تعبیر خواب تخم مرغ

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

تعبیر خواب تخم مرغ زمانی معنا دارد که رویا را در نزدیکی سحر ببینید و موضوع خواب برگرفته از حوادث روز نباشد. از نظر روانشناسان رویا شاهراهی به ضمیر ناخودآگاه محسوب می‌شود و در نزدیکای سحر که خواب عمیق شده، گویا دریچه‌های ورود به ناخودآگاه هم باز می‌شوند. شاید همان بخشی از ذهن باشد که معبران باستانی آن را دروازه‌ای به سوی عالم غیب می‌دانند. بنابراین هر رویا را از دو جنبه می‌توان تعبیر کرد؛ بعد روانشناسی و بعد عرفانی. تعبیر خواب هر آنچه که باشد حال و برداشت شما از آن خواب هم تاثیر بسیاری بر معنای آن دارد. گاه خوابی معنای بدی دارد، اما شما هم در خواب و هم در بیداری احساس خوبی از دیدن آن خواب دارید، بنابراین علی رغم توضیحات زیر می‌توان گفت برداشت‌تان بسیار اهمیت دارد. برای دریافت تعبیر خواب تان می‌توانید مشاوره تلفنی دریافت کنید.

تعبیر خواب تخم مرغ از نظر معبران باستانی

به عقیده معبران باستانی، دیدن حالت‌های مختلفی از تخم مرغ در خواب می‌تواند تعابیر متفاوتی نیز داشته باشد. در ادامه تعبیر تخم مرغ را از منظر معبران باستانی و اسلامی مرور کرده‌ایم. برای دیدن انواع تعبیر خواب کلیک کنید.

تعبیرخواب‌ تخم مرغ از نظر محمد بن سیرین

محمد بن سیرین از معبران باستانی است که دیدن تخم مرغ در خواب را قوت می‌داند. اگر فردی در خواب ببیند که در حال شکستن تخم مرغی می‌باشد، خواب او به این معنی است که او در زندگی در حال انجام کاری است که می‌تواند زندگی‌اش را نابود کند.

اگر در خواب خود دیدید که در حال گرفتن تخم مرغ از کسی می‌باشید و یا تخم مرغی را به شخص دیگری می‌دهید، خواب‌تان به این معنی است که از جایی که انتظارش را ندارید به شما سود و منعت خواهد رسید. 

تعبیر خواب تخم مرغ از نظر امام صادق (ع)

امام صادق (ع) برای دیدن خواب تخم مرغ چهار تعبیر متفاوت به شرح موارد زیر ارائه کرده است:

  • به مراد رسيدن
  • زن گرفتن
  • كنيز
  • فرزند دار شدن

تعبیرخواب تخم‌مرغ از نظر دانیال نبی (ع)

دانیال نبی (ع) از دیگر معبران باستانی است که بر این عقیده می‌باشد که تخم مرغ در خواب، به معنای کنیزک است. به طوری که اگر فردی در خواب ببیند که پرنده‌ای در مقابل او تخم می‌کند، به این معنی است که از کنیز و یا همسر دوم خود بچه‌دار خواهد شد.

فروشگاه آرامیس

تعبیرخواب‌ تخم‌مرغ از نظر ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی می‌گوید : اگر فردی در خواب ببیند که همانند یک مرغ بر روی تخم مرغ نشسته است، خواب او به این معنی است که او تمایل به برقراری رابطه جنسی با یک زن دارد.

تعبیر خواب تخم مرغ از نظر روانشناسان

روانشناسان با مطالعاتی که بر خواب و رویا داشته‌اند، متوجه فعالیت‌های روانی ناخودآگاه در هنگام خواب شده‌اند. ناخودآگاه همان بخشی است که در عالم بیداری سکوت کرده، ولی تاثیر زیادی بر باورها، شناخت و حتی رفتار ما دارد. وقتی که به خواب می‌روید، ناخودآگاه کنترل را به دست گرفته و هر آنطور که می‌خواهد رفتار می‌کند. ناخودآگاه مانند راهرویی که پر از در هست در خود ساکنانی دارد که از کودکی تا به امروز این راهرو بلندتر و پرجمعیت‌تر گشته است. در عالم خواب گویی این ساکنان بیرون آمده و گاه خاطرات و گاه ترس‌ها و گاهی هم آرزوها را مرور می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با خواب دیدن کلیک کنید.

اما گاهی هم رویاهایی می‌بینیم که هرگز اتفاق نیافتاده و یا به آن فکر نشده. برای مثال ممکن است زمانی خواب تخم مرغ ببینید که در طول روز اصلا به آن فکر نکردید یا هیچ گونه مشغله ذهنی در مورد آن نداشتید.

روانشناسان به خصوص آن‌هایی که با رویکردهای روانکاوی کار می‌کنند بر این باورند که اشیاء مختلف در خواب می‌توانند نماد و بازتاب یک موضوع خاص باشند. آن‌ها از طریق کاوش در مورد نوع هیجانی که در خواب وجود داشته و کمک گرفتن از تکنیک‌هایی نظیر تداعی آزاد، در مورد رویا تلاش می‌کنند به معنای نهفته در خواب پی ببرند. برای آشنایی بیشتر با روش های مربوط به روانکاوی کلیک کنید.

تعبیر خواب تخم مرغ به روش آنلی بیتون

آنلی بیتون می‌گوید : اگر فردی تخم مرغ را در لانه مرغ‌ها ببیند، خواب او به این معناست که ثروت بزرگی به او می‌رسد. البته در تعبیری دیگر این خواب برای افراد متاهل به معنای شادمانی در خانواده است.

اگر فردی در خواب ببیند که تخم مرغ می‌خورد، خواب او به این معنی است که برخی آشفتگی‌ها خانه و خانواده او را تهدید می‌کند. تخم مرغ‌های تازه شکسته شده در خواب نیز به معنای بخت و اقبال مساعد برای خواب‌بیننده است.

در صورتی که فردی در خواب ببیند که تخم مرغ گندیده ای را در دست گرفته است به این معنی است که ثروت و منزلت خود را از دست می‌دهد.

اگر در خواب دیدید که تخم مرغی شکست و بر روی سر و صورت شما پاشید، خوابتان به این معنی است که شما جواهراتی را به خودتان آویزان می‌کنید و به واسطه آن‌ها به دیگران فخر می‌فروشید.

تعبیر خواب تخم مرغ به روش کتاب سرزمین رویاها

در کتاب سرزمین رویاها برای دیدن تخم مرغ در خواب چندین تعبیر ارائه شده است که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم :

  • تخم مرغ تازه : دریافت خبرهای خوش
  • خوردن تخم مرغ : ازدواج
  • تخم مرغ شکسته : مشاجره
  • پوست شکسته تخم مرغ : متحمل ضرر مالی شدن
  • تخم مرغ‌های کهنه : دریافت اخبار ناراحت کننده
  • حنایی رنگ بودن تخم مرغ‌ها : تهدید شدن و ترس
  • تخم مرغ‌های رنگی : تجربه یک ناکامی بزرگ
  • خریدن تخم مرغ : وفادار نبودن شریک زندگی
  • تخم گذاشتن مرغ : افزایش درآمد مالی
  • شکستن تخم مرغ : مورد آزار قرار گرفتن
  • همزدن تخم مرغ : مرگ یکی از عزیزان
  • بیرون آمدن جوجه از تخم مرغ : دریافت اخبار بسیار خوشایند

تعبیر خواب تخم مرغ به روش لیلا برایت

لیلا برایت می‌گوید اگر فردی در خواب ببیند که تخم مرغ می‌خرد، خواب او به این معنی است که او در زندگی واقعی به سود مالی بسیاری می‌رسد. دیدن خوابیدن مرغ بر روی تخم مرغ‌هایش به اخبار خوش تعبیر می‌گردد.

اگر فردی در خواب ببینید که تخم مرغی را می‌پزد، خواب او به این معنی است که روزهای خوش در انتظار او هستند. تخم مرغ رنگ شده در خواب نیز بیانگر سختی‌ها و مشکلات در زندگی هستند. گرفتن تخم مرغ رنگی از کسی در خواب به معنای این است که شخصی به شما علاقه‌مند خواهد شد.

تعبیر خواب تخم مرغ به روش لوک اویتنهاو

لوک اویتنهاو نیز برای دیدن خواب تخم مرغ چندین تعبیر ارائه کرده است که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • گرفتن تخم مرغ از کسی : سود و منفعت
  • پختن تخم مرغ : بدگویی
  • خریدن تخم مرغ : ضرر دیدن
  • خوردن تخم مرغ : ناراحتی و آشفتگی‌های غیر عادی در خانه
  • تخم مرغ را از لانه برداشتن : ازدواج با یک بیوه
  • تخم مرغ گندیده : موانع و مشکلات و یا از دست دادن ثروت و منزلت
  • شکستن یا له کردن تخم مرغ : ناراحتی و نارضایتی
  • تخم مرغ‌های تازه شکسته شده : یار بودن بخت و اقبال با خواب‌بیننده
  • یک جعبه تخم مرغ : انجام معاملات سودمند

برای دریافت مشاوره در زمینه انواع خواب می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره