نشانه های خیانت زنان

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

نشانه های خیانت زنان به شیوه ای است که هر مردی به راحتی می‌تواند تشخیص دهد. آیا نشانه های خیانت زنان را می‌شناسید؟ خیانت به شوهر یکی از ناهنجاری‌های جامعه به حساب می‌آید که متاسفانه از زمان های گذشته تا به امروز وجود داشته و در زمان حال حاضر نیز بیشتر از گذشته شاهد این معضل اجتماعی هستیم. از طرفی مفهوم خیانت برای هر مردی به شکل خاصی تعریف می‌شود.

فهرست مطالب

برای نمونه برخی از مردان صحبت خانم خود با مرد دیگری را خیانت فرض می‌کنند و عده‌ای دیگر تنها ارتباط جنسی با مرد دیگری را خیانت می‌دانند. آگاهی از دلایل و نشانه‌های خیانت زنان به شما کمک می‌کند تا بهترین برخورد را داشته باشید و از این مساله پپیشگیری کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نشانه های خیانت زنان می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

نشانه های خیانت زنان

زنان خیانتکار را بشناسید

هر خیانتی نشانه هایی به دنبال دارد که قابل تشخیص است. نشانه‌ های خیانت زنان در دسته های مختلفی وجود دارد. هر زمان خانم متاهلی به دور از اطلاع دیگران به ارتباط روحی، جنسی و… با مردی که همسر او نیست بپردازد؛ در واقع خیانت کرده و این کار جزء بدترین ناهنجاری‌های یک کشور محسوب می شود. این عمل ناپسند عواقب بسیار جدی و منفی برای آن اجتماع خواهد داشت. چرا که بنیان خانواده که سلامت جامعه را نشان میدهد به خطر انداخته و در جوامع تعصبی موجب خشونت و دیدگاه منفی نسبت به زنان می شود. برای آشنایی بیشتر با آسیب های روابط فرازناشویی کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با نحوه برخورد با خیانت زنان کلیک کنید.

نشانه های خیانت زنان شامل چه چیزهایی می‌شود؟

خیانت خانم‌ها به عنوان یک ناهنجاری دارای نشانه‌هایی است که البته رویت این موارد به معنی خیانت حتمی زنان نیست ولی معمولا در خانم‌هایی که خیانت می‌کنند این نشانه‌ها کم و بیش بروز پیدا می‌کند. برخی از نشانه های خیانت زنان به شرح زیر هستند.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

? نشانه های خیانت زنان | میلی به ارتباط جنسی با شوهر خود ندارند

یکی از نشانه های خیانت زنان این است که میلی به ارتباط جنسی ندارند. معمولا خانم‌هایی که با فرد دیگری ارتباط دارند میلی به رابطه جنسی با شوهر خود ندارند. البته ممکن است عدم برقراری رابطه جنسی خانم‌ها با شوهرشان به دلیل ناراحتی آن‌ها از یک حرف یا رفتار او باشد. ولی در صورتی که خانم‌ها در وضعیت کاملا عادی و در بازه زمانی طولانی میلی به رابطه جنسی با شوهر خود نداشته باشند احتمال خیانت وجود دارد.

? مرتب از شوهرشان می خواهد که راهی سفر شود

از دیگر نشانه های خیانت زنان این است که از شوهر می‌خواهند دائم به مسافرت برود. کسی که به شوهر خود خیانت می‌کند مدام در تدارک شرایطی است که بتواند وقت بیشتری را با فرد مورد علاقه‌اش بگذراند به همین خاطر به طور مرتب از همسرش می‌خواهد که به سفر برود. خواه این سفر یک سفر کاری باشد یا یک سفر تفریحی فرقی ندارد هدف او دور کردن همسرش است که برای این هدف دائم تلاش می‌کند.

? نشانه های خیانت زنان | شوهر خود را به داشتن ارتباط با فرد دیگری متهم می کنند

یکی از نشانه های خیانت زنان، این است که به شوهرش توهین می‌کنند. خانم‌هایی که خیانت می‌کنند در یک اقدام مقابله‌ای، همسر خود را به داشتن رابطه با فرد دیگری متهم می‌کنند که هدف از این اقدام دور شدن تصور مرد از خیانت خود زن است. آن‌ها با این کار قصد دارند تمرکز را از خود دور کرده و آن را متوجه همسرشان کنند.

?افزایش خشم و عیب جویی های غیر طبیعی

افزایش خشم و عیب جویی از دیگر نشانه های خیانت زنان است. پس از خیانت برخی از خانم‌ها درگیر عذاب وجدان شده و به نوعی می‌خواهند این رفتار زشت خود را توجیه کنند به همین خاطر به پرخاشگری‌های غیر معمول و عیب جویی‌های مداوم دست می‌زنند تا با این کار خود را قانع کنند که از زندگی خود راضی نیستند و به همین دلیل می‌توانند دست به خیانت بزنند. البته هر عصبانیت و عیب جویی دلیل بر خیانت نیست ولی در برخی از خانم‌های متاهل که در حال خیانت به شوهرشان هستند گاها این حالت بروز پیدا می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دروغ گفتن در زنان کلیک کنید.

? نشانه های خیانت زنان | افزایش مخارج در مقایسه با گذشته

یکی از نشانه های خیانت زنان، افزایش مخارج در مقایسه با گذشته است. معمولا پس از خیانت، خانم‌ها به خاطر بعضی مسائل نظیر خودآرایی هزینه بیشتری می‌کنند که این افزایش مخارج یکی از نشانه‌های خیانت محسوب می‌شود. انی رفتار قطعا کلیت نداشته و ممکن است برخی از خانم‌های وفادار برای جلب نظر بیشتر همسر خود تصمیم بگیرند که بیشتر به خود رسیدگی کنند بنابراین افزایش مخارج مانند سایر نشانه‌ها به معنا خیانت حتمی خانم‌ها نمی‌باشد.

? محبت کردن های بیش از حد

یکی دیگر از نشانه های خیانت زنان ، ابراز محبت‌های بیش از حد شخص نسبت به همسرش است که این محبت‌ها یا ناشی از عذاب وجدان فرد بوده یا برای اینکه همسرش به او شک نکند دست به محبت‌های غیرمعقول و بیش از حد می‌زند.

? نشانه های خیانت زنان | مدام دیر به خانه می آید

هر از گاهی دیر آمدن طبیعی است ولی اگر شخص مدام دیر به خانه بیاید احتمال بروز خیانت وجود دارد که البته نمی‌توان صد در صد این احتمال را داد ولی در برخی از خانم‌هایی که دست به خیانت زده‌اند این نشانه دیده شده است. بنابراین یکی از نشانه های خیانت زنان را دیر آمدن به خانه تلقی می‌کنیم.

? تمام وقت خود را با تلفن همراهش صرف می کند

امروزه که بیشتر مردم مدام در حال فعالیت در رسانه‌های اجتماعی هستند فعالیت مداوم با تلفن همراه دلیل بر خیانت نمی‌شود. ولی اگر این فعالیت بیش از حد باشد و شخص به محض تماس تلفنی یا شنیدن صدای پیامک در حضور شما آشفته و پریشان شود از نشانه های خیانت زنان به حساب می‌آید. متاسفانه از طریق رسانه‌های ارتباطی خیانت‌های زیادی رخ داده است که این خیانت عوارض بسیار بدی بر زندگی افراد گذاشته است.

? نشانه های خیانت زنان | مشاهده وسیله پیشگیری از بارداری در منزل

از دیگر نشانه های خیانت زنان، مشاهده وسیله پیشگیری از بارداری در منزل است. این نشانه مخصوص افرادی است که از وسایل پیشگیری نظیر کاندوم استفاده نمی‌کنند ولی با این وجود در منزل خود کاندوم می‌بینند که این موضوع می‌تواند نشانه‌ای از خیانت زنان باشد.

? توجه بیش از حد به جنس مخالف در شبکه های ارتباطی

معمولا هنگامی که خانم‌ها در شبکه‌های ارتباطی نظیر اینستاگرام بیش از حد به یک مرد اهمیت می‌دهند و مدام برای پست‌هایش کامنت می ‌گذارند یا به صورت مداوم با اوچت می‌کنند، نشان از علاقه شخص به آن مرد دارد که متاسفانه زمینه ساز بسیاری از خیانت‌ها می‌باشد. بنابراین توجه بیش از حد به جنس مخالف در پلتفرم‌های اجتماعی از نشانه های خیانت زنان محسوب می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اقدامات لازم هنگام خیانت همسر کلیک کنید.

? ابتلا به بیماری های مقاربتی

یکی از نشانه های خیانت زنان، ابتلا به بیماری های مقاربتی است. بیماری های واژینال، عفونت های شدید، زگیل های تناسلی و زگیل های دهانی از نشانه های خیانت است. که این بیماری ها به دلیل ارتباط با افراد دیگر و روابط نامشروع است.

? تقویت استقلال فردی

تقویت استقلال فردی از دیگر نشانه های خیانت زنان است. این افراد معمولا سعی دارند که در امور زندگی خود مستقل شوند و در انجام امور از همسر خود کمک نگیرند. حتی در تمامی کارها مستقل هستند و با همسرشان مشورت نمی‌کنند.

نشانه های خیانت زنان در چه مواقعی دیده می شود؟

دیدن نشانه های خیانت زنان

در بخش قبلی راجع به نشانه های خیانت زنان صحبت کردیم؛ در این بخش راجع به دلایل خیانت‌زنان صحبت کرده ایم. برخی از شایع‌ترین دلایل خیانت زنان به شرح زیر می‌باشد، برای آشنایی بیشتر با علت خیانت زنان کلیک کنید.

? نشانه خیانت زنان | عدم علاقه و صمیمیت زناشویی

عدم علاقه و صمیمیت زناشویی از دیگر دلایل و نشانه های خیانت زنان است. زنان بیشتر از مردان به محبت احتیاج دارند و نبود علاقه میان آن‌ها و همسرشان زمینه ساز بروز خیانت می‌شود. اکثر خانم‌هایی که دست به این عمل زده‌اند، این کار را ناشی از بی‌توجهی‌های دائمی و برخورد خشن همسر خود می‌دانند و این تصور را دارند که با خیانت به شوهر خود به نوعی از او انتقام گرفته‌اند که تصوری کاملا اشتباه است چرا که خود آن‌ها بیشتر آسیب می‌بینند.

? پاسخ به خیانت مرد

پاسخ به خیانت مرد از دیگر دلایل و نشانه های خیانت زنان است. برخی دیگر از زنان علت خیانت خود را در جواب به خیانت شوهرشان بیان کرده و مدعی می‌شوند همان کاری را انجام داده‌اند که همسرشان با آن‌ها کرده است. از دیگر علل خیانت زنان می‌توان به اعتیاد و فقر اشاره کرد که موجب ورود زنان به این ناهنجاری آسیب زننده می‌شود.

? ازدواج بدون علاقه

ازدواج بدون علاقه یکی از دلایل و نشانه های خیانت زنان است. برخی از زنان هم بدون علاقه با همسر خود ازدواج می‌کنند و پس از ازدواج هم در فکر عشق قدیمی خود هستند که این قضیه زمینه ساز سوق دادن به سمت مردی می‌شود که مدام به او فکر می‌کنند.

? نشانه خیانت زنان | مشکلات روحی

علت دیگر هم که پدید آورنده خیانت می‌باشد شرایط روحی زنان است. بروز اختلالات روحی و روانی موجب می‌شود فرد نتواند به خوبی برای کارهای خود تصمیم بگیرد و در نتیجه به سمت خیانت حرکت می‌کند. مشکلات روحی نیز از دیگر نشانه های خیانت زنان می‌باشد.

? محدودیت زیاد در دوران مجردی

سخت گیری‌های بیش از حد به دختران در زمان مجردی هم می‌تواند از علل و ریشه خیانت آن‌ها بعد از متاهلی باشد. البته این موضوع هم کلیت ندارد ولی هستند خانم‌هایی که در زمان پیش از ازدواج به شدت سرکوب شده‌اند و حالاکه ازدواج کرده‌اند می‌خواهند سرکوب‌های قدیمی خود را با خیانت جبران کنند. به خصوص اگر همسری که دارند فرد مورد نظر آن‌ها نباشد احتمال شکل گیری خیانت بیشتر خواهد شد.

بنابراین برخورد مناسب با دختران و پرهیز از افراط در مسائل مختلف تا حد زیادی از این ناهنجاری پیشگیری خواهد کرد. بنابراین محدودیت زیاد در دوران مجردی از دیگر دلایل و نشانه های خیانت زنان در نظر گرفته می‌شود.

پیشنهاد می‌شود که حتما درباره چه زنانی خیانت نمی کنند هم بخوانید.

بعد از اطمینان از نشانه‌های خیانت زنان چه باید کرد؟

اگر نشانه های خیانت زنان در رابطه شما وجود داشت نباید مستقیما به او تهمت بزنید. چرا که احتمال دارد دچار وسواس و شک بی مورد شده باشید و با تهمت و سخنان پرخاشگرانه رابطه میان خود و همسرتان را به نابودی بکشانید. اولین کاری که باید انجام دهید صحبت با مشاوره حرفه‌ای است تا با کمک راهنمایی‌های مشاور بهتر بتوانید در مورد خیانت خانم خود به نتیجه برسید. بنابراین پیش از هر اقدامی با مشاور موضوع را در میان بگذارید.

قطعا خیانت زنان و بالعکس خیانت مردان توجیهی ندارد اما گاهی اوقات رفتار همسران این افراد در به وجود آمدن این حالت تاثیرگذار بوده است. بنابراین به دور از تعصب و خشم باید مشکل را ریشه یابی کرد و از صحت ماجرا اطمینان حاصل نمود. مشاوره خیانت تلفنی به شما کمک می کند تا در مواقع حساس بتوانید با یک فرد آگاه مسائل‌تان را در میان بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه درمان خیانت کلیک کنید.

سخن آخر

در این مقاله راجع به نشانه های خیانت زنان صحبت کرده ایم. در صورت مشاهده این نشانه‌ها، با مشاوره خانواده در حوزه خیانت مشورت نمایید و از هر نوع اقدام عجولانه و متعصبانه بپرهیزید تا خود و فرزندانتان با مشکلی روبرو نشوید. صحبت با روانشناس باعث تصمیم‌گیری بهتر در این امر می‌شود و بروز پیشامدهای ناگوار و دیگر ناهنجاری‌ها را به حداقل می‌رساند. قدرت مکالمه با افراد متخصص بر کسی پوشیده نیست و بهتر است این موضوع را در تمام مراحل زندگی خود به یاد داشته باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نشانه های خیانت زنان می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان بنده که مدتی هست فکر و ذکرم شده آیا اینکه همسر به من خیانت کرده یا در حال خیانت هستش بنده چند بار مواردی رو مشاهده کردم اما از جایی که اطمینان داشتم به ایشان اصلا میگفتم شاید اتفاقی یا اینکه خلاصه خودم رو قانع میکردم اما مسایل شما در اینجا خیلی به من کمک کرد با تشکر .

  2. از اول خاستگاری نگاه بی حیا او را دیدم که میخ شده بود به چشمانم وبعد عقد دستش در دست من نگاهش و کل هوش وهواش به مردان دیگر بودند بار به او تذکر دادم ولی خانواده و برادرانش من را سرکوب کردند که مگر خواهرم کور است او یک فاحشه به تمام معنا و زیرک بود که از سرکوچه با سوپر مارکت و کل محدوده رفت وآمد من با مغازه دارن شماره رد وبدل کرده بود تا وقتی من بیخبر به خانه برگردم از اول ورودی محل به او اطلاع بدهند چند بار تعقیبش کردم و متوجه شد و فهمیدم شخصی خبرش داد و فهمید وبه من گفت من بی پدر ومادر نیستم که تو این فکر را کردی ومردی که زنش را تعقیب کند وشک کند به همسرش نامرد و بی ناموس است او تمام روز بیرون از منزل به بهانه‌ای مختلف بود وبا حیله وتضاهر به قرآن خواندن وروره گرفتن وچندین دعا که در بالشم گذاشته بود من را طلسم کرده بود همیشه میگفتم فرا تعقیبش میکنم و فردا پاهایم یاریم نمی‌کرد آنقدر نق میزد که چشم دیدنش را نداشتم چندبار پسر7 ساله ام را دیدم که در گوشش میگفت اگه بابات بفهمه با چاقو دوتا مون را سر میبره و همیشه به شک های واقعی من می‌گفت بو مریضی شکاکی باید بری پیش روانشناس، آنقدر این جمله ا گفت که حتی بزرگترین مدرک و دلیل خیانت را با خود شکاکی می پنداشتم و ترس داشتم دوباره بگوید بیماری شکاکی و باید بروی دکتر . تا وقتی که از دیگران شنیدم که لاشی ترین آدم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره