نشانه های تحریک شدن مردان

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

نشانه های تحریک شدن مردان تفاوت‌هایی دارد که با شناخت آن‌ها می‌توانید ارتباط بهتری با همسر خود برقرار کنید. خیلی از خانم‌ها از اینکه همسرشان به آن‌ها میلی ندارد، رنج می‌برند. در این شرایط ممکن است مردان احساس نقص کرده و به داروهایی برای تحریک جنسی رو بیاورند که به مراتب شرایط را بدتر خواهد کرد. خانم‌ها با آگاهی از روش‌های تحریک کردن مردان می‌توانند گرمای رابطه را بیشتر کرده و به طور طبیعی رابطه زناشویی‌شان را بهبود ببخشند.

برای دریافت مشاوره در زمینه نشانه های تحریک شدن مردان می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

نشانه های تحریک شدن مردان

نشانه های تحریک شدن مردان

آنچه که در طبیعت مردان و زنان وجود دارد، این است که مردان راحت‌تر از زنان تحریک می‌شوند، اما مواردی که باعث تحریک مردان می‌شود از فردی به فرد دیگر متفاوت است، ولی به طور کلی مردان تحریک شده دارای نشانه‌های یکسانی هستند. عواملی که در میزان تحریک مردان تاثیرگذار است، به شرح زیر است:

  • بلوغ زودرس
  • بلوغ دیررس
  • میزان فعالیت فیزیکی
  • تغذیه
  • و …

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

نشانه های ضعیف تا شدید شهوتی و تحریک شدن مردان

از اصلی ترین نشانه های تحریک شدن مردان تغییرات جسمی و عاطفی است که با دیدن عامل شهوانی تجربه می‌کنند، این تغییرات چرخه پاسخ جنسی نام دارد که بدن و ذهن فرد را به طور همزمان درگیر می‌کند.

فروشگاه آرامیس

اطلاع از چرخه واکنش به زوج‌ها این امکان را می‌دهد که رابطه جنسی بهتری داشته باشند و اگر در مرحله‌ای از این چرخه هم مشکل داشتند، بتوانند به راحتی آن را برطرف کنند. پیشنهاد می‌شود مقاله شناخت بدن همسر را هم بخوانید.

1️⃣ نشانه های اولیه تحریک شدن مردان

اولین مرحله از چرخه واکنش تحریک شدن مردان برانگیختگی است. برای شروع برانگیختی، مردان بایستی آمادگی جسمی و ذهنی لازم را داشته باشند؛ بدین معنی که هورمون تستوسترون در بدن آن‌ها به اندازه کافی ترشح شود که اغلب مردان پس از بلوغ مشکلی در این زمینه ندارند.

برانگیختی می‌تواند به وسیله تمامی حس‌های پنج گانه لامسه، بینایی، بویایی، چشایی و شنوایی اتفاق بیفتد و از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. از مهم‌ترین نشانه های مردان تحریک شده در مرحله برانگیختگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انقباض عضلات بدن
  • افزایش ضربان قلب
  • برافروختگی پوست
  • سفت شدن نوک سینه‌
  • افزایش جریان خون در بدن به ویژه ناحیه تناسلی
  • متورم شدن بیضه‌ها
  • ترشح مایع روان کننده از بیضه‌ها قبل از به ارگاسم رسیدن
  • و …

2️⃣ مرحله دوم شهوانی شدن از نشانه های تحریک مردان

مردان برانگیخته شده، حالت نعوظ را تجربه می‌کنند. در حالت نعوظ آلت تناسلی سفت و راست می‌شود. سفت شدن آلت تناسلی در نتیجه وارد شدن خون زیاد به آن می‌باشد. نعوظ اصلی ترین نشانه های تحریک شدن مردان است.

3️⃣ مرحله سوم افزایش ضربان قلب

پس از نعوظ، ضربان قلب افزایش می‌یابد و از نشانه های تحریک شدن مردان در این مرحله سرخی صورت‌شان می‌باشد. بیضه‌ها نیز تا حدودی متورم می‌شوند.

4️⃣ ارگاسم شدیدترین از نشانه های تحریک شدن مردان

در نهایت تحریک شدن مردان به مرحله چهارم چرخه واکنش یعنی ارگاسم می‌رسند. ارگاسم و ارضا شدن مردان با انزال و خارج شدن مایع منی از پروستات و کیسه‌های مربوط به منی همراه است.

لذت رابطه جنسی با ارگاسم برای مردان ایجاد می شود که در این مرحله ضربان قلب آن‌ها به بالاترین میزان خود می‌رسد و با انقباض عضلات همراه است. این مرحله کوتاه‌تر از دیگر مراحل بوده و فقط چند ثانیه طول می‌کشد.

5️⃣ آرامش بعد از انزال در مردان

در مرحله پنجم از چرخه واکنش، مردان تحریک شده پس از ارگاسم به آرامش می‌رسند. در این مرحله نیاز جنسی فروکش کرده و تحریک آلت تناسلی کم کم به حالت اولیه برمی‌گردد و از تورم بیضه‌ها کم می‌شود. نشانه های تحریک شدن مردان رو به کاهش می‌باشد.

6️⃣ نیاز به استراحت بعد از رابطه

آخرین مرحله از چرخه واکنش، عدم پاسخگویی به سیگنال‌های جنسی است که در نتیجه حس آرامشی است که فرد پس از یک رابطه جنسی بدست می‌آورند. مردان پس از ارگاسم نیاز به استراحت دارند و بلافاصله نمی‌توانند ارگاسم بعدی را تجربه کنند، بدین معنی که پس از ارضا شدن به مدت 30 دقیقه الی 3 ساعت به تحریک جنسی واکنشی ندارند. برای آشنایی بیشتر درباره بایدها و نبایدهای آمیزش و رابطه جنسی کلیک کنید.

سایر نشانه های شهوانی و تحریک شدن مردان

اصلی ترین نشانه های تحریک شدن مردان

در این قسمت از مقاله به دیگر نشانه های مردان تحریک شده اشاره کرده ایم:

  • بزرگ شدن مردمک چشم : مردانی حین تحریک جنسی، بسیار هیجانی هستند و در نتیجه این هیجان مردمک چشم آن‌ها کمی بزرگ‌تر می‌شود.
  • تمرکز بر روی لب ها : از دیگر نشانه های تحریک و شهوانی شدن مردان این است که بر روی لب‌های شما تمرکز بیشتری دارند.
  • لمس بدن : مردان تحریک شده از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا شما را در آغوش بگیرند، لمس کنند و ببوسند.
  • لحن آرام : تحریک شدن مردان همراه با لحن آرام است تا بتوانند همسر خود را نیز تحریک کنند.
  • نگاه کردن به تمامی قسمت‌های بدن : مردان به کمک آنچه که می‌بینند، تحریک می‌شوند. بنابراین او در حالت شهوانی نمی‌تواند ارتباط چشمی بگیرید و سعی دارد تمامی قسمت‌های مختلف بدن شما را نگاه کند.
  • اضطراب : زمانی که یک مرد تحریک می‌شود، شاید در ابتدا کمی مضطرب باشد و بخواهد آن را مخفی کند. معمولا مخفی کردن تحریک شدن در زمانی اتفاق می‌افتد که امکان برقراری رابطه جنسی وجود ندارد.

با شش ترفند نشانه های تحریک شدن مردان را زیاد کنید

از مهم‌ترین عواملی که باعث تحریک مردان می‌شود، نقاط تحریک پذیر بدن آن‌هاست. با شناخت نقاط تحریک پذیر بدن همسرتان ضمن اینکه باعث تحریک او می‌شوید، لذت بیشتری را نیز به او می دهید، پس کیفیت رابطه جنسی خود را افزایش می‌دهید. برای آشنایی با نقاط تحریک پذیر مردان کلیک کنید.

در ادامه کارهایی که به شما کمک می‌کند تا همسرتان را تحریک کنید را آورده‌ایم.

1- شگردهای زنانه

زمانی که قصد برقراری یک رابطه زناشویی با کیفیت را دارید، باید لطافت در کلام شما وجود داشته باشد و سعی کنید با رفتارهای زنانه همچون ناز و کرشمه و … از همسرتان دلبری کنید. صدای زنانه و لحن آرام شما جذابیت زیادی برای همسرتان دارد. برای تحریک شدن مردان نیاز به صرف انرژی زیادی نیست، کافی است با ناز و کرشمه با او درباره مسائل جنسی صحبت کنید.

2- لباس زیبا بپوشید

از مهم‌ترین مواردی که باید به عنوان یک زن برای تحریک جنسی همسر خود به آن توجه داشته باشید، این است که در خانه لباس‌هایی مرتب و تمیز بر تن داشته باشید.

لباس‌هایی که جذابیت‌های ظاهری شما را بیشتر کند، حتما در تحریک شدن مردان و ترغیب جنسی همسرتان موثر خواهد بود. لباس‌های بدن نما و لباس های زیر زیبا و دلخواه او نیز می‌تواند به این امر کمک کند. البته توجه داشته باشید که پوشیدن لباس‌های بدن نما در تمام روز تاثیرش را از دست خواهد داد. اگر می‌خواهید همیشه بدن‌تان جذابیت داشته باشد، پس آن را به طور خاص برای همسرتان جلوه دهید.

3- رعایت بهداشت

رعایت بهداشت از مهم‌ترین فاکتورهای اصلی در یک رابطه زناشویی است که باید همواره به آن توجه شود. برای رعایت بهداشت باید نسبت به رفع موهای زائد خود اقدام کنید و همواره مسواک بزنید و لباس‌های تمیز و خوشبو به تن کنید.

4- پیش قدم شدن برای رابطه جنسی

اغلب زنان فکر می‌کنند که مردان باید برای رابطه جنسی پیشقدم شوند، در حالی که پیش قدم شدن شما برای رابطه جنسی برای مردان بسیار لذت بخش و تحریک کننده است. در واقع اشتیاق شما برای رابطه جنسی، او را به وجد می‌آورد. برای پیش قدم شدن برای برقراری رابطه جنسی می‎توانید از ماساژ جنسی شروع کنید.

پیشنها می‎شود که حتما مقاله نیازهای جنسی مردان را بخوانید.

5- رابطه جنسی و تحریک کردن مردان در روشنایی

همانطور که اشاره کردیم، بیشتر مردان به واسطه چیزی که می‌بینند تحریک می شوند، بنابراین برقراری رابطه جنسی با چراغ روشن می تواند به تحریک شدن همسرتان کمک کند.

اگر به دلیل شرم و یا عدم اعتماد به نفس کافی نمی‌توانید اجازه دهید که همسرتان در روشنایی و به طور کامل بدنتان را ببیند، بهتر است از یک مشاور و یا روانشناس برای افزایش اعتماد به نفس خود کمک بگیرید تا بتوانید قدم موثری در جهت بهبود کیفیت رابطه جنسی خود با همسرتان بردارید.

6- لذت خود را نشان دهید

سعی کنید وقتی همسرتان به شما میل جنسی دارد و به عبارتی تحریک شده است، با صداها و کش و قوس‌هایی که به بدنتان می‌دهید، لذت خود را به او نشان دهید. مردان از اینکه ببیند همسرشان نیز از رابطه جنسی لذت می‌برد، بیشتر تحریک می‌شوند.

با حرف های آرام و جملات تحریک آمیز و تحریک حس شنوایی همسرتان، او را بیشتر از قبل برای برقراری رابطه جنسی تحریک کنید.

سخن آخر

رابطه جنسی از مهم ترین مواردی است که زوج‌ها باید در زندگی مشترک‌شان به آن توجه داشته باشند. شناخت نقاط تحریک مردان و نشانه‌های مردان تحریک شده می‌تواند در بهبود روابط زوجین موثر باشد.

توجه داشته باشید که در برخی مواقع مشکلات جنسی به دلیل شرایط روحی و روانی فرد ایجاد می‌شود، مثلا مردانی که دارای استرس و اضطراب هستند، دچار مشکلات جنسی شده و نشانه های تحریک مانند سایر مردان را ندارند.

بنابراین اگر در زندگی زناشویی‌ و برقراری رابطه جنسی با همسرتان با مشکل مواجه هستید، می‌توانید برای صحبت پیرامون آن با فردی متخصص در ارتباط باشید و از مشاوره جنسی مرکز ذهن نو بهره ببرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نشانه های تحریک شدن مردان می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره