زنم قهر کرده رفته | برگرداندن زنی که قهر کرده

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

زنم قهر کرده رفته ، چگونه باید او را برگردانم ؟ بسیاری از مردان وقتی هیچ راهی به ذهنشان نمی‌رسد و احساس درماندگی دارند، با این مشکل که زنم قهر کرده رفته به مشاور خانواده مراجعه می‌کنند. وقتی مردان در چنین شرایطی از زندگی قرار می‌گیرند که همسرشان قهر کرده و تصمیم به جدایی دارد، نمی‌دانند که چگونه باید او را منصرف کنند و یا برای بازگرداندن او به زندگی چه کار باید بکنند.

در این موقعیت از زندگی یادگیری مهارت گفتگوی موثر و همینطور شناسایی موانعی که در زندگی مشترک وجود دارد، می‌تواند به حل و فصل منطقی مشکلات کمک کند. در ادامه با راهکارهای موثر در ارتباط با همسری که قهر کرده و قصد جدایی دارد، آشنا می‌شوید تا بتوانید او را به زندگی خود بازگردانید و عشق میان‌تان را مجدد شعله‌ور نمایید. برای ارزیابی دقیق مساله حتما مشاوره خانواده دریافت نمایید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو دیدن نمایید.

زنم قهر کرده رفته | بررسی دلایل قهر کردن زنان

چرا زنم قهر کرده رفته ، ذهن نو

در زندگی مشترک، دلایل بسیاری می‌تواند منجر به قهر کردن زنان در زندگی و همینطور تصمیم آن‌ها بر جدایی شود. در واقع دلایلی بزرگی در زندگی وجود دارد که سبب می‌شود زنان در زندگی مشترک خود ناامید شوند و حتی اگر همسرشان با تصمیم آن‌ها مخالف باشد، بر روی تصمیم خود برای جدایی پافشاری نمایند.

یکی از دلایل مهمی که می‌تواند قهر و درخواست جدایی زنان در زندگی مشترک را به دنبال داشته باشد، احساس ناامنی در رابطه عاطفی است. همچنین اغلب زنان در مواجه با مسائلی مثل خیانت همسر، مشکلات مالی، برخی اختلافات حل نشده و قدیمی، آزار و اذیت و یا خشونت خانگی، درگیری همسر با برخی آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد و … تصمیم خود را برای جدایی قطعی می‌کنند.

در واقع زمانی می‌توانید به سوال چرا زنم قهر کرده رفته است و چرا تمایل به جدایی دارد، پاسخ بدهید که بتوانید دلیل واقعی و مشکل زندگی خود را شناسایی کنید. 

زنم قهر کرده رفته | توصیه‌هایی برای مردان

برای اینکه بتوانید مجدد همسرتان را به زندگی بازگردانید و او را از تصمیمی که برای جدایی گرفته، منصرف نمایید می‌توانید از برخی راهکارهای موثر در این زمینه شامل موارد زیر استفاده کنید.

1. یادگیری مهارت گفتگوی موثر 

اولین قدم برای اینکه بتوانید همسرتان را به زندگی برگردانید، این است که بتوانید به راحتی در مورد مشکلات خود صحبت کنید. 

یکی از مسائلی که همواره زنان به آن اشاره می‌کنند و از آن ناراحتند، این است که همسرشان ضمن اینکه گوش شنوایی برای حرف‌های او ندارد، نمی‌تواند درکش کند. در واقع مردانی که می‌گویند زنم قهر کرده رفته ، در واقع خبری از مشکل اصلی زندگی خود ندارند.

این دسته از مردان باید تلاش کنند و یاد بگیرند بدون تنش و بحث، با همسر خود صحبت کنند. البته توصیه می‌شود زمانی را برای حرف زدن با همسر خود انتخاب کنید که هیجانات شدید در هر دو طرف فروکش کرده است و هر دوی شما می‌توانید به صورت آزادانه راجع به احساسات خود صحبت کنید. 

2- انتخاب زمان درست برای حل مشکل

اگر می‌خواهید همسر خود را به زندگی بازگردانید، حتما سعی کنید زمان مناسبی را برای گفتگو انتخاب کنید. اگر بلافاصله پس از دعوا و بحث سعی کنید که با همسرتان صحبت کنید، ممکن است عصبانیت هر دوی شما مانع از به نتیجه رسیدن‌تان گردد و مجدد شکست بخورید و یا سعی کنید به غرور یکدیگر لطمه وارد کنید. به همین دلیل توصیه می‌شود اجازه دهید کمی زمان بگذرد و سپس در مورد مسائل با یکدیگر صحبت کنید.

3. زنم قهر کرده رفته – کمک از یک فرد بی‌طرف برای حل مشکلات

اگر چندین بار با همسرتان صحبت کرده‌اید اما هیچ کدام از جلساتی که با هم حرف زده‌اید، به نتیجه نرسیده است؛ حتما از یک بی‌طرف برای حل مشکل‌تان کمک بگیرید. 

در چنین شرایطی دوستان و یا اعضای خانواده نمی‌توانند بی‌طرفی را حفظ کنند و از یکی از طرفین جانبداری می‌کنند که خود این مساله باعث تشدید اختلافات شده و حتی اوضاع را بدتر می‌کند. به علاوه این افراد تخصص کافی برای کمک به شما را هم ندارند.

بنابراین در چنین شرایطی حتما از یک روانشناس و متخصص در زمینه زوج و خانواده کمک بگیرید تا بتوانید به صورت صحیح مشکل میان خود و همسرتان را حل کنید.

4. صبوری برای حل مشکل

خیلی اوقات دسته‌ای از مشکلات سبب شده که مردی بگوید ” مشکل زنم قهر کرده رفته “. به عنوان مثال داشتن برخی مسائل همچون خیانت، اختلافات عاطفی، بی تفاوتی، سردی رابطه و … سبب شده که همسر شما قهر کرده و تصمیم داشته باشد برای همیشه از شوهر خود جدا شود.

بدیهی است چنین اختلافاتی یک شبه قابل حل نیست و نیازمند زمان می‌باشد. بنابراین کمی صبوری کنید و هم به خود و هم به همسرتان کمی زمان بدهید تا بتوانید مجدد به زندگی بازگردید و زندگی‌تان را از نو بسازید.

5. تلاش برای جلب اعتماد

برای بازگرداندن همسرتان به زندگی، شما باید تلاش کنید اعتماد او را جلب کنید. سعی کنید با رفتارهای خود به او نشان دهید که در حال تلاش برای ساختن رابطه‌تان می‌باشد. بهتر است نگرانی‌های همسرتان را درک کنید و متناسب با آن‌ها راه‌حل‌های مناسبی را ارائه دهید. برای آشنایی با روش های آشتی با همسر بعد از کلی قهر و دعوا کلیک کنید.

6.خودداری از دادن وعده‌های بی‌پایه و اساس 

سعی نکنید برای برگرداندن همسرتان به او وعده‌های بی‌پایه و اساس بدهید؛ چراکه اگر بعدا نتوانید به آن‌ها پایبند باشید، مشکلات بزرگ‌تری در زندگی‌تان ایجاد می‌شود و همینطور همسرتان به منظور جدایی بر روی تصمیم خود پافشاری می‌نماید. 

بنابراین قبل از دادن وعده و وعید به عنوان راه حلی برای مشکل زنم قهر کرده رفته، ابتدا میزان توانایی‌های خود را بررسی کنید و سپس اگر قادر به عمل به آن‌ها بودید، آن را در حضور همسرتان مطرح نمایید.

7.زنم قهر کرده رفته _ معذرت خواهی 

اگر اشتباه از جانب شما بوده است، حتما آن را بپذیرید و در جهت رفع آن قدم بردارید. بسیاری از مردان گمان می‌کنند که معذرت خواهی کردن نشانه‌ای از ضعف آن‌ها می باشد؛ در حالی که اگر فردی بتواند اشتباهات خود را بپذیرد، در واقع ظرفیت روانی بالای خود را نشان داده است و می‌خواهد اشتباهات گذشته خود را جبران نماید.  برای آشنایی با ریشه های دعوای زن و شوهر ها کلیک کنید.

8.تغییر عادت‌های نادرست

زنم قهر کرده رفته چیکار کنم ، ذهن نو

در صورتی که می‌خواهید مشکل “زنم قهر کرده رفته” را حل کنید و رابطه مشترک خود را مجددا ترمیم نمایید، سعی کنید بر روی رفتارهای نادرست خود تجدید نظر نمایید و به همسرتان ثابت کنید که برای بودن در کنار او حاضرید رفتار خود را تغییر دهید. 

9. در مورد بودن یا نبودن با همسرتان تصمیم جدی بگیرید

در صورتی که خیانت و یا حتی بی‌ملاحظگی شما سبب شده که قلب همسرتان بشکند و مجبور به ترک خانه گردد، سعی کنید ابتدا با خودتان این موضوع را مشخص کنید که می‌خواهید همسرتان با شما بماند و یا نه نیاز دارید که با زن دیگری باشید. اگر واقعا پاسخی که به خودتان می‌دهید این است که می‌خواهید با همسرتان بمانید، سعی کنید اعتماد دوباره او را جلب کنید و رفتاری متفاوت در پیش بگیرید. برای آشنایی با راه‌های رفع اختلافات خانوادگی کلیک کنید. 

سخن آخر

زنم قهر کرده رفته هر مردی ممکن است روزی با این مساله روبرو شود. اما برای برخی این اتفاق زیاد میافتد. در چنین مواردی احتمالا دوره هر قهر و جدایی طولانی تر از قبل می شود. شاید در دفعات اول با گفتن زنم قهر کرده رفته احساس شرم و شکست بکنید. اما با تکرار این موضوع دیگر نگاه تان به این مساله تغییر خواهد کرد.

متخصصین خانواده ناتوانی طرفین در حل مشکلات شان را علت این موضوع می دانند. شما با دریافت خدمات مشاوره خانواده قادر به حل این موضوع برای همیشه خواهید بود. پس فقط با شماره های درج شده برای دریافت وقت تماس حاصل نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه دریافت راه حل برای بازگرداندن همسر به خانه و حل مشکل زنم قهر کرده رفته می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره آنلاین با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زنم قهر کرده رفته چیکار کنم ؟

برقراری ارتباط و صحبت کردن با خانم تان بعد از خروج از منزل کار آسانی نیست. با این حال دست روی دست گذاشتن هم کاری را درست پیش نمی برد. شما باید اقداماتی مثل جلب اعتماد، رفع مشکل، صحبت کردن، صبوری و…. برای بازگشت همسرتان تلاش کنید.

علت قهر زن و رفتن از خانه چیست ؟

قهر کردن می‌تواند نشانه‌ای از نوعی پرخاشگری منفعلانه و یا خشم و ناراحتی‌های حل نشده باشد. افرادی که دارای مهارت‌های ارتباطی پایینی هستند، بیش از دیگر افراد قهر می‌کنند. 

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره