مصرف همزمان تریاک و شیشه چه عوارضی دارد؟

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

مصرف همزمان تریاک و شیشه در سال‌های اخیر گسترش بسیاری پیدا کرده و تبدیل به یکی از رایج‌ترین حالت‌های اعتیاد به چند ماده مخدر شده است. مصرف همزمان این دو ماده در کنار یکدیگر می‌تواند باعث بروز مشکلات جدی در سلامت جسم و روان فرد شود و فرایند درمان را نیز تا حد زیادی مختل کند. با این حال دلایلی مثل تمایل به تجربه مواد مخدر جدید یا دستیابی به لذت بیشتر باعث می‌شود.

که افراد به مصرف همزمان تریاک و شیشه روی آورند. در این شرایط بهره بردن از مشاوره ترک اعتیاد به افراد و خانواده‌ها در بهبود وضعیت فرد و شرایط کمک کننده خواهد بود. در ادامه به بررسی بیشتر مصرف همزمان تریاک و شیشه و دلایل و پیامدهای آن خواهیم پرداخت پس همراه ما باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مصرف همزمان تریاک و شیشه می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ترک اعتیاد تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

 

بیشتر بخوانید : اعتیاد چیست 

تریاک چیست؟

تریاک یا اوپیوم یکی از قدیمی‌ترین مواد مخدر شناخته شده در جهان است. این ماده با تحریک مغز برای ترشح بیشتر مسکن‌های طبیعی در بدن، باعث می‌شود که مصرف کنندگان لذت و آرامش مطبوعی را تجربه کنند. علاوه بر تجربه آرامش، مصرف تریاک و سایر مشتقات آن باعث کاهش مهارهای رفتاری می‌شود. به همین خاطر افرادی که در حالت عادی از انجام کاری خجالت می‌کشند احتمالاً با مصرف تریاک می‌توانند رفتار مورد نظر را بدون احساس شرم انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علائم اعتیاد به تریاک کلیک کنید.

می‌کند.

شیشه چیست؟

مت آمفتامین که با نام‌های شیشه، کریستال، گلس یا مت نیز شناخته شده است یکی از مواد اعتیادآوری است که قدمت آن بسیار کمتر از تریاک است. با این حال به دلیل قدرت اعتیادآوری بالایی که دارد با چند بار مصرف باعث وابستگی فرد می‌شود. این دارو از خانواده مواد محرک است و پس از مصرف فرد احساس سرخوشی و نشاط مطلوبی را تجربه می‌کند. از دیگر نشانه‌های مصرف شیشه می‌توان به احساس پرانرژی بودن و بی‌نیازی به خواب نیز اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علائم اعتیاد به شیشه کلیک کنید.

بیشتر بخوانید : بهترین روش ترک شیشه 

دلایل مصرف همزمان تریاک و شیشه

اعتیاد همزمان به چند ماده یکی از پدیده‌های رایج در میان افرادی است که به مواد مخدر اعتیاد دارند. اعتیاد همزمان به این معناست که فرد در یک زمان دو یا چند نوع ماده مخدر را با یکدیگر استعمال می‌کند و یا در زمان‌های مختلف انواع متفاوتی از این مواد را استفاده می‌نماید. مصرف همزمان تریاک و شیشه یکی از انواع این اعتیاد همزمان است که در سال‌های اخیر نیز رواج بسیاری پیدا کرده است. در این بخش دلایل گرایش به مصرف همزمان این دو ماده را بررسی خواهیم کرد. با دریافت مشاوره ترک اعتیاد می توانید هم عوامل ایجاد کننده اعتیاد را درمان کنید و هم روش مناسبی برای ترک پیش بگیرید.

علاقه به تجربه انواع مواد مخدر

تمایل به تجربه انواع مواد مخدر یکی از وسوسه‌هایی است که در اکثر معتادین وجود دارد. آن‌ها معمولاً به دنبال فهم این موضوع هستند که انواع مواد مخدر چه احساساتی را در مصرف کننده ایجاد می‌کنند. به همین خاطر اکثریت آن‌ها تجربه استفاده بیش از یک ماده مخدر را دارند. این در حالیست که اکثر مواد مخدر به ویژه آمفتامین‌ها (شیشه)، خاصیت اعتیادآوری بالایی دارند و به دنبال چند تجربه مصرف وابستگی در فرد ایجاد می‌شود.

از بین رفتن خاصیت مرفین با شیشه

یک باور اشتباه در میان بسیاری از معتادان این است که شیشه آثار اعتیاد به مرفین را از بین می‌برد. با توجه به اینکه مرفین یکی از اجزای تریاک و شاید اصلی‌ترین بخش آن است، بسیاری از افرادی که به تریاک اعتیاد دارند برای آزمودن میزان صحت این باور مصرف شیشه را شروع می‌کنند اما نه تنها اعتیاد آن‌ها نسبت به تریاک از بین نمی‌رود بلکه اعتیاد به شیشه نیز به آن اضافه خواهد شد.

افزایش لذت بیشتر از دلایل مصرف همزمان تریاک و شیشه

مصرف تریاک و شیشه در کنار هم باعث تجربه لذتی می‌شود که در مصرف جدا از هم این دو ماده ایجاد نمی‌شود. به همین خاطر بسیاری از افرادی که این دو ماده را در کنار یکدیگر استفاده می‌کنند به دنبال دست یابی به یک لذت بالاتر هستند.

از بین بردن احساسات ناخوشایند ناشی از مصرف یک ماده

تریاک به عنوان یک اپیوئید از خانواده آرام بخش‌ها و کند کننده فعالیت دستگاه عصبی مرکزی است. در حالیکه شیشه از خانواده آمفتامین و محرک است که میزان انرژی و سرعت فعالیت را افزایش می‌دهد. معمولاً این تصور وجود دارد که استفاده از دو دارو که در دسته‌های جداگانه قرار دارند و کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند باعث می‌شود هریک از آن‌ها مانع بروز ویژگی‌های ناخوشایند داروی دیگر شود. برای مثال مصرف تریاک یا هر داروی دیگری در این خانواده، اگرچه احساس آرامش را در فرد به همراه دارد اما یکی از پیامدهای ناخوشایند آن خواب آلودگی است که با مصرف شیشه می‌توان آن را از بین برد.

مصرف شیشه در کنار تریاک نه تنها باعث کاهش خواب آلودگی می‌شود بلکه شدت آرامش و احساس خوشایندی که با مصرف تریاک تجربه می‌شود را نیز افزایش می‌دهد. علاوه بر این مصرف همزمان تریاک و شیشه در کنار هم باعث کاهش میزان مهار رفتاری می‌شود و فرد بدون احساس خجالت کارهایی که به انجام آن‌ها تمایل دارد را انجام خواهد داد.

پیامدهای مصرف همزمان تریاک و شیشه

تریاک و شیشه هر دو می توانند به تنهایی آثار مخربی بر بدن بگذارند، مصرف همزمان آن ها می تواند باعث بروز مشکلات جسمی و رفتاری شدیدی شود. بنابراین ترک هر دو بسیار اهمیت دارد، اما روش درمان نیز بسیار مهم است. با خواندن پیامدهای زیر جدیت موضوع برای شما نیز روشن خواهد شد. برای دریافت خدمات درمانی و ترک اعتیاد کلیک کنید. 

افزایش احتمال خطرات جسمی

سوءمصرف مواد مخدر همواره تغییراتی را در حالت طبیعی بدن ایجاد می‌کند و آسیب‌هایی را برای سلامت جسمی و روانی فرد به همراه خواهد داشت. مصرف همزمان دو ماده مخدر در کنار یکدیگر باعث می‌شود که احتمال ابتلا به مشکلات جسمی افزایش پیدا کند. به ویژه در شرایطی که مواد مصرفی به لحاظ ساختار و دسته دارویی با یکدیگر مغایر باشند میزان تأثیرگذاری این دو ماده به اوج می‌رسد و احتمال آسیب رسانی نیز افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید : عوارض اعتیاد به تریاک

افزایش خطر اوردوز از پیامدهای مصرف همزمان تریاک و شیشه

احتمال بروز مسمومیت و اوردوز با مواد مخدر در شرایطی که فرد بیش از یک ماده را مورد استفاده قرار می‌دهد بیشتر خواهد بود؛ زیرا در این شرایط ممکن است به دلیل ضعف در قوه تصمیم گیری و تشخیص و یا به این خاطر که بدن تحت تأثیر یکی از دو ماده قرار دارد، فرد مقدار بیشتری از سایر مواد مخدر را استفاده کند. در نتیجه احتمال مسمومیت افزایش پیدا می‌کند. فردی که تحت تأثیر مصرف شیشه قرار دارد احتمالاً مقداری بیش از میزان مصرف همیشگی تریاک استفاده خواهد کرد.

بروز مشکلات مختلف در فرایند درمانی از پیامدهای مصرف همزمان تریاک و شیشه

اعتیاد به چند نوع ماده مخدر باعث پیچیده و طولانی شدن فرایند درمان خواهد شد و همچنین بر اساس آمار افرادی که در صورت اعتیاد به تریاک از شیشه نیز استفاده می‌کنند با احتمال بیشتری درمان را نیمه کاره رها می‌کنند. توصیه می کنیم مقالات تست اعتیاد به شیشه و تست اعتیاد به تریاک را مطالعه نمایید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه مصرف همزمان تریاک و حشیش می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ترک اعتیاد تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

 

سؤالات متداول

مصرف همزمان تریاک و شیشه چه دلایلی دارد؟

مصرف همزمان این دو دارو باعث تجربه شدیدتر لذت می‌شود. علاوه بر این با مصرف شیشه در کنار تریاک، عوارض ناخوشایند تریاک مثل احساس خواب آلودگی کاهش پیدا می‌کند. با دریافت خدمات درمانی از مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو می توانید برای خود و یا عزیزانتان که دچار این بیماری شده‌اند اقدام مفید و موثر انجام دهید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

‫13 دیدگاه ها

  1. حتما باید پول بگیرید بعد یه سوال رو جواب بدید.؟. لطف کنید یه مطلب هم راجب کسایی که اعتیاد ندارن و به هر دلیلی این دو رو مصرف کردن بنویسید که در اون لحضه چکار کنن که نمیرن تا برسن به دکتر.

    1. سلام احترام
      دوست عزیزم من رایگان جوابتونو میدم انشالله که همیشه از این مسکلات به دور باشید باید خدمتتون عرض کنم که برای فردی که ریه و بدن سالمی داره هر کدام از این دو مخدر برای بار اول میتونه بسیار عوارض و حالتهای شدید داشته باشه حالا فردی که برای بار اول به هیچ کدوم اعتیاد نداره و چراغ اول رو با مصرف هردو مخدر شروع میکنه متاسفانه اوردوز براش قطعیه و اصلا تا دکتر هم نمیرسه که راه نجاتی باشه . پس جواب شما مشخصه از مصرف هر مخدر پرهیز کنید اللخصوص با هم .
      موفق باشید

  2. سلام وعرض ادب ، امابعد؛ اینکه مصرف دوماده تریاک وشیشه همزمان باهم که بقولتان جهت لذت بیشتراست اصلا عمومیت ندارد چه بساکه تماما بعلت مشکلات ناشی از سیاسیون درحکومت داری که سبب ناهنجاری ها درسلامت جسم و روان و معضلات ناشی از گرانی و فلاکت که باعث شده مردم صبح تاشب بدوند تا لقمه نانی درآورن مجبور شده اند بعلت هوشیاری و نخوابیدن والبته انرژی داشتن برای دویدن روی بیآورن باین مواد وچون انواع مخدر را سودجویان بامواد دارویی دیگر دراین مخدرها که باصطلاح مرغوبیت جنس را بالا ببرن سبب تداخلهای روانی وو درجسم وسلامت مردم شده اند که ناخواسته مجبور به ادامه مصرف داشته باشند که بتوانند بیشتر بدوند همچون سگ حسن دله ، اصلا قصد توجیح ندارم چه بساکه اگر میوه موز را روزانه بیش از حدمعمول مصرف کنی کبد شما دچار نقصان خواهد شد پس مصرف هرماده ایی مخدرباشد یا غذا در پرخوری دچار ناهنجاری دربدن خواهی شد وجالب استکه تمام امراض از همین ماده های غذایی معمول همه مردمی است که داریم همگان مصرف میکنیم از غلات بگیرتا میوه و روغن و مرغ ووو.. ! واما مخدر نیز همانند ژل رویال یا شاه انگبین زنبوران ملکه که ازبهترین ماده مغذی مترشح شده از زنبوران کارگر که عمرشان نهایت ۱۶روزتایکماه بیشترنیست ملکه ۵سال عمرمیکند بخاطراین اصل مواد که مخدرهم دقیقا همین است که اگر آقایان دزد جنس مرغوب دست مردم بدهند محالست شما درطول ۸۰سال زندگی دچار قندخون و کلیه امراض دیگربشوید ومهم اینکه حدمصرف را رعایت بکنید که نگه نداشتن این نکته وعدم آگاهی آن و عدم مرغوبیت کالای مصرفی است که اگر نباشد دکان تمام دکترین و مطبها و روانشناسان و مشاوران تعطیل میشد ومیبایست همگان دراسنپ مشغول بکار میشدید واما درمان فقط و فقط باخود مخدر و کنترل آن بمیزانی که خود شخص بهترازهرکسی میداند که اگرکم کند بجایی رسد که اگر کلاهم نگذاشت کنار که بیشترهم اینچنین است بقولی کم کن و همیشه کن ، چون فکراینکه ترک کند و آمارش را داشته باشد ازخود مخدر بدتراست ، طرف ۸سال و۹ماه و۲۲روز و۵ساعت و ۲۸ ثانیه ازترک خود را لحظه ای آمارش را دارد که چی ؟ پس روان تاآخرعمر باماخواهدبود سیاست سبب مصرف وموجودیت این اجناس بفور دربین مردم سالهاست که ملعبه سیاسیون بوده وهست ، افسردگی گرانی ومعضلات خفگان کننده امروزم که روی میآوری به مخدر که درپس آن طلاق و کثافات دیگر معضلات بوجود آمده از پس لرزه های این مواد ووو همه از خاطر همین حاکمیتی است که اگر جوانان ما دچاراین مواد نبودن بایستی دکانشان را تعطیل میکردن همچون شما ! جنس را خودشان میآورن پخش میکنن بنرخ روز ارزان والبته بمقدار کنترلی بالا میبرن وقاطی میکنن و بفور درهمه جا از نان راحتر دربین مردم دراختیار ما میگذارن تابسرمنزل مقصود خود که رسیدن ورسیدن که مارا بیچاره کردن ، حیف که نمیشود ادامه داد بیش ازاین ، تابعد بدرود ، شعارم کنترل کنترل حد و مصرف را به لیاقت وشرایط و محیط واجتماع و قیافه و کار و خانه و هدف و ادامه مسیر به خطر نیافتد پس بااحتیاط وکنترل دراین جاده میبایست عبور کرد که گاهی دراین جاده افتادن از قسمت ما خارج بوده است وگرنه درجاده افتادن غلطمحض است حال که افتادی کنترل وعدم مصرف بیش ازحد نیاز که کنترل خارج شود فقط در حد سیری از گشنگی و ریلکسی که بتوانی بدوی با خانواده و جامعه و اطرافیان وو درامان خدا .

    1. درود به شرفت تلگرام بهم پیام میدی داداش؟؟؟@b*******fat این ای دی تلگرام منه دوست داشتی پیام بده تا چنتا مشورت میخوام باهات بکنم

      1. سلام من متادون میخورم
        روزی سه تا ۴۰
        چطور میتونم ترک کنم؟؟؟
        خسته شدم
        همچیمو دارم از دست میدم
        واقعا خستم
        شرایط ترک ندارم
        و حقیقتا خیلی از ترک میترسم
        کسیرو ندارم کمک کنه
        خیلی داغونم
        چند ساله فقط مصرفم به خاطر ترس خماری و نتونستن رفتن به سر کاره
        و فکر کنید مصرف کننده هستم که متنفرم از مصرفش متنفررررر
        ولی موندم
        راهکاری هست تو رو خدا میشه کمکم کنین

        1. سلام هر کدام از این داروها و مواد اعتیاد آور راه درمان و ترک دارن. پس هرگز ناامید نشید. در حال حاضر مصرف متادون شما بسیار بالاست پس به هیچ عنوان به صورت ناگهانی قطعش نکنید. برای ترک کامل با شماره های درج شده تماس بگیرید. متخصص با توجه به شرایط تان روشی مناسب برای ترک ارائه میده. موفق باشید.

        2. بهترین راه اینه که بندازیش رو شربت، اینو روانشناس یا دکتر ترک بهتون میگه دقیقا طبق برنامه و محکم، این راه تنهاترین راهه، وقتی به من دکتر گفت پیش خودم گفتم این یه چیزی میگه امکان نداره، ولی امتحان کردم و به بهترین حالت شد، داداش این راه رو حتما امتحان کن، من خودم از 20 سی سی الان رو 2 سی سی هستم، بدون یک روز خونه موندن و درحال انجام سختترین کارها، من که اون دکتر رو تا اخر عمر دعا میکنم چون منو از جایی بسیار ترسناک بیرون اورد، شما هم اینکارو بکن جواب که داد یه دعا واسم بکن، موفق باشی

  3. دمت هم گرم بابت اطلاعات ولی یکم مبهم صحبت میکنی و شاید دلیلش اینه که خصوصی تماس بگیره طرف و داستان های بعدش ولی بیا و این فکرو بکن همه ی کسایی که یهو تو گوگل سرچ میکنن این موضوع یا موضوع مشابه رو یا یه فرد بیمار هستش که احساس خطر کرده و اومده که ببینه حرفای عامیانه ی جمع های معتادا درسته یا نه و شایدم خانواده ی شخصیه که ب یکی از عزیزانش مشکوک شده و الان میخاد یچیز واضح ازت بشنوه که تشخیص بده و بعدش کمک کنه ب فرد…

    ببینید دوستان مصرف همزمان این دو مواد یا هر زوج دیگه ای مثل مشروب و شیشه یا مشروب و بنگ از دو سه تا دلیل اصلی خارج نیس معمولا
    یکی اینه که دوماده تقویت کننده ی اثرات هم هستن یا بهتره بگیم کامل کننده ی همن
    مثلا مشروب و شیشه هردو محرک و سرخوشی آور و توهم زا هستن یا همچنین بنگ و مشروب و باعث میشه که نوع کامل تر و لذت بخش تری از اثری ک هرکدوم ب تنهایی هم دارن ایجاد بشه ک این افراد اکثرا افرادی هستن ک ترک دادنشون خیلی سخته چون طرف انقد کنجکاو و طمع کاره در لذت جویی ک نمیتونه میل خودش رو کنترل کنه؛ دقیقا افرادی که دچار انحراف جنسی میشن بخاطر اینه ک میخان انواع جدید ازین رابطه رو تجربه کنن و رو میارن ب سکس کثیف و یا سکس گروهی و…

    اما دسته ی دوم قابل اعتماد تر هستن چون اکثرا از یه ماده ی قبلی ک مصرف میکردن خسته شده بودن و احتمال داشته ترک کنن اگه همون وقت کسی بوده ک کمک کنه ولی خب به دلیل نبود امکان و شرایط ترک و همچنین ناراحتی از اثرات ماده ی اول و احساساتی مث غیرت و داشتن مقداری اعتماد ب نفس و مسئولیت پذیری در مقابل خانواده و لازم بودنه کار برای درامد و … شروع میکنن با یه جرقه و پیشنهاد ب این کار ک بیان با اثرات ماده ی جدید که کاملا مخالف قبلیه؛ سعی کنن تا فرد عادی ای باشن تا ادامه بدن ب روال زندگی؛ ببنید ترکیب شیشع و انواع مورفین از تریاک و شیره و هرویین و کراک و متادون باعث میشه جلوی یسری اثرات ماده ی اول ک فرد رو کلافه کرده و بهش ضربه میزنه گرفته بشه؛ ۹۹ درصد هم اول مورفین مصرف داشتن بعد شیشه و من ندیدم کسی بخاطر اثرات شیشه بره سراغ مورفین؛ حالا داستان اینه چند تا اثر مورفین ک عوارض بیرونی داره و تو زندگی و کار فرد اثر میذاره و بیشتر از اثرات درون مغز و بدن فرد ب چشم میاد اینا هستن: خواب آلودگی و سیر نشدن از خواب؛میبینید ک افراد شیره ای یا هروئینی اکثرا تو چرت هستن و وقتی ام بخابه توپ بیدارش نمیکنه و بجای ۸ ساعت نرمال حدود ۱۲ ساعت شبانه روز خوابه و از کار و زندگی و درس و مطالعه و خیلی چیزا میندازش و تازه جلو خیلیا مسخره میشه ب عنوان یه چرتی؛ یکی دیگش ک خیلی مهمه داستانه جنسیه؛ ببین یکی از ترس های پنهان یه معتاد اینه ک هی میشنوه زن فلان معتاد هرزه شده یا خیانت کرده بخاطر کمبود نیاز جنسیش و میگه سر منم میاد و داره میبینه ک قدرت جنسیش کم شده و این در مردان خیلی شکننده هستش و اعتماد ب نفسش رو نابود میکنه؛اما شیشه چون محرکه برخلاف مخدر ها و تبش گرمه هم یه مقدار تحریک میکنه نیاز جنسیه خاموش شده رو هم ازون ور یکم اعتماد ب نفس میده ب طرف و بعد سالها اعتیاد شخص میبینه تونست یبار درست حسابی سکس کنه و خوشش میاد اما چیزی ک جالبه اینه ک خانم ها یکی از اصلی ترین دلایل مصرف شیشه و گرایش بهش همین میل جنسیه ک باز دوتا عامل اصلی تر داره و یکی اینه ک ظاهرا این ماده رو خانم ها از نظر جنسی اثرات زودتر و بهتری داره؛دوم اینه واقعیت اینه خیلی از خانم های جامعه بویژه نسل های قبلی تر اصلا فکرشون اینه لذت جنسی ففط مال مرده و اصلا تجربه نکردن اینو چون مرده مث گاو فقط شلوارو میکشیده پایین و دخول میکرده و خیلی از زن ها فقط بخاطر اینکه عیب ندارن روشون تن دادن ب این قضیه؛ فقط شما بیا و رسم های دوره ی قاجار در شب حجله رو بخون تا بفهمی چه بلایی ب سر دختر چش و گوش بستع ی نوجوون مثلا ۱۳ سالع میومده ک الانم ک الانه اثراتش مونده؛حالا وقتی یه زن این ماده رو مصرف میکنه اولا هم اون اعتماد ب نفسه ک رفته میاد؛ چون شوهره نفهم یبار ازین تعریف نکرده یا محبتی نداشته بهش واقعا؛ بعدشم تازه حس میکنه نه انگار واقعا میشه لذت برد ازش؛ حالا مسئله قابل توجه اینه اکثر خانم ها اولین بار پیش شوهرشون مصرف کردن؟؟ نه اصلا؛ وقتی ک از دست اون شوهره نفهم و فقط از سر کمبود محبت رو آوردن ب رابطه ی خارج خانواده و اون پسر مجرد کم سن تره امروزی تر اینو داده دستش اول ولی داستان اینه ک واقعا سکس باز بودنه اون پسرم مهمه ولی زنه فکر میکنه همه ی فرقی ک هست سر داستان شیشه بوده و بس؛ اثر سوم و مهمه مورفین ک اذیت کننده هستش یه حالت رخوت و سستیه ک میل فرد نسبت ب کار و تلاشو کم میکنه؛ اوایلش ممکنه فرد سر حوصله تر بشه و تو نشئگی کار کن بشه ولی وقتی بگذره دیگه این شکلی نخواهد بود و طرف بیشتر دوس داره تنها باشه فکر کنه یا رو مسائل فکری مث فیلم و بازی میل داره؛ اما این محرک شیشه همونطور ک اسمشم میگه محرک هست ب معنی حرکت ایجاد کن یا حرکت دهنده؛ حالا شخص میبینه ک دوس داره کار کنه دوس داره فعالیت کنه وقتی تو یه کاری ک هست مصرف میکنه توانش میره بالا ضربان قلب و گردش خون زیاد میشه؛از طرفی یکمم تمرکزش بیشتر شده و مغزش باز میشه؛ یعنی طرف هرچی علم در حافظش هست ک تو این کار ب کارش میاد یهو همش یادآوری میشه بهش؛ یادش میاد بچه بوده بابابزرگش اینو گفته ولی تا الان یادش نبوده؛یجایی اتفاقی تو مجله نحوه ی کار با فلان چیزو ۸ سال پیش خونده و… و اینطوری میشه ک خوشش میاد ک همه کسایی ک میگفتن ترک کن چون با این تو خونه نشین و کم تحرک شدی و درامد کم شده بود حالا دیگه حرفی نمیتونن بزنن؛ یارو ب خودم میگفت ماه اول مصرف شیشه هر یه هفته میخوابیدم و تو یه ماه اندازع ۴ ماه کار کردم! از نظر من این سه تا مهم ترین ها هستن؛ببنید وقتی میگن شیشه رو اولین بار سربازای جنگ جهانی برای نترس شدن و فعال بودن مصرف میکردن یا دانشمندای ژاپنی برای اینکه مغزشون باز بشه برای مطالعه اون وقت معلوم میشع داستان

  4. شما خودتون مصرف کردید البته منو ببخشید چون اینجا اسم‌ها مستعاره و هویت افراد ناشناسه جسارت میکنم

  5. شما خودتون مصرف کردید؟ البته منو ببخشید چون اینجا اسم‌ها مستعاره و هویت افراد ناشناسه جسارت میکنم

  6. من به عنوان کسیکه از بنیان اومدن شیشه به ایران مصرف کننده بودم و قبلشم شیره اعتیاد داشتم نظرم و میگم اول از همه باید بگم اعتیاد به هر موادی اشتباه اشتباه …….
    دوم اینکه ای کاش کلاسی .کتابی جایی رسانه ای بود که درست مصرف کردن مواد را به اونایی که به هر دلیل تو این راه افتادن یاد میداد که خیل یا بخاطر بلد نبودن مصرف لااقل درست به قهقهرا نیفتادن تجربه شخصی من اینه این دو ماده ضد هم هستن شما اگه دنیا نعشه باشی شیشه بکشی خمار میشی یا تنها چیزی که اثرات شیشه رو از بین میبره تریاک کسیکه بخاطر مصرف شیشه حالش بد شده رنگش شده گچ کفش قفل کرده داره مبارزه به قولی عزرائیل داره می‌بینه تنها راه نجاتش تریاکه حالا یه سری آدما کس خل عین من البته الان اینجوری نیستم از خواب بیدار میشن شیره میخورن یه ساعت میگذره پایپودست میگیرن میبین خمار شدن دوباره شیره این روند ادامه پیدا میکنه تا موقع خواب که صد در صد باید شیر رو بخورن تا خوابشو ن بره آدم خمار که خواب نداره
    نتیجه یه روند کاملا احمقانه و پول دور ریختن زندگی خراب کردن و تابلو شدن و…… خودتون بهتر میدانید
    اگه شما هم تریاک وشیشه رو باهم مصرف میکنی صددرصد از این زندگی و همه چیز خسته شدی و دنبال راه اول یه ساعت با خودت فکر کن تو خلوت متوجه میشی چه بلائی سر خودت آوردی بعدش با اعتماد نفس هر چی وسایل شیشه کشیدن حتی فندکتو هر چی هست و نیست و بریز دور یه موقع یه سنگ یا پایم پ نگه نداری بگی اگه حالم بد شد هیچی هیچی نگه ندار بهت قول شرف میدم اگه تصمیمت جدی باشه تفکرت سالم هیچ اتفاقی نمیفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره