قانون جذب

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

قانون جذب رابطه مستقیمی با افکار شما دارد. زمانی که شما به چیزهای خوب فکر می‌کنید ارتعاشات مثبت به سمت کائنات می‌فرستید. کائنات با توجه به چیزی که از ذهن شما دریافت می‌کنند خواسته و ناخواسته‌ای را به زندگی شما وارد می‌کنند. به عبارتی افکار هر شخص به تجربیات زندگی او تبدیل می شوند. قدرت جذب، یک محرک است که در مقابل افکار ما عکس العمل نشان می‌دهد.

این افکار چه مثبت باشد چه منفی فرقی نمی‌کند. وقتی قدرت افکار خود را در اختیار بگیرید بدون شک می‌توانید به تمام خواسته‌های تان برسید. زمانی که خواسته‌ای دارید باید با حس خوب آن را در جهت رسیدن سوق دهید. در اینکه شما با قدرت جذب این توانایی را دارید که به اهداف‌تان برسید هیچ شکی نیست اما باید اصول این قانون را بدانید و آن را به بهترین نحو اجرا کنید. می‌توانید برای دریافت مشاوره فردی کلیک کنید.

قانون جذب

قانون جذب، قانون اصلی کائنات است و یک قدرت مغناطیسی دارد که تمامی انرژی‌ها و ارتعاشات را جذب می‌کند. در این خصوص باید بگوییم عملکرد قانون‌جذب اینگونه نیست که شما بنشینید و با تجسم مداوم یک تصویر ذهنی از اهدافتان هر آن چه که می‌خواهید را وارد زندگی خود کنید. یا به عبارتی اگر چیزی را بخواهید قانون طبیعت و واقعیات جهان طبق میل شما دگرگون خواهد شد.

در واقع قانون‌جذب به این معناست که وقتی ما تصویرهایی از اهدافمان و خواسته هایمان را در ذهن خود می‌سازیم و نسبت به آن‌ها احساس رضایت داریم، برای رسیدن به آن تلاش بسیار زیادی خواهیم کرد. در این مسیر هرچه باور ما به رسیدن و موفقیت بیشتر باشد و احساس بهتری داشته باشیم ارتعاشات مثبتی به کائنات می‌فرستیم. بدین ترتیب در مسیر موفقیت قرار می‌گیریم.

برای پی بردن به راز موفقیت کلیک کنید.

قانون جذب چگونه کار می‌کند؟

زمانی که شما به چیزی باور داشته باشید ذهن تان به آن سمت می‌رود. برای استفاده از قانون جذب به بهترین نحو، باید از مواردی مثل تصویرسازی، عبارات تاکیدی، تکرار و … استفاده کنید. شما باید به طور دقیق روی اهدافتان تمرکز کنید. شاید تمرکز در ابتدای کار کمی مشکل باشد اما با تمرین می‌توانید مهارت خود را افزایش دهید. تمرکز کردن از بهترین راه‌ها برای فرستادن فرکانس به کائنات است.

فروشگاه آرامیس

روزی که شما باور و اعتقاد عمیق داشته باشید، چیزی را بخواهید و به دنبال راهی برای رسیدن به آن باشید، ذهن و بدنتان آمادگی آن را دارد که برنامه ریزی کند و در مسیر موفقیت قرار بگیرد. باورهای شما حتی روی جسم و سلامتی هم تاثیر می‌گذارند. نتایجی که در روند این کار بدست می‌آورید باعث اشتیاق شما برای ادامه مسیر می‌شود.

برای آشنایی با راه های رسیدن به موفقیت در زندگی کلیک کنید.

آیا قانون جذب تخیلی است؟

همه ما یکبار در زندگی اسم قانون‌جذب را شنیده ایم اما سوالی که بسیاری از افراد دارند این است که آیا قانون‌جذب واقعی است؟ این موضوع موافقان و مخالفان زیادی دارد. برخی براین باورند که قانون جذب تنها یک دروغ است و برخی دیگر می‌گویند با استفاده از قانون‌جذب می‌توان به تمامی خواسته ها رسید. تمام این ها بر می‌گردد به اینکه تا چه اندازه کارکرد این قانون را درک کرده باشید.

این کاملا درست است که تنها با مثبت فکر کردن چیزهای مثل پول، خانه، شغل مناسب و …. از نا کجا آباد ظاهر نخواهند شد؛ قانون جذب هرگز این گونه کار نمی‌کند. اگر شما به فرصت های پیش آمده، شواهد و احساسات خود توجه کنید و آن را دنبال کنید، در این صورت کائنات شرایط دستیابی به آن را فراهم می‌کند.

راز های طلایی قانون جذب

1_ قانون جذب مدام در حال اجرا شدن است و بر زندگی همه افراد تاثیر می گذارد.

2_ ممکن است ناخواسته اتفاقات بد را جذب کنید. زمانی که به خواسته هایتان فکر می‌کنید هرگز به مسیر رسیدن به آن توجه نکنید و خود را از افکار منفی دوری کنید.

3_ چیزی که می‌خواهید رها کنید. طبق قانون جذب زمانی که می خواهید به خواسته هایتان برسید باید آن را رها کنید. به این معنا که حساسیت زیادی نداشته باشید. اصرار زیاد باعث نرسیدن به هدف خواهد شد.

4_ تعیین اهداف و خواسته ها. کلید طلایی قدرت جذب این است که شما اهداف‌تان را به صورت واضح یادداشت کنید. تنها اینکه در ذهن خود به خواسته هایتان فکر کنید کافی نیست و باید آن را دقیق روی کاغذ بنویسید.

5_ برای استفاده از قانون جذب به بهترین شکل باید صبور باشید. رسیدن به خواسته های‌تان زمان زیادی می برد.

برای آشنایی با نحوه تاثیر شانس در زندگی کلیک کنید.

دروغ هایی در مورد قانون جذب

افسانه های بسیار زیادی وجود دارد که اصول قانون جذب را تغییر داده و آن را بی پایه و اساس می‌دانند. در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده ایم:

1_تنها کاری که باید در قانون جذب انجام دهید تصویر سازی است.

تصویر سازی تنها یکی از اصول این قانون است. اگر شما خانه مورد علاقه تان را تصور کنید اما در ذهنتان داشتن آن را برای خود غیرممکن بدانید، هرگز نمی توانید آن خانه را جذب کنید.

2_ قانون جذب با باور های دینی در تضاد می باشد.

در بسیاری از احادیث به نحوی به قانون جذب اشاره شده. نه تنها آموزه های دینی و اسلامی این قانون را رد نمی کند بلکه آن را اثبات و توصیه می کند.

3_ باید همه افکارتان را کنترل کنید

لازم نیست همیشه نگران افکارتان باشید قانون جذب به افکاری که هیچگونه باورعمیقی ندارد جواب نخواهد داد.

برای دریافت مشاوره در زمینه شانس در زندگی می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره آنلاین با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن‌های ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره