برگرداندن معشوق با چند روش ساده

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

خیلی از دختران و پسران بعد از جدایی به دنبال راه های برگرداندن معشوق خود هستند و یا زن و شوهرهایی که بعد از سال‌های زندگی مشترک، عشق‌شان را فراموش کرده‌اند و حالا دنبال راهی برای گرم کردن رابطه‌شان هستند. از آنجا که قطع رابطه عاطفی، درد و تنش  زیادی به همراه دارد، باید قبل از هر اقدامی برای خودتان حداقل مشخص کنید که این تلاش چه دلایلی دارد؟ آیا هیجانات و احساسات‌تان مانع از تفکر منطقی می‌شود؟ اگر هنوز در مورد درستی این برگشت و یا چگونگی انجام آن شک دارید، حتما از خدمات مشاوره رابطه کلیک کنید.

راه های برگرداندن معشوق

به خودتان برسید

اگر به دنبال بهترین راه برای برگردان معشوق خود هستید خوب است بدانید بهترین راه برای برگرداندن معشقوق‌تان این است که اول از همه چیز حال و اوضاع خودتان را درست کنید. اگر حال و احوال خوبی نداشته باشید قطعا دستپاچه، آشفته و عصبی خواهید بود و نمی‌توانید خوب فکر کنید تا تصمیم درست بگیرید.

برای برگردان معشوق غریزه تان را کنار بگذارید

غریزه‌تان می‌داند که معشوق‌تان را دوست دارید و برایش هر کاری می‌کنید. به همین دلیل ممکن است شما با خودتان بگویید “او می‌داند که برایم چقدر ارزش دارد و بدون او زندگی برایم سخت می‌شود. پس اگر دلش بخواهد برمی‌گردد.”. پارتنر شما، قطعا از احساسات درونی شما خبر دارد، اما ممکن است بنا به مشکلی که برایش پیش آمده مجبور به قطع ارتباط با شما شده است. پس غریزه‌تان را کنار بگذارید و سعی کنید رابطه‌تان را احیا کنید.

صحبت کنید

از او بخواهید در یک قرار دوستانه، درباره رابطه‌تان و مشکلات آن با هم صحبت کنید تا در صورت امکان، مشکلات را رفع کنید و رابطه را مجددا شروع کنید. درباره مشکلات شخصی، تا حدودی بپرسید و از او بخواهید اگر مشکلش موضوع دیگری است با شما در میان بگذارد. اما حواس‌تان باشد زیاده روی نکنید تا احساس بدی به او منتقل نشود. برای آشنایی با روانشناسی عشق کلیک کنید.

برای برگرداندن معشوق عوامل جدایی را بشناسید

روی رابطه‌تان تمرکز کنید و فکر کنید که چه موضوعی می‌تواند رابطه‌تان را خراب کند. مسائل و مشکلات قبلی و حل نشده را مرور کنید و سعی کنید نحوه برخورد با یکدیگر در چند وقت اخیر را یادآوری کنید. این نکته به شما کمک می‌کند موانع را شناسایی کنید و با تمرکز روی آن، سعی کنید آن را حل کنید. فراموش نکنید یک اشتباه ساده، یک حرف و یا یک عمل می‌تواند باعث رنجیده شدن طرف مقابل‌تان شده و رابطه‌تان را به خطر بیاندازد.

مهارت هایتان را بالا ببرید

بسیاری از روابط، به خاطر نداشتن بعضی مهارت‌ها در طرفین، سرانجام خوبی نخواهند داشت. مهارت‌هایی که در پایین خواهیم گفت، می‌تواند بر نحوه روند رابطه و حل مسائل و مشکلات رابطه، تاثیر زیادی داشته باشد. می‌توانید با افزایش مهارت‌های زیر، تغییرات خود را به پارتنرتان نشان دهید و او را برای برگشت به رابطه ترغیب کنید:

فروشگاه آرامیس
  • مهارت‌های ارتباطی
  • جذابیت داشتن برای طرف مقابل و اطرافیان
  • نحوه برقراری ارتباط مستقیم و غیرمستقیم
  • مهارت‌های دادن بازخورد مناسب
  • مهارت‌های مطیع کردن
  • مهارت‌های بین فردی
  • اعتماد به نفس و عزت نفس

3 اشتباه برای برگرداندن معشوق

فراموش نکنید که دوری کردن از اشتباهات بعد از جدایی، خودش یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین راه‌های برگردان معشوق به رابطه است. تلاش کنید تا از اشتباهات زیر، دوری کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

1-خواهش کردن

اصرار و خواهش بیش از اندازه، یکی از رایج‌ترین کارهایی است که افراد بعد از قطع ارتباط انجام می‌دهند. معمولا سعی دارند با خواهش کردن، او را راضی به احیای رابطه کنند. به این نکته توجه کنید که خواهش و التماس می‌توانید شما را فردی ضعیف و ناتوان نشان دهد. قطعا هیچ انسانی از افراد ضعیف که از پس مشکلات‌شان بر نمی‌آیند خوشش نمی‌آید. در ضمن، خواهش کردن زیاد می‌تواند در معشوق‌تان حس بدی ایجاد کند و او فکر کند شما مزاحم زندگی شخصی‌اش هستید.

2- برگرداندن معشوق با تهدید کردن

تهدید کردن، کاری را پیش نمی‌برد. بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر پارتنرشان را تهدید کنند که آبرویش را خواهند برد و یا خودشان را می‌کشند، او از ترس آبرو و یا نکشتن خودم هم که شده، به رابطه برمی‌گردد. در صورتی که این تصور کاملا غلط است. شما با این جملات به او می‌فهمانید که او تصمیم درستی گرفته است و شما آدم قابل اعتمادی برای ادامه رابطه نبوده‌اید. همچنین از شما یک آدم حقیر، ضعیف و پست نشان می‌دهد که بیشتر حس تنفر و اجتناب را در او ایجاد می‌کند. برای آشنایی بیشتر با نشانه های رابطه ناسالم کلیک کنید.

3- پادویی کردن

اشتباه سومی که اکثر افراد بعد از جدایی به آن مرتکب می‌شوند، سر تعظیم فرود آوردن در مقابل خواسته‌های عشق سابق‌شان است. آن‌ها حاضرند هر کاری بکنند تا عشق سابق‌شان، به رابطه برگردد و در کنار او باشد. این کار می‌تواند این اجازه را به همسر یا معشوق‌تان بدهد که شما را به بازی بگیرد، از شما سوء استفاده کند و یا شما را تحقیر کند. همچنین با این کار مسئولیت پذیری‌تان را زیر پا گذاشته‌اید و خودتان را به برده‌ای تبدیل می‌کنید که هر لحظه برای خدمت گذاری به ارباب‌اش آماده است. پیشنهاد می‌شود حتما مقاله بایدها و نبایدهای دوستی دختر و پسر را بخوانید.

استفاده از تکنیک ان ال پی برای برگرداندن معشوق

یکی از تکنیک‌هایی که برای برگرداندن معشوق از آن استفاده می‌شود، تکنیک ان ال پی است. این تکنیک سه مرحله دارد که می‌توانید از آن ها کمک بگیرید.

نقاط مثبت تان را بنویسید

مرحله اول این است که بتوانید نقاط مثبت خود را لیست کنید. مواردی مثل کنار آمدن با سختی‌ها، ایستادگی و صبر، زندگی کردن، روی نیاوردن به اعتیاد، درست و خوب فکر کردن، تصمیم منطقی گرفتن و مواردی مثل این، از نقاط مثبت شما می‌تواند باشد. این موارد را به خودتان یادآوری کنید تا احساس عزت نقس بهتری داشته باشید و بتوانید آرامش خود را حفظ کرده و درست تصمیم بگیرید.

کمک کنید

احساسات خود را دسته‌بندی کنید و سعی داشته باشید که برای استفاده از آن‌ها راهی پیدا کنید. اما بهترین روش ان ال پی، کمک کردن به شخص نیازمند کمک است. مخصوصا اگر او هم دردی شبیه به ما داشته باشد. این کار شما را از درد خودتان دور می‌کند، دیدتان را باز می‌کند، تجربه‌های دیگران را خواهید فهمید و به درستی یا غلط بودن رابطه‌تان و اینکه آیا باید او را برگردانید یا نه، پی می برید.

خوب فکر کنید

سعی کنید با کمک گرفتن از کسی که تجربه دارد و یا در این حیطه، تخصص دارد بخواهید تا برای گرفتن تصمیم منطقی و درست، به شما کمک کند. نواقص، ایرادات و اشتباهات‌تان را به شما گوشزد کرده و نقاط قوت‌تان را بازگو کند.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره