تشخیص مرد متاهل | 20 نشانه مردان زن دار

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

تشخیص مرد متاهل و نشانه های مرد زن دار برای بسیاری از خانم‌هایی که قصد شروع رابطه‌ای را دارند، حایز اهمیت است. خیلی از دختران دچار آسیب‌های عاطفی از رابطه‌ای با مردان متاهل هستند. در این میان مردان متاهل، برخی به دلایل مختلفی همچون سردی رابطه با همسر و یا تنوع طلبی شخصی تمایل به برقراری ارتباط با دیگر دختران دارند. معمولا این دسته از مردان سعی می‌کنند طرف مقابل را فریب دهند و تظاهر می‌کنند مجرد هستند و یا متارکه کرده‌اند. این نوع روابط برای دختران بسیار آسیب زننده است به همین دلیل بهتر است که از ابتدا با تشخیص مرد متاهل وارد رابطه نشوند. اگر در چنین رابطه‌ای قرار گرفته‌اید، حتما از خدمات مشاوره رابطه دختر و پسر استفاده نمایید.

فهرست مطالب

برای دریافت مشاوره در زمینه تشخیص مرد متاهل و نشانه های مرد زن دار می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره خیانت تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

تشخیص مرد متاهل و نشانه های مرد زن دار

راه های تشخیص مرد متاهل

مردان برای برقراری ارتباط با جنس مخالف خارج از چهارچوب ازدواج دلایل خود را دارند و برخی از آن‌ها برای اینکه طرف مقابل را به خود علاقه مند کنند (تا به اهداف خود برسند)، او را فریب می‌دهند.

در واقع این مردان با گفتن دروغ‌های پی در پی، نقش یک مرد مجرد را بازی می‌کنند که احتمالا یا اصلا ازدواج نکرده است و یا از همسر خود جدا شده است.

در این میان هستند دختران و زنانی که فریب این مردان را می‌خورند و با آن‌ها وارد یک رابطه عاطفی می‌شوند. اما وارد شدن در یک رابطه با مرد متاهل در نهایت باعث شکست عاطفی و احساس سرخوردگی خواهد شد. برای آشنایی با عوارض و راه های رفع پیامدهای رابطه با مرد متاهل کلیک کنید.

فروشگاه آرامیس

بنابراین باید تمامی خانم‌های مجرد از نشانه های مردان متاهل مطلع باشند تا اگر با چنین افرادی مواجه شدند، آگاهانه رفتار کنند و از ورود به چنین رابطه‌هایی بپرهیزند.

اگر به متاهل بودن گزینه ازدواجی تان شک دارید، با مشاهده حداقل سه نشانه زیر بهتر است دیگر به این رابطه ادامه ندهید. متاسفانه خیلی از خانم های جوان به دلیل کنجکاوی و پی بردن به حقیقت ماجرا در دام این مردان می‌افتند. گاه می‌بینیم که تشخیص مرد متاهل برای این خانم ها تبدیل به نوعی دغدغه شده و طرف مقابل هم دائم با بازی دادن خانم به خواسته خودش می‌رسد.

1- استفاده از چند خط تلفن

معمولا مردان متاهلی که به دلیل تنوع طلبی و … وارد رابطه با شخص دیگری می‌شوند، از چند خط تلفن همراه استفاده می‌کنند.

اگر با مردی مواجه شده‌اید که چند خط تلفن همراه دارد و برای برقراری ارتباط با شما از یک خط تلفن اعتباری استفاده می‌کند، لازم است کمی نگران شوید.

استفاده همزمان از چند خط می‌تواند به شما هشدار دهد. احتمالا او خط ثابتی دارد که تمایل ندارد شما از آن مطلع باشید، چراکه خانواده و همسرش از آن خط ثابت اطلاع دارند.

2- تشخیص مرد متاهل با حرف های ضد و نقیض

مردان متاهل در میان حرف‌هایشان، حرف‌های ضد و نقیض زیاد دارند که می‌تواند به دو دلیل باشد. دلیل اول اینکه قصد دارند شما را گمراه کنند و حواستان را پرت کنند و دلیل دوم هم این است که انسان‌های دروغگو کم حافظه هستند و شاید او حرفی زده که حالا فراموش کرده است.

در این صورت شما با کمی تحقیق در مورد او می‌توانید دروغ‌هایش را آشکار کنید. حتی می‌توانید از او بخواهید که شناسنامه‌اش را برای شما بیاورد. معمولا در شناسنامه این دسته از افراد هیچ گونه مهر طلاقی وجود ندارد و نشان می‌دهند که آن‌ها از همسرشان جدا نشده‌اند و صرفا به خاطر تنوع طلبی با شما هستند.

بیشتر بخوانید : تمایل به رابطه سه نفره

3- اختصاص زمان‌ های مشخصی برای تماس تلفنی

مردان متاهل در ارتباط با نفر دوم معمولا ساعت‌های خاصی را جهت برقراری تماس تلفنی و یا ملاقات حضوری اختصاص می‌دهند.

معمولا این دسته از مردان در زمان‌هایی که سرکار هستند و به عبارتی ساعات ادرای است، وقت حرف زدن دارند و زمانی که به خانه می‌روند به بهانه‌های مختلف پاسخگو نیستند. اگر در ساعت‌هایی خارج از بازه زمانی تعیین شده توسط او، تماس بگیرید احتمالا تماس شما بی پاسخ خواهد بود.

4- تشخیص مرد متاهل | بهانه های مختلف برای عدم پاسخگویی

معمولا این دسته از مردان برای عدم پاسخگویی به تماس تلفنی شما دلایل مختلفی دارند. مثلا می‌گویند پیش مادرم و یا پیش پدرم بودم و نتوانستم پاسخ دهم.

اگر عدم پاسخگویی‌های او تکرار شود، شما باید شک کنید که احتمالا مشکلی هست که او نمی‌خواهد به تماس شما پاسخ دهد.

5- برقراری ارتباط از طریق ایمیل یا پیامک

مردانی که تمایل دارند با نفر دومی در ارتباط باشند، معمولا سعی می‌کنند خارج از روش‌های ارتباطی مرسوم شامل برقراری از طریق شبکه های ارتباطی و اینترنتی در ارتباط باشند و پیامک و ایمیل را ترجیح می‌دهند.

می‌توانید از او بخواهید که در یکی از شبکه های اجتماعی با هم در ارتباط باشید، حتی اگر او بپذیرد؛ با یک حساب کاربری بی نام و نشان با شما ارتباط می‌گیرد.

6- تشخیص مرد متاهل | عدم معرفی شما به خانواده یا دوستان

مردان متاهل معمولا تمایلی ندارند کسی که با او در ارتباط هستند را به دیگران معرفی کنند. بنابراین از خانواده خود به دوست دخترشان حرفی نمی‌زنند و او را به خانواده و دوستانشان معرفی نمی‌کنند و حتی برخی از آن‌ها از بودن در جمع‌های دوستان و آشنایان شما به شدت مقاومت می‌کند (شاید به این خاطر که مبادا آشنایی آن‌ها را ببیند).

7- گمنام بودن آدرس خانه

یکی دیگر از نشانه های مردان متاهل این است که آدرس خانه خود را به دوست دختر خود نمی‌دهند. برخی این مردان بهانه‌های مختلفی برای این کار خود دارند، اما بهتر است اعتماد نکنید چراکه هیچ دلیلی برای ندانستن آدرس خانه کسی که با او در ارتباط هستید، وجود ندارد.

8- از همسرم جدا شده ام

بسیاری از مردان متاهل برای جذب طرف مقابل و فریب او به دروغ می‌گویند که از همسرشان جدا شده‌اند. برای اینکه بدانید ادعای آن‌ها درست است، می‌توانید از آن ها بخواهید که شناسنامه شان را به شما نشان دهند و اگر این موضوع حقیقت دارد، پس نباید سایر نشانه‌ های مردان زن دار را داشته باشند.

9- تشخیص مرد متاهل | عدم حضور در مکان‌های عمومی

مردان متاهل چون دوست ندارند کسی متوجه حضور شما در کنارشان شود، هیچ گاه تمایلی به رفتن به مکان‌های عمومی همراه شما را ندارند.

البته اگر این دسته از مردان حاضر شوند همراه شما در مکان‌های عمومی حاضر شوند، معمولا مضطرب و عصبی خواهند بود.

10- ناپدید شدن در روزهای تعطیل و آخرهفته‌ها

مردان متاهل در روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها ناپدید می‌شوند، چراکه باید وقت خود را با خانواده و دوستان خود سپری کنند.

11- نام کامل اش را به شما نمی گوید

در تشخیص مرد متاهل شما باید به همین نشانه های ناچیز هم توجه کنید. آن‌ها در ابتدا نام کامل خود را نمی گویند. و یا از نام مستعار استفاده می‌کنند. چرا که نگران اند شما نام آن ها را در صفحات مجازی جستجو کنید و یا از طریقی به حقیقت زندگی شان پی ببرید. این افراد گاه با فاش کردن اسم‌شان برای شما تلاش به متفاوت بودن و خاص بودن رابطه تان دارند. حال آنکه تمام این کارها برای فریب دادن شماست.

12- هر چقدر هم تلاش کنید درباره زندگی اش اطلاعاتی به دست نمی‌آورید

او آنقدر درباره جوانب مختلف زندگی اش به شما دروغ گفته که هیچ طریقی نمی‌توانید به حقیقت زندگی اش پی ببرید. او از قبل درباره هر چیزی که ممکن است به متاهل بودن او شک کنید فکر کرده است. تشخیص مرد متاهل آن هم وقتی که او در این زمینه تجربه داشته باشند؛ کار آسانی نخواهد بود.

13- تشخیص مرد متاهل | هرگز آدرس محل زندگی او را دقیق نمی‌دانید

یکی از راه های تشخیص مرد متاهل پنهانکاری او در محل زندگی اش است. او هرگز شما را حتی به نزدیک محل زندگی اش هم نمی‌برد. همیشه تمایلش بر این است که نزدیک به خانه شما و یا در محل زندگی شما وقت بگذراند.

14- اسم شما هرگز در موبایل اش ذخیره نمی‌شود

اگر می‌بینید که اسم شما را ذخیره نمی‌کند و یا اسم تان را با عنوان دیگری ثبت کرده، حتما در متاهل بودن آن فرد شک کنید. تشخیص مرد متاهل آنقدرها هم که فکر می‌کنید سخت نیست. کافی است به این نشانه ها توجه کنید.

15- هیچ وقت اجازه در دست گرفتن گوشی اش را ندارید

شاید گهگداری به شما اجازه استفاده از گوشی اش را بدهد. اما این کار را محتاطانه انجام می‌دهد. مطمئن باشید او از قبل هر آنچه که نباید ببینید را از گوشی اش پاک کرده است. برای اطمینان می‌توانید در موقعیتی دیگر درخواست گوشی اش را بکنید می‌بینید که چطور برای اجتناب از این کار تلاش خواهد کرد.

16- تشخیص مرد متاهل | محرم تلفن هایش نیستید

برای تشخیص مرد متاهل به نحوه پاسخ گویی به تلفن هایش توجه کنید. پس در رابطه با گزینه ازدواجی خود حتما به نحوه پاسخگویی اش به تلفن ها توجه کنید. برای مثال وقتی کنارتان است، تلفن هایش را پاسخ نمی‌دهد و با بهانه های مختلف تماس را بی اهمیت جلوه می‌دهد. اگر هم قرار به پاسخ دادن باشد، از شما دور می‌شود.

17- قرار ملاقات ها به سختی جور می‌شود

اگر شما هم سر کار بروید، شاید تشخیص مرد متاهل ازین طریق برای تان دشوارتر شود. برای دیدارها به راحتی نمی‌توانید زمان مناسبی برای هر دو طرف را پیدا کنید. به همین دلیل دیر به دیر و با کلی هماهنگی دیدارها میسر می‌شود. وقتی هم که وقت آزاد داشته باشید او با بهانه های مختلف مشغول بودنش را توجیه می‌کند.

18- تشخیص مرد متاهل | زمان کمی را برای شما صرف می‌کند

با وجود تمام سختی هایی که برای ملاقات ها به جان خریده‌اید، او زمان زیادی برای حضور در کنار شما ندارد. حتی ممکن است وقتهایی که با شماست استرس زیادی هم داشته باشد. و شما دائم مجبور باشید کاری برای کاهش نگرانی هایش بکنید. حال آن که او از دیده شدن در کنار شما استرس دارد!!

19- حساب کاربری در شبکه های اجتماعی ندارد

نداشتن حساب کاربری در هیچ یک از شبکه های اجتماعی راهی برای تشخیص مرد متاهل است. در دنیای امروزی که بیشتر کسب و کارها نیاز به فعالیت در صفحات مجازی دارد، هر کسی یک حساب کاربری در یکی از شبکه های اجتماعی دارد. بیشتر افراد حتی اگر زمان کافی برای فعالیت در آن ها را هم نداشته باشند، اما حداقل یک حساب کاربری ایجاد کرده‌اند. مرد متاهل دائم به عدم تمایل خود به صفحات مجازی ابراز می‌کند و شما را در هیچ کجا دنبال نمی‌کند.

20- تشخیص مرد متاهل | از آینده طوری حرف میزند که انگار در آن نیست

مضمون صحبت هایش طوری است که انگار در آینده با شما در ارتباط نیست. او طوری به شما القا می‌کند که گویی هرگز تعهدی برای یک رابطه بلند مدت نداده است. او با این کار می‎خواهد امید شما از ازدواج و یا رابطه طولانی مدت را از بین ببرد. یا شاید هم احساس طرد شدگی خودش را که در آینده تجربه می‌کند را با این کار التیام می‌دهد. دلیل او هر چه که باشد نیازی نیست به پای او بسوزید.

اگر سوالی دارید می توانید در کانال تلگرامی ذهن نو پاسخ اش را دریافت کنید.

سخن آخر

برای دختران جوان تشخیص مردان زن دار کار آسانی نیست، درگیر شدن عواطف و یا سایر مسائل شخصی خانم باعث می‌شود که چشم بر روی بسیاری از مسائل ببندد. در چنین شرایطی احتمال آسیب و یا درگیر شدن در رابطه‌ای بی سرانجام بالا رفته و مشکلات زیادی ایجاد خواهد کرد. بنابراین توصیه می‌شود به جای سرزنش خود یا دیگری و یا ترحم، حتما درباره مفهوم خیانت اطلاعات خود را بالا ببرید. ازین بابت توصیه می‌شود که مقاله خیانت همسر و درمان خیانت را مطالعه نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه تشخیص مرد متاهل و نشانه های مرد زن دار می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره خیانت تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره