تعبیر خواب زایمان طبیعی دختر یا پسر از نظر ابن سیرین و امام صادق

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

تعبیر خواب زایمان زمانی معنا دارد که رویا را در نزدیکی سحر ببینید و موضوع خواب برگرفته از حوادث روز نباشد. از نظر روانشناسان رویا شاهراهی به ضمیر ناخودآگاه محسوب می‌شود و در نزدیکای سحر که خواب عمیق شده، گویا دریچه‌های ورود به ناخودآگاه هم باز می‌شوند. شاید همان بخشی از ذهن باشد که معبران باستانی آن را دروازه‌ای به سوی عالم غیب می‌دانند. بنابراین هر رویا را از دو جنبه می‌توان تعبیر کرد؛ بعد روانشناسی و بعد عرفانی.

تعبیر خواب زایمان هر آنچه که باشد حال و برداشت شما از آن خواب هم تاثیر بسیاری بر معنای آن دارد. گاه خوابی معنای بدی دارد، اما شما هم در خواب و هم در بیداری احساس خوبی از دیدن آن خواب دارید، بنابراین علی رغم توضیحات زیر می‌توان گفت برداشت‌تان بسیار اهمیت دارد. برای دریافت تعبیر خواب زایمان می‌توانید مشاوره تلفنی دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه تعبیر خواب زایمان می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

تعبیر خواب زایمان از نظر معبران باستانی

به عقیده معبران باستانی، دیدن حالت‌های مختلفی از زایمان در خواب می‌تواند تعابیر متفاوتی نیز داشته باشد. در ادامه تعبیر زایمان را از منظر معبران باستانی و اسلامی مرور کرده‌ایم. برای دیدن انواع تعبیر خواب کلیک کنید.

تعبیر خواب زایمان از نظر محمد بن سیرین

محمدبن سیرین درباره تعبیر خواب زایمان معتقد است، اگر کسی در خواب ببیند که صاحب یک فرزند دختر شده است، این خواب نشان از سلامتی دارد. در واقع خواب دختر دار شدن به این معنی است که خبرای خوشحال کننده‌ای برای فرد و خانواده‌اش به او خواهد رسید.

دیدن خواب زایمان دختر، به معنی پسر دار شدن و زایمان پسر به معنی دختر دار شدن در واقعیت است.

فروشگاه آرامیس

چنانچه فردی در خواب ببیند که شکمش همانند شکم زنان حامله بزرگ شده است، به این معنی است که او مال و اموال و ثروتی بدست خواهد آورد. میزان بزرگ بودن شکم فرد با میزان مال و اموالی که بدست می‌آورد رابطه دارد.

تعبیر خواب زایمان از نظر امام صادق (ع)

امام صادق (ع) می فرماید : اگر فردی در خواب ببیند که صاحب فرزند دختری می‌شود، به این معنی است که او در عالم بیداری صاحب فرزندی خواهد شد که بزرگ خاندان خودش است.

اگر زنی در خواب ببیند که پسری را به دنیا می‌آورد و پسرش بعد از به دنیا آمدن صحبت می‌کند، به این معنی است که مرگ شخص بیننده خواب نزدیک می‌باشد.

معنی خواب زایمان از نظر جابر مغربی

جابر مغربی از معبران باستانی می‌فرماید: اگر کسی ببیند که در خواب از شکم او فرزندی خارج می شود، به این معنی است که از نسل فرد بیننده خواب، کودکی متولد خواهد شد که به شخص بزرگی در نسل خودش تبدیل می‌شود.

تعبیر خواب زایمان از نظر ابراهیم کرمانی

چنانچه دختر مجرد و باکره‌ای در خواب ببیند که زایمان می‌کند، به این معنی است که فرد بیننده خواب یک کار خوب در زندگی‌اش انجام می‌دهد.

معنی خواب زایمان از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی بر این باور است که به طور کلی دیدن خواب زایمان، به معنای رهایی از غم و اندوه است.

اگر خواب زایمان را یک مرد در خواب ببیند، دارای معنای دیگری خواهد بود. در صورتی که یک مرد در خواب ببیند که باردار شده است و یا زایمان می‌کند، به این معنی است که در عالم بیداری بی آبرو و رسوا خواهد شد.

دلیل آن نیز این است که به طور کلی اگر کاری که مختص زنان است را یک مرد انجام دهد، شرم آور می‌باشد.

تعبیر خواب زایمان از نظر روانشناسان

روانشناسان با مطالعاتی که بر خواب و رویا داشته‌اند، متوجه فعالیت‌های روانی ناخودآگاه در هنگام خواب شده‌اند. ناخودآگاه همان بخشی است که در عالم بیداری سکوت کرده، ولی تاثیر زیادی بر باورها، شناخت و حتی رفتار ما دارد. وقتی که به خواب می‌روید، ناخودآگاه کنترل را به دست گرفته و هر آنطور که می‌خواهد رفتار می‌کند.

ناخودآگاه مانند راهرویی که پر از در هست در خود ساکنانی دارد که از کودکی تا به امروز این راهرو بلندتر و پرجمعیت‌تر گشته است. در عالم خواب گویی این ساکنان بیرون آمده و گاه خاطرات و گاه ترس‌ها و گاهی هم آرزوها را مرور می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با علل خواب دیدن کلیک کنید.

اما گاهی هم رویاهایی می‌بینیم که هرگز اتفاق نیافتاده و یا به آن فکر نشده. برای مثال ممکن است زمانی خواب زایمان ببینید که در طول روز اصلا به آن فکر نکردید یا هیچ گونه مشغله ذهنی در مورد آن نداشتید.

روانشناسان به خصوص آن‌هایی که با رویکردهای روانکاوی کار می‌کنند بر این باورند که اشیاء مختلف در خواب می‌توانند نماد و بازتاب یک موضوع خاص باشند. آن‌ها از طریق کاوش در مورد نوع هیجانی که در خواب وجود داشته و کمک گرفتن از تکنیک‌هایی نظیر تداعی آزاد، در مورد رویا تلاش می‌کنند به معنای نهفته در خواب پی ببرند. برای آشنایی بیشتر با روش های مربوط به روانکاوی کلیک کنید.

تعبیر خواب زایمان به روش یونگ

یونگ یکی از بزرگ‌ترین نظریه پردازان علم روانشناسی است، که مطالعات زیادی در زمینه رویا و تعبیر آن انجام داد. در کتاب تعبیر رویا به روش یونگ آمده است، دیدن خواب زایمان به معنای تولد یک ایده جدید می باشد. در واقع تعبیر خواب زایمان را نشان دهنده یک نگرش جدید و شروعی تازه می داند.

یونگ معتقد است در تعبیری دیگر، زایمان کردن در خواب می تواند به توجه شما به کودک درونتان نیز اشاره داشته باشد.

برای عضویت در کانال تلگرامی ذهن نو کلیک کنید.

زایمان دو قلو

اگر فردی در خواب بیبند که دو قلو به دنیا می آورد به این معنی است که او در ذهنش ایده‌های متفاوتی دارد.

به دنیا آوردن همزادهای بیشتر مثل چهار قلو نیز بیانگر عبور از دوره تکامل است. در واقع نشان دهنده تمایلات و نگرانی‌های فرد بیننده خواب از زایمان است.

زایمان کودک خیلی سنگین

یونگ می‌گوید اگر فردی در خواب ببیند که کودک سنگینی را به دنیا می‎آورد، به این معنی است که او از اینکه دیگران به او وابسته هستند، می ترسد. در واقع بچه سنگین وزن به کار سنگینی اشاره دارد که دیگران بر عهده فرد بیننده خواب می‌گذارند.

زودتر از مهلت مقرر زایمان کردن

اگر فردی در خواب ببیند که زودتر از مهلت مقرر و نه ماهگی، زایمان می‌کند به این معنی است که او در زندگی واقعی خودش، پروژه‌ای را قبل از تکمیل کردن تحویل می‌دهد.

به دنیا آوردن یک مخلوق غیر انسان

یونگ می‌گوید اگر فردی در خواب ببیند که یک مخلوق غیر انسان به دنیا می‌آورد، به این معنی است که او اساسا دارای ترسی غیر عادی از بچه دار شدن است.

در واقع تولد یک مخلوق غیر انسان برای زنانی که در دوران سه ماهه دوم بارداری هستند، طبیعی است؛ چراکه آن ها مدام افکار تولد یک نوزاد که ناقص است را در ذهن دارند.

کسانی که باردار نیستند و خواب به دنیا آوردن مخلوق غیر انسان را می‌بینند، باید در عالم بیداری بر مشکلاتی که در زندگی دارند، غلبه کنند.

زایمان  هیولا

دیدن زایمان هیولا در خواب می‌تواند نشان دهنده این باشد که انرژی درونی فرد در حال شکوفایی است. در واقع فرد از رها کردن ایده‌هایی که در ذهن دارد می‌ترسد، چراکه ممکن است دیگران با دیدن آن، او را قضاوت کنند.

خواب مرگ مادر در حین زایمان

اگر فردی در خواب ببیند که مادر در طول زایمان می‌میرد، بیانگر یک دگرگونی است. در واقع با یک مرگ و پایان، یک آغاز و زندگی شروع می‌گردد. بهتر است فرد بیننده خواب در زندگی خود برخی عادات را تغییر دهد.

مردن بچه در طول زایمان

در صورتی که فردی در خواب ببیند که پس از زایمان فرزندش می‌میرد، به این معنی است که بیننده خواب در عالم بیداری برای نگهداری از فرزندش، نگران است.

برای آشنایی با علل دیدن خواب تکراری کلیک کنید.

تعبیر خواب زایمان به روش آنلی بیتون

آنلی بیتون دیدن خواب زایمان را عزاداری و از دست دادن چیزهای باارزش، برای فرد بیننده خواب تعبیر می‌کند. چنانچه دختری در خواب ببیند که زایمان می‌کند به این معنی است که او در عالم بیداری نا اهل می‌شود.

دیدن خواب زایمان برای زن متاهل، به معنای به دست آوردن ثروت و مال در عالم بیداری است.

تعبیر خواب زایمان به روش لوک اوینتهاو

اوک اوینتهاو از معبران غربی معتقد است، دیدن خواب زایمان به معنای برآورده شدن آرزوهای فرد بیننده خواب است. چنانچه زنی در خواب ببیند که زایمان می‌کند به این معنی است، او در عالم بیداری اشخاص و یا چیزهای باارزشی را از دست می دهد.

برای دریافت مشاوره در زمینه تعبیر خواب زایمان می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره