گیرنده‌های مواد مخدر در بدن، علائم ترک را تسکین می‌دهد. همچنین برای درمان درد مزمن نیز استفاده می‌شود. از آنجا که فرآیند ترک می‌تواند علائم نامطلوبی ایجاد کند، به مصرف کنندگان متادون توصیه می‌شود زیر نظر پزشک سم زدایی را انجام دهند.

7. ترک شیره در مراکز درمان اعتیاد

نیازهای هر فرد معتاد بسته به نوع درمان متفاوت است. درمان اعتیاد باید متناسب با شرایط و اعتیاد فرد باشد. مکان‌های زیادی برای کمک به فرد معتاد وجود دارد؛ تمام افراد به سم زدایی تحت نظارت پزشکی یا مداوا در توانبخشی نیاز ندارند و در شرایط اعتیاد حاد تحت درمان مراکز ترک شیره قرار می‌گیرند. مراقبت‌های لازم به عوامل مختلفی از جمله سن، سابقه مصرف مواد مخدر، شرایط پزشکی یا روانپزشکی بستگی دارد. علاوه بر پزشکان و روانشناسان، بسیاری از مددکاران اجتماعی و مشاوران نیز خدمات ترک اعتیاد را ارائه می‌دهند.

مواد غذایی مفید برای ترک شیره

مواد غذایی مفید برای ترک اعتیاد به شیره

در طول دوره درمان به دلیل اینکه فرد در حال سم زدایی بدنی است. به شدت بدن اش با ضعف مواجه می شود. به همین دلیل داشتن یک برنامه غذایی مغذی و مفید در دوره ترک اعتیاد به بسیار حیاتی و مهم است. اغلب بیماران تنها به مصرف قرص های مکمل و ویتامین ها در دوره سم زدایی توجه دارند و به رژیم غذایی توجهی ندارند. باید بدانید که مصرف آنتی اکسیدان ها، سبزیجات، میوه ها و دیگر مواد غذایی برای بدن در طول ترک اعتیاد مفید است. و کمک می کند تا فرد راحت تر دوره ترک اعتیاد را پشت سر بگذارد. 

بیشتر بخوانید : ترک مواد مخدر 

ترک شیره با کمک متخصصان مجموعه ذهن نو

شما در هر کجای کشور که هستید می توانید از خدمات نوین مرکز ذهن نو به صورت حضوری و تلفنی بهرمند شوید. ذهن نو با دارا بودن تیم تخصصی و مجرب شامل برترین اساتید و متخصصان ترک اعتیاد دانشگاه های برتر کشور پاسخگوی نیاز های شما به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین است.  همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مرکز ذهن نو از جمله اینستاگرام همراه ما باشید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتیاد می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ترک اعتیاد با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 تماس بگیرید.

سوالات متداول

روش های ترک شیره چیست؟

روش‌های ترک اعتیاد در خانه، ترک به روش ناگهانی، ترک به روش سم زدایی، ترک با متادون و…. از روش‌های ترک شیره می‌باشند که باید با توجه به شرایط فرد و نظر متخصص مورد استفاده قرار گیرند. برای دریافت مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید.

عوارض مصرف شیره چیست؟

شیره نیز مانند تریاک عوارض زیادی دارد که بیشترین اثر آن بر روی قلب می‌باشد و مشکلات جدی در این زمینه به دنبال دارد.

روش ترک شیره با استفاده از سم زدایی به چه صورت است؟

سم زدایی معمولاً اولین قدم پاکسازی بدن از داروها و کاهش علائم ترک است که بسیار موثر می‌باشد و باید زیر نظر پزشک متخصص انجام گیرد.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫234 دیدگاه ها

    1. به این روش می گن ترک تدریجی و روش مفید و موثری هم هست. اما نه برای همه ، در واقع هر روش درمانی برای یه نفر میتونه بهترین و برای یه نفر دیگه بدترین روش ترک اعتیاد باشه. برای همین توصیه میکنیم که همیشه تحت نظر متخصص ترک کنید تا بتونه در صورت لزوم روش بهتری جایگزین کنه

      1. راستش من بدلیل مشکلاتی ک.داشتم نزدیک ب 2 سال بطور مداوم شیره مصرف کردم. قصد ندارم با قرص ترک کنم. قصد ندارم کم کم برم جلو.تا قبل این دوسال همش مصرف داشتم بمدت 10سال.قبلا سابقه ترک داشتم ولی برگشتم.نهایتا 2روز اولش سخت بود چون مصرف کمی داشتم.
        ولی الان جوری شیره مصرف کردم ک نزدیک ب 6 روزه هیچکاری نکردم حتی از سیگارم بدم میاد.ولی هر روز بقدری درد دارم ک نمیدونم چکار کنم. وقتی مسکن میخورم بهتر میشم ولی بعد مسکن دوباره داغونم.اصلا خواب ندارم و عصبی شدم شدیدا. نمیدونم مسکن رو ادامه بدم یا نه؟

        1. هر چه دوره مصرف بیشتر باشه اثار اعتیاد عمیق تره پس طبیعیه که زمان بیشتری هم برای دفع سموم لازم داشته باشید. اما روشی که انتخاب کردید نمیتونه جوابگو باشه و باعث اسیب بیشتر میشه. حتما از خدمات درمانی و مشاوره ترک اعتیاد استفاده کنید.

          1. سلام من چتدساله شیره میکشم البته هی ترک هی لغزش ولی الان دوساله روزی دوگرم کشیدم حدود ۲۰روز باقرص ب۲ ترک کردم روزا اول ۴تا خوردم الان اوردمش رویه نصفه نه شب خواب دارم ن میتونم از تو رختخواب بلندبشم فقط حموم میتونم برم البته از سه روز پیش که قرص رو تقریبا قطع کردم اینجورشدم به نظرشما قرص رو بخورم یا ن بادردش ترک کنم

          2. سلام کامی عزیز ، روند ترک ب2 با شیره و تریاک تفاوت دارد و حتما باید تحت نظر متخصص اقدام به ترک کنید. چرا که دوز داروها بر اساس متابولیسم بدن، وزن، سبک زندگی و… مشخص می شود.

          3. سلام خ.ب هستید ۲۸سالمه نزدیکه ۳ساله مصرف شیره دارم می‌خوام بزارم کنار ولی چون سره کار میرم و کارمم سنگینه نمیتونم و محل کارمم مرخصی ندارم میشه راهنمایی کنی که من چه جوری بزارم کنار و به کارای روزمره خود برسم ممنون روزی۵گرم مصرف شیره دارم

          4. سلام علی عزیز ، تو قدم اول برای موفق شدن در ترک شیره از راهنمایی های یک متخصص استفاده کنید و به توصیه دوستان و اطرافیان دارو یا ماده ی دیگه ای رو جایگزین نکنید. ترک روش های مختلفی داره که بهترینی در بینشون نیست و روش های سر پایی ( بدون نیاز به بستری ) هم برای خیلی ها مانند شما پاسخ داده که می تونید از آن ها استفاده کنید.

          5. سلام من نزدیک یک ماه هرروز مصرف میکردم الان حدود دو روز هست در خانه بدون هیچ دودی میخوام ترک کنم لطفاً میشه راهنمایی کنید

          6. سلام همونطور که در متن مقاله و پاسخ های دیگمون در مورد ترک ناگهانی شیره گفتیم، این روش اسیب های جسمی و روانی زیادی داره و احتمال شکستش هم زیاده. پیشنهاد میشه حتما برای ترک اعتیاد به متخصص ترک اعتیاد مراجعه نمایید.

        2. سلام خواهر ها و برادرای گلم پیام هارو خوندم ناراحت شدم منم همدردتونم، بهترین روش برای ترک صحبت کردن با همین دکترهای متخصص ترک اعتیاد و مشاورست ، خودم ۲۸ سالمه ۶ سال پاکم قبل اونم همه چیز مصرف میکردم به مدت پنج شش سال تا شیشه رفتم بدترینشم همین شیره و متادون بود که اصلا نمیشد ترکش کرد، وقتی با دکتر و متخصص همین کار مشورت کنید هزینشم شاید یک سوم مصرفتون در ماه بشه حتی به خودتون کمک کردید در کنارش حتما جلسات na رو هم برید فوق العادست برای یک ماه تجربه کنید فقط یک ماه بعد ببینید آیا ارزشش رو نداره و زندگیتون لذت بخش تر نیست

      2. سلام من باهمین مساوره ها و متخصص و داروهایی که برا سم زدایی دادن برا یکماه بعد دوسال شیره خوردن ترک کردم ولی به یک هفته اتمام داروها الان 19روزه درد میکشم و نخوابیدم صد بار دکتر رفتم نوربین زدم ولی هنوز درد دارم نه قرص خوردم نه هیچی دیوانه شدم‌ شدید،فقط تو دوران ترک حال روحی خیلی مهمه که مشکلی نداشته باشی خیالت راحت و اعصابت اروم باشه

      3. سلام.امروز روز ششم ترک خانگیمه امیدوارم روزای پیش رو رو با عنایت خدا بتونم پشت سربذارم سخته?6سال شیره میکشیدم

      1. سلام بله میتونید دوباره با مشاورتون برای ترک اعتیاد و یا سایر مسائل صحبت کنید. اگر اسم ایشون رو به یاد ندارید منشی راهنمایی تون می کنند تا ایشون رو پیدا کنید.

        1. سلام‌من قبلامتادون مصرف میکردم ۷سال روز۸تاقرص۲۰میل میخوردم ولی الان خداراشکر۴ماهه ترکش کردم اولش اب تریاک به مدت یک ماه خوردم دبعدش خودتریاک میکشیدم روز دو یاسه وعده یعنی روز۳گرم الان یک ماهه شیره میخورم الان‌میخوام شیره هم بزارم کنارولی میترسم لطفاراهنمایی کنیدمنو..به یک مشاورعالی نیازدارم اینم شماره منه۰۹۱******۲

          1. شماهیچ کاره شاقی انجام ندادین!شما مصرفتونو عوض کردین مواد مخدرروبایدترک کرد نه عوض !حتمابایک مشاوره کن وگرنه یااخرش تیمارستانه یا زندانه یاقبرستان من یک همدرد هستم

          2. داداش کار بزرگی کردی ک متادون گذاشتی کنار ایول ، اینو فقط یه متادونی میتوانه بفهمه ولا غیر…????

          3. دمت گرم بعد شیره برو یه چند سال هم سوخته تریاک بخور ایشالله اگه عمری باقی موند ترک میکنی

      2. سلام خسته نباشید میگم داداش من 7 سال میشه تریاک متادون و….. مصرف میکنه چند بار ترک کرده دوباره رفته دنبال همین مواد نمیدونم الان چیکار کنیم یک ماه میشه خیلی زود عصبی میشه کلیه هاشو درد میگیره دوندون درد شه خیلی ازین حرفا الانم میگه چیز مصرف نمیکنم نمیدونم دیگه مصرف میکنه یا نه لطف کنید یه راه نشونم بدین تا درمون بشه

        1. سلام من ۲۶ سالمه از ۱۶ سالگی مصرف شیره و تریاک داشتم میخوام ترک کنم لطفا راهنمایم کنید

    2. یه دکتری که خودش کارش به تزریق کراک کشیده بود ترک کرد تهران برای ما بیمارا یه قرص ترکیبی بدون مخدر درست کرده قیمتش هم زیاد نیست کسی خواست بهش معرفی کنم شاید دعای خیر خودتون وخانوادتون بما برسه
      ****

        1. سلام
          آقایان و خانم ها من هفته ای یک گرم شیره استفاده میکنم .، به مدت یک ساله . الان ناراحتم چطور شد که استفاده کردم . عزیزجان چطور به خودت اجازه میدی روزی ۵ گرم استفاده کنی . حتما مشاوره درست بگیر تا دیر نشده

        1. باسلام.
          دوستان ومصرف کنندگان عزیز.
          لطفاوقت بذاریدومطلب بنده رومطالعه بفرمایید.
          اول اینکه هیچگاه به صورت یابویی وسنتی ترک نکنیدیعنی اینکه یکدفعه موادی که مصرف میکنیدقطع نکنیدچون عوارض خیلی بدی خواهدداشت.
          دوم اینکه جهت ترک کردن هیچ موادی یاقرص ودارو رو به دلبخواه خودتون جایگزین مواددیگرنکنید.
          سوم اینکه کسانی که میخوان ترک کنن بایدبدونن که واسه ترک کردن بایدسه تامورررامدنظرقراربدن:۱-جسم۲-ذهن۳-زمان
          یعنی اینکه شمااول بایدجسم وذهن رواماده کنیدوبعدزمان داشته باشیدتاترک کنیدومراقب جسم وذهن باشید.
          واسه شروع ترک جایی روانتخاب کنیدکه ارامش روحی وروانی داشته باشید.
          حتما یادداشتهای نویدبخش ونکات طلایی وهدفهای اینده روبنویسید وجلوی چشمتون باشه.
          بدن روباسبزی ومیوه وغذای موردعلاقه تقویت کنید.روزانه نیم ساعت زیرنورافتاب وداخل وان اب گرم درازبکشید.
          اهنگ ملایم گوش بدین ودیدن فیلمهای موردعلاقه توصیه میشه.
          خواستن توانستن است.موفق باشید.

          1. دوست عزیزی که دارو تجویز میکنی میدونید اینها وابستگی داره شما خودت یه چیزی رو امتحان میکنی دلیل نمیشه خوب باشه
            من پدرم همین تجویزای بدون تخصصی اطرافیان بود که باعث شد حالش بدتر بشه

        1. سلام من خانم هستم 33سالم ده سال بیشتر شیره استفاده کردم بد با شربت تریاک کم کم ترک کردم به مدت 3ماه اما دوباره شروع کردم دوباره میخوام ترک کنم چکار کنم راهنمایم کنید چکارکنم چی استفاده کنم

          1. سلام ترک شیره در هر بار بازگشت دشوارتر میشه. به طوری که خیلی اوقات میبینم که فرد حتی در دفعات اول با کمترین عارضه ماده مخدر را به طور ناگهانی کنار می گذارد. اما این وضعیت باعث ایجاد یک باور اشتباه مبنی بر این که “من با بقیه فرق دارم و یا ترک شیره سخت نبود” بشود. متاسفانه افراد تا زمانی که مشکل حاد نشده به متخصص مراجعه نمی کنند در حالی که مراجعه زودهنگام می توانند در زمان کوتاه تر و با هزینه کمتر به سلامت کامل برسند. از این رو پیشنهاد می کنم که حتما برای شروع درمان خودسرانه عمل نکرده و به متخصصین ترک مراجعه نمایید.

      1. سلام میشه اسم قرصی که واسه ترک خوبه رو به ماهم بگید این شمارمه ۰۹۹****۴۴ اگه بگید ممنون میشم خداخیرتون بده

        1. سلام برای ترک شیره معمولا همون متادون رو به اسم های مختلف میدن حتما برای گرفتن دارو به متخصص مراجعه کنید و از دریافت داروهای متفرقه خودداری کنید.

        2. هر دارویی میخوری با هماهنگی متخصص بخور ببین من به چشم دیدم که یه داروی ریزه میزه چطور یه آدم گنده رو از پا درآورد

          1. سلام و عرض ادب دوستان عزیز برای ترک شیره یا تریاک باید غیرت و شجاعت و مردانگی داشته باشید بله چند وقت باهش حال کردیم حالا باید خماری پس بدیم دوستان

      2. سلام من خانم هستم 33سالم ده سال بیشتر شیره استفاده کردم بد با شربت تریاک کم کم ترک کردم به مدت 3ماه اما دوباره شروع کردم دوباره میخوام ترک کنم چکار کنم راهنمایم کنید چکارکنم چی استفاده کنم

        1. خواهر عزیز از روی جوی آب بزرگ میخای بپری و پات خیس نشه باید صبر داشته باشی و با قرص ب2 یواش یواش ترک کنی.خواستن توانستن است چون موقتی هسته ارزش داره

  1. سلام من شش ساله شیره میکشم مقدارشم کنترل کردم ولی خسته شدم میخام ترک کنم از کجا شروع کنم برای ترک شیره؟

    1. سلام خیلی خوبه که خودتون برای درمان اقدام کردید. یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت ترک اعتیاد انگیزه ترک هست. با توجه به اینکه خواسته خودتان ترک هست پیشنهاد می کنیم با دریافت مشاوره روانشاسی ترک اعتیاد به صورت تلفنی درمان تان را شروع کنید تا متخصص راه های ممکن را در اختیارتان بگذارند.

      1. سلام من با مصرف بالای شیره رفتم پیش یه روانپزشک تو شهدمون به نام دکتر ****که فوق تخصص تو درمان اعتیاد هستن سه میلیون ازم گرفت و دارویه ترکیبی دست ساز بهم داد بدون کوچکترین خماری ترک کردم دارو واسه ۲۱ روز بهم داد و کم کم از دوزش گم کرد در کنار بقیه داروهای ترک و تقویتی خدایی تو کارش استاده خیلی و لا گمک داروهاش من اصلا خماری نداشتم و راحت راحت ترک کردم و به خودم اومدم دیدم ۲۱ روز پاکم و خماری هم نداشتم و الان شش ماه میگذره که پاک و سرحال شدم.بخای حسابش کنی خدایی منی که روزی ۶ گرم شیره میخوردم سه تومن پولی نیست چون فقط هزینه یه ماهه شیرمو دادم دکتر و درمان شدم و یکسال هم عمل داشتم و رسیدم به ۶ گرم خوردن!یه سر برین پیشش یه دکتری که دارو ترکیبی بهتون بده هستن ولی خیلی کمن این دکترا که متادون و ب۲ بهت ندن…

        1. سلام آقا پویاخداروشکرکه رهایی پیدا کردین توروخدامیتونی ب منم کمک کنیدشماکجا زندگی میکنید من شهرستانم اسم داروها ی که دکتر بهتون داد برام بفرستی منم نجات پیدا کنم یاشماره دکتر بهم بدی این شماره خودمه 09189181602محمدی

          1. سلام بیش از شش سال مصرف تریاک شیره واین یکسال اخر هم قرص متادون خوردم چون خسته شده بودم ازشون زده شده بودم تصمیم به ترک گرفتم تو خونه الان دوماهه پاکم ناگفته نماند دو سه مرحله لغزش داشتم ومصرف کردم ولی موفق شدم ازش عبور کنم کامل نه چون الان بعد از دوماه هنوز شبا بی خوابم وتو دست پام احساس مورمور کمی درد دارم ولی از مواد زده شدم بااینکه شبا خواب خوبی ندارم ولی روزا سرحالم حس خوبی دارم این بی خوابی وضعیت مورمورکردن دست پام تا کی طول میکشه

        2. واقعا خدا قوت اراده خیلی مهمه فقط این پاکی رو با چنگ و دندون نگهدار
          به امید پاکی همه اونایی که مصرف دارن

        3. سلام داداش لطف میکنی اسم داروهایا شماره وادرس دکترواسم پیام کنی ..انشالله صدسال عمرکنی وپاک بمونی التماس دعاازهمه برادران رادارم

        4. سلام من خانم هستم 33سالم ده سال بیشتر شیره استفاده کردم بد با شربت تریاک کم کم ترک کردم به مدت 3ماه اما دوباره شروع کردم دوباره میخوام ترک کنم چکار کنم راهنمایم کنید چکارکنم چی استفاده کنم

    2. سلام من خانم هستم تقریبا دو ماه از تریاک و فک کنم دو ماه از شیره هر روز استفاده کردم الان تقریبا نزدیک دو روزه نکشیدم چند روز طول میکشه تموم شه ؟ درد ندارم فقط سرفه و آبریزش چشم و بینی و لرز بدن ویکم بی حسی پا ممنون میشم جواب بدین

      1. منم مثل تو الان دو روزه بدون دارو گزاشتم کنار تقریبا یه هفته طول میکشع تا این شرایط سخت تموم شن

      2. سلام شما هم مثل تمام آدمای که تو فاضلاب اعتیاد گیر کردن گیر کردین بهترین رهایی دریافت ی مشاور خوب هست آدم نصیحت نیستم چون منم از اویل کرونا با دوستان ناباب نشستم تو فاضلاب اعتیاد افتادمهرچند ما مرکز هستیم جای ما کیلویی شیره رو بدل میشه اما بخدا ی شرمنده شیر مادرم شدم با این کار خودم تو محل

      3. سلام شما چون مدت کمی مصرف کردید راحت ترک میکنید تروخدا طاقت بیار همین خماری شماس چون مدت مصرف کم بوده یکماه کلا سختی شناس

    3. سلام رسول !عزیزم داداشم باافراد متخصص به اسم مشاوران ترک مشورت کن .تنهاراه ترک افیون مشاوره است

      1. درد بدنی بعد از ۱هفته تموم میشه ولی مواظب وسوسه های ویران کننده باشید
        هرکی لغزش کرده بخاطر وسوسه بوده

    4. سلام دوست عزیز بهترین راه شربت شیره است.رفتن به کمپ و ترک با متادون وقرصهای دیگه رو بریز بیرون خوداینا اعتیاد آوره ،مصرف دوهفته تو یکجا بریز توی یک بطری نوشابه ای و آب جوشیده ولرم شده بریز روش مرتب همش بزن ،و بذار تو یخچال روزی ب اندازه یک سر همون بطری بخور و یک سر آب خالی بهش اضافه کن.زنگ بزن همین موسسه ذهن نو من یه پکیج گرفتم تو دو دوره خیلی خوب شدم توام زنگ بزن بهشون واقعا از متادون خیلی بهتره

  2. من سه سال پیش میکشیدم بعد خیلی راحت ترک کردم. الان دو شش ماهه شروع کردم دوباره خیلی پشیمونم میخوام ترک کنم ، ولی این سری نمیدونم چرا فقط یه هفته میتونم تحمل کنم. لطفا کمک کنید دلیلش چیه؟

    1. سلام دقیقا همین روند اعتیاد هست که باعث میشه که فرد خطر اون رو نادیده بگیره و با هر بار اعتیاد و بالا رفتن دوز مصرف ترک سخت تر شده و درمان را با مشکل مواجه می کند. به همین منظور توصیه می کنیم حتما هر چه زودتر مشاوره ترک اعتیاد بگیرید.

      1. ممنون از ذهن نو … من از خدمات تون استفاده کردم تونستم ترک کنم راحت . فقط خواستم تشکر کنم ممنون

    2. شماوابستگی جسمی رادرگذشته تحمل کردین !امااین رواز نظرروانی باید درک کنی .بروتوی انجمنNAمشاوره بگیر

  3. سلام به همه دوستان و کسانی که این سایت رو راه انپاری کردن ، خیلی خسته نباشید میگم. من خودم ده سال بود شیره میکشیدم الان پنج سالی هست که ترک کردم. هیچ چیز مهمتر از اراپه خود ادم نیست البته این بزرگواران متخصص ترک هم درست میگن من خودم به حرفای خیلیشون گوش کردم تقریبا همشون یه چیز میگن ولی مهمه که بتونید با درمانگر ارتباط بگیرید رفیق شید اونوقت انگیزه هاتون خیلی قوی تر میشه من خودم الان مربی ترک هستم به بچه هایی که با من کار میکنن همیشه میگم که باید خودتون رو از دغدغه خالی کنید بدترین چیز برای اعتیاد فکر و خیاله حالا یه راهی باید برای این فکرا پیدا کنید نه که برید دوباره شروع به مصرف کنید خودتونو و خونوادهاتونو بدبخت کنید. مرسی از ذهن نو که اجازه داد ما دو کلوم با ابن رفیقامون درد و دل کنیم

    1. سلام
      یکی که میگفت ی. داروی ترکیبی دکتر داده وخور شدم جواب متم بده،
      تشکر میکتم من هم به شیره تریاک گرفتار شدم

      1. دوستان بهترین راه ترک و موثرترین راه ترک اعتیاد رو بهتون میگم اگه واقعا جسارت و جرات ترک رو دارین انجامش بدین بدونه اذیت شدن ترک میکنین…
        ۱:ایندفعه که داری مصرف میکنی در حد رفع خماریت مصرف کن نه در حد اوج نعشه شدن
        ۲:فاصله ی مصرفتو طبق ساعت گرقتن تعیین کن و روز به روز دوساعت فاصله ی مصرف رو زیاد کن
        ۳:وقتی فاصله رو به یک روز درمیون رسوندی دوز مصرفی که در حد رفع خماری بوده رو هر دومرحله مصرف کم تر کن
        ۴:زمانی که به مصرف ۲۰سوت (وزن)شیره رسیدی بعد دومرحله مصرف کامل مصرف رو قطع کن
        داروهای مورد نیاز بعد ترک هم اینایی هست که میگم
        جهت توان داشتن برای انجام کارهای روزمره خوردن ویتامین ها الزامیه پس این سه ویتامینو حتما بگیرید
        مولتی ویتامین …ویتامین ب….زینک پلاس..
        هر۸ساعت یکی از هرکدام همزمان مصرف بشه
        یک ورق دگزامتازون(جهت جلوگیری از تخریب چهره وکاهش وزن در دوران ترک) هر ۶ساعت یکی باشکم پر

        یک ورق سیپرهپتادین(اشتهااور)هر پنج ساعت یکی یکساعت قبل غذا ناهاروشام

        مصرف دگزامتازون وسیپروهپتادین رو فقط هرکدوم یک ورق ۱۰عددی ادامه بدین و بعد اتمام خوردن ویتامین فراموش نشه ورزش سبک پیاده روی بعد اتمام داروها یادتون نره
        بعد ۱۰روز بدون درد وخماری و وسوسه برگشت ترک کردین به راحتی..
        دکتر هستم و مثل خیلی دکترا از راه ترک وکمک بیماران اعتیاد دنبال کسب درامد نیستم فقط دعاتون کافیه…یاحق

        1. سلام دکتر عزیز
          من ۳۰سالمه و دوساله مصرف شیره دارم مقدارش زیاد نیس ولی خسته شدم بنظرشما نمیتونم بطور ناگهانی بزارم کنار؟یا روش شمارو پیش بگیرم بهتره؟ ممنون پاسخ بدید

  4. من دو ۳ماهه شروع ب خوردن شیره کردم میخوام بذارمش کنار نوبت ی روانپزشک حاذق هم گرفتم اما میترسم نتونم دردشو عوارض شو تحمل کنم بخاطر این افیون زندگیم از هم پاشید همسرم طلاق گرفت پدرو مادرو خونواده هم خیلی عذاب میکشن فکرو خیال خواب و خوراکو ازم گرفته لطفا کمک و راهنمایی کنید تشکر

    1. سلام خیلی خوبه که برای شروع درمان از یک فرد متخصص می خواهید کمک دریافت کنید. مسلما ترک اعتیاد مسیر سختی داره اما همین مسیر توسط خیلیا طی شده و به موفقیت رسیده پس شما هم میتونید با انگیزه و روش صحیح به مقصود برسید. اما روانپزشکان بیشتر درمان دارویی ارائه میدن و برای ترک مشاوره روانشناسی حتما باید دریافت بشه. با شماره های درج شده تماس بگیرید به صورت تلفنی و حضوری می توانید مشاوره دریافت کنید.

      1. سلام،ما معتادان در تعریف حقایق و غیر واقعی بسیار خار***ه ایم،یعنی یه چوری خودمونو قول میزنیم واقعا خودمون باور میکنیم.همدرد عزیزم اکه بتونی برو کمپ بعد ترکم باید بری جلسه مشاوره روانشناسی تا این که جواب بگیری،انشاالله موفق میشی

    2. سلام من ۴ماه شیره مصرف میکردم الان ۲۰روزه ترک کردم البته روزی ۳ عدد کدیین مصرف میکردم الان ۳روزه دیگه نمیخورم یکم بیقرارم خاستم ببینم تاکی ادامه داره

      1. سلام کدیین جایگزین مناسبی برای ترک شیره نیست، این حس بی قراری با ادامه روند ممکنه بیشتر بشه و احتمال بازگشت به اعتیاد رو بالا میبره. بهتره از روش های مناسب ترک و داروهایی که برای این منظور ساخته میشن استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که 4 ماه شاید مدت زیادی برای اعتیاد نباشه اما باز هم اعتیاد شکل گرفته و شیمی بدنتون باید تحت نظر یک متخصص به حالت اول برگرده. از مواد غذایی سبک و فیبر دار استفاده کنید. روزانه پیاده روی داشته باشیدو برای حفظ سلامت روجی جتما از خدمات مشاوره روانشناسی استفاده کنید.

        1. دمت.گرم.بهت.پیشنهادمیدهم.بروداروخانه.یک.قطره.هست.به.نام.گل.سرخ.بگیربخورراحت.میشوی.مخصوص.استرس.اضطراب.وکارحمام.رازیادمیکند

    3. ببین عزیزم منم یه زنم الان سی سالمه متاسفانه بخاطر مشکلات خانوادگی رو به این مواد آوردم وشیره میکشیدم اولش تفننی ولی بعد چنان تو دامش افتادم که خودمم موندم.چندباره چندسال پیش ترک کردم ولی اوضاع روانی داغون بود دوباره روی آوردم سرش زندگیم با یه بچه ازهم پاشید.ولی تو خداتو شکر کن که بار اولته و تازه سه ماهه مصرف داشتی خ راحت میتونی ترک کنی بدون اینکه کسی بفهمه من بهت قول میدم من ازین شرایط بدتر داشتم.این بار ترک سوممه و میدونم خ سختتره ولی چاره ای ندارم چون خسته شدم.تورو خدا کنارش بزار تو هنوز اول راهی..با قرص ب دو اصل نه تقلبی راحت میتونی ترک کنی با دوز پایین از اول با یه چهارم شروع کن بسته به توانت و مصرفت هر موقع احساس کردی دردت داره شروع میشه باز یه چهارم دیگه بزار زیر زبونت بسته به توان خودت به مرور دوزش رو کم کن اگر در روز دوبار قرص میزاشتی تبدیل کن به یه بار در روز و بعد باز همون یه چهارم رو کمتر کن و بعد دیگه نخور زیاد نخوری که باز خودش اعتیاد داره همینطور که گفتم یه دو سه شبی بدن درد و بیقراری داری که که با مسکن یا دوش حمام و شیاف و اینا باید تحمل کنی آبجوش زنجبیل و دارچین تو این مدت بخور.من بهت قول میدم اگر واقعا سه ماه فقط مصرف داشتی این حتی بیشتر در عرض یه هفته راحت بزاری کنار بدون عوارض تازه با اونا خ راحتتر و سرحال تری نسبت به مصرف مواد شرطیکه تا چند روزی فقط و سریع دورش رو بزاری پایین و ترک کنی چند شبی هم بیقراری و درد داری که حل میشه هرچند مدت معرفت خ کم بوده خ راحت مث اب خوردن میتونی راحت بشی ..کاش منم مث تو بودم.من الان سه شبه تو ترکم و داغونم بخاطراینکه چندباره گذاشتم کنار خ اذیتم استرس شدید دارم ولی امیدمو به خدا دارم و توکل بهش کردم بیشتر روانم داغون الانکه. با همون وجود شب سوم رو الان از شب پیش یعنی بیست و چهار ساعت بعد یه چهارم ب دو خوردم.ولی شما که مدت مصرفت پایین بوده خ راحتتر میتونی بزاری کنار نیازی به هیچ مرکزی هم نیست بهت قول میدم اگر حرفم و گوش کنی دعای خیرمم میکنی چون خیلیا ازهمین روش الان راحت شدن کافیه فقط اراده کنی

    4. سه ماه که خیلی کمه راحت میتونی بزاری کنار من تقریبا پنج ماه شیره کشیدم الان یک روز و نیمه لب نزدم درسته ترکش یه کوچولو سخته اما منو شما که دوره کمی استفاده کردیم راحت پاک میشیم توکل کنید و یا علی بگید

    5. سلام
      شوهرم با شروع کمر درد و دیسک کمر و عمل کمرش شروع به شیره کشیدن کرد شش ساله مصرف میکنه
      تا یکماه پیش خودش خسته شد منم از لحاظ روحی روانی همش کنارشم. اصلا سرزنش یا موقع بداخلاقی هاش دهن به دهن نمیکنم باهاش
      یه دختر پنج ساله داریم حتی دخترم هم ملاحظه میکنه میگه بابا خسته است
      بعد از آخرین مصرف ۲۴ ساعت گذشت
      یه دونه ب ۲. رو چهار قسمت کرد و با ناخن گیر هر قسمت رو سه تیکه
      یعنی از همون اول با یک دوازدهم قرص شروع کرد به ترک
      اون هم هر ۲۴ ساعت یک دوازدهم مصرف کرد. بعد یک هفته تایم رو کرد ۳۶ ساعت یکم اذیت میشد موقع تغییر زمان فقط دو بار اول.
      بعدش کرد ۴۸ ساعت یک دوازدهم
      الان فکر میکنم هر سه روز یا چهار روز همون یک دوازدهم رو استفاده میکنه. البته بگما یکماه شده تقریبا
      میگه کم کم تایمش رو بیشتر میکنم تا دیگه نیاز نباشه
      خواستم تجربه اشو بزارم شاید به درد کسی بخوره
      البته بگما قهوه خیلی خیلی آرامبخش هست تو این راه

  5. قابل توجه دوستان تفننی کِش ، این مَتا لذتش زیاده و عاشقش میشی ولی اینو بدون که شیره تریاک مرخصی داره و ترخیصی نداره….ترک فقط پیچ بهشت زهرا ?

    1. باسلام من چهارسال پاکی داشتم که شیش سال قبل شیره مصرف میکردم تقریبا چهارماه پیش منو کرونا گرفت وبه توصیه دوستان مجدد مصرف کردم و خسته شدم و در منزل به صورت تدریجی ترک کردم امروز روز پنجمه دردندارم اما بی‌خوابی شدید دارم ورفتم دکتر و سرم و آمپول تقویتی و معده درد دادن بهم میخوام بدون این بی‌خوابی چقدر طول میکشه. ممنونم

      1. سلام معمولا با هر بار برگشت به اعتیاد دشواری ترک هم بیشتر میشه. پس توجه داشته باشید که برای موفقیت در ترک شیره برای بار دوم به بعد سختی بیشتری تجربه کنید. بیخوابی ممکنه تا مدت ها با شما همراه باشه البته اگر تغذیه و فعالیت هایتان تغییراتی ایجاد کنید می تونید راحت تر این مرحله رو پشت سر بگذارید. خوردن شیر ، استفاده از مواد غذایی فیبر دار، پیاده روی روزانه بهتون برای کاهش عوارض کمک می کنن. از طریق تلفن هم می تونید با مشاور ترک اعتیاد در ارتباط باشید و چالش های احتمالی رو برطرف کنید. موفق باشید

    2. باسلام فقط یه مبتدی اینطوری حرف میزنه عمو بیا پای حرف امثال منی ک حداقل ۲۰سال تخریب مواد داشتن بشین بعد نظرت کلا عوض میشه ، این موادمثل قول توی تاریکی میمونه ، بسته به خودته اون تاریکی و قول با یه چراغ روشن کردن میبینی چیزی نیست ، مواد هم همینه یکسری عوامل دست بدست هم دادن تا یک معتاد بوجود بیاد والانم ترک کارساز نیست اول باید ببینی چه عوامی باعث بوجود ادن این شرایط شدن ابتدا باید اون عوامل برطرف کنی ، بعدش بشینی ببینی این متا مال تو هس یا نه ، اگر جوابت نه بود خود بخود مشکل حل بشه اینم حله ، حله چشماته بمولا سنگ مفت گنجشک مفت دوستانی ک میخواهن ترک کنن اول عواملی ک شمارو به سمت اعتیاد کشوند اول پیدا کنید بعد حذف کنید در انتها میبینی اونقدر ها هم ک فکر میکردی ترک سخت نیست فقط باید بدونی چرا به این روز افتادی واسلام.

  6. همسرم یک ساله شیره تریاک مصرف می‌کنه . خودش میگه زباده روی در مصرفش نکردم. برای ترک فقط دو یا سه روز بدن درد داشت الان میگه دیگه نمیکشم. یعنی واقعا توی همچین زمان کمی میشه ترک کرد؟ میترسم بهم دروغ بگه وترک نکرده باشه. لطفا راهنماییم کنید

    1. سلام خیلی از کسانی که ماده مخدر مصرف می کنن در دفعات اول با کمی درد و رنج اون رو کنار میزارن ، به خاطر همین روند نه چندان دشوار تصور می کنند این بدن آن هاست که در برابر موادی مثل تریاک مانند بقیه نیست! پس بعد از مدتی با همین تصور که راحت میشه ترک کرد دوباره مصرف می کنند در حالی که دارن وارد یک لوپ می شن که بیرون اومدن از اون کار راحتی نیست. با توجه به اینکه ایشون سه ساله شیره تریاک مصرف می کرده برای ترکش حتما باید خدمات درمانی دریافت کنه. حتی اگر به طور کامل الان مصرف کننده نباشن هنوز در خطر هستن و نمیشه گفت ترک کردن. با شماره های درج شده تماس بگیرید و از مشاوره ترک اعتیاد حتما استفاده کنید. توصیه می کنیم خود شما هم در جلسات تکمیلی شرکت کرده تا بتونیم در کنار ایشون به درمانشون کمک کنید.

    2. سلام دوست گرامی …شما براحتی می توانید مصرف شیره و تریاک را ترک بکنی بدون درد و بدون خماری …فقط باید ترس را بریزی دور و روحیه ترک کردن را قبل شروع به ترک در وجود خودت به اوج برسانی ….یک دیک بزرگ و یا اگر وان دارید .دیک و یا وان حمام تان را با آب کاملا سرد پر بکن و نمک طبیعی به آب سرد دیک و یا وان نمک بریز و آب را پنج دقیقه به هم بزن تا کاملا نمک در آب سرد دیک و یا در وان کاملا حل شود …وقتی آب و نمک را آماده کردی شروع کن به راه رفتن و یا دویدن اینقدر پیاده روی و یا به دویدن ادامه بده تا کاملا خسته و خمار بشوی ..پنج دقیقه استراحت کن تا عرقت خشک بشود بعدش برو داخل اب نمکی که از قبل آماده کرده آیی نیم ساعت بشین داخل آب نمک سرد ….بعداز نیم ساعت بلند شو برو با حوله بزرگ و تمیز خودت خشک کن به هیچ وجه بیرون نرو و لباس کاملا گشاد و راحتی بپوش و موهای سرت را خوب خشک کن تا سرما نخوری و یک پتوی ملافه دار و ضخیم بنداز دو دوش ات و پتو را کاملا به دور خودت بپیجون بخصوص پاهات تا گرم بشوی یک لقمه نون و پنیر کم نمک و بخور و یک استکان چایی زغالی بخور چن ساعت استراحت کن …بعد از چند ساعت استراحت دیگر تا آخر عمرت هیچ وقت خمار نمی شوی …لطفاً با یک پزشک متخصص در مورد این روش حتما مشورت بکنید….آب درمانی یک روش قدیمی است ….اما مناسب هر فرد معتاد نیست ….بهروز

  7. س خسته نباشید بنده مدت ۲۰سال شیره مصرف میکنم وجانباز هستم ازناحیه داخلی وسکته قلبی هم کردم والعان درحال حاضرخسته شدم وخانواده ام ناراحت هستند بنده چطوری میتونم ازاین در خانمان سوز نجات پیدا کنم فقط شماراخدا راهنمایی ام کنید این بعدآ دیگه عوارضی برایم پیش نمیاد ممنون

    1. سلام با توجه به وضعیت جسمانی که دارید ترک ناگهانی به هیچ عنوان توصیه نمیشه. متخصص با توجه به سن ، مقدار و نحوه مصرف می تونن براتون روشی رو جهت ترک معرفی کنن. به هیچ عنوان تلاش نکنید به طور خودسرانه ترک کنید، وضعیت را به پزشکتان اطلاع داده و یا از طریق شماره های درج شده با متخصصان ذهن نو در ارتباط باشید.

    2. سلام یک سال بود ترک کرده بودم 8 ماه پیش دیگه رفتم سراغ شیره
      الان درحال حاظر 5 روزه دارم ترک میکنم این بی خوابی درد کی کم میشه

    3. عرض سلام. دوست عزیز اگه واقعا قصد ترک داری به شدت توصیه میکنم تحت نظر پزشک اینکارو انجام بدین‌ .پدر منم شرایط شما رو داشت ، ولی متاسفانه با ترک خودسر سکته کرد و یک طرف بدن لمس شده. اگه از لحاظ مالی هم مشکلی نداری، با سن و سالی که دارین و جانباز ، سابقه سکته با مصرف پایین ادامه بدین‌ . برای شما حکم دارو داره . البته نظر شخصیم بود .

    4. دوست عزیز می‌خوام یه راهی رو بهت بگم که قدیم‌ها استفاده میکردند وخیلی کارسازه روزی چند گرم مصرف میکردی همون اندازه یک هفته داخل آب گرم حل کن یعنی اگه روزی یک گرم مصرف میکردی به اندازه هفت گرم داخل آب گرم حل کن حالا برای مصرفش اندازه که خمار نشی داخل یه قاشق غذا خوری یا هر پیمانه ای که در دسترس داری آب شیره بریز بوخور وبعد به اندازه همون که خوردی داخلش آب بریز همین به مدت یک هفته انجام بده آخر هفته بدون درد شما ترک کردی چون به مرور زمان شیره میشه آب خالی وشما هم داری آب خالی استفاده میکنین بدون درد وخماری ترک میکنی به شرطی که دوباره شروع نکنی اگه باز سوالی داشتی اینم شمارم 093****24

  8. سلام
    ۳ سال شیره مصرف میکردم
    پیش متخصص ترک ویزیت سرپایی شدم و ایشون دارو دادن بهم
    الان ۵۰ روزه که پاکم و حس رضایت دارم
    تقریبا از ۱۰ تا دارویی که بهم داده بود ۸ تاش رو یکماهه مصرفش رو‌گفته قطع کنم و فقط شب ها گاپنتین ۳۰۰ و کلرودیازپوکساید ۱۰ میخورم
    خوابم عالیه
    شرایطم اوکیه
    فقط به شدت از گرررر گرفتگی کلافم بعد ۵۰ روز تنوز گاهی گرررر میگیرم حرارت بدن و‌مخصوصا صورتم میره بالا
    ایا طبیعیه؟ اگه عادیه مهم نیست تحمل میکنم ولی اگه این حالت طبیعی نیست لطفا راهنمایی کنید که رسیدگی کنم
    با تشکر

    1. سلام با توجه به این که تحت نظر همکاران ما هستید توصیه می کنیم جهت بررسی عوارض به ایشون مراجعه کنید. داروهایی که تجویز کردن جهت کاهش عوارض ترک مناسب هستن. پیاده روی روزانه و استفاده از تغذیع مناسب فراموش نشود.

  9. باسلام من چهارسال پاکی داشتم که شیش سال قبل شیره مصرف میکردم تقریبا چهارماه پیش منو کرونا گرفت وبه توصیه دوستان مجدد مصرف کردم و خسته شدم و در منزل به صورت تدریجی ترک کردم امروز روز پنجمه دردندارم اما بی‌خوابی شدید دارم ورفتم دکتر و سرم و آمپول تقویتی و معده درد دادن بهم میخوام بدون این بی‌خوابی چقدر طول میکشه. ممنونم

    1. سلام معمولا با هر بار برگشت به اعتیاد دشواری ترک هم بیشتر میشه. پس توجه داشته باشید که برای موفقیت در ترک شیره برای بار دوم به بعد سختی بیشتری تجربه کنید. بیخوابی ممکنه تا مدت ها با شما همراه باشه البته اگر تغذیه و فعالیت هایتان تغییراتی ایجاد کنید می تونید راحت تر این مرحله رو پشت سر بگذارید. خوردن شیر ، استفاده از مواد غذایی فیبر دار، پیاده روی روزانه بهتون برای کاهش عوارض کمک می کنن. از طریق تلفن هم می تونید با مشاور ترک اعتیاد در ارتباط باشید و چالش های احتمالی رو برطرف کنید. موفق باشید

    1. احسنت منم شیره رو با ب۲ و ب۲ رو با کلونیدین ترک کردم بعد گفتم چند روز مصرف کنم گفتم معتاد نمیشم یه چند روز کلونیدین میخورم الان سه ماهه دوباره تو دامش افتادم برا منم دعا کنید شمارا دعا کردم انشاءلله همتون پاک بشید و پاک بمونید

  10. سلام من ۶ ساله تریاک وشیره مسرف میکنم میخام ترک کنم امانگرانم دوباره بازگشت کنم تاهالا ترک نکردم

    1. سلام برای ترک حتما از کمک های متخصص ترک اعتیاد استفاده کنید ، روش های خودسرانه و نادرست موجب برگشت اعتیاد میشن

    2. سلام دوستان یک روش خیلی خوب برای ترک شیره بلدم ک هرکس ازاین طریق ترک کرده آخرین ترکش بوده،و بخاطر رضای خدا به هرکی بخواد میگم…

      1. سلام میشه بگی به من الان ۱۰ساله سیره مصرف میکنم چندبار ترک کردم ولی باز برگشتم میشه کمکم کنی09************4اینم شمارمه ممنونم دیگه خسته شدم

    1. راستش هرچی دقت میکنم میبینم شما بیشتر بفکر پول درآوردن هستین و آشنا کردن جوونا با مخدر های محتلف
      شما از لذت مواد مینویسین
      حداقل بنویسین لذت توخالی
      اگر میخواین بدونین مواد چ کارتون میکنه
      فیلم مرثیه ای برای یک رویا رو ببیند

      1. وااا کجا درباره لذت نوشتن اصن بعضیا فک میکنن باید یه چیزی بگن که یه چیزی انگار گفته باشن

  11. من تقریبا دو سال بخاطر بیماری عصبی روزی ۶گرم شیره سوخته مصرف خوراکی داشتم ولی یه دفه قطعش کردم و ترک هیشکیو نمیکشه این کلینیکا واسه جیبشون تفره میزنن بهشون توجه نکنید مث مرد چند روز زجر بکشو تمام …البته ترک بستگی به ژنتیک و بدن فردم داره

  12. سلام..خسته نباشید..
    من ۵ماه شیره میخورم و اینروزا همش تعرق شدید دارم و کلافه..لطفا راهنماییم کنید چحوری ترک کنم تا از شر این مواد راحت بشم..بخاطر تعرق مجبورم بیشتر‌مصرف کنم ک کمتر عرق کنم..کلافه شدم

    1. سلام برای ارائه روش مناسب ترک باید تحت نظر متخصص باشید تا با در نظر گرفتن شرایط جسمی و روانی شما راهکار مناسب ارائه بدن . حتما برای ترک به متخصص ترک اعتیاد مراجعه کنید و بدون تجویز متخصص هیچ گونه دارویی مصرف نکنید.

  13. بیشتر اعتیاد تلقین است . و باید با همان تلقین ان را کنار گذاشت . البته نه اینکه خود مواد بی تاثیر است خیر ولی عادت و تلقین بیشتر از خود مواد اعتیاد اور است .
    اگر میکشید پس باید روش را تعقیر و به خوردن برسید . و هنگامی که با خوردن مچ شدید .
    بدین صورت شیره درست کنید . 1- نان خشک شده را اسیا کنید تا پودر گردد .
    2- هنگام درست کردن شیرذه که هنوز مقداری مانده تا سفت شود به ان پودر را اضطافه کنید . 3- کاملا ان را مخلوط کنید ئ انقدر پودر بزنید تا بدست نچسبد . 4- مواد اماده است و برای استفاده قبل از خوردن صثبحانه و ناهار و شام استفاده کنید. 5- مقداری که قبلا استفاده میکردید . استفاده کنید و اگر تاثیر نداشت بین ساغعت غذار خوردن ذئباره استفاده کنید تا بدن با ان مچ شود

  14. ممنون از سایت خوب ذهن نو . من اعتیاد به شیره داشتم دوستان رفتم یه مرکز ترک کنم متادون بهم دادن اوضام خوب تر نشده که هیچ بدارم شدم

  15. سه سالی هست شیره رو گذاشتم کنار و الان هنوز پاکم مرسی از اقای احمدی که تونستن یهم کمک کنن خواستم اینجا یه تشکری ازشون کرده باشم که حداقل یه خستگی از نتشون در بیاد خدا قوت

      1. با امید پاکی برای همه،ترک کردن کاری نداره خداییش من خودم خیلی ترک کردم ولی اینکه بتونی پاک بمونی مهمه این مواد فوقش ۳۰ روز تو خونت باشه ولی سالیان سال تو روحته،یه لغزش تو زندگی مصرف دوبارس،اگه یاد بگیری مواد و با اراده نمیشه ترک کرد برد کردی،چون نکشیدن مواد مهارت میخواد نه اراده بابد بلد باشی ذهنتو کنترل کنی،از هر راهی که میبینید ذهنتون قوی تر میشه دست نکشید میخواد نماز باشه میخواد ورزش باشه یا مراقبه باشه دریغ نکنید،خوش حال باشید که مواد مصرف میکردید وقتی پاک بشید دو تا زندگی متفاوت رو تجربه کردید مطمعن باشید قوی تر هم میشید تو زندگی

    1. سلام من سه سال پیش به خاطر لاغری و درد سیاتیک شیره مصرف کردم چند ماه پیش که خواستم بزارم کنار متادون گرفتم ولی درد وام نیفتاده هم زمان هم شیره مصرف میکنم هم متادون.از دور پیش تصمیم گرفتم بزارم کنار با روش تدریجی.روزی یک و نیم قرص متادون و سه دهم میل شیره.ایا میتونم با همین روش تو خونه ترک کنم.در ضمن من خانم هستم خانه دار و بچه دارم اصلا شرایط رفتن به کمپ رو ندارم.لطفا کمکم کنید.

  16. سلام
    همسرم نه ساله بخاطر مشکلات زندگی استرس شدیدی گرفت دکترم بردمش ولی خودشو راحت کرد دنبال مصرف شیره رفت بهتر شده ولی درمان نشده هنوزم کابوس‌های شبانه رو داره هنوزم تپش قلب داره
    شیش ماهه فهمیدم که مصرف میکنه به هر دری زدم قهر دعوا تا مرز طلاقم رفتم خیلی عذاب کشیدم چندین مشاور کمپ رفتم
    توروخدا منو راهنمایی کنین نه مادرش نه برادرش با این حال که میدونستن کوچکترین حرفی بهش نگفتن من موندم با دو تابچه
    سر کار میره ولی وقتی چهرشو میبینم عذاب میکشم به چه روزی افتاده، همش دنبال جایی هست که تنها باشه مواد مصرف کنه حالش بهتر شه
    امروز رفتم کلینیک ترک اعتیاد همسرم گفته که میرم دکتر ولی کی نمیدونم فردام میرم پیش دکتر که وقت بگیرم
    همش بهونه میاره تا کی ادامه میده، من خسته شدم
    خواهشی که از شما دارم راهنماییم کنین اگه نرفت چی کار کنم، متادون مصرف کنه، قرص بخوره، به خدا قصم خستم ذهنم شبو روز آرامش نداره
    کمکم کنین

    1. سلام در ارتباط با بیماری اعتیاد باید بدانید که تا زمانی که خود بیمار اراده نکنه و در واقع خواسته درونیش ترک نباشه نمی توانید او را مجبور به ترک اعتیاد کنید. به عنوان همسر و خانواده تاثیر زیادی در روند بهبودی او دارید و می توانید تسهیل کننده درمان او باشید ، معمولا در چنین وضعیتی اطرافیان بیمار به دلیل نگرانی و خستگی ناشی از اعتیاد عزیزشان نمی توانند تعامل موثری برای سوق دادن بیمار به سمت درمان داشته باشند. به همین دلیل در چنین مواردی مشاوره ترک اعتیاد برای اعضای خانواده جهت راهنمایی و آموزش های لازم در ارتباط با اعتیاد و بیماران معتاد ضروری است.

    2. خواهر گلم اول آروم باش هیچ اتفاقی نیفتاده ، با کمک از کسانی که تو این حوزه هستن میتونید خیلی راحت مساله رو حل کنید

  17. سلام . 52 سالمه . بازنشسته شدم . از سال 70 تا 92 یعنی بیست ودو سال تریاک مصرف کردم . در این مدت مقدار مصرفم هیچ تغییری نکرد. از سال 92 تا الآن دارم شیره مصرف می کنم . تریاک رو یه بار ترک کردم و دوسال نکشیدم ولی لغزش کردم . ولی شیره یه نامردیه که دومی نداره . شاید ده بار ترک مصرف کردم اما بیشترین مدت ترکم دوماه بود. همش لغزش و دوباره عجز و کلافگی در مقابل این ناجوانمرد. دیگه ذله شدم . پیش دخترم ( یکی یه دونه ام ) خار و خفیف شدم . می خوام ترک مصرف کنم ولی به مراکز ترک اعتیاد ، اعتماد ندارم . تو دوسال گذشته هر چی بلا بوده سرم اومده . سال 98 مادرم ، همه ی امیدم ،رو ازدست دادم . بعد زنم رو . بعد بازنشستگی و مشکلات اون . مهاجرت به شهر زادگاهم و ناتوانی در ایجاد ارتباط با خانواده ی پدری . الآن فقط می خوام قطع مصرف کنم .هم جسمی و هم روحی ،روانی . اگه نشد سرم رو بذارم و بمیرم . خلاص . اگه میتونید لطفا یکی کمکم کنه . در ضمن تحملم به شدت پایینه .

    1. سلام با توجه به این که تلاش زیادی برای ترک کردید و بازگشت های مکرر داشتید و در کنار اون مادر و همسرتون رو هم از دست دادید، علائم افسردگی شدت پیدا کردن و شما حتما باید برای درمان اعتیاد و افسردگی به متخصص مراجعه کنید. بدون دریافت دارو و یا کمک های مربیان ترک این چرخه معیوب تمام نشده و تنها به بدتر شدن شرایط روجی و فیزیکی شما منجر میشه. می تونید با یک تلفن از طریق شماره های درج شده با متخصصان ترک اعتیاد مرکز مشاوره ذهن نو تماس بگیرید.

    1. سلام دوست عزیز برای دریافت خدمات ترک اعتیاد و یا مشاوره ترک اعتیاد با شماره های درج شده تماس بگیرید

  18. سلام من یک ماه الی ۴۰ روز روزانه یک حب شیره میخوردم الان دوروزه گذاشتم کناریکم بیقراری وسستی بدن ودرد دارم ممنون میشم راهنماییم کنیدودرآخرلعنت برهرچی رفیق بد

    1. سلام محسن عزیز تبریک می گم که قصد ترک دارید مسیر سختی رو شروع کردید و باید برای رسیدن به پاکی کامل اصولی رو رعایت کنید. اول اینکه با خودت صادق باش اگه قصد ترک کردن داری واقعا برای این کار قدم بردار و اگه فک میکنی دلیل کافی برای انجام این کار نداری پس بهتره ابتدا دلایل منطقی برای این ترک رو پیدا بکنید چرا که همین دلایل هستن که انگیزه لازم برای مقابله با سختی های ترک رو براتون فراهم میکنن. در قدم دوم روش ترک مناسب رو باید انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که هر روشی مناسب نیست حتی ممکنه روشی برای شما مناسب باشه ولی برای شخص دیگر بی تاثیر پس حتما باید روش ترک مناسب شما مشخص بشه. قدم سوم شروع ترک هست که حتما باید طبق برنامه و با کمک متخصصین انجام بشه. پس حتما برای دریافت مشاوره ترک اعتیاد اقدام نمایید تا با اطمینان به موفقیت ترک درمانتان شروع شود.

  19. سلام دوستان یک روش خیلی خوب برای ترک شیره بلدم ک هرکس ازاین طریق ترک کرده آخرین ترکش بوده،و بخاطر رضای خدا به هرکی بخواد میگم….

  20. سلام دوستان من دخترم و ۲۶سالمه الان نزدیک ۲ساله شیره میخورم اولش خیلی کم بود اندازه یه عدس الان خیلی زیاد شده.من تاحالا ترک نکردم و هیچ کس نمیدونه که معتادم ولی میخوام ترک کنم ولی بزرگ ترین مشکلم اینه شیره نخورم اصلا نمیتونم غذا بخورم حتی میوه هم نمیتونم بخورم و دل درد شدید میگیرم کسی هست راهنماییم کنه که چجوری ترک کنم اشتهام کور نشه مثلا دارویی چیزی بخورم. دیگه واقعا میخوام ترک کنم چون تازه ازدواج کردم ولی خیلی افسردم اصلا حوصله بیرون رفتن و ادمارو ندارم حتی دیگه مسافرتم دوست ندارم برم

    1. سلام سحر عزیز برای ترک اولین چیزی که اهمیت داره انگیزه و آمادگی خودتان برای شروع درمان هست. اگر برای ترک اقدام کرده باشید میبینید که متاسفانه خیلی از مراکز وضعیت روحی و جسمی بیمار رو در نظر نمی گیرن و تنها طی یک روتین شروع به تجویز دارو و یا بستری می کنن . اما طبق روش های مدرن برای ترک اعتیاد روحیه و دلایل بیمار برای ترک اهمیت زیادی داره و متناسب با اون ها باید درمان شروع بشه. یکی از مهم ترین علل شکست ترک و بازگشت های مجدد به اعتیاد “نبود انگیزه های قوی برای ترک” هست. شما می تونید با دریافت خدمات ترک اعتیاد و مشاوره ترک اعتیاد ذهن نو با بهترین روش های ترک درمان تون رو شروع کنید.

    2. سلام منم دقیقا عین خودت اولش تو شرایط کرونا دور همی های مکرر بساط شیره باعث شد من کم کم گرفتار شم بدون اینکه خودم بپذیرم اعتیاد پیدا کردم بعد از اون ک دیگ شرایط واجد نبود ب اون دور همی ها برم مجبور به خوردن شیره شدم یکسال اول تقریبا یک وعده میخوردم و تا شب اثرش بود کم کم زود میپرید و منم مجبور ب زیاد تر کردن مصرف شدم طوری ک الان از خواب بیدار میشم باید دوبار پشت سر هم بخورم منم سنم خیلی کمه و خانواده مم از این موضوع خبر ندارن چن بار تصمیم به ترک گرفتم اما چون هیشکی خبر نداره و نمیتونه کمکم کنه موفق نمیشم اول اینک تایم خماری بدنم هرچقدر لوسیون و ادکلن گرون بزنم باز یه بوی خیلی بد خاص ک انگار مختص ب خماریی بدنم بگیره درکنارش عرق زیاد و کاهش اعتماد بنفس باعث میشه نتونم من برخلاف سن کمم تحمل درد زیاد رو دارم و حاضرم دردش رو تحمل کنم تا از این باتلاق بیام بیرون فقط همین بو بد و کاهش اعتماد و بنفس و بی حوصلگی جلو دار منه

      1. ستاره جان تو ام باید با جم کردن مصرف روزانه به اندازه یک ماه و حل کردنش در یک ظرف آب نوشابه کوچیک و جور باشه که فقط برای رفع خماری بخوری پیمانتم همون در نوشابه باشه هرچقدر که خوردی همونقدرم آب بریزی تا جاییکه دیگه آب خالی مصرف کنی اینجوری بهتر میتونی ترک کنی

    3. سلام اندازه مصرفتو که روزانه چقدره به اندازه یک ماه جم کن با آب حل کن و روزانه به مقداری که حالت خوب باشه بخور

  21. بچه نگاه کنید هیچ کاری نداره من مصرف میکردم خیلی کم اما بالاخره معتادیم بهترین روش اینه روزی ۳ تا ۴ ساعت پیاده روی کنید اگه بیشتر از ۷ روز ترکتون طول کشید هرچی خواستید بهم بگید جواب داده خودم پیاده روی اربعین ترک کردم ۷ روزم نشد خابم میزون شد نه بعدش درد داشتم بقران جواب میده

    1. خیلی از نظر شما ممنونیم اقای مهدوی
      در واقع شما با بالا بردن سیستم سوخت و ساز بدنتون تونستید به نوعی سم زدایی کنید. از بین بردن وابستگی به ماده مخدر و در کنارش حفظ و ایجاد انگیزه برای ترک مهم ترین عوامل موفقیت در ترک اعتیاد به شیره و سایر مشتقات افیونی هستن

  22. سلام به همه عزیزان و همراهان که دنبال درمان و رهایین من کسی ام که سالها تو این کثافت داشتم دست و پا میزدم به ابولفضل ادم بدی نبودم زنمو از دست دادم بچه هام ازم بدشون میومد خو اخه حقم داشتن خیلی بد کردم باهاشون ولی نمیدونم چی شد اقام امام حسین انقد هوامو داشت باورتون نمیشه چقد کمپ خوابیدم و پول خرج کردن برام یه برادر دارم که خیلی اقاست خیلی بهش مدیونم یه روز اومد گفت رضا تا حالا هر کاری کردیم ترک نکردی بزور با کتک با صحبت راضی نشدی یه جا رو پیدا کردیم که با بقیه فرق داره بیا به خودتو ما رحمی بکن فقط باهاشون حرف بزن اقا من نمیدونم چی شد یه حسی بهم گفت داداش این بار چرا انقد حرفاش فرق کرده به دلم نشست دیگه نمیدونم چی شد روشو زمین ننداختم قبول کردم. الان شش ماهه بهم برنامه دادن حرف زدن و اصن یه چیزایی فهمیدم از خودم که اصن فکرشم نمیکردم اصلا دلم نمیخواد دیگه برگردم الان فقط میخام این حال خوبمو داشته باشم. واقعا دست همه کسایی که تو ذهن نو هستن به خصوص خانم با**** درد نکنه

  23. سلام ب همه همدردا من ۲۸ سالمه نزدیک به ۱۴ ساله ک مصرف هروئین دارم همون سورچه و شیشه ۶ ماه پیش رفتم کمپ برا اولین بار خب مواد سفید تعجبی نداره دردی داره ک استقفرالله خداوو پیر پیغمرو یکی میکنی اون تو تا ۴ روز شب ب شب ۵ سی سی متادون میدن ک برا مصرف من اندازه یه دود بود بیفایده بود روز سوم چشام کلا نمیدید خداروشکر بجه محلام بودن حدودا ۴۰ روز نخابیدم خداشاهده فکر کنم کلا تو ۴۰ روز ۳۰ دقیقه خابیدم خب کسایی هستن حداقل سالی یکی دوبار میرفتن کمپ بدنشون عادت داشت ولی من ۱۴ سال خماری نکشیده بودم خلاصه برا دشمنمم همچین روزاییو نمیخوام خداشاهدا واقعا نمیخام البته من عمل متادون و کلونازپام هم داشتم که متادون روز ۱۵ ب بعد تازه درداش میاد سراغت اونجا ۶ بار تشنج کردم چشامم نمیدید حالم جوری بود ک دویستا معتاد منو ک میدیدن گریه میکردن اصلا دردشون یادشون رفت داداشا اونایی که تریاک و شیره میکشن یا میخورن بخدا من دیدم زیاد دردی ندارین برید ترک کنید ۱۰ روزه مثل اولتون میشین الکیه که تریاک و شیره چربه بابا یارو با ۷۷ سال سن اومده بود ترک کنه بعد ۱۵ روز دومادشون اومد دنبالش بردش ایقد سرحال شده بود نمیشناختش نزارین کارتون مثل من خدایی نکرده بیخ پیدا کنه هرکی دوسداره عبرت بگیره ب من پیام بده تا بهش نشون بدم مواد سفید چیه سیاه چیه چه تریاک چه هروئین جای ما توی کمپه بخدا من با متادون جوری کم کرده بودم ک فقط زبونمو خیس میکردم ولی لامصب نمیشد برید ترک کنید بزارید خونواده هاتون نفس راحت بکشن اینکه من روزی یگبار میکشم یا من تریاک با بافور میشکم اینا چیزی نیست ن عزیزم همش یه کوفته پس اگه راست میگی چیزی نیست ده روز نکش دارو هم نخور ببینم مردش هستی حالا بعضیا هستن عشق مواد بودن دوروز کشیدن واسه اینکه کارنامه لاتیشونو پر کنن بعدم راحت کنار گذاشتن ببنینن عزیزان کسی که کل خونوادش ندونن میکشه معتاد نیست چون هنوز چیزیو از دست ندادن من دندونام رفت همشون جمجمه سرم شکست بهترین ماشینو داشتم خابم برد زدم به یه کامیون زانتیا نصف شد خداخاست زنده موندم خونه سه طبقه رفت حالا از لحاظ مالی بدرک بجهنم رفیقم مثل داداشم کنارم سنگ کوب کرد مرد نتونستم کاری بکنم هنوز توی خواب یادش میوفتم از ترس باید بلند شم بشینم وگرنه تشنج میکنم نامزد مثل فرشتم رفت درد بابا مامانم بخوره تو قلبم چقد التماسم کردن اونارم پیر کردم ترو بقران نمیخواد برای کسی ترک کنین فقط برا خودتون برید بزارین کنار مواد فقط خودت باید بخوای میشه کنار گذاشت وگرنه هی ترکتو با دارو میندازی عقب تا جوونیت بره….شرمنده سرتون درد اوردم

    1. سلام یعقوب جان
      خدارو شکر سالمی آلن منم آلن ۷ روزه پاکم هرچی لذت بردیم و به بقیه خسارت زدیم کافیه میخوام وقتم با خانواده. و دختره ۴ سالم بگذرونم

  24. سلام دوستان عزیز
    لطفا منو راهنمایی کنید من خانم هستم و معلم هستم و الان نزدیک ۳۷ سال سن دارم اولین بار در ۱۹ سالگی تریاک کشیدم و بدم نیومد، خانواده مادریم همه تریاکی هستند و با این مطاع آشنایی داشتم، از اون زمان تا بحال که ۱۸ سال میگذره تفننی تریاک و شیره مصرف میکنم، دوره هایی هم اصلا نکشیدم مثلا ۶ ماه با ۷ ماه. اما هر وقت کم انرژی میشم میرم سمتش، یه موضوع دیگه اینکه من همیشه این مواد رو در دسترس دارم و مشکل مالی هم ندارم. اما خسته شدم، اوایل که روزهای زیادی نمی‌کشیدم خماری نداشتم، اما الان بعد از ۲۴ ساعت ساق پاهام چنان گزگز میکنه و داغ میشه که اون لحظات دلم میخواد با اره برقی قطعشون کنم، در یک سال اخیر مصرف مدام شیره خوراکی و تریاک با وافور داشتم، چطور وسوسه ش رو از سرم بندازم، خانواده م بفهمن بیچاره میشم، مصرفم زیاد نیست البته، مثلا وافور ۵ بست و شیره اگه بخورم دو تا عدس. آیا قرص ب ۲ بخورم؟ چه راهی پیشنهاد می‌کنید؟

    1. سلام خوبی شما میگم اگه میخای ترک کنی واقعا اگه متادون و ب ۲ بخوری بیچاره میشی کسایی که ب۲ و متادون میخورن با شیره ترک میکنن ببین دیگه چه گوهی هست اگه واقعا قصدت ترک کردنه بعد ۲۴ ساعت که درد پاهات شدید شد باید یک دونه استامینوفن کدین با یک ژلوفن بخوری شاید شب اول اذیت بشی به بعد هر ۸ ساعت تا دوز اول بخور اگر امکانشو داشتی حتما درمانگاه برو و سرم امپول تقویتی فراموش نکن بعد تا دو روز شما هر ۸ ساعت یک ژلوفن یه کدئن بخور بعد از دو روز تا ۱۰ شب فقط زمانی که میخای بخابی یک دونه کدئن بخور از روز ۵ تونستی نصفش کنی خیلی عالیه اگه این روش انجام بدی ترک میکنی بالای سی نفرو اینجوری ترک دادم مثل اب خوردن بدون درد

      ببین تنها چیزی که مهمه قدرت تحمل کردن وسوسه هست و الباقی تمام شما این تایم ۳ روزت بگزره یه موقع هست بدنت سیستمش قویه و اصلا دیگه بعد سه روز سرپا هستی یه موقع ام هست تا ۱۵ روز احتمال اذیتیت هست و فقط این تایمم موقع خواب اذیت میشی ارزو میکنم از ته دل دعا میکنم ترک کنی این نجاستو راحت بشی حیف شما نیست معلم هستی باید الگو جامعه و خوانوادت باشی

    2. این روشی هم که بهتون گفتم تمام یک چیز اسون و راحتیه که با تجربه ۳۰ سال کاری برای ترک تریاک و شیره باهاتون در میون گزاشتم اگه امکانشو دارین اب میوه های مثل اب هویچ و انار معرکه هستن که از روز ۳ به بعد بخورین شیر بخورین برای سم زدایی عالی هست از روز۶

      حتما بازم تاکید میکنم سرم تقویتی بکمپلکس با ویتامین سی میزنن تو سرم

      و یا امپول نوربین خارجی باشه خیلی بهتره تو زمان درد معجزه میکنه تا ۳ روز روزی یک بار بزنین طلا هست به امید پاگی

      1. سلام.مصرفت پایین باشه شیره در حد ی عدس روزانه چند روز بعد قطع مصرف ازمایش تست اعتیاد منفی میشه؟!

  25. این روشی هم که بهتون گفتم تمام یک چیز اسون و راحتیه که با تجربه ۳۰ سال کاری برای ترک تریاک و شیره باهاتون در میون گزاشتم اگه امکانشو دارین اب میوه های مثل اب هویچ و انار معرکه هستن که از روز ۳ به بعد بخورین شیر بخورین برای سم زدایی عالی هست از روز۶

    حتما بازم تاکید میکنم سرم تقویتی بکمپلکس با ویتامین سی میزنن تو سرم

    و یا امپول نوربین خارجی باشه خیلی بهتره تو زمان درد معجزه میکنه تا ۳ روز روزی یک بار بزنین طلا هست به امید پاگی

    1. سلام من ليلی هستم ممنون از راهنمايتون من الان ٦ روزه كه هيچى مصرف نكردم فقط دو روز اول ديكلوفناك و كديين بخاطر پادرد و روز سوم ديكلوفناك رو قطع كردم و فقط كديين خوردم از امروز حتي اونم قطع كردم فقط اينكه بدنم یه ساعت‌هایی داغ میشه ولی بیشتر یخ میکنم اما مشکل پاهامه که انگار سیخ داغ در استخوانش است. شبها دو تا پارچه خیس میکنم و دور ساق پام می‌پیچونم یک آزمایش دادم فکر کردم شاید ویتامین های بدنم کم باشه، همه چی میزون بود آهن و کلسیم و ویتامین دی و غیره. کمی بی حالی دارم مخصوصا دم غروب که میشه خوابم میگیره، یه چرت نیم ساعته میزنم شب نمی تونم راحت بخوابم دو شبه قرص خواب میخورم. دعا کنید دوستان که من خلاص بشم. قول دادم به خودم دیگه سمتش نرم. توکل همه ما به خداست.

  26. سلام . دو سال پیش به بیماری سختی دچار شدم و برای تحمل بیماری ناچار شیره تریاک مصرف کردم . الان بیماریم بهتر شده ولی به مواد اعتیاد پیدا کردم . شبی یک وعده حدود یک گرم به صورت دود مصرف میکنم . عصرها بعد از خواب حال روحی بدی پیدا میکنم که با مصرف بهتر میشم . حالا تصمیم دارم ترک کنم . تحمل عوارض جسمی برام مشکل نیست ولی حال روحی بد خیلی برام سخته شاید به خاطر بیماری طولانی مدته که ضعیفم کرده . لطفا راهنمایی کنید .ممنونم
    خراسان جنوبی

    1. سلام بهنام عزیز ترک اعتیاد دو بعد جسمی و روانی داره برای کاهش عوارض جسمی معمولا از داروهای تسکین دهنده استفاده میشه اما برای مقابله با عوارض روانی حتما باید از متخصصین ترک اعتیاد کمک بگیرید. با شماره های درح شده تماس گرفته تا روش های مختلف درمانی را توضیح دهند.

  27. من اینسری یابویی ترک کردم. مصرفم روزی ۳گزم شیره بود ولی سری قبل پیش یه شخصی رفتم دازو دست ساز داد بهم ازشم جواب گرفتم .کلی اینسری خوستم درد بکشم تا دیگه نرم سزاغش الان۱۵ روزه پاکم تازه میخام جون بگیرم. کسی زاهنمایی خاست بهم بده

  28. سلام وقت به خیر
    من حدود یک ماه مصرف تریاک و شیره داشتم الان چهار روز ترک کردم، تقریبا اکی هستم، خواستم ببینم روزای سختش رفته یا هنوز مونده؟

    1. سلام بستگی به سابقه مصرف، سوخت و ساز، و میزان مصرف تون داره. به طور کلی هنوز بدنتون از تریاک و مشتقاتش پاک نشده و برای سم زدایی بهتره پیاده روی ، مصرف روزانه 8 لیوان آب، مصرف شیر و سبزیجات رو فراموش نکنید. ( توجه: اگر دفعه اول است که اقدام به ترک کردید در نظر داشته باشید که همه کسانی که بارها برای ترک مراجعه می کنن اظهار می کنند که دفعه اول بسیار راحت کنار گذاشته اند و برای بار دو م و سوم با باور به اینکه مانند سری اول راحت می تونن کنار بزار شروع به مصرف مجدد کردن) در صورتی که نیاز به دریافت دارو داشتید به هیج عنوان خودسرانه عمل نکنید و حتما به متخصصین ترک اعتیاد مراجعه نمایید.

  29. سلام
    من ۱۵ ساله که مصرف دارم دو بار سم زدایی کردم هیچ تاثیری نداشت با داروهایی که هم دادن کل بدنم ریخته بود به هم الان‌مصرفم از روزی شش نخود شیره بیشتر شده و شب ها همش بیدارم و خواب ندارم بیشتر بی خوابیم به خاطر فکر این لعنتی هست که داره عذابم‌میده و خیلی خسته شدم نمیدونم‌چه جوری بزارمش کنار چون‌دو بار مراجعه به کلینیک داشتم جوابی نگرفتم از راه های دیگه هم ترس دارم میخوام‌اینبار با ب دو بزارم‌کنار چون‌ یکی از دوستانم گذاشته کنار . خیلی داره عذابم‌میده این‌موضوع اول اینکه اگه‌کسی مشاور یا دکتر خوبی داره به منم معرفی کنه در شیراز و دوم اینکه تو رو خدا تو رو جان هر کسی که دوست دارین و میپرستین اگه تازه شروع کردین سراغ این موضوع نرین به خدا قسم یه لحظه هواستون میشه که ۲۰ سال جوانیتون با این کار فنا شد و هیچ‌چیز از زندگی نفهمیدین بهترین دوران زندگیمون‌پای این لعنتی به فنا رفت ، همیشه گول چهره و قیافم رو میخوردم و به خودم میگفتم عمرا من معتاد بشم ولی یه روز هواسم شد که ای داد بی داد چند ساله که دیگه‌تنهایی مصرف دارم و دوست و رفیقی هم‌دیگه نیست

    1. سلام من ۲سال مصرف داشتم شیره خداروشکر با کمک ذهن نو بدون درد و خماری خدایی اصلا درد نداشتم خیلی راحت و منطقی الان ۴۰روز پاکم خداروشکر من که راحت شدم اگه کسی خواست به من بگه که چجوری تونستم

      1. سلام دوست عزیز من هم مثل خودت ۲سال مصرف شیره داشتم الان ۵ روزه کنار گزاشتم اما خیلی اذیت میشم سروم تقویتی امپول و هزار جور کوفت وزهرمار استفاده کردم ..میشه کمک کنی ممنون میشم

  30. با سلام خدمت همه هم دردان عزیزم
    خدارو شکر آلن ۷ روزه ترک کردم فقط شب ها یکم تو خواب بی‌قراری میکنم روزی ۴ گرم شیره بمدت ۱ سال می‌خوردم البته بنظرم بدن آدم ها خیلی قوی و سازگاری داره بنده یکدفعه قطع کامل کردم.چهل سال سن دارم از مصرف تریاک بعد کراک و تزریق کراک شروع کردم و سال ۹۰ پاک شدم نزدیک ۸ سال پاک بودم که دوباره از الکل شروع و به شیره ختم. شده میخوام بگم بیماری ما خیلی مرموز و کشنده هست فقط برای امروز باید پاک باشم و شکرگذاری کنم وگرنه سوت میشیم شمارو بخدا شمارو بخدا قسم فقط چند روز اول خماری داره می‌دونم سخته ولی ارزش داره

  31. البته با اجازه از ادمین شاید نظر شخصی بنده درست نباشه شاید قطع یکدفعه برای کسانی که بیماری زمینه ای یا مشکلی دارن باید به کمک مشاور و پزشک انجام بشه طرف سخنم بیشتر از اون آدم هایی مثل خودم که ترس از خماری دارن بود

    1. سلام دوست عزیز
      اول که همه ما معتادین یک روزه معتاد نشدیم و با دعای تنها کاری پیش نمیره.اول تصمیم راسخ بگیر که واقعا میخوای ترک کنی،برای چی میخوای ترک کنی و انگیزه قوی داشته باشی.با کمک دوستان با تجربه و بهبودی میشه اگه واقعا قصد ترک داری میشه.من هم در کنار راه های درست پیشنهادی دوستان برات دعا میکنم.فقط اول برای خودت ،شخصیتت،سلامتیت،خانواده ،جامعه و هر چیزی که برات مهمه مصرفت رو کم کن و شروع کن به ترک . موفق باشی

      1. سلام و درود بسیار عالی تمام این عوامل در ماندن در مسیر سخت ترک بسیار اهمیت داره. در کنار تمام کمک های متخصصین روانشناسی حفظ این انگیزه ها و باورهاست که به کمک روانشناس بیمار رو از شر اعتیاد نجات میده. ادامه این رویه به شما کمک میکنه که بعد از ترک احتمال بازگشت نزدیک به صفر بشه.

  32. بعداز سالها تجربه به نظر من آب جوش چند بار در روز اول صبممنتتح و شب مدیتیشن و حرکات یوگا هروقت که وسوسه شروع داشتید امتحان کردم جواب داده دیگه احتیاج به دارو و روانپزشکی نیست از لحاظ ذهنی هم اول ببینید چه عاملی باعث اعتیاد شده ومضرات آن را هر صبح و ظهر یاداشت یا تو ذهن تکرار کنید تحریر مدیتیشن خالی کردن ذهن و فراموشی اگه نشد تف بندازید توصورتم

    1. آب جوش سم زدایی می‌کنه. بعداز چند روز درد برید تو سایت حرکات یوگا و مدیتیشن جستجو کنید مدیتیشن چند نفس عمیق وبازدم وذهن خود را خالی کردند و روی مضرات مواد تمرکز کنید هنگام خواب به پشت خوابیده وچشمها رو ببندیدمن خودم ده سال کشیدم ترک کردم ولی خونم بخوابد افکار منفی رااز ذهن پاک کنید هنگام مدیتیشن

    1. دوستان عزیز سلام من ترک شیره داشتم روزی حدود سه گرم ،یهو نخوردم ،تهوع و اسهال و حال بدی و درد،ولی بیمارستانی نشدم ،نمردم،فقط باید از مواد خسته بشی،از دردش نترس به فکر خودت اگرم خونواده داری به فکر اونا باش،متادونم نخورین،من الان ۵۵ روزه پاکم حالم خوبه ولی میرم جلسات مشاوره از ته دلم برات دعا میکنم دوست همدردم که بتونی جلوی افکارت وایسی و دیگه نزنی

  33. به خدا مدیتیشن وهیپنوتیزم ویوگا متفقین به بد بودن ونفرت از مواد بهترین روش و فراموش کردن گذشته و فراموشی در تمرکز ذهن

    1. ب ۲خوبه واسه ترک من روزی۷گرم میخوردم الا ۴روزه پاکم ولی روزی ۲تا ب۲ میخورم ولی بازم اذیتم چیکار کنم که سریع از بدنم بزنه بیرون خیلی درد میکشم

      1. سلام برای کاهش درد و ترک شما باید دقت بیشتری به روند درمان داشته باشید. ب2 فقط جایگزینی برای مواد مخدر هست. اما خودش هم دارای عوارض و اعتیاد آوری است. پس حتما برای رسیدن به پاکی کامل باید از متخصصین ترک اعتیاد کمک بگیرید. شما تو این مسیر سختی زیادی رو تحمل می کنید. پس چرا به جای دریافت کمک در مسیر اشتباه و طولانی قدم می گذارید. پیشنهاد می کنیم همین الان با شماره های درج شده برای شروع ترک کامل تماس بگیرید.

  34. من یک دفعه ترک کردم ولی تحمل کردم کار اشتباهی باعث میشه روح وروان خراب بشه وقتی وسوسه شدید به دوست یا فامیل تلفنی حرف بزنید ارتباطات خود رو بیشتر کنید تاافسردگیتان برطرف بشه تا دوباره وسوسه نشید

  35. سلام من چند سالی بود که مصرف شیره داشتم .ولی خداروشکر 33روز که ترک کردم.ولی خوابم.میزون نیست.راهنمایی میکنید؟

    1. سلام به هم ریختگی خواب و علائمی مثل بی حوصلگی و رخوت به خاطر ترک نامناسب هست. حتما برای رفع عوارض به متخصص ترک اعتیاد تون مراجعه کنید.

    2. برادر عذر میخوام ببخشید من ۴ ماه بیرون روی داشتم، یه روزه معتاد نشدیم که یه روزه خوب بشیم.صبور باش گلم هیچوقت قولی که به خودت دادی و تصمیم درستی رو که گرفتی فراموش نکن و خستگی و گرسنگی و عصبانیت رو رعایت کن خدا با توست.

  36. 12سال شیره می‌خوردم زیر پنج گرم مصرف نداشتم ولی دیگ بریده بودم . ب مدت دوهفته مصرفمو کم کردم، در حدی که خمار میشدم یکم مصرف میکردم خیلی کم، تا اینک بعد دوهفته دیگ مصرف نکردم ، پا درد اذیت میکردم چند روز که اونم فقط باید زیر آب سرد بگیری آروم بشه. وقتی خماری پس میدین یاده دوران مواد جور کردن بدبختیاش بیفتیم تا بگین این خماریم تموم میشه . ایشالا پاکی همه مصرف کنندها

  37. هر کسی بالای یک سال متادون و ب ۲ مصرف میکنه ابتدا شش ماه الی یک سال شیره مصرف کنه بعد با همون شیره روز به روز کم کنه و در عرض یک الی دو ماه یواش یواش ترک کنه و اجازه بده مغز کم کم بیدار بشه و مخدر طبیعی بدن رو ترشح کنه . سرعت بیدار شدن غدد ترشح کننده این مواد در بدن که به علت مصرف مواد مخدر به خواب رفتن و بیکار شدن خیلی کمه . شما اگه یکباره قطع مصرف کنید الکی خودتون رو شکنجه کردید . چون در شرایط قطع یکباره باز هم لااقل ده روز طول میکشه این غدد فعال بشن . پس خودتون رو شکنجه نکنید و به بدن بیچارتون اجازه بدین کم کم برگرده به روال عادی خودش . اگر براتون سخته که یک یا دو ماه در منزل بستری بشین حالا یا بخاطر پنهان کاریتون یا بخاطر وسوسه مصرف بیشتر یا هر علت دیگه . حتما و حتما برین به یه مکان دیگه . مثلا یک کمپ معتبر که قبول کنه طی یک ماه یا بیشتر کم کم ترکتون بده یا برین خونه مجردی یا یه خونه خالی و امثالهم . حتما باید یک نفر کنارتون باشه که اول براتون غذا اماده کنه بعدشم بهتون با صحبت انگیزه بده و از فواید ترک بگه . تنهایی هم میتونید ولی کمی سختتون میشه و کمی فرایند ترک طولانی میشه براتون . موفق باشین

  38. سلام توسط شوهرم درگیر اعتیاد شدم وحدود ۱۰سال مصرف شیره داشتم .این اواخر به قدری لاغروافسرده شده بودم ک همه شک کرده بودن یا اعتیاد دارم یا سرطان ک هردوشم واقعا یکیه.خلاصه با کمک یه ناجی الان ۱۱روزه ترک کردم. متخصصان ذهن نو خیلی کمک کردنن تا نجات پیدا کنم.به امید پاکی همه عزیزان

  39. سلام پدر بنده جانباز هستن و 30ساله تریاک مصرف میکنن اول میکشیدن حدود 10ساله میخورن
    62سالشونه و به دلیل اینکه مصرفشون رفته بالا و خیلی گرون شده میخایم ترکش بدیم خودشم موافقه ولی میترسه به نظرتون اتفاقی نمیفته براش و اینکه اصلا شدنیه؟

    1. سلام با توجه به سن و مدت مصرف ایشون بهتره ابتدا وضعیت جسمانیشون بررسی بشه و بعد متخصص برای ترک نظر قطعی شون رو بدن. در این باره لطفا حتما با متخصص ترک مشورت های لازم صورت بگیره.

  40. سلام پدرم شیره مصرف می کنه من ۱۹سالمه تقریبا ۱۸سال مصرف کنندس ومن ۱۸سال بوخوری شدم یعنی همون شیره رو نفس کشیدم و ما خونه کوچکی داریم کلا ی اتاق پذیرایی ی انباری ی آشپزخونه ما کلا تو خونه پذیرایی زندگی می کنیم پدرم هم صبح تا شب می کشه دقیقا صبح تا شب حالا من تو هرکاری میرم بیشتر از ۲ هفته دووم نمی یارم چون شب برمی گردم خونه پدرم خواب در نتیجه بوخوری نمی شم و هرکاری می کنم نتیجه نمی گیرم از این بیماری ب شدت ضربه خوردم لطفا راهنمایی کنید چه کارهایی انجام بدم تا درمان بشم!

    1. سلام و درود
      شما در حال حاضر بعد سال ها موقعیتی پیش آمده که میتوانید از عوارض جانبی مصرف پدرتون فاصله بگیرید. پس بهتره بدانید که هرگز به اندازه کسی که مصرف کننده اس ؛ تحت تاثیر شیره قرار نمیگیرید. پس در ابتدا ذهن تان را از این مساله دور کنید. و با ورزش و تحرک جسمانی و تغذیه مناسب میتونید عوارض مشابه ترک را کم کنید. اگر این وضعیت بهتر نشد با مشاور ترک اعتیاد صحبت کنید تا وضعیتتون به طور کلی بررسی بشه.

  41. سلام دوستان من 24 سالمه چهار سال شیره میخوردم الان ده روزه تو خونه خودم خواستم مصرف نکردم هر شبشم خوابیدم دردامم کم کم داره کم میشه فقد عرق سرد میکنم بعضی وقتا بدنم یهو انرژیش تخلیه میشه
    یه کمک کوچولو لطفا بگید برا تخلیه زودتر سم چکار کنم.
    تا چند روز دیگه این عرق او خالی کردن بدن هستش.؟

    1. سلام و درود اگر بار اول هست که ناگهانی ترک می کنید بدنتون قدت بیشتری (نسبت به کسانی که بارها از این روش غیر اصولی استفاده کردن) داره. با این حال شما باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید. از خودن غذاهای چرب پرهیز کنید. آب و شیر بنوشید. حمام آب سرد برای کاهش درد پاها بگیرید. روزی نیم ساعت تا یک ساعت تو فضای سبز پیاده روی کنید. تحرک هر چه بیشتر به شما برای تخلیه سم کمک می کنه. اما اگر با این روش ها طی هفت الی بیست روز آینده همچنان عوارض ترک رو داشتید یا دچار وسوسه مصرف، پرخاشگری، بی اشتهایی، بی خوابی، درد، بی قراری، بی حوصلگی، کاهش انرژی، ضعف و… شدید حتما حتما با متخصص ترک اعتیاد صحبت نمایید.

      1. ممنون از کمک وه راهنمایی
        ولی تنها درد من بی قراری وه بی حوصلگیه
        وه یکم عرق سرد اصلا میلی به مصرف دوباره ندارم بار اول هم نیست ترک میکنم.
        بازم ممنون برا کمک

  42. من برای چندتا از اطرافیان نزدیکم از مشاوره استفاده کردم خیلی راضی بودیم واقعا نتیجه بهتری گرفتیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره