تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد خود یا دیگران

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی

تعبیر خواب شیر دادن زمانی معنا دارد که رویا را در نزدیکی سحر ببینید و موضوع خواب برگرفته از حوادث روز نباشد. از نظر روانشناسان رویا شاهراهی به ضمیر ناخودآگاه محسوب می‌شود و در نزدیکای سحر که خواب عمیق شده، گویا دریچه‌های ورود به ناخودآگاه هم باز می‌شوند و شاید همان بخشی از ذهن باشد که معبران باستانی آن را دروازه‌ای به سوی عالم غیب می‌دانند. بنابراین هر رویا را از دو جنبه می‌توان تعبیر کرد؛ بعد روانشناسی و بعد عرفانی. تعبیر خواب هر آنچه که باشد حال و برداشت شما از آن خواب هم تاثیر بسیاری بر معنای آن دارد. گاه خوابی معنای بدی دارد، اما شما هم در خواب و هم در بیداری احساس خوبی از دیدن آن خواب دارید، بنابراین علی رغم توضیحات زیر می‌توان گفت برداشت‌تان بسیار اهمیت دارد. برای دریافت تعبیر خواب شیر دادن می‌توانید مشاوره تلفنی دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه تعبیر خواب شیر دادن می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد از نظر معبران باستانی

به عقیده معبران باستانی معمولا دیدن خواب شیر دادن به نوزاد، با توجه به این که بیننده خواب مجرد، متاهل، زن و یا مرد باشد، دارای تعابیر مختلفی است. در ادامه تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد را از منظر معبران باستانی و اسلامی مرور کرده‌ایم. برای دیدن انواع تعبیر خواب کلیک کنید.

تعبیر خواب شیردادن به‌نوزاد از نظر محمد بن سیرین

محمد بن سیرین از معبران باستانی بر این عقیده است که اگر زنی در خواب ببیند که در پستان‌های او شیر جمع شده است، به این معنی است که او صاحب فرزندی خواهد شد.

اگر شخصی در خواب ببیند که کودک شده است و شیر مادرش را می‌خورد، یعنی او به هدف‌ها و آرزوهای خود نمی‌رسد.

تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد از نظر جابر مغربی

اگر زنی در خواب ببیند که از پستان‌های خودش در حال شیر خوردن است، اینگونه تعبیر می‌شود که او دچار غم و ناراحتی خواهد شد.

فروشگاه آرامیس

اگر زن و یا دختری در خواب ببیند که در حال شیر دادن به نوزاد شخص دیگری است، یعنی امید او به زندگی بیشتر می‌شود و خستگی‌های جسمی و روحی او کم خواهد شد.

دیدن خواب شیر دادن به نوزاد مرده این‌گونه معنی می‌شود که نوزاد و یا کودکی از نزدیکان آن شخص مریض خواهد شد و ممکن است به دلیل بیماری جان خود را از دست بدهد.

به عقیده جابر مغربی اگر فردی در خواب ببیند که به تعداد بسیار زیادی از نوزادان در حال شیر دادن است، به این معنی است که اعضای خانواده او در یک حادثه جان خود را از دست می‌دهند.

برای عضویت در کانال تلگرامی ذهن نو کلیک کنید.

تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد از نظر امام صادق (ع)

امام صادق (ع) می‌فرماید اگر زن و یا دختری در خواب ببیند که در حال شیر دادن به نوزادی است، دارای پنج تعبیر متفاوت می‌باشد.

  • تعبیر اول : نشان دهنده عیش و خوش گذرانی کردن بیننده خواب
  • تعبیر دوم : رسیدن به منفعت و سود از جانب زنان
  • تعبیر سوم : نشان دهنده رفاه و آسایش
  • تعبیر چهارم : اشاره به خطر از دست دادن پول
  • تعبیر پنجم : نشان دهنده ازدواج و به دنیا آوردن فرزند

تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد از نظر ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی می‌گوید اگر مردی در خواب ببیند که در حال شیر دادن به یک نوزاد است، به این معنی است که برای او مشکلی به وجود می‌آید و او دچار غم و اندوه و زندان می‌شود.

معنی خواب شیر دادن به نوزاد از نظر یوسف نبی (ع)

یوسف نبی (ع) شیر دادن به نوزاد در خواب را نشانه افزایش روزی می‌داند و این خواب به این معناست که خیر و منفعت بسیاری به فرد بیننده خواب می‌رسد. دیدن خواب شیر دادن به نوزاد نشان دهنده عواطف و احساسات مادرانه نیز می‌باشد.

اگر فردی در خواب ببیند که به پسر خود شیر می‌دهد، بدین معنی است که خداوند به او نعمت‌هایی عطا کرده است که فرد بایستی از آن‌ها به درستی استفاده کند.

شیر دادن به نوزاد دختر در خواب نیز نشان دهنده شادی و نشاطی است که وارد زندگی فرد بیننده خواب می‌گردد.

تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی از معبران باستانی معتقد است که دیدن خواب شیر دادن به نوزاد خبر از نعمت، برکت، سود و بهره می‌دهد.

برای اطلاع از علت و درمان خواب تکراری کلیک کنید.

تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد از نظر روانشناسان

روانشناسان با مطالعاتی که بر خواب و رویا داشته‌اند، متوجه فعالیت‌های روانی ناخودآگاه در هنگام خواب شده‌اند. ناخودآگاه همان بخشی است که در عالم بیداری سکوت کرده، ولی تاثیر زیادی بر باورها، شناخت و حتی رفتار ما دارد. وقتی که به خواب می‌روید، ناخودآگاه کنترل را به دست گرفته و هر آنطور که می‌خواهد رفتار می‌کند. ناخودآگاه مانند راهرویی که پر از در هست در خود ساکنانی دارد که از کودکی تا به امروز این راهرو بلندتر و پرجمعیت‌تر گشته است. در عالم خواب گویی این ساکنان بیرون آمده و گاه خاطرات و گاه ترس‌ها و گاهی هم آرزوها را مرور می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با علل خواب دیدن کلیک کنید.

اما گاهی هم رویاهایی می‌بینیم که هرگز اتفاق نیافتاده و یا به آن فکر نشده. برای مثال ممکن است زمانی خواب شیر دادن به نوزاد ببینید که در طول روز اصلا به آن فکر نکردید یا هیچ گونه مشغله ذهنی در مورد آن نداشتید.

روانشناسان به خصوص آن‌هایی که با رویکردهای روانکاوی کار می‌کنند بر این باورند که اشیاء مختلف در خواب می‌توانند نماد و بازتاب یک موضوع خاص باشند. آن‌ها از طریق کاوش در مورد نوع هیجانی که در خواب وجود داشته و کمک گرفتن از تکنیک‌هایی نظیر تداعی آزاد در مورد رویا تلاش می‌کنند به معنای نهفته در خواب پی ببرند. برای آشنایی بیشتر با روش های مربوط به روانکاوی کلیک کنید.

تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد به روش یونگ

یونگ یکی از بزرگ‌ترین نظریه پردازان علم روانشناسی است که مطالعات زیادی در زمینه رویا و تعبیر آن انجام داد. در کتاب تعبیر رویا به روش یونگ آمده است که دیدن خواب شیر دادن به نوزاد نشان دهنده محبت، عشق، مراقبت و عشق مادرانه است.

به عقیده یونگ فردی که خواب می‌بیند در حال شیر دادن به یک نوزاد است و از او پرستاری می‌کند، به این معنی است که شخص بیننده خواب به صورت ذاتی تمایل دارد مراقب کسی باشد. در تعبیری دیگر شیر دادن به نوزاد، نشان دهنده پرورش جنبه نهانی از فرد است.

یونگ اضافه کرده است که شیر دادن به نوزاد می تواند نشان دهنده بخشندگی فرد نیز باشد. شیر در واقع ثمره‌ای از وجود مادر می‌باشد و دیدن خواب شیر دادن به نوزاد می‌تواند به مادر فرد بیننده خواب نیز اشاره داشته باشد.

تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد به روش آنلی بیتون

آنلی بیتون معتقد است اگر فردی در خواب ببیند که یک مادر به نوزادش شیر می‌دهد، به این معناست که او به سعادت و خوشبختى خواهد رسید.

برای دریافت مشاوره در زمینه تعبیر خواب شیر دادن می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

کانال تلگرام روانشناسی      اینستاگرام روانشناسی


شماره تماس ذهن نو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره