خوشحال کردن مردان

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

خوشحال کردن مردان و شوهر یکی از اصول مهم موفقیت در رابطه زناشویی است. افزایش عشق و علاقه از این طریق باعث استحکام روابط بین زن و شوهر می‌شود. برخلاف تصور عموم مردم این محبت نباید فقط از جانب شوهر به خانمباشد، بلکه دوطرفه بودن این محبت‌ها و توجه‌ها حائز اهمیت است. همان قدر که محبت کردن به زنان و خوشحالی آن‌ها مهم است محبت کردن به مردان نیز برای حفظ کانون خانواده اهمیت دارد. در صورتی که نمی‌دانید چطور مردی را خوشحال کنید و یا راهی برای این کار پیدا نمی‌کنید، حتما از خدمات مشاوره خانواده استفاده بفرمایید.

بهترین راه های خوشحال کردن مردان

خوشحال کردن مردان به وضوح تاثیر مثبتی در بهبود رابطه زناشویی دارد. شاد کردن همسرتان می‌تواند به شکل کلامی و یا غیر کلامی ایجاد شود. محبت کردن به شوهرتان مساله‌ایست که باید آن را مرتبا تکرار کنید تا به شکل یک عادت خوب و سازنده دربیاید. قطعا بعد از مدتی تاثیر جاری کردن این محبت را در خانه مشاهده خواهید کرد. در ادامه با بیان تکنیک‌های مهمی دراین باره سعی داریم این مسیر را برایتان هموارتر کنیم. برای آشنایی با ویژگی‌های خانواده سالم کلیک کنید.

چگونه مردان را خوشحال کنیم؟

با روحیات شوهرتان آشنا شوید

برای خوشحال کردن هر انسانی در درجه اول نیاز است خوب او را بشناسید. آشنایی با روحیات و اخلاق هر فرد شاه کلید پیدا کردن راه خوشحال کردن اوست. پس سعی کنید مردتان را بیش از پیش درک کنید. بعضی مردان با محبت کلامی به شادی می‌رسند در حالی که در بعضی دیگر این مساله کمرنگ‌تر است. سعی کنید با مطالعه تیپ‌های شخصیتی به این درک برسید که همسرتان جز کدام تیپ شخصیتی قرار می‌گیرد. سپس از روش‌های مختلف خوش حال کردن متناسب با تیپ شخصیتی او استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : نحوه برخورد با همسر 

برای خوشحال کردن مردان به میزان کافی به او توجه کنید

توجه به مردان به ویژه از لحاظ ظاهری یکی از راه های نشان دادن علاقه به آنهاست. گاهی در مورد لباس و تیپ آنها نظردهید. اگر لباس امروز همسرتان زیباست به او بگویید که با این لباس جذاب‌تر به نظر می‌رسد. با این کار علاوه بر اینکه اجازه می دهید مردتان احساس کند برای شما اهمیت دارد به او این پیام را می‌رسانید فرد مهمی برای شماست و عزت نفس او را در فضای خانه افزایش می‌دهید. برای آشنایی با راه‌های وقت گذاشتن برای همسر کلیک کنید.

به شادی خودتان اهمیت بدهید

هر یک از زوجین نقشی در ایجاد فضای شاد در خانه دارند. در محیط خانواده شادی زن زمینه ساز شادی همسر و فرزندان می‌باشد. بنابراین در درجه اول به نیازهای خودتان و خوشحالی خودتان توجه کنید. سعی کنید در کنار همسرتان خندان باشید و این احساس رضایت را به او نیز منتقل کنید. لباس‌های مرتب بپوشید و از عطرهای خوشبو استفاده کنید.

ویژگی های مثبت مردتان را به او یادآوری کنید

شنیدن تحسین و تعریف برای همه ما امری مطلوب است و کمتر کسی پیدا می‌شود که تمایلی به شنیدن ویژگی‌های مثبتش نداشته باشد. بازگویی ویژگی‌های مثبت همسرتان به منزله تایید و پذیرش همه جانبه اوست. تایید شدن مردان از جانب همسرشان حس رضایت مندی آنان را از زندگی بالا می‌برد و به حفظ سلامت روانی آن‌ها کمک می‌کند.

فروشگاه آرامیس

نکته مهمی که باید در این راهکار در نظر بگیرید این است که نباید فضای تعریف و تمجیدتان حالت مصنوعی به خود بگیرد. در تعریف از همسرتان اغراق نکنید. زیرا مردان به خوبی متوجه افراط شما در این زمینه می‌شوند. واقع بینانه صفات همسرتان را بررسی کنید و ویژگی‌های مثبتش را به او گوشزد کنید.

محبت کلامی و غیر کلامی را فراموش نکنید

استفاده از الفاظ مناسب برای خطاب کردن همسرتان در فضای خانه، ارسال پیام‌های عاشقانه و تهیه هدیه برای او باعث افزایش صمیمت و همدلی بین زوجین می‌شود. اغلب زوج‌های جوان محبت‌های کلامی و غیرکلامی مناسبی را در ابتدای زندگی مشترک به نمایش می‌گذارند. با گذشت زمان معمولا شاهد کاهش چشمگیر این محبت‌ها هستیم. لازم است بدانید محبت‌های کلامی و غیرکلامی نقش موثری در ایجاد تنوع در روابط زناشویی و افزایش حس رضایت مندی از زندگی ایفا می‌کنند.

به مردتان فضا بدهید

گاهی اوقات مردان نیاز دارند که تنها باشند و یا با دوستان خود به تفریح بروند. به آنان اعتماد کنید و اجازه دهید اوقاتی را با دوستان خود بگذرانند. هر فردی بعد از ازدواج نیاز به روابط دوستانه، البته به شکل اخلاقی را دارد. منع کردن همسرتان در این زمینه به مرور باعث حس سرخوردگی وافسردگی او می‌شود. بنابراین نیاز همسرتان در این زمینه را درک کنید و به او فرصت خوشگذرانی با دوستانش را بدهید.

سخن آخر

یکی از مولفه‌های دوام بخشیدن به رابطه زناشویی حس خوشحالی طرفین است. با در نظر گرفتن این تکنیک‌ها می‌توانید به سادگی محبت را در قلب همسرتان جاری کنید و به بهبود رابطه خود با او کمک کنید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز از مشاوران و روانشناسان در زمینه خانواده نیز کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خانه و خانواده می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره خانواده تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره